חברת התעופה קונטיננטל איירליינס הודיעה על כוונתה להשקיע ארבעה מיליון דולר, מדי שנה, בשיפור הארוחות המוגשות במחלקת התיירים בטיסות טרנס-אטלנטיות החל מ-1 ביולי.
קונטיננטל תשביח את המנה העיקרית החמה המוצעת כחלק מהארוחה המרכזית, ואת הארוחה השניה המוגשת בסמוך לנחיתה. במהלך הטיסה תציע לנוסעים מגוון חטיפים. בנתיבים ארוכים תשפר קונטיננטל איירליינס גם את הסלט המוגש בארוחה החמה ותוסיף כיבוד קל במהלך הטיסה.
במקביל לשדרוג הארוחות תנהיג קונטיננטל איירליינס מדיניות אחידה לגבי המשקאות החריפים המוגשים במטוסיה ברחבי העולם. החל מ-1 ביולי, ובהתאם לשירות המוגש בטיסות הפנים בארצות-הברית, תיגבה החברה 4 דולרים לכל משקה אלכוהולי המוגש במחלקת התיירים בטיסות בינלאומיות. כל ההכנסות ממכירת משקאות אלה יושקעו מחדש בעלויות הכרוכות בשדרוג הארוחות בטיסות.
"הגדלת התקציב לתפריט המוגש במהלך הטיסה תיטיב עם כל לקוחותינו, בעוד שרק מעטים נהנים ממשקאות אלכוהוליים בחינם", אמר אריק קליימן, מנהל שיווק המוצר בקונטיננטל איירליינס.
בנוסף תרחיב קונטיננטל איירליינס את תוכנית הבידור במשך הטיסה עם משחקי וידאו נוספים ותוכניות מקוריות של HBO. חברת התעופה כמעט תכפיל את מספר משחקי הוידאו המוצעים לנוסעי מחלקת התיירים משישה לעשרה. מערכות הבידור זמינות בכל המושבים במטוסי בואינג 777 ו-767 הטסים בנתיבים בינלאומיים. בחודש אוגוסט תוסיף חברת התעופה תוכניות של HBO למערכות הוידאו האישיות במחלקת BusinessFirst ותאפשר ללקוחות לבחור תוכניות פופולריות כגון "הסופרנוס" ו"סקס והעיר הגדולה".
השקעתה של קונטיננטל בשירות במחלקת התיירים היא בנוסף לשיפורים שעליהם הכריזה חברת התעופה לאחרונה במוצר BusinessFirst. קונטיננטל איירליינס מתקינה מושבי-מיטה חדשים במחלקת BusinessFirst במטוסי בואינג 777 הטסים בנתיבים החוצים את האוקיינוס האטלנטי והאוקיינוס השקט, וביניהם לישראל.
קונטיננטל איירליינס, (continental.com), חברת התעופה השישית בגודלה בעולם, מפעילה מדי יום יותר מ-2,100 טיסות ל-120 יעדים בתוך ארצות-הברית ול-91 יעדים בינלאומיים - יותר ערים בינלאומיות מכל חברת תעופה אמריקנית אחרת. באירופה ובמזרח התיכון משרתת קונטיננטל איירליינס 16 ערים ב-11 מדינות, ומפעילה עד 161 המראות בשבוע ממרכזיה שבשדות התעופה ניו-יורק/ניוארק, יוסטון וקליבלנד עם טיסות המשך לערים ברחבי צפון אמריקה, אמריקה הלטינית והאיים הקריביים. למידע נוסף בקרו ב-continental.com.
כתב העת Air Transport World הכתיר את קונטיננטל איירליינס כחברת התעופה של השנה הן ב-2001 והן ב-1996 ובכך הפכה קונטיננטל לחברת התעופה היחידה שזכתה בתואר זה פעמיים תוך חמש שנים. זו השנה הרביעית ברציפות שקונטיננטל נכללת ברשימת "100 החברות המעסיקות הטובות ביותר בארצות-הברית" של כתב העת Fortune וכחברת התעופה הטובה בארצות הברית מבחינת שביעות רצון הלקוחות בטיסות קצרות וארוכות כפי שקבע כתב העת Frequent Flyer ו-J.D.Power and Associates. קונטיננטל איירליינס זכתה בפרסים רבים עבור מחלקת BusinessFirst שלה (כתבי העת Conde Nast Traveler, OAG, Entrepreneur ו-Smart Money), תוכנית הנוסע המתמיד שלה OnePass (פרסי Freddie של Inside Flyer) ועל כלל פעולותיה וניהולה (כתב העת Fortune).