|   15:07:40
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים

תלמה ממשיכה להוביל את החדשנות בקטגוריית הדגנים בישראל

- הודעה מטעם יוניליוור
28/07/2005  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות

תלמה, המובילה את קטגוריית הדגנים בישראל, מרחיבה את פעילותה בתחום הדגנים תחת המותג "שוגי" ומשיקה שני מוצרים חדשים, האחד, שוגי בריבוע - ריבועי דגנים בטעם דבש, עשירים בסיבים תזונתיים ובסידן והאחר שוגי שליש פחות סוכר.

שוגי הינו המותג הראשון המשיק דגנים מופחתי סוכר לילדים, ללא ממתיקים מלאכותיים. כמובילת שוק, מספקת תלמה מענה לצורך במוצרים בריאים יותר ומופחתי סוכר עבור הצרכנים בכלל ועבור הילדים בפרט.

מהלך זה מהווה חלק מאסטרטגיית הויטליטי (חיוניות) של יוניליוור העולמית, שערכיה - בריאות, נוחות והנאה - עומדים בבסיס זהותה של החברה. במסגרת מדיניות זו, פועלת יוניליוור כל העת לפיתוח מוצרים טובים יותר למען לקוחותיה, לשדרוג הערכים התזונתיים של מוצריה ולשמירה על מגוון, חדשנות ואיכות של כלל מותגיה. כחלק ממגמה זו ביצעה יוניליוור מס' מהלכים בתקופה האחרונה, במטרה לשפר את הערכים התזונתיים של מוצריה, כגון: הוצאת כל צבעי המאכל מדגני הבוקר, הורדת רמות המלח והסוכר במוצרים מובילים, העלאת רמות הסיבים התזונתיים בחלק מהמוצרים. ועוד, מתוך כוונה להמשיך ולפתח מגמה זו גם בעתיד.

שוגי בריבוע - ריבועי דגנים בטעם דבש ובמרקם קראנצ'י, עשויים משיבולת שועל מלאה ועשירים בסיבים תזונתיים ובסידן.
שוגי שליש פחות סוכר -אינו מכיל ממתיקים מלאכותיים. המוצר שומר על הטעם הנפלא שהפך את שוגי לפופולרי ביותר בקרב הילדים בישראל. במבחני טעימה זכה המוצר לציון הגבוה 9.2 בקרב ילדים.

במסגרת השקת המוצרים החדשים תחת "שוגי", מבוצע גם שינוי אריזות, חיבור למבנה העיצובי של תלמה, רענון דמותו של "שוגי" והפיכתו ליותר "קוּל", אופנתי, ספורטיבי ואנרגטי. גב אריזת המוצרים החדשים עודכן אף הוא וכולל עתה משחק הרכבה לילדים, שהופק על-ידי "הגלויה של שלי".

מהלך השקת המוצרים החדשים ילווה בפעילות שיווקית הכוללת פרסום, פעילויות קד"מ לילדים ברחבי הארץ והפצת מאות אלפי דוגמיות התנסות.

קמפיין הפרסום לשוגי בריבוע, בהשקעה של כ-5 מיליון ש"ח, באמצעות משרד באומן בר ריבנאי, יכלול סרטון טלוויזיה לילדים תחת הסיסמא: "שוגי בריבוע מרבע ת'עולם".

יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק, יוניליוור ישראל: "כמובילת תחום הדגנים, חרטה תלמה על דגלה להוביל חדשנות בתחום זה. הטכנולוגיה ואמצעי הפיתוח המתקדמים של יוניליוור העולמית בעולם מאפשרים לנו, בישראל, להביא לצרכן את המוצרים האיכותיים והחדשניים ביותר בתחום. המוצרים החדשים בסדרה פותחו כחלק ממגמת הויטליטי של יוניליוור, במסגרתה מציעה החברה מגוון של מוצרים בעלי ערכים תזונתיים ובריאותיים גבוהים. שוגי שליש פחות סוכר ושוגי בריבוע עונים הן על צרכי הילדים, המחפשים מוצרים טעימים, קראנצ'יים, בעלי צורות מעניינות וכדומה, והן על צרכי האמהות, המחפשות מוצרים בעלי ערכים תזונתיים גבוהים עבור ילדיהן".

