חברת מעבדות מטרנה, עולה בקמפיין טלוויזיה חדש תחת הסלוגן: "מטרנה. הכי קרוב לאמא". הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום JWT יעלה בטלוויזיה, בעיתונות, ברדיו ובאינטרנט. כמו כן, תיעשה פעילות קד"מ באמצעות דיוור ישיר ללקוחות. ההיקף הכספי של מסע הפרסום כ-3 מיליון שקל.
לדברי גלי ניר, מנהלת השיווק של מטרנה: מטרתו של הקמפיין החדש להמשיך ולהציג את המסר המרכזי של החברה כיצרנית תחליפי החלב הדומים ביותר בהרכבם לחלב אם וזה בזכות הנוסחה המשולשת המכילה רכיבים ייחודיים שבחלב אם תורמים להתפתחות הפיזית והקוגנטיבית, חיסוניות ועיכול. מסר זה מועבר באמצעות אם ותינוקה הרך, שזה עתה נולד, והקשר הראשוני האינטימי הנרקם ביניהם בעת ההנקה.
סיפור הקמפיין:
קמפיין מטרנה "הכי קרוב לאמא", באורך של 33 שניות, מציג אמא השוכבת חדר לידה דקות מעטות לאחר הלידה ומקבלת את תינוקה הרך מהאחות המיילדת. הסרט מציג את מערכת היחסים הראשונית בין האם לתינוקה: החיוך הראשון, המילים הראשונות, הדמעה הראשונה, ההנקה הראשונה. לאחר ההנקה, נשמעת קריינות:
אין כמו חלב אם. לכן פיתחנו למענך את תחליף החלב הדומה ביותר בהרכבו לחלב אם. מטרנה הכי קרוב לאימא.
רשימת קרדיטים:
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב: יורם דמבינסקי
קריאייטיב: עמיר שינקמן, טיראן בר שלום ומיה קרמן
מנהל לקוחות: יואב מגל-ג'מילי
תקציבאית: מירב דואק
מנהלת תיכנון אסטרטגי: סלביה גבע
פלנ רית : מירב אמיד
מפיקת משרד: שרון בן-דוד
במאית: יעל אלרוד
צלם: אופיר קדמי
משרד הפקה: מולה הפקות
מוסיקה: שמוליק נויפלד
שוק תחליפי חלב-האם בישראל מגלגל כ-400 מיליון שקל (5.8 טון). מנתוני נילסן לשנת 2004. נתח השוק של מטרנה לתקופה זו כ-55%.
מעבדות מטרנה, חברת מזון התינוקות המובילה בישראל, היא בבעלות חברת מוצרי מעברות הבורסאית. מטרנה חתומה על הובלת מגמות חדשניות בענף והייתה הראשונה להוסיף רכיבים המצויים בחלב אם - lc Pufa ומרכיב הביו. כיום החברה מעסיקה כ-130 עובדים ועיקר מכירותיה מתמקדות בשוק הישראלי. מוכרת גם בשווקים בחו"ל.