מינויים חדשים בחטיבה המוסדית של יוניליוור ישראל (Unilever Foodsolutions):
טל שריג, (27) מונתה למנהלת תחום אתני בחטיבה המוסדית. במסגרת תפקידה תהיה שריג אחראית על הובלה ויישום תפיסות השיווק והיעדים בתחום, תמיכה בפעילויות פיתוח מוצרים, חיפוש אחר הזדמנויות חדשות ופיתוחן.
שריג הצטרפה ליוניליוור בשנת 2004 ועסקה בתפקידי שיווק ומכירות שונים בחטיבה המוסדית. לפני כן, עבדה בפיתוח עסקי בתחום הביוטכנולוגיה. בעלת תואר ראשון במדעי החיים ותואר שני במנהל עסקים של האוניברסיטה העברית.
דן דינור (36) מונה למנהל לקוחות אסטרטגים בחטיבה המוסדית של יוניליוור ישראל.
במסגרת תפקידו יהיה דינור אחראי על גיוס לקוחות אסטרטגים ופיתוח קונספטים ומוצרים ייחודים לרשתות מלונאות בישראל, ביניהן הולידי אין, דן שרתון, ועוד. כמו כן ינהל דינור את הקשרים עם רשתות שפע ושולץ, חברות ההסעדה המובילות בישראל.
דינור, בעל תואר ראשון במנהל עסקים במכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים (התמחות בשיווק) בשלוחת מנצ'סטר בקריית אונו, שימש בתפקידו הקודם כ-Account manager במחלקה האסטרטגית של סלקום במשך כ- 6 שנים.
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, חד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2003 בכ - 48.5 מיליארד דולר. היקף מכירות מותגי יוניליוור בישראל הסתכם ב- 2003 בכ-1.3 מיליארד שקלים בשנה. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, בדין, סיף, פינוק, ואח'. כמו כן יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.