טמפו מעמיקה את התחרות מול גינס: מתחילה לשווק את בירה מרפי'ס בפחיות עם קפסולה ה"פותחת" את הבירה.
בירה מרפי'ס אשר הושקה בישראל בשנת 2000 שווקה עד כה בבארים מובילים ברחבי הארץ ומברזי מזיגה בלבד.
כיום לאחר 5 שנים, מגיעה הבירה האירית האיכותית לרשתות השיווק, בפחיות 500 מ"ל. בשלב הראשון תשווק הבירה בפחיות במארז מעוצב עם כוס.
לדברי סער אמיר,מנהלת מותג מרפי'ס בטמפו: הכנסת מותג מרפי'ס לסלון הביתי מהווה מרכיב חשוב בבניית תרבות צריכת הבירה האירית בישראל, ובביסוסה של בירה מרפי'ס כבירה אירית איכותית, המהווה מתחרה אמיתית לבירה גינס".
לדברי אמיר מאחר ומותג מרפי'ס מתמקד בחוויות השתייה, בחרנו להשיק פחיות ייחודיות המכילות קפסולה המשחררת בזמן פתיחת ניצרת הפחית 70% חנקן ו-30% CO2 ה"פותחים" את הבירה ומעניקים לה טעם קרמי וקטיפתי בדומה לבירה מרפי'ס הנמזגת היישר מברזי המזיגה.
בירה מרפיס תשווק בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות במארז משושה מעוצב, המכיל 4 פחיות מרפי'ס 500 מ"ל כל אחת וכוס ממותגת מרפיס במחיר היכרות מיוחד של 33 שקל.
בירה מרפי'ס שמקורה באירלנד הינה בירה מסוג סטאוט. טעמה עדין וקטיפתי ועם זאת היא עדיין מרה במידה הנכונה ועשירה בעומק שלה כתוצאה מקליה ממושכת של השעורה ומתבלין הכישות. במרפיס רק 4% אלכוהול.