חברת יורוקום יוצאת במבצע "טרייד אין - 50% הנחה". כל מי שירכוש מרכזיה דיגיטלית של פנסוניק, יזכה ל-50% הנחה על יחידת המיתוג והטבות נוספות על מגוון מוצרים משלימים וזאת בתמורה (TRADE IN) למרכזיה הישנה שלו.
כדי לקדם את המבצע יוצאת יורוקום בקמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום בריקמן בהיקף של 200,000 $ הפרסום יכלול עיתונות ארצית ומקצועית, שילוט ע"ג אוטובוסים, אינטרנט ודיוור ישיר.
רמי קנת, סמנכ"ל השיווק של יורוקום, מסר כי: בחצי השנה האחרונה ניכרת התעוררות בהיקף הפעילות במגזר העסקי ובמטרה למנף מגמה זו החליטה החברה להקדים את המבצע שתוכנן לסוף השנה ולקיימו כבר החודש.
חברת "יורוקום" היא חברת התקשורת, המיכון המשרדי והאלקטרוניקה הבידורית הגדולה בישראל. "יורוקום" היא הנציגה הבלעדית בישראל של המותגים המובילים בתחומים אלה, ובהם פנסוניק, ג'נרל אלקטריק, יונידן, אולימפיה ומותגי איכות נוספים. החברה מייבאת, משווקת מפיצה ומספקת שירות למגוון רחב של מוצרים לבית ולעסק - טלפונים, מערכות רב-קוויות, פקסימיליות, מכונות צילום, לוחות רישום אלקטרוניים, מוצרים מתכלים, מפענחים דיגיטליים, אלקטרוניקה בידורית, מסכי פלזמה ו-LCD, מערכות מיני-מיקרו סטריאו ועוד.
"יורוקום שיווק" נמנית על קבוצת "יורוקום", קבוצת התקשורת הפרטית הגדולה בישראל. קבוצת יורוקום, בשליטת משפחת אלוביץ' ובשותפות עם אריסון השקעות, עוסקת בכל תחומי התקשורת: מוצרים, תשתיות, שירותים ותכנים.