ביום שבת, 23.07.05 תעלה חברת המלגות Milgo בקמפיין הכולל טלוויזיה, רדיו ואינטרנט, באמצעות משרד הפרסום מקאן- טופר (מקבוצת מקאן אריקסון).
היקף הקמפיין עומד על כ-150,000$.
הקונספט המוביל את הסרט הוא "גם לך מגיעה מלגה", כשהעקרון הוא כי חברת Milgo מציעה שיטה חדשנית וייחודית למימון שכר לימוד במוסדות להשכלה גבוהה ולמוסדות הלימוד השונים: מלגת לימודים אישית לכלל הסטודנטים. כל מועמד ללימודים יכול להגיש הצעה למלגה אישית ולהחליט על גובה שכר הלימוד בשנת הלימודים. הזוכה הוא מגיש ההצעה הגבוהה ביותר.
הקמפיין עולה בדיוק כשבוע לפני פרסום חוברת המלגות שתכיל את כל המלגות המוצעות על-ידי המוסדות להשכלה גבוהה ובתי ספר מקצועיים. החוברת תופץ ביום שישי (29.07.05), והמלגות יעלו בנוסף באתר האינטרנט של החברה. הצעות למלגה ניתן יהיה להציע במשך 21 ימים לנציג Milgo ב"קול סנטר" ודרך אתר האינטרנט.
בין המוסדות בהם מוצעות מלגות Milgo: האוניברסיטה העברית בירושלים, אוניברסיטת תל אביב, המכללה למנהל, הקריה האקדמית קרית אונו, המרכז הבינתחומי הרצלייה, מכללת נתניה, תדמור, מכללת ספיר, מכללת רמת גן, רופין, הדסה י-ם, מכללת עמק הירדן, בית ספר קידום, וול- סטריט.
חברת Milgo הינה חברה פרטית, אשר נוסדה בינואר 2005. החברה מציעה מלגות לקהל הרחב. Milgo הוקמה ומנוהלת על-ידי עזר ירושלמי ועופר אבידן בעל ניסיון יזמי עשיר. בחברה משקיעים פרטיים ושותפים אסטרטגיים מתחומים שונים ביניהם: ניסן ציגלר-לשעבר בסנגוריה הציבורית, עופר טלקר- כדורגלן. מוצר המלגות הינו המוצר הראשון עימו יצאה מילגו לשוק.