|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

קמפיין חדש לבמבה בכיכובו של עפר שכטר <br>

- הודעה מטעם אסם
09/04/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

אסם מעלה קמפיין חדש לחטיף הפופולארי במבה.

הקמפיין החדש כולל סרט פרסומת בהפקת משרד הפרסום אריאלי פובליסיס, תחת סיסמת העל, המלווה את כל הקמפיינים הפרסומיים של החטיף: "אין כמו במבה", לקמפיין הזו נוספה סיסמה נוספת - "פתח ביטחון...".

סרט הפרסומת החדש ממשיך את האסטרטגיה של חטיף במבה אסם, אשר נועדה לעודד את קהלי היעד של החטיף לפתח את הביטחון העצמי ולהאמין בעצמם וביכולותיהם. בסרטון מככב עופר שכטר בדמותו של נסיך הבא להציל את הנסיכה הכבולה ונלחם במפלצת. תינוק הבמבה מדרבן ומעודד אותו להאמין בעצמו. הנסיך נלחם במפלצת בדרך שונה מהמצופה ע"י דיגדוג - הוא שולף נוצה ובעזרתה מנצח את המפלצת... הסוף כמובן חתום בנשיקה בין הנסיך והנסיכה. הסרטון ערוך בטכנולוגיה ייחודית המשלבת שחקנים חיים עם אנימציה ממחושבת.

לדבר זהבה מרטנוביץ', מנהלת שיווק חטיבת חטיפים באסם: "המסר שאנו רוצים להעביר לבני הנוער הוא שאפשר לפתור קונפליקטים ללא אלימות, אפשר לנצח בעזרת הומור ואהבה. כל שאתה צריך לעשות הוא לבטוח בעצמך ובכח הפנימי שלך. אנו רוצים להעביר מסר חשוב שניתן להצליח בחיים באופטימיות, בריקוד, בצחוק ולא באלימות".

הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו-24 ,בקולנוע ועיתונות.

תאריך:  09/04/2006   |   עודכן:  09/04/2006
שלי פלדמן, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חנות הספורט בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, מעלה קמפיין עיתונות לרגל מבצעי חג הפסח תחת הסיסמא: "דיוטי פרי ספורט- נעליים אליפות מחירים ליגה".
09/04/2006  |  רן רהב   |   הודעות כלליות
רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, הודיע על קמפיין פרסום חדש למותג מגנום - מותג הדגל בקטגוריית הגלידות.
קבוצת "לעומק התודעה" - שיווק לצעירים בבעלותם של זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין קיבלה את תקציב קידום המכירות של המותגים "קרמה" וכיף" של חברת "קוסמופארם".
אנסמבל תיאטרון הרצליה החל בימים אלה במהלך שיווקי ראשון מסוגו בישראל בקרב התיאטרון הרפרטוארי, פרסום הצגות בחדרי שירותים במקומות הבילוי. מהלך זה נועד לקרב את הצעירים במגזר הבלייני לתיאטרון (צעירים בגילאי 18-30 אשר יוצאים לפחות פעם אחת בשבוע).
"אפולו אדקס בע"מ" מייבאת בלעדית את המותג ספיידר לארץ. ספיידר, מותג אופנת ביגוד גלישה, גלשנים וציוד גלישה שמקורו בדרום אפריקה, בירת עולם הגלישה, מציע מגוון רחב של גלשנים, ציוד מקצועי לגלישה, אופנת ביגוד גלישה, תיקים וציוד חזרה לבית ספר.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il