SAS רוכשת את עסקי תוכנת ניהול קמפיינים מ- Intrinsic.
חברת התוכנה SAS , היצרנית הגדולה בעולם של פתרונות אנליטיים לניהול קשרי לקוחות (CRM) , הודיעה כי רכשה את עסקיה של יצרנית תוכנת ניהול הקמפיינים הבריטית Intrinsic, תמורת סכום שלא נמסר.
הרכישה באה בעקבות שותפות מוצלחת דרכה פיתחו SAS ו- Intrinsic את פתרון SAS המלא למיכון שיווק ארגוני
(EMA - Enterprise Marketing Automation). השותפות הוכרזה ביוני 2000, כאשר SAS השקיעה כ- 6 מיליון דולר ב-Intrinsic.
גארט הרשל, אנליסט גרטנר גרופ ל- CRM וטכנולוגיה עסקית, אמר כי רכישת Intrinsic על-ידי SAS, אחת מהיצרניות המובילות בעולם של כריית נתונים, מאפשרת יצירת פתרון מרשים למיכון שיווק ארגוני.
"הכרזנו לאחרונה על אסטרטגיה, במסגרתה נתחיל לרכוש טכנולוגיות המשלימות את פתרונותינו, כאשר הדבר יעזור לנו להביא פתרונות אלה מהר יותר לשוק", אמר ד"ר ג'ים גודנייט, נשיא ומנכ"ל SAS. "שותפותנו עם Intrinsic הוכיחה כי אנו יכולים להצליח מאד באספקת פתרון CRM אנליטי מקצה-לקצה. אנו רואים פוטנציאל לגידול בתחום זה, והרכישה של Intrinsic מבטיחה את המשך ההצלחה של הפתרון שלנו למיכון השיווק הארגוני".
צבי צוייג, מנכ"ל מיה מחשבים, נציגי SAS בישראל, אומר כי השילוב של פתרונות מחסן נתונים וכריית נתונים עם ניהול קמפניים מתקדם, מעצים את הפתרון המשולב הראשון לאוטומציה מלאה של השיווק.
"אנשי שיווק יכולים לשלוט טוב יותר ממחשביהם האישיים על כל ההיבטים של קמפיין שיווקי, מראשיתו ועד סופו. בנוסף, הפתרון מיעל באופן דרסטי את התהליך, על-ידי ביטול פעילויות שיווק בלתי פרודוקטיביות ומיכון משימות חיוניות הקשורות בניהול קמפיין, תקשורת ודיווח קל", אומר צבי צוייג. "פתרון SAS ל- EMA עוזר לחברות להגדיל שימור לקוחות, להפחית עלויות, ולשפר החזר על ההשקעה דרך ביצוע מהיר יותר של קמפיינים. זאת, דרך שיפור דיוק המיקוד באמצעות שימוש ביכולות האנליטיות של SAS, והיכולת ליישם תוצאות של קמפיין אחד לשיפור הבא אחריו".