על-פי דוחות איי.סי. נילסן לחודש אוגוסט עולה כי, המותג "טואלט דאק" של חברת "אס.סי.ג'ונסון" רשם גידול מרשים של 30% בקטגוריית ניקוי האסלה .
הגידול מתבטא במספר מישורים ביניהם: השקת מוצר "מברשת הפלא", בעל פטנט מהפכני עולמי בתחום האביזרים לשירותים, שעל-פי נתוני איי.סי נילסן היווה 6.6% מהקטגוריה זאת כחודשיים בלבד לאחר השקת המוצר בישראל.
דני פלד מנכ"ל חברת "אס.סי.ג'ונסון ישראל" מסר כי: ההצלחה השיווקית של אס.סי.ג'ונסון ישראל בתחום הניקיון עם המותג "טואלט דאק" היא תוצאה של מהלך אסטרטגי שאנו מבצעים לחיזוק סגמנטים שונים בהם למותג יש נציגות. השקת "מברשת הפלא" הינה חלק ממינוף המותג והרחבת הקטגוריה באמצעות חדשנות, שכבשה כבר את השווקים בארה"ב ובאירופה וכעת גם בישראל".
"טואלט דאק" עולה בנתח השוק השנתי המצטבר ב-9% ועל-פי נתוני נילסן מהווה 16.9% (לעומת נתח שוק שנתי של 15.5% בדצמבר 04).
"אס.סי.ג'ונסון" הינה חברת הענק הבינלאומית בתחום טיפוח הבית וטיפוח אישי. מותגי החברה כוללים את: טואלט דאק (ניקוי אסלות), פלדג' (ניקוי רהיטים), רייד (קוטל חרקים), גלייד (בישום הבית), אדג' ג'ל גילוח, גלילונית, אוטן (תכשירים נגד יתושים).