תוכנית המנויים של מפעל הפיס יוצאת במבצע במסגרתו יוגרלו במהלך חודש אחד, דצמבר, 100 מכוניות במשך 5 שבועות. בכל הגרלה שבועית יחולקו 20 מכוניות.
ההחלטה לחלק עשרות מכוניות בשווי של כ-10 מיליון שקל, במקום הפרס השבועי הראשון והשני נבעה בין היתר, ממשובים וסקרים שנעשו בקרב חברי התוכנית. "מרבית הלקוחות אמרו כי הם מעדיפים ריבוי של פרסים וריבוי של זוכים על פני פרס גדול לזוכה יחיד מידי שבוע. ברוח זו שונה סל הפרסים בכלל והוחלט לצאת במבצע, של חלוקת עשרות מכוניות לעשרות זוכים", בנוסף יוגרלו עשרות אלפי פרסים כספיים בערכים כספיים של עד 5000 שקל.
המבצע שנועד לתגמל ולפנק לקוחות קיימים מצטרף להגרלות נוספות שנעשו בעבר במהלכן חילק מפעל הפיס בחודש אחד עשרות מכוניות.
בנוסף, בחודש יולי האחרון יצאה תוכנית המנויים במבצע חדש- "משכורת לכל החיים" ובמהלכה חולקו 18 משכורות לכל החיים ל-18 מנויים.
במסגרת המבצע עומדים סיכויי הזכייה במכונית לחברי המועדון על כ-1:6000. "מדובר בסיכויי זכייה מאוד טובים וגבוהים.
בתכנית המנויים של הפיס יש יותר מ-560,000 כרטיסי מנויים.
לכל מנוי יש מספר מזל בן 6 ספרות המשתתף מדי שבוע בהגרלה המיוחדת לחברי התוכנית. בכל הגרלה שבועית מוגרל פרס ראשון של 1.5 מיליון שקל, פרס שני: שתי מכוניות כפרסי MUST WIN ועוד פרסים כספיים.
המבצע החדש ילווה בקמפיין שעלותו חצי מיליון דולר שיעלה ב- 13 בנובמבר לתקופה של שבועיים וחצי בטלוויזיה וברדיו, באינטרנט ובעיתונות הכתובה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
תסריט:
הסרט יהיה מורכב מפסיפס של סיטואציות היוצרות קליפ, דינאמי ושמח המעביר את תחושת הזכייה של האנשים ואת ההתלהבות שבחוויית קריעת הניילונים מרכב חדש.