מספר חודשים לאחר החדרת קונספט ייחודי בענף המזון "ארוחות מיני ראנץ'" - המבורגרים קטנים וצי'פס באריזה חדשנית, מדווחת בורגראנץ' על הצלחה מסחררת.
ההצלחה מתבטאת בגידול במכירות עם מועד ההשקה והמהווים 20% מסך מכירות הארוחות של בורגראנץ'.
בעקבות ההצלחה תשיק בורגראנץ' 2 טעמים חדשים: "שום לוהט" ו-"טריאקי" שיצטרפו לטעמים הקיימים הכוללים: דבש דיג'ון, צי'לי מעודן וראנץ' רגיל.
שמוליק אפל, מנכ"ל רשת בורגראנץ' מסר כי: "בורגראנץ' תתמקד בהמבורגרים ותיקח אותם למחוזות אחרים של צורות, טעמים ומרקמים. הפעילות האסטרטגית שלנו תיצור בידול על פני המתחרים בשוק, ותייצר העדפה של הצרכנים למוצרי בורגראנץ' במגמה להגדיל את תחום ההמבורגרים בכלל ואת נתח השוק של בורגראנץ' בפרט".
לדברי חגית קמין סמנכ"לית השיווק של בורגראנץ': רשת בורגראנץ' שמה לעצמה למטרה להוסיף ערכי פרמיום בעולם המזון המהיר, שילוב המקנה שירות מהיר אך לא מתפשר על האיכות". לדבריה: "גיוון של מספר טעמים בארוחה אחת, לצד שימוש ברטבי פרמיום, מעצים את חווית האכילה ומעניק ערך מוסף אמיתי ללקוח".
המהלך הנוכחי מהווה נדבך באסטרטגיה של בורגראנץ' להתמקד במוצר הליבה שלה הוא ההמבורגר ולהוביל בחדשנות ובמקוריות תוך זיהוי הטרנדים ושילוב ביניהם. על-מנת לתת מענה לצרכי קהל יעד זה, נבדקו לעומק העדפות הצרכן מבחינת סוגי המוצרים והטעמים, והמסקנה אליה הגיעו בתום סקר השוק, הייתה שהפוטנציאל המרכזי הינו במתן יכולת שליטה לסועד על מינון המנה וגיוון הטעמים.
ארוחות מיני ראנץ' כוללת: 2 עד 7 המבורגרים קטנים, צי'פס וקולה. גודל כל המבורגר מהווה כשליש מגודלו של המבורגר רגיל. מחיר ארוחת 2 מיניס 27.5 שקל, ככל שמזמינים יותר מיני ראנצ'ים משלמים פחות כך שעבור המיני ראנץ' השביעי משלמים תוספת של 3.5 שקל בלבד.