דומינו'ס פיצה, אקטואלית מאי פעם, פותחת את הקיץ עם פיצה חדשה בטעם פסטו ומעלה קמפיין קיצי ברוח המציאות הישראלית. הסלוגן המלווה את הקמפיין הוא: "בית לא עוזבים כשדומינו'ס בדרך אלייך".
הקמפיין יעלה ביום ו', 1.7.05, למשך שבועיים, בערוצים המסחריים 2 ו-10 באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן בהשקעה של 350,000$. מטרת הקמפיין התדמיתי היא לחשוף את הפיצה החדשה בטעם פסטו עם עשבי תיבול בבצק, שצפויה להיות הלהיט של תפריט הקיץ אשר יושק בחודש הקרוב. בנוסף לסרטון בן 24 השניות, יעלו שני סרטוני משנה בני 6 שניות כל אחד המציגים את המבצעים החמים של "דומינו'ס פיצה".
אסף גרינברג, מנכ"ל "דומינו'ס פיצה": "בשנה האחרונה הקפדנו לרגש את לקוחותינו ולחדש להם עם טעמים ומוצרים מסעירים. הקיץ הזה אנו יוצאים עם פיצה חדשה ומעניינת, כנפי עוף מדהימים בציפוי פריך ועם קמפיין מעניין לא פחות. לקחנו משרד פרסום אקטיבי שהוציא תחת ידיו סרטון שיחמם את הלב, בדיוק כמו הפיצה".