|   15:07:40
דלג
  אלי אלון  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

המתנה ארוכה במרכזי שירות סלולרי

ההמתנה בתור לקבלת שירות במרכזי השירות הגדולים של החברות הסלולריות, בעיקר בערים הגדולות, נמשכת לעיתים קרובות למעלה משעה ויש הממתינים אף שעתיים ויותר
09/01/2014  |   אלי אלון   |   יומנים אישיים   |   תגובות
המתנה של שעתיים [צילום: AP]

בסניף חברת התקשורת סלקום בדיזנגוף סנטר בתל אביב, ההמתנה בתור לקבלת שירות היא בת שעה-שעה וחצי בממוצע ויש לא מעט הממתינים אף שעתיים ויותר.

יש אומנם לקוחות ברי מזל שגורלם שפר עליהם ומשך המתנתם הוא רק כ...שעה ואולי פחות מכך, אבל רוב הלקוחות הממתינים בסניף זה, נאלצים למרוט עצביהם בהמתנה אין סופית עד הגיע תורם. נשמע דמיוני, אבל זו המציאות.

יודגש, כי תופעה זו היא לא זמנית ונמשכת כבר זמן רב. הדברים מגיעים לידי כך שיש אנשים המגיעים בבוקר, אצים רצים כשעה לפני פתיחת הדלתות כדי לתפוס מקומות ראשונים בתור לבל יאלצו להמתין זמן רב ולהפסיד שעות עבודה או עיסוקים אחרים.

הלקוחות כמובן ממורמרים על התורים הארוכים. לפחות לגבי חלק מהם, ההמתנה הממושכת, מן הסתם, משבשת את סדר היום שלהם והם מפסידים שעות עבודה או עיסוקים אחרים שתכננו לעשות. רובם, משלימים עם המצב בבחינת "אין מה לעשות זה מה שיש". אבל יש לקוחות שמביעים מחאה וזעם על ההמתנה האין סופית והדברים מגיעים לעיתים לקללות וצעקות המופנים כלפי הפקידים.

פקידה בכירה בסניף אישרה בשיחה איתי, כי זה המצב מזה תקופה ארוכה והוא נגרם בשל עומס גדול של אנשים וזה יוצר לחץ ותורים. היא שכחה רק לציין, כי הסיבה העיקרית לעומס היא משום שאין סניפי שירות גדולים של סלקום ברדיוס גדול בכל האזור ולכן כולם נאלצים להגיע לסניף זה. כך לפחות אני רואה את הדברים.

אומרים לי המצב של המתנה ארוכה דומה גם בסניפי שירות מרכזיים של חברות סלולריות כמו אורנג' ביד אליהו ונוספות. והדבר נובע מרצונם של החברות הסלולריות להתייעל והן חוסכות בסניפים ובעובדים. יפה מאוד! אבל למה על חשבון ציבור לקוחותיהן שמשלמים לחברות הללו מדי חודש סכומים מכובדים עבור השיחות שהוא גם גם עבור השירות והאחזקה השוטפת. האם לא ראוי ציבור זה לשירות טוב וסביר עבור כספו? דומני שהכל יסכימו שהמתנה בתור במשך כשעה וחצי-שעתיים ואפילו שעה, היא מוגזמת והיא שירות גרוע.

פתיחת סניפים חדשים וגיוס פקידים נוספים במרכזי השירות הגדולים של חברות הסלולריות, יקטינו את משך ההמתנה הארוך ויקל מאוד על הלקוחות. תשאלו ודאי למה חברת סלקום ואחרות לא פותחות סניפים נוספים? ניחשתם ודאי נכונה - כדי לחסוך בעלויות. וזה בא על חשבון זמנם ועצביהם של הלקוחות. חברות סלולריות יודעות, כי רוב הלקוחות לא יעזבו אותן בשל התורים הארוכים והרי ידוע כי הצרכן הישראלי הוא צרכן גרוע, חלש ואדיש ולמה אם כן עליהן לפתוח סניפים חדשים להקל על הציבור. מבחינתם זוהי חשיבה כלכלית נכונה.

