|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

הזדמנות טובה

כוכב התקשורת נמצא עכשיו במזל מאזניים ולכן הוא זה אשר יכול לתת את יכולת הדיבור וההבנה הטובים יותר על-מנת שגם אלה שנמצאים בסביבה יוכלו להבין אתכם היטב
30/09/2015  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
יום הולדת [צילום: הרצל חקק]

בימים אלה בהם חוגג מזל מאזניים את יום ההולדת. מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/או שלא, לשאר המזלות.

אלו מכם שנולדו במזלות האוויר והאש: דלי, תאומים, טלה, אריה וקשת - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל מאזניים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל מאזניים עם מזל מאזניים - זהו קשר הגיוני ושכלתני המושתת על יחסים בין אישיים הרמוניים מתוך שמירה על סביבה אסתטית ונעימה. היו צפויים לקשיים ביצירת אינטימיות בגלל חוסר הרצון להתעמק ביחסים בין אישיים. קשר סביר!

מזל מאזניים עם מזל עקרב - למרות שקשר בין שני מזלות עוקבים עשוי להצליח, הרי שזהו קשר קשה כיוון שהצרכים האישיים של שני מזלות אלו בזוגיות שונים לחלוטין זה מזו. העקרב ירגיש שאין לו את העומק הרגשי לו הוא מצפה והמאזניים לא יבין מה רוצים ממנו. לא מומלץ!

מזל מאזניים עם מזל קשת - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להצליח ולהיות מועיל לשני הצדדים לאורך זמן רב. הם מרגישים נינוח האחד עם השני, והקשת הקליל ידחוף את המאזניים לעשייה לא שגרתית ומהנה. זהו אחד הקשרים היותר מוצלחים של גלגל המזלות.

מזל מאזניים עם מזל גדי - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להוליד יחסים של אהבה/ שנאה למרות שהם עשויים להתחיל במשיכה הדדית גדולה. כל אחד מהצדדים יקנא בתחילת הקשר בנתונים האישיים של הצד שכנגד, עובדה שתוביל ל"יחד", ואולם בהמשך, ייתכנו מלחמת כוחות!

מזל מאזניים עם מזל דלי - שילוב שני מזלות אויר אלו יכול להוליד קשר מעניין ואטרקטיבי. אל תצפו לעומק רגשי ולחוויות עמוקות, לעומת זאת אתם יכולים לצפות ליחסים לא שגרתיים אשר יגרמו לכם לסיפוק רב. זהו קשר מומלץ, במידה ואתם לא שוכחים לעשות תאומי ציפיות!

מזל מאזניים עם מזל דגים - כמעט ולא תמצאו את הקשר הזה מתקיים במציאות בגלל השינויים בצרכים החברתיים והרגשיים של שני מזלות אלו. המאזניים לא יכול לתת מעצמו לעומק ומעדיף גינונים חיצוניים, ולעומת זאת - הדגים מחפש קשר סימביוטי. לא מומלץ!

מזל מאזניים עם מזל טלה - שני מזלות אלו נחשבים למזלות המתאימים מבחינה אסטרולוגית כיוון שהם משלימים זה את זו ומקושרים עם אלמנט האוויר והאש הידועים כמפרים הזה את זה. שילוב מעניין ואטרקטיבי עם הרבה עליות ומורדות. צפו להתרגשויות!

מזל מאזניים עם מזל שור - שני מזלות אלו נשלטים על-ידי הכוכב ונוס ועל כן, עשוי להיות כאן שילוב מוצלח במיוחד. הבית יתפוס מקום מאוד נכבד ביחסים האישיים ובכל פעם תרצו לחדש ולשפץ את הקיים. הטעם שלכם יהיה דומה בנושאים רבים, כך שתוכלו להפרות הזה את זה בקשר. מומלץ!

מזל מאזניים עם מזל תאומים - שילוב שני מזלות אלו יכול להניב זוגיות טובה ומוצלחת בגלל צרכי אישיות זהים. המאזניים לא יזדעזע מהקצב המהיר של מזל תאומים, אלא ישתף איתו פעולה. ואילו התאומים ימצא לא בן /בת ברית אידיאלי בצורך להתחדשות. ביחד יוכלו שני מזלות אלו ליהנות ממנעמי החיים.

מזל מאזניים עם מזל סרטן - שילוב שני מזלות אלו עלול ליצור ניגוד אינטרסים בראיית העולם של שני הצדדים. הסרטן יכניס חשיבה רגשית לכל פעולה ואילו המאזניים לא ישקיע יותר מדי רגש, כך שהסרטן ימצא את עצמו בכל פעם נפגע מחדש. לאורך זמן, קשר לא אפשרי!

מזל מאזניים עם מזל אריה - שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רב, כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, וזה ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות יצאו מסופקים!!

מזל מאזניים עם מזל בתולה - זהו זיווג די רגיל ואפשרי. שני מזלות אלו לא מעניקים מעצמם עד הסוף למרות שכלפי חוץ נראה שהם בעלי נתינה רבה לזולת. אולם האמת היא, ששניהם מאוד מחושבים בכל התחומים, ולכן לא יפריעו זה לזו וימשיכו בשגרת היום הרגילה.

