הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, פתח השתלמות מיוחדת ל-40 מנהלים מכל רשת שוקן בנושא שיווק ופרסום אינטראקטיבי.
בעקבות השתתפות של שני מנהלים בהשתלמות קודמת, קיבלו החלטה ברשת שוקן לרכוש השתלמות סגורה למנהלים ברשת, באותה המתכונת הנעשית בשוטף בבצפר.
ההשתלמות מיועדת למנהלים העוסקים בתחום הפרסום והשיווק ומבקשים להרחיב את ידיעותיהם בתחום המדיה האינטראקטיבית.
תמיר יולביץ' מנכ"ל די סי אינטראקטיב ומנהל ההשתלמות: "אני שמח שהשתלמות האינטראקטיב זוכה להצלחה נרחבת ואנו בעיצומו של המחזור החמישי.
התמקצעות בתחום האינטרנט של אנשים העוסקים בתחום, תגרום לתרומה ולרווח של הענף כולו, ותגרום למפרסמים ולפרסומאים לנצל טוב יותר את המדיה האינטראקטיבית ולהגיע להישגים שיווקיים משמעותיים".
ההשתלמות כוללת ארבעה מפגשים של ארבע שעות אקדמיות
מנהלים מקצועיים של ההשתלמות: תמיר יולביץ מנכ"ל D-SAY ותימור גורדון מנכ"ל ARC INTERACTIVE.
בין הנושאים שילמדו: האינטרנט ככלי שיווקי, מונחים מרכזיים בפרסום אינטראקטיבי, טכנולוגיות ושיטות לפרסום באינטרנט, שימוש באינטרנט ככלי לחיזוק המותג, הגדלת מכירות והרד-סייל באינטרנט, האינטרנט ככלי קד"מ, שילוב פרסום בתוכן, סקירת מפת המדיה האינטראקטיבית בארץ, תכנון מדיה באינטרנט, שיווק במדיות החדשות (סלולר,טלוויזיה אינטראקטיבית), כלים ושיטות למדידת אפקטיביות של פרסום אינטראקטיבי ועוד.
הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם על-ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום. הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום ב-6 מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. מעבר לעובדה שהבצפר מציע מקצועיות ורמת לימודים גבוהה ביותר, מסייע הבצפר לסטודנטים ליהנות מסיכויים גבוהים להתקבל לעבודה, כאשר עד כה שומר הבצפר על ממוצע מעל 50% השמה לעבודה בענף.