|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

רונית רפאל מרכזיים רפואיים קוסמטיים פלסטיים בקמפיין חדש

- הודעה מטעם רונית רפאל
23/04/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

רונית רפאל, בעלת רשת המרכזים לטיפוח ואסטטיקה הגדולה בישראל, עולה בקמפיין תדמית חדש עם המסר "כי דברים טובים עוברים בירושה".

רונית רפאל: "הקמפיין יפנה לדור הבנים/בנות תוך מתן דגש על הידע הרב שנצבר ברשת ולתוצאות היופי והטיפוח המושגות באמצעות הטיפולים".

בקמפיין ישתתפו בהתחלה הזמרת השחקנית וכוכבת הטלוויזיה, ריקי גל, (המלווה את הרשת מזה מספר שנים) יחד עם ביתה לירי, השחקנית רובי פורת שובל יחד עם ביתה הגר והשחקנית מרינה שויף יחד עם אמה סוניה. בהמשך יצטרפו דמויות נוספות שלכולן קשר למרכזים רפואיים קוסמטיים של רונית רפאל.

הקמפיין בוצע ע"י צוות הפרסום של החברה. הצלמת ורדי כהנא אחראית על כל הצילומים. הקמפיין הינו קמפיין מודעות והקף התקציב הוא שלוש מאות אלף שקל.

רשת רונית רפאל היא רשת היופי וטיפולי האססטטיקה הגדולה בישראל. לרשת חמישה סניפים רפואיים קוסמטיים, בת"א, ירושלים, חיפה, נצרת ורעננה. הרשת מעסיקה כ- 170 עובדים ומציעה מגוון רחב של טיפולים אסתטיים, קוסמטיים ופלסטיים בשיטות טיפול המשלבות טכניקות מתחומים שונים.

תאריך:  23/04/2006   |   עודכן:  23/04/2006
שלמור תקשורת, יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר נוינר, סמנכ"ל השיווק של פלפל אמר לרגל עליית סרטי הפרסומת של פלפל כי "עופר שכטר, אליל הבנות, נבחר להוביל את הקמפיין של פלפל, על היותו הכוכב הנערץ ואהוב ביותר היום בטלוויזיה. קהל הצעירות של פלפל אוהב את עופר שכטר ורואה בו כאחת הדמויות המוכשרות, המצחיקות והכייפיות ביותר.
מותג אופנת הספורט- SEKTOR SPORT יוצא בסוף חודש אפריל בקמפיין פרסום הכולל קטלוג אביב- קיץ שצילם צלם האופנה מנחם עוז, בו מככבת שירה וילנסקי, המשתתפת בסדרת הלהיט של ערוץ הילדים "השמינייה".
קרלסברג יוצא במבצע ייחודי המיועד לחובבי הבירה והכדורגל. המבצע משלב חוויית כדורגל ייחודית בגרמניה, ברזיל ואנגליה.
מבשלות בירה ישראל עולה בקמפיין פרסום למותג בירת הפרימיום סטלה ארטואה, באמצעות משרד הפרסום, שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כ- 2 מיליון ש"ח. הקמפיין יעלה בטלוויזיה תחת הסיסמא: Perfection has its Price.
האקדמית תל אביב יפו עולה בקמפיין לקראת היום הפתוח למתעניינים בלימודים אקדמיים הממשיך את המסר: "אל תיכנע לבינוניות". היקף הקמפיין כ-1.5 מיליון שקל והוא יכלול טלוויזיה ופרסום באינטרנט. הקמפיין באמצעות פרסום פוגל Ogilvy יימשך כשבועיים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il