תשדיר הרדיו "לקום מחר בבוקר עם 50 מיליון שקל" של מפעל הפיס, מבית היוצר של פרסום אדלר חומסקי, זכה אמש במקום הראשון בתחרות "מלך הג'ינגל" של שפ"מ לחודשים ספטמבר, אוקטובר, נובמבר 2005.
במקום השני זכה התשדיר "חמישה בלונים" של חברת פייזר בשיתוף מכבי שירותי בריאות, מבית היוצר של משרד הפרסום גיתם BBDO.
לראשונה, בצוות השופטים ישבו סטודנטים מ"הבצפר" של חברות הפרסום, שבחרו פה אחד בתשדיר של מפעל הפיס "לקום מחר בבוקר עם חמישים מיליון שקל".
מנהלת השיווק של שפ"מ, שרית אריסון, ציינה כי שת"פ בין שפ"מ ובית הספר לפרסום, היא יוזמה חדשה וחשובה המאפשרת לדור הצעיר להיות מעורב בפן הקריאטיבי של ענף הפרסום ולרענן את אופן הבחירה.
רוני אפלבוים מנהל מסלול הקופירייטינג בבצפר של חברות הפרסום, אומר: "חשוב לנו שהסטודנטים לקופירייטינג יאכלו, ישתו וינשמו את המקצוע, כמו בעולם האמיתי, בכל רגע של תקופת הלימודים שלהם. השת"פ עם שפ"מ הוא אחד האמצעים הטובים לכך".
הזוכים ממחלקות תקציבאות, קופירייטר וקריאטיב יהנו מסוף שבוע זוגי באילת.