|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
האם ניתן לקיים צוואה על בסיס העתק הצוואה?
כתיבת המומחים
"מלחמת חרבות ברזל" ממחישה את החשיבות של התחדשות עירונית - חוות דעת מאת ליאם הנדסה גרופ

חוגלה קימברלי מעלה קמפיין לנייר טואלט <br>

- הודעה מטעם חוגלה קימברלי
07/11/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: שלמור תקשורת  |    |  שלמור תקשורת

חוגלה קימברלי השיקה בחודש שעבר את נייר הטואלט "מולט" החדש- נייר טואלט רך יותר, לבן יותר ומעוצב עם הטבעה של לבבות אדומים, וכעת עולה בקמפיין חדש לתיקשור המוצר.

לפי נתוני נילסן כספי, נייר טואלט מולט עשה קפיצה גדולה מאוד בנתח השוק מ-8% נתח שוק באוגוסט ל-20% בספטמבר האחרון. הנתונים בדקו חודש בדיוק מיום ההשקה, טרם החלה חוגלה קימברלי בפעילויות שיווקיות להחדרת המוצר לרבות קמפיין טלוויזיה. מדובר בהכפלת נתח השוק ויותר מכך בחודש הראשון ללא קמפיין באוויר אלא רק בזכות מוצר ואריזה.

השבוע תעלה חוגלה הקמפיין החדש, שנעשה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, יעלה בטלוויזיה ובנקודות המכירה למשך כשבועיים, בתקציב מדווח של כשני מיליון ש"ח ₪, תחת הסיסמה: "שמנו את כל הלב במולט".

על מולט החדש:

מולט החדש הינו נייר טואלט רך יותר, לבן יותר ובעל עיצוב יפהפה של לבבות אדומים, המוצע לצרכן במחיר אטרקטיבי ומשתלם.
האסטרטגיה שעומדת מאחורי השקת מולט היא להעניק לצרכן נייר טואלט איכותי וצעיר יותר, הן מבחינת עיצוב הנייר, עיצוב האריזה (צבע אדום בולט מאוד על המדף) ועד המחיר המאוד אטרקטיבי. כחלק מהמהלך המיתוגי הכולל, עוצבו מחדש אריזות מולט ע"י מחלקת BBDO DESIGN מקבוצת BBDO, תוך שימת דגש על הייחודיות של מולט עם הלבבות האדומים, לרכות המשופרת ולאווירה הקלילה והכייפית שמאפיינת את מולט החדש ואת קהל המטרה שלו.

סרט הפרסומת בא להשלים את מהלך ההשקה של מותג צעיר יותר, מלא שמחת חיים ומשתלם.

על הקמפיין:

סרט הפרסומת מציג רצף של סיטואציות יומיומיות המוכרות לכולנו, אך שבכל אחת מהן נעלם הלב באופן מפתיע ומשעשע: בחור צעיר לובש חולצת I Love NY, ומגלה לפתע שהלב בחולצה גזור, בונבוניירה בה חסרים השוקולדים בצורת הלב, זוג משחק בקלפים ומגלה שסימני הלב נעלמו מהקלף, ועוד.

הקונספט עליו מבוסס הסרט: לקחנו את כל הלבבות שבעולם ושמנו אותם במולט.

קרדיטים:

משרד פרסום-גיתם BBDO, סמנכ"ל-מיכל דבורצקי, מנהל לקוחות-ניר צולה, תקציביאי-מתן קמפ, פלנר-יהב לוי/אור-לי סיגל, סמנכ"ל קריאטיב-אסי שביט, מנהל קריאטיב-גל פורת, קריאטיב פלנר-אימי עירון, ארט-דודו הרוש, קופי-אסף כץ, לורה רוזנפלד, מפיקה-ליאת משה, חב' הפקה-ישי הדס, במאית-קרן חכמה, עורך מוזיקלי-פיליפ גוזלן, מנהלת קריאטיבית bbdo design-מעיין רשף-ריבן, מעצבת-לילך סנש.

תאריך:  07/11/2005   |   עודכן:  07/11/2005
שלמור תקשורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת "הקופון של המדינה" בשיתוף עם חברת upcell, המתמחה במתן פתרונות בתחום הקופונים הסלולאריים, ישיקו במהלך 2006 פרויקט חדש במסגרתו יהפכו קופונים סלולאריים לנגישים עבור משתמשים ברחבי בעולם.
ליימן שליסל, מהמובילות ביבוא, שיווק והפצה של ממתקים ומזון, תשתתף השנה ב"כושר פסט" - שוק המזון הכשר שייתקיים בניו-יורק בין ה-15 ל-16 בנובמבר 2005. ה"כושר פסט", שמתקיים בכל שנה בחודש נובמבר, מאגד יצרנים וספקים של מזון כשר מארה"ב ומרחבי העולם תחת קורת גג אחת ונחשב למוביל ולפופולארי מבין תערוכות האוכל הכשר בעולם (בשנה שעברה נרשמו כ-40,000 מבקרים בתערוכה).
האגודה לתרבות הדיור יוצאת בקמפיין פרסומי ארצי ברדיו האזורי, בנושא מניעת נזילות בבתים המשותפים.
18,000 רינגטונים של השיר "ביחד" הורדו במהלך החודשים ספטמבר ואוקטובר במסגרת קמפיין תרומה ב-SMS למען "ילדים - המועצה לילד החוסה", עמותה הפועלת בכדי לסייע לילדים החיים בפנימיות.
ענבר פיינשטיין מונתה למנהלת שיווק ומכירות לתחום הקמעונאי (Retail) בחברת ברדר-רשף, נציגת יצרנית מערכות ההדפסה והצילום BROTHER בישראל.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
יואב יצחק
יואב יצחק
המשטרה חקרה חשד, לפיו מאור פחימה, עבריין ידוע ומוכר למשטרה, מעורב בהטמנת מטען חבלה שנועד לפגוע במנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי - לאחר שזה דחה בקשתו להכשיר עבירות ב...
דן מרגלית
דן מרגלית
הפרופסור שקמה ברסלר חזרה הלילה למקומה בראש ההפגנות לאחר ראיון שהעניקה שלשום לטלוויזיה    איננו עקורים בארצנו, אמרה ברסלר שהיא שילוב של מדע ואהבת הארץ, מכון ויצמן ועמק יזרעאל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il