פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף, במסגרתו היא משיקה בקבוק חדש 330 מ"ל מזכוכית.
מהלך זה של פריגת, הפונה לשוק הקר (שוק האימפולס) ממחיש את מגמת החדשנות והבידול של החברה לא רק בתחום הטכנולוגי ובטעמים הייחודיים של מוצריה, אלא גם בכל הקשור לחדשנות ברמה המוצרית והעיצובית.
הבקבוק החדש אותו השיקה פריגת לשוק הקר (330 מ"ל) בעיצוב צעיר ורענן המשדר את חווית טעם הטבע הינו נוח לנשיאה בזכות שני גריפים (חריצים) מיוחדים לאחיזה טובה יותר. לבקבוק החדש פיה רחבה המאפשרת לצרכנים ליהנות מהטעמים האהובים.
ממחקר צרכנים שערכה פריגת עלה כי הצרכן הישראלי מעדיף בקבוק זכוכית, כאשר הערכים שהבקבוק משדר הינם טבעיות, איכות ללא טעמי לווי, ומוצר שהינו פרימיום.
פריגת תשווק את בקבוקי הזכוכית האישיים ב-6 טעמים שונים: תפוזים, ענבים, תות בננה, PLUP לימונים, אשכוליות ו-דיאט אשכוליות. פעילות זו של פריגת תיתמך בפעילויות בנקודות המכירה בשוק הקר ובפיצוציות.
המשקאות של פריגת מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית שאינה מצריכה כל שימוש בחומרים משמרים והם היחידים עם רכיבים טבעיים בלבד המאופיינים בטעם נפלא ובאיכות הגבוהה ביותר.
על שוק המיצים והמשקאות הקלים
על-פי הערכות שוק המיצים והמשקאות הקלים בישראל נאמד בכ-1.5 מיליארד שקל בשנה, כאשר חברת פריגת פעילה בכל הקטגוריות, החל מסירופים, דרך משקאות קלים, נקטרים ועד למיצים הסחוטים והקפואים.
אודות פריגת
פריגת נמצאת בבעלות קיבוץ גבעת חיים איחוד 33.3% וקיבוץ גבעת חיים מאוחד 33.3% ומבשלות בירה ישראל (הנשלטת על-ידי קוקה-קולה ישראל) 33.3%.
תשלובת פריגת המעסיקה כ-450 עובדים, הוקמה ב-1942 עם ייסודו של מפעל "גת" בקיבוץ גבעת חיים והינה החברה המובילה בשוק בתחום המיצים הסחוטים, הנקטרים, הקפואים, הרכזים והמשקאות הקלים.
מחיר מומלץ לצרכן - בין 5 שקל ל - 6 שקל.