חברת Mintmark, המתמחה במותגים ותוכן סלולארי, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייצוג זכויות המסחור של The Annoying Thing, הידוע בישראל ובעולם בשם "הצפרדע המשוגעת".
הצפרדע המשוגעת החלה את דרכה באוקטובר 2003 כמפעל מחתרתי עד שעולם הסלולאר גילה אותה. במהרה שבר התוכן הקשור לצפרדע את כל שיאי ההורדות האפשריות, כאשר מיליוני אנשים מעריצים את דמות הצפרדע וצליל ה-"דינג-דינג" המצחיק והמעצבן שלה.
זהו המותג הראשון שהופיע מתוך המדיה הסלולרית והוא מותג הזיכיונות הגדל בקצב המהיר ביותר בעולם כיום. מנגינת ה- Crazy Frog כובשת את פסגות מצעדי הפזמונים בכל אירופה וגם בישראל, והצפרדע מבססת את מעמדה כמותג המוביל לבני נוער. די להקיש בגוגל את המילים "Crazy Frog" או אפילו בעברית "הצפרדע המשוגעת" כדי לגלות מיליוני אתרים ואזכורים ולהבין את ההתפשטות העצומה והפופולאריות של הדמות בקרב צעירים, אשר מתקשרים, חיים ונושמים את האינטרנט והסלולאר. מאז השקת המותג לצרכי מסחור נמכרו יותר מ-500,000 פריטי לבוש, 100,000 פוסטרים ו-600,000 סינגלים של מוזיקה באנגליה לבדה.
לדברי מנכ"ל Mintmark, נועם וולף, "קשה מאוד להפתיע ולחדש בעולם המותגים לנוער. הצפרדע פונה לצעירים של היום ב- 'attitude' הנכון. הם אוהבים את הגישה הצינית וההומור של הדמות. זכויות המסחור בהן אנחנו מטפלים כוללות טקסטיל, צעצועים, אקססורי'ס ועוד, תחומים להם הצפרדע מתאימה במיוחד".