משרד "זאביק דרור יחסי ציבור" קיבל את תקציב יחסי הציבור של "סולתם רדד" ויטפל בפעילות התקשורתית השוטפת של המותג, רשת החנויות "סולתם רדד", במותג כלי היוקרה "מקסוול" וחברת הבת "הגביע" המייצרת כלים חד-פעמיים.
"סולתם רדד" הינה החברה המובילה בישראל לייצור, יבוא ושיווק כלי בית משנת 1948. החברה חולשת על תחומי כלי הבישול והאירוח באמצעות שני מותגי בית: סולתם- בתחום הסירים ורדד בתחום הסכו"ם יחד עם מותג יבוא שלישי, Maxwell Williams, בתחום כלי ההגשה.
התקציב נוהל בשנים האחרונות בהצלחה רבה במשרד "בר תקשורת" והמעבר למשרד "זאביק דרור" נבע מהרצון לרענן את הפעילות התקשורתית של המותג ולעשות את המעבר התדמיתי לחברה הפועלת בתחומי הלייף סטייל.
משרד "זאביק דרור" מתמחה במותגים לצעירים, טרנד, אופנה וסגנון חיים.
במשרד שלוש מחלקות מתמחות המטפלות בכ- 30 לקוחות מובילים בתחומם: מחלקת מעצבים ישראליים; מחלקת מותגי אופנה ישראליים ובינלאומיים מובילים; וכן מחלקת לייף-סטייל.
תקציב "סולתם רדד" יטופל במחלקת הלייף-סטייל של המשרד ויצטרף לרשימה יוקרתית של לקוחות המטופלים במחלקה זו: "שוקי זיקרי", "אירוקה", מוצרי החשמל של "און ליין", "בייביליס פריז", "קוזין ארט", "רוזייר", "כרומקס", "גאדג'יה", מרכז "ארנה", רשת "דירן", מטבחי "סניידרו" ועוד.