המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון יוצאת בקמפיין פרסום לקראת תחילת ההרשמה ללימודים לקראת מועד אביב, שייפתח במרץ 2006 ומועד סתיו - אוקטובר 2006.
הקמפיין מציג ויז'ואל של כבל פאראללי של מחשב לקראת חיבור תחת הסיסמא: "חיבור מהיר לקריירה בהנדסה".
מסע הפרסום יעלה באמצעות משרד הפרסום רווה-פלג בתקציב של כ-3 מיליון שקלים ויכלול פרסום מסיבי באינטרנט, שילוט חוצות, רדיו, מודעות בעיתונות, פרסום בכתבי עת ומגזינים בנושא לימודים, פרסום במוספי לימודים של העיתונות הארצית וכן פעילות קד"מ.
משרד הפרסום רווה פלג זכה בתקציב זה מבין 5 משרדי פרסום שהתמודדו על התקציב. זו השנה השנייה בה זוכה משרד פרסום זה עם מסע פרסום מוביל עבור המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון.
כרמלה אוזן, מנהלת הפרסום ויחסי ציבור של המכללה: "הקונספט בסיסמא "חיבור מהיר" פונה לקהל יעד של צעירים אשר שואפים לממש קריירה בתחום ההנדסה וההייטק. משרד הפרסום הצליח להבליט באופן יצירתי את ערכי המכללה הכוללים חדשנות ומובילות בתחום ההנדסה ולכן הוא נבחר להוביל את הקמפיין שהציע". עוד מוסיפה אוזן: המסר של הקמפיין "חיבור מהיר לקריירה בהנדסה" ממחיש את המהות של המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון כמכללה המאפשרת לסטודנטים שלה דריסת רגל בעולם המחקר, הפיתוח והתנופה הטכנולוגית. סיסמת הקמפיין מבוססת על ממצאי סקר שנערך במכללה ובו נמצא כי 90 אחוזים מבוגרי המכללה מצליחים להשתלב בעבודה במקצוע ההנדסה אותו למדו".
סופרוויזרית: סיגל פלג, קריאייטיב: נגה פלנדרה, תקציבאית: דנית בכר.
המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון נוסדה בשנת 1996 וכיום הינה המכללה האקדמית להנדסה הגדולה ביותר בארץ. המכללה מפעילה שני קמפוסים: בבאר שבע ובאשדוד ובהם לומדים כ-2700 סטודנטים בשנת הלימודים תשס"ו. המכללה קיבלה הכרה מהמועצה להשכלה גבוהה ולבוגרי המכללה מוענק תואר בוגר (B.Sc.) ברוב המחלקות. חמשת תחומי הנדסה נלמדים במכללה: הנדסת בניין, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסה כימית, הנדסת תוכנה והנדסת תעשיה וניהול. חזון המכללה מתמקד בהכשרת מהנדסים מצויינים, תוך שימת דגש על הקשר עם עולם התעשיה והמשק הישראלי והיא מתעתדת להגדיל את מספר הסטודנטים בכל אחד מהקמפוסים שלה ל-3000 בתוך 5 שנים. אתר הבית של המכללה הינו:
[קישור]