|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה

"יופלה קרנבל" <br>

- הודעה מטעם תנובה
24/07/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: שלמור תקשורת  |    |  שלמור תקשורת


תשלובת החלב של תנובה משיקה תחת המותג יופלה סדרת יוגורטים במהדורה קייצית מיוחדת: "יופלה קרנבל".

הסדרה החדשה כוללת מגוון טעמים טרופיים ומתאפיינת בשילובי טעמים ייחודיים ומפתיעים. הסדרה כוללת טעמים חדשים בסגמנט הפרי הרגיל והן בסגמנט הדיאט.

לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק:" יופלה ממשיך את האסטרטגיה איתה פרץ ומוכיח לצרכנים שיוגורט, מעבר לבריאות, הוא כיפי מפנק וחדשני. הסדרה החדשה מותאמת לטעמו של הצרכן הישראלי ונותנת לו חוויה מרעננת ומפתיעה לימי הקיץ החמים".

על סדרת יופלה קרנבל:

יופלה קרנבל 3% שומן:

1.יופלה קרנבל 3% - פסיפלורה, אננס, בננה, תפוז.
2.יופלה קרנבל 3% - אבטיח.
מחיר מומלץ לצרכן לגביע 150 גר': 3.14 שקל.

דיאט יופלה קרנבל 0% שומן:

1.דיאט יופלה קרנבל 0% - קיווי, אננס, מנגו, פסיפלורה.
2.דיאט יופלה קרנבל 0% - קיווי, בננה.
3.דיאט יופלה קרנבל 0% - תפוח, משמש, אגס, שזיף.
מחיר מומלץ לצרכן לגביע 150 גר': 3.19 שקל.

על שוק היוגורט בישראל:

- בחצי השנה האחרונה צמח שוק היוגורטים כולו (פרי + לבן) בכ-7.5%. תנובה הובילה את הצמיחה וגדלה בכ-16.7% אל מול אשתקד. (נילסן חצי שנתי מצטבר 5.05, כמותי).

- תנובה מובילה את סגמנט יוגורט עם פרי עם נתח שוק של 48.1% לעומת שטראוס עם 44.8% נתח שוק. (נילסן חצי שנתי מצטבר 5.05, כמותי).

על הקמפיין:

לרגל השקת הסדרה, תעלה תנובה בקמפיין רחב היקף, באמצעות מקאן אריקסון.

לראשונה קמפיין של דמויות המורכבות מפירות בטכנולוגית תלת מימד ייחודית, בה הצופה משלים את התמונה באמצעות דמיון. הרעיון היה להראות דמויות העשויות מפירות אך עדיין לתת להן אלמנטים אנושיים.

שלוש הדמויות הן דמויות קרנבליות במהותן - יפהפייה אקזוטית, גבר צעיר וחתיך ומאמא שמנמונת בנויות מפירות מגרים ואקזוטיים, שרות את השיר של יופלה בעיבוד סמבה ברזילאית.

הכנת הקמפיין נעזרה בפתרון קונספטואלי המתבסס על עיקרון מדעי "הגשטאלט"- הצופה משלים את התמונה שהוא רואה בדמיונו, ישנם פרטים חסרים שמושלמים באופן טיבעי בדמיון של כל אחד מאיתנו.

מדיה: טלוויזיה,קולנוע,אינטרנט, רדיו ופעילות קד"מ.

קרדיטים:

מנהל לקוחות: שי גורן, פלנינג: יואב בראל, סופרוויזר: חנית מלול,תקציבאית: לי את כהן יקיר, קריאטיב: קבוצת BOX,סמנכ"ל מדיה: חגית שוכמן, מדיה פלנר: אורית שטרמן, מפיקת משרד: אידית לוי, מנהלת מחלקת טלוויזיה: תמי כץ זרה
חברת הפקות: אולפנות, חברת פוסט ואנימציה: ג'רונימו,במאי: גיא שגיא

תאריך:  24/07/2005   |   עודכן:  24/07/2005
שלמור תקשורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
החל מהשבוע יכולים נוסעי התחבורה הציבורית באוטובוסים ובמוניות להתעדכן בנעשה במקום מגוריהם באמצעות שידור מהדורת החדשות המקומיות של חברת הכבלים - HOT. אולפני JCS המפיקים את המהדורות בכל הארץ, חתמו על הסכם שידור התכנים עם מחלקת המדיה והתוכן של Infomotion- החברה המציבה את מסכי ה-LCD בתוך צי האוטובוסים והמוניות. חתימת ההסכם התאפשרה לאחר ששני הגופים הגיעו למסקנה כי החיבור בין חדשות מקומיות למדיום הפונה לקהל ממוקד הוא טבעי ונכון לשני הצדדים.
אסם מעלה בימים אלה קמפיין תדמיתי חדש לסדרת עוגות השמרים הפופולארית. הקמפיין עולה לרגל השקת עוגות שמרים קראנץ' עליהן הכריזה החברה לאחרונה. הקמפיין, תחת הסיסמה: "כי עוגות זו המומחיות שלנו מהבית" הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO והינו בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.
חברת "אומגה", היצרנית המובילה בישראל של צבעים ומוצרי יצירה לילדים (מזה 52 שנה!), אשר פעלה עד היום בעיקר בשוק המוסדי - גני ילדים ובתי הספר, משלימה בימים אלה מהלך שיווקי של מיתוג מחדש של החברה, במטרה להרחיב את פעילותה בקרב הצרכן הפרטי. המהלך כולל פיתוח של קווי מוצרים חדשים, השקת לוגו חדש ואריזות חדשות לכל המוצרים. היקף ההשקעה: כ- 2.5 מיליון ש"ח.
"פילסברי" - ישראל זכתה זו השנה השנייה ברציפות בפרס "נשר הזהב" אותו מעניקה חברת "ג'נרל מילס", המחזיקה בבעלותה גם בחברת פילסברי המשווקת את מוצריה ב-40 מדינות ברחבי העולם.
חברת תים מחשבים ומערכות, מחברות האינטגרציה המובילות בתחומי מחשוב, תקשורת ואבטחת מידע, זכתה בפרויקט תקשורת רחב היקף בכנסת ישראל, בעקבות הוספת האגף החדש. במסגרת הפרויקט, תשדרג תים את רשת התקשורת הקיימת בכנסת, במטרה לשפר את ביצועי הרשת וכמו כן תקים רשת תקשורת אקטיבית חדשה במבנה החדש. בתכנון רשת התקשורת החדשה השתתפה חברת הייעוץ אגניקס. היקפו של הפרויקט מוערך בכ - שלושה מיליון ש"ח.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
אלי אלון
אלי אלון
דן הדני עלה לישראל ב-1948, סיים קורס חובלים ושירת בחיל-הים כקצין בשירות קבע    בשנת 2016 מסר דן הדני את אוסף תצלומי העיתונות שלו שכלל כמיליון צילומים לספריה הלאומית
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il