חברות הסלולריות טוענות להגנתן, כי עקב רפורמות השר לשעבר משה כחלון, נפגעו הכנסותיהן ולכן נאלצו להתייעל, לחסוך בסניפים ובפקידים. אומנם רפורמת שר התקשורת הקודם משה כחלון פגעה פגיעה מסוימת בהכנסות חברות הסלולריות, אולם גם כך, הן מוצאות, בכישרון רב צריך לומר, דרכים יצירתיות ועוקפות כדי לגבות מאיתנו הלקוחות בסופו של דבר סכומים מכובדים וריווחיהן נאים למדי. אם הן רוצות לחסוך שיקצצו בשר מנהליהן ועובדיהם הבכירים שהוא כידוע שכר מכובד ושממומן מכספינו למה על חשבון הציבור?

על משרד התקשורת לחייב ולפקח על החברות הסלולריות, לשפר את השירות ללקוח משום שהוא כיום לקוי ומזלזל. זה לא רק המתנה ארוכה בתור של למעלה משעה ויותר, זה חיובי יתר לא מוצדקים, וטעויות למיניהם, שירותים עולי כסף שאנשים מקבלים והם מתלוננים שלא ביקשו. המתנה ארוכה בטלפון ועוד כהנה וכהנה.

הדאגה של משרד התקשורת צריכה להיות בראש וראשונה מופנת לטובת הלקוחות לפני האינטרסים של בעלי ההון ובעלי החברות.

תאריך:  09/01/2014   |   עודכן:  09/01/2014
אלי אלון
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המתנה ארוכה במרכזי שירות סלולרי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אני חייב לציין שהפסקתי להבין את הקורה בארצנו: מחד-גיסא - הפגנות המסתננים נגד גירושם. קצת מוזר לי שהדבר מתאפשר בכלל. אם הסתננת בניגוד לחוק - ממתי מגיעות לך זכויות הפגנה בכלל?
08/01/2014  |  מרק בריל  |   יומנים אישיים
כותרת המשנה של ספרו של אמנון רשף היא "חטיבה 14 במלחמת יום הכיפורים", הספר "לא נחדל!" מקיים את כותרת המשנה שלו ככתבה וכלשונה. עיקר הספר הוא סיפור לחימתה של חטיבה 14 במלחמה, החל מהערכות החטיבה ערב יום הכיפורים בקוו התעלה כחטיבת קוו וכלה בלחימת החטיבה ממערב לתעלה.
08/01/2014  |  עפר דרורי  |   יומנים אישיים
מהו עוני? עוני זוהי מציאות אישית וחברתית, שבה אנשים נמצאים במצוקה בחיי היום יום שלהם. כלומר, אלו הם אנשים בעלי חוסר באמצעי מחייה והישרדות בחייהם, שגורם להם לפגיעה באיכות החיים, שכתוצאה מכך נגרמת להם פגיעה בריאותית, מה שמוביל לחיי סבל אנושי רב.
06/01/2014  |  יוסי קרמר  |   יומנים אישיים
קרין, תסריטאית גרושה ואם לבת מתבגרת, בקושי מסיימת את החודש. לחצים רבים בעבודה, פרנסה שלא מצויה בשפע וחוסר כרוני בזמן פנוי. לפתע מתקבלת הזמנת עבודה שאמורה להוציא אותה "מהבוץ". העבודה היא הכנת תסריט לסרט העוסק בסופרת עברייה ואלמונית בתחילת המאה ה-20.
06/01/2014  |  עפר דרורי  |   יומנים אישיים
כידוע לכם, זה לא קל להיות סייעת במערכת החינוך בישראל. הן מלוות את התלמידים במהלך יום-הלימודים, עוזרות להם לכתוב, לקרוא ואפילו לאכול במידת הצורך.
05/01/2014  |  רועי אורן  |   יומנים אישיים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il