לראשונה, משקיעה תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את קטגורית הדגנים בישראל, במותג ברנפלקס. במסגרת זו מרחיבה תלמה את מותג ברנפלקס ומשיקה את ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר, המכיל 65 קלוריות למנה בלבד.
ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר, עשוי דגנים פריכים מחיטה מלאה ופתיתי סובין, עשיר בחומצה פולית וסידן, מהווה מקור מצויין לסיבים תזונתיים, המשפרים את העיכול ומזרזים את חילוף החומרים.
השקת המוצר החדש תלווה בקמפיין פרסום נרחב בטלוויזיה שיכלול מתן חסות למזג אויר בערוץ 22 ובערוץ 10), בעיתונות וקמפיין אינטרנט לקהל המקצועי ולקהל הרחב שיכלול פרסום באתרי אינטרנט מובילים בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק, יוניליוור ישראל: "כמובילת תחום הדגנים, חרטה תלמה על דגלה להוביל חדשנות בתחום זה.
יוניליוור רואה חשיבות רבה בפיתוח מוצרים חדשים בעלי תועלות ייחודיות, ביניהן שמירה על משקל ואורח חיים בריא, כחלק מהטרנד הבריאותי ההולך וגובר. מוצרים שהושקו על פלטפורמה בריאותית הניעו את צמיחת הקטגוריה והביאו לכניסת צרכנים חדשים.
הטכנולוגיה ואמצעי הפיתוח המתקדמים של יוניליוור העולמית בעולם מאפשרים לנו בישראל, להביא לצרכן את המוצרים האיכותיים והחדשניים ביותר בתחום, כחלק ממגמת הויטאליטי של יוניליוור, במסגרתה מציעה החברה מגוון של מוצרים בעלי ערכים תזונתיים ובריאותיים גבוהים".
דורון זילברשטיין, מנהל יחידה עסקית תלמה: "שוק דגני בוקר למבוגרים נאמד בכ-126 מיליון שקל בשנה, בעל שיעורי צמיחה גבוהים. כיום מהווה סדרת ברנפלקס כרבע ממכירות הקטגוריה והמותג הינו מס' 2 בסגמנט המבוגרים, לאחר פינוקי בריאות תלמה.
חלק גדול מהצרכנים מחפש תמידית אחר מוצרים שמספקים מענה על צורך של אורח חיים בריא בכלל, תזונה נכונה ושמירה על משקל בפרט. הברנפלקס החדש שומר על טעם ופריכות יוצאי דופן, מעניקים שילוב מושלם של בריאות ואנרגיה זמינה להתחלה טובה ובריאה של היום עבור קהל צרכנים שוחרי בריאות והמעונינים בשמירה על המשקל".
ברנפלקס תלמה
ברנפלקס תלמה הוא המותג מס' 2 בסגמנט המבוגרים, לאחר פינוקי בריאות תלמה. עד היום כלל מותג ברנפלקס כולל שני מוצרים בלבד: ברנפלקס 500 גר' רגיל ובד"צ, יחד עם זאת הגיע לנתח שוק של 23% בשנה האחרונה (על-פי נתוני נילסן לחודש אוקטובר 2005). ברנפלקס תלמה קיבל את הציון הגבוה ביותר בתפיסת הבריאות במחקר שנערך בקרב בוגרים - 87% מצרכני ברנפלקס מצהירים כי הם צורכים אותו על-מנת לשמור על הבריאות.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ-42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון,
בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'.
כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.