חברת High Q, היה הראשונה בארץ לצאת בקמפיין MMS, קמפיין מולטימדיה, לעשרות אלפים מקהל היעד שלה.
נושא הקמפיין "אז מי באמת מספר 1"?, הוא המשך ישיר לקמפיין הענק לקורס הפסיכומטרי הייחודי שלה, בו החלה החברה לפני כחודשיים.
לדברי ערן שטיין, מנכ"ל החברה: "בדרכה השיווקית, כמו גם הפדגוגית, High Q רותמת לעזרתה את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדי להגיע באופן המדויק והיעיל ביותר לקהל היעד שלה".
הקמפיין מתבסס על סקר של חברת גיאוקרטוגרפיה ומשווה באמצעות גרפים תלת מימדיים בין ממוצע ציוני הפסיכומטרי של התלמידים הלומדים בכל אחת מהחברות הגדולות בארץ ללימוד פסיכומטרי.
הפרסומת הנה באורך של 8 שניות והיא תישלח על-ידי TippCom לעשרות אלפי מנויים סלולארים.
אודות High Q
חברת High Q נוסדה בשנת 1984 במטרה לשפר ולפתח את תחום ההכנה לבחינות הפסיכומטריות תוך שימוש בטכניקות הוראה מתקדמות ופיתוח טכנולוגיות, שהציבו אותה בקדמת הפדגוגיה העולמית.
כיום, High Q היא חברה בינלאומית, עם למעלה מ-250,000 בוגרים ועשרות סניפים ברחבי ישראל, סינגפור, קמבודיה וטורקיה.
High Q עורכת קורסי הכנה במגוון נושאים, החל מהכנה לבחינה הפסיכומטרית, דרך בחינות הבגרות ולימודי שפות ועד בחינות בינלאומיות כגון - GMAT, TOEFL, IELTS, SAT, GRE.
במסגרת פעילותה הפילנתרופית בחו"ל מפעילה חברת High Q סניף בקמבודיה, כאשר מדי חודש, מאות בני נוער קמבודיים, חסרי השכלה, לומדים את השפה האנגלית, האיטלקית, הספרדית, ועוד שפות הנחוצות להם כדי להשתלב בענף התיירות המקומי ולצאת ממעגל העוני בו הם נמצאים.
עוד על החברה ופעילויותיה ניתן לקרוא באתר החברה:
www.high-q.co.il