"תנובה שף", החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, מדווחת על גידול של 35% בהזמנות המזון בבתי המלון בישראל בקיץ 2005. נתונים אלו מתייחסים להזמנות שהתקבלו עבור החודשים יולי-אוגוסט, בהשוואה לחודשים המקבילים אשתקד. היקף ההזמנות מוערך בלמעלה מ-30 מיליון שקל.
מנתוני החברה עולה כי מבין סל המוצרים במלונות בולטת במיוחד צריכת מוצרי היסוד כגון חלב ומוצריו, פחמימות ובשרים, המהווים בסיס לארוחות המוגשות במלון.
הנתונים מתייחסים לפעילות החברה במלונות בכל רחבי הארץ, כאשר הפילוח מאופיין בתיירות פנים במלונות באזורי אילת, טבריה וים המלח, ובתיירות נכנסת, בעיקר ממדינות אירופה, במלונות במרכז הארץ.
עוד מדווחת החברה כי בעקבות מתכונת האירוח החדשה שהחלה מסתמנת במספר מלונות בישראל המכונה "הכל כלול", חל גידול בכמות מוצרי היסוד הנצרכת במלונות אלו. המדובר בשיטת אירוח המבוססת על אספקת המלון את כלל המזון והשתייה במהלך השהות במלון, וחוסכת מהאורח את הצורך לצאת מגבולות המלון ולשלם תשלום נוסף עבור מוצרי מזון שנצרכים בין הארוחות, שתייה וכד'.
"עם העלייה בביקוש למוצרי מזון במלונות, תגברה "תנובה שף" את מערך פעילותה בבתי המלון, והכשירה צוותים קולינאריים ייעודיים, מסרה איריס פיין, מנכ"ל "תנובה שף".
צוותים אלו פוקדים את בתי המלון השונים ומספקים ייעוץ וליווי מקצועי, תוך דגש על התמחות וחיזוק המצוינות. הצוותים מציגים את החידושים העדכניים ביותר בתחום, לצד מוצרים ייעודיים שאנו מפתחים עבור קהל יעד זה, המותאמים לדפוסי צריכתו".
אודות "תנובה שף":
"תנובה שף" הינה החברה הגדולה ביותר בישראל בשוק המזון המוסדי והינה מובילה את השוק עם היקף פעילות שנתי של כ-700 מיליון שקל.
החברה מייצגת מול הלקוח המוסדי את מוצרי החברות המובילות הבאות: תשלובת החלב של תנובה, חטיבת הבשר, חטיבת הביצים וחברות בנות של קונצרן תנובה בהן: תנובה גליל, טירת צבי, סנפרוסט, מעדנות, תופאפ, דגי תנובה ואוליביה.