דורון זילברשטיין, מנהל יחידה עסקית תלמה: "שוק דגני הילדים והנוער נאמד בכ- 233 מיליון שקל בשנה. תלמה, כמובילת שוק הדגנים, משקיעה בתחום דגני הילדים במטרה להביא לצמיחה וחדשנות בסגמנט. הרחבת סדרת "שוגי" היא שלב ראשון בבניית "שוגי" כמותג על בתחום דגני הילדים. על-פי מחקרים שערכנו, אוהבים הילדים את "שוגי בריבוע" בזכות צורת הריבוע וטעם הדבש, כשהאמהות מתחברות למוצר בזכות שיבולת השועל המלאה, הסידן והסיבים התזונתיים. גם שוגי שליש פחות סוכר מאפשר לאמהות להעניק לילדיהן את אותו מוצר טעים ואהוב, אך עם פחות סוכר".

בסגמנט הילדים והנוער, תופסת תלמה נתח שוק של 60.3%, עם ארבעה מותגים מובילים בסגמנט: כריות, עוגי, שוגי וקוקומן - כולם מבית תלמה. מסקרים שערכה יוניליוור עולה כי 6 מתוך 10 ילדים צורכים שוגי באופן קבוע. המותג נהנה מ-99% מודעות נעזרת ו-50% מודעות בלתי נעזרת. מדובר ברמת מודעות בלתי נעזרת מהגבוהות ביותר מבין מותגי דגני הילדים.

על-פי נתוני איי.סי נילסן (יוני 2005, מצטבר שנתי, כספי), נאמד שוק דגני הבוקר (לא כולל חטיפי דגנים) ב- 530 מיליון שקל במחירי צרכן. תלמה מחזיקה נתח שוק של 64% מקטגוריית הדגנים. נסטלה מחזיקה נתח שוק של 15.2, קלוגס 8.8% ועלית3.6%.

מחיר מומלץ שוגי בריבוע ושוגי שליש פחות סוכר: 18.99 שקל.

אודות יוניליוור ישראל

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ- 42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.

הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.

תאריך:  28/07/2005   |   עודכן:  28/07/2005
יפה אפרתי יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ממשיך את הצלחותיו בשוק העולמי, ובימים אלה מכר את זכויות השידור של סרטון הפרסומת "עוגה עוגה" של פמפרס למדינות בדרום אמריקה.
נקסוס טלוקשיין סיסטמס ((NXUSF מובילה בתחום שירותי איתור כלי רכב גנובים בישראל, ארגנטינה ומקסיקו, ומובילה בשירותי גרר וסיוע דרך, הודיעה על מינויו של עופר ליאור, מנכ"ל שגריר מערכות רכב, חברת בת בבעלות מלאה של החברה, לאחראי על פיתוח פעילויות חדשות בחו"ל.
"אופטיקנה" דואגת לעיניי הילדים! חוזרים לבית הספר
28/07/2005  |  אופטיקנה  |   הודעות כלליות
דירקטוריון רכבת ישראל בע"מ החליט לבחון את מערך הבטיחות של רכבת ישראל, כחלק מהיערכות הרכבת לשינויים המהותיים בפעילותה ולאור האירועים האחרונים.
    עמותת 'גשר' יוצאת בקמפיין "חייבים לשמור על קשר", בהובלת משרד "זליגר-שומרון תקשורת" בבעלותם של איתן זליגר ואמנון שומרון, לשעבר עורכיו של השבועון מקור ראשון. מטרת הקמפיין היא יצירת קשר טלפוני ושיחות חופשיות בין מתנגדי ההינתקות לתומכיה, באמצעות מספר הטלפון 6005
  • .
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il