חברת "חצר כינרת" (מקיבוץ כינרת), העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים על בסיס פרי התמר, חתמה לאחרונה על עסקות לייצוא 2 קווי מוצרים חדשים שפיתחה - סדרת רטבים לבישול וקונפיטורות, לשוק האמריקני, בהיקף של כ- 2.5 מיליון ש"ח.
אתי קולט, מנהלת השיווק בחברה, מסרה כי בשנה האחרונה החליטה "חצר כנרת" להרחיב את תחומי פעילותה, ולפתח קווי מוצרים נוספים על בסיס פרי התמר. סדרות המוצרים החדשים הוצגו לראשונה בתערוכת kosher fest בניו-יורק בחודש שעבר, וזכו לשבחים רבים על האיכות והטעמים המיוחדים של המוצרים.
בעקבות התערוכה קיבלה "חצר כנרת" הזמנות לייצוא לרשתות שיווק מובילות בארה"ב, בהם רשת אלברטסון המונה 220 חנויות ורשת הסופרמרקטים whole foods המתמחה בשיווק מוצרי מזון טבעיים.
עוד מסרה אתי קולט, כי המוצרים החדשים ישווקו בשוק האמריקני במותג JORDAN VALLEY, באריזות מעוצבות במראה יוקרתי עם ניחוח אותנטי ישראלי. שיווקם של המוצרים בשוק הישראלי יחל רק בעוד מספר חודשים.
קווי המצרים החדשים שפיתחה "חצר כנרת" כוללים: סדרה של 6 רטבים לבישול המבוססים על סילאן, וסדרה של 6 קונפיטורות מיוחדות על בסיס פרי התמר.