חברת "ניאופרם", משווקת "אדויל" בישראל, יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום לאריזת ההתנסות החדשה של "אדויל ליקווי ג'ל" המכילה 2 קפסולות.
אריזת ההתנסות הינה חלק ממהלך שיווקי, שמטרתו לאפשר לצרכנים שטרם התנסו בתכשיר, לנסות ולהתרשם מיעילותו. האריזות קטנות ונוחות, ונמכרות מתוך מארזים נוחים ונאים, שעוצבו במיוחד וניצבים על דלפקי הרוקח בבתי המרקחת וברשתות הפארם.
הקמפיין כולל תשדירי רדיו, שילוט חוצות, מודעות צבע בעיתונות.
השחקנית דפנה רכטר שמובילה את קמפיין "אדויל" מזה שנים, מככבת גם בתשדיר הרדיו החדש ומעידה בו על נסיונה החיובי מהשימוש במוצר ומציעה גם למי שעוד לא מכיר את אדויל ליקווי ג'ל לנסות.
הסיסמא המובילה של הקמפיין :"אם אין לכם מושג ירוק מה זה אדויל, עכשיו יש לכם הזדמנות לנסות".
תקציב פרסום: 1 מיליון שקל.
משרד פרסום: באומן - בר - ריבנאי.