רשת האופנה אשה אשה, המתמחה במידות גדולות, מרחיבה את פעילותה והשיקה קווי ייצור חדשים בטורקיה ובאיטליה בהשקעה של כ-2 מיליון דולר.
קווי הייצור החדשים של הרשת הושקו בערים מילאנו, אנקרה ואיסטנבול וממוקמים במפעלים קיימים שחנכו קווי ייצור חדשים ובלעדיים לרשת אשה אשה. המפעלים באיטליה ובטורקיה מנוהלים על-ידי יזמים מקומיים, כאשר רשת אשה אשה רכשה 30% ממפעלים אלה, מתוך ראייה עתידית לפתח קווים נוספים של מוצרי אופנה מובילים ואיכותיים. כל אחד מהמפעלים מעסיק כ-250 עובדים מקומיים, כאשר אלה משתכרים ישירות על-ידי היזמים המקומיים.
לדברי ישראל ממו, מנכ"ל אשה אשה: "מדובר בהשקעה מהגדולות שביצעה הרשת מאז הקמתה בחו"ל. קווי הייצור החדשים בטורקיה ואיטליה יכסו בשלב הראשון כ-30% מכלל הייצור של הרשת ויתמקדו בפיתוח ותפירה של מוצרי אופנה בשילוב עור, עבודות סריגה ועבודות יד איכותיות. בשלב הראשון ישווקו המוצרים בארץ כפיילוט ולאחר מכן נשווקם בחו"ל. אנו צופים כי המפעלים החדשים יביאו לחיסכון בעלויות ויתרמו להגדלת הרווח בכ-20% במהלך השנה הראשונה לפעילות".
רשת אשה אשה מייצרת כיום את קולקציות האופנה שלה בישראל במפעל הממוקדם בדרום תל אביב, בבית טפר ומעסיק כ-60 עובדים.
רשת האופנה אשה אשה הוקמה בשנת 1993 ומתמחה בייצור ושיווק אופנה במידות גדולות החל ממידה 42 ועד 56 ומפעילה חוג לקוחות המונה למעלה מ-100 אלף חברות. הרשת מונה כיום 20 סניפים בפריסה ארצית רחבה בבעלות עצמית ומעסיקה כ-60 עובדים במחלקות העיצוב, בקרת האיכות והשיווק ובנוסף מעסיקה כ-150 עובדי מתפרה וכ-50 עובדים בסניפים ברחבי הארץ. הרשת סיימה את שנת 2004 עם מחזור מכירות של כ-30 מיליון שקל.
לפני כשנתיים השיקה אשה אשה מפעל טקסטיל חדש שבהקמתו הושקעו כ-4.5 מיליון ש"ח. המפעל, על שטח של 1,000 מ"ר, ממוקם בבית טפר (קומה ד'), ברחוב תל גיבורים 5 בדרום ת"א (בסמוך לצומת תל כביר) וכולל קו חדיש ומתקדם של מיכון מקצועי, מערכות מחשב ואולמות תצוגה, כאשר רוב העובדים מועסקים במחלקות העיצוב ובקרת האיכות, מתוך ראייה אסטרטגית והבנת צרכי השוק.
את המפעל עיצבה האדריכלית גבי אמיתי. בנוסף לכך, מחזיקה הרשת חנות מפעל בקומת הקרקע של בית טפר, בשטח של 150 מ"ר.
בחודש מאי 2005 הכריזה רשת אשה אשה כי הדוגמנית הבנ"ל מיכאלה ברקו נבחרה להוביל את קמפיין לאביב-קיץ 2005 תמורת כ-50,000 דולר. לאור ההצלחה תמשיך ברקו להוביל את הקו הפרסומי של החברה גם לקראת עונת הסתו-חורף ותוביל את קטלוג החברה.