טיפ לילידי מזל השבוע

הכוכב סטורן המוכר בשמו המורה הגדול נכנס השבוע לבית המשפחה שלכם ולכן אתם עומדים לחוות תקופה שבה תאלצו לקחת אחריות על כל התחום האישי במעגל הראשון של חייכם
▪ ▪ ▪


טלה

הגיע הזמן שלכם להשקיע מחשבה בתחום לימודי עתידי עבורכם. נראה שהצורך שלכם לפרוץ את הגבולות שבהם אתם חיים ביום יום גורם לכך שאתם מוכנים לעשות היום הרבה יותר דברים מבעבר עבור עצמכם, וחלק מהדברים הוא פשוט להשקיע בלימודים שיכולים לעזור לכם להתפתח ולפתח תחומים חדשים בחייכם, שעד היום לא ניסיתם לממש.

שור

כספים שאתם מצפים להם לא יגיעו במהירות לה אתם מצפים, אלא להפך, נראה שהם מתעכבים ולא מגיעים כפי שהובטח לכם. בזמן זה לא תוכלו לסמוך על הבטחות של אחרים, אלא תאלצו להתמודד עם קשיים שונים לבד והסיפוק האישי שלכם יהיה בכך שתמצאו את עצמכם מתמודדים עם הקשיים, ואף יכולים להם. השקיעו בשיחות עם אנשים שיעזרו לכם לפתור את הבעיות.

תאומים

בתקופה הקרובה תתחילו להרגיש שאתם רוצים מערכות יחסים משמעותיות ואף תהיו מוכנים לוותר במעט על החופש האישי שכל כך חשוב לכם. אלה מכם שנמצאים בתוך מערכת יחסים תתחילו להרגיש שאתם חנוקים במקצת, ולעיתים תחפשו דרכים שונות כדי להרגיש שאתם משתחררים מתחושת החנק. תקבלו עזרה ממקום בלתי צפוי והוא האנשים במעגל הקרוב ביותר שלכם.

סרטן

מבחינה מקצועית אתם עומדים להיכנס לתקופה הרבה יותר תובענית ולכן מומלץ לכם לנסות ולפזר סמכויות גם לאחרים על-מנת שתוכלו להשתחרר מימים מעיקים שבהם תרגישו שהלחץ גובר עליכם. למרות שתהייה לכם עזרה משמעותית מהאנשים שאתם חיים במחיצתם, עדיין תרגישו שנמאס לכם לעיתים קרובות מדי לשאת בכל הנטל, אך למעשה, אין לכם כל ברירה.

אריה

בכל הקשור לצעירים מכם בין אם הילדים האישיים שלכם או הילדים של אחרים, תרגישו שאתם נושאים בנטל ואין לכם יכולת לבחור את הנסיבות אלא נשאבתם בכל כוחכם לנסיבות הקיימות הדורשות מכם השקעה של הרבה שעות זמן איכות עם הקרובים לכם. למרות התסכול שייתכן שתחושו, הרי שבסופו של דבר תוכלו לצאת נשכרים מכל המהלך.

בתולה

זהו החודש שלכם שבו אתם יכולים לנוע בתנודות רגשיות של עצב ועד שמחה. וזאת מהסיבה שמצד אחד משפיע עליכם הכוכב סטורן שבא להקשות את חייכם במקומות בהם עדיין לא לקחתם אחריות, ומצד שני מגיע הכוכב יופיטר שלכאורה אמור לתת לכם עוד הזדמנויות, אך איכשהו אתם מרגישים יותר את הקשיים ולא את הפוטנציאל. הנכון הוא להבין שאכן יגיעו ההזדמנויות, אך יהיה צריך להתאמץ עבורן.

מאזניים

יש לכם הזדמנות טובה יותר מהרגיל על-מנת להצליח בתוכניותיכם העתידיות ובכל מה שקשור ליכולת שלכם להתחבר אל עצמכם ולהבין את הצרכים הפנימיים העמוקים ביותר שלכם. גם כוכב התקשורת נמצא עכשיו במזל שלכם ולכן הוא זה אשר יכול לתת לכם את יכולת הדיבור וההבנה הטובים יותר על-מנת שגם אלה שנמצאים בסביבה שלכם יוכלו להבין אתכם היטב.

עקרב

הכוכב סטורן שמביא איתו צורך והכרח למחויבות נכנס אליכם לבית המקושר עם כל הנושא הכספי של חייכם ולכן ההתנהלות שלכם חייבת להשתנות. זה הזמן לבנות לעצמכם את העתיד הכלכלי על-ידי תכנון מחושב ומדוקדק. זה לא הזמן להוצאות ספונטאניות שלא יאפשרו לכם לאחר מכן לחיות ברווחה. כל צמצום שעכשיו תאלצו לחוות תוך כדי חוסר שביעות רצון, יתגלה כנכון בהמשך.

קשת

הכוכב סטורן נכנס למזל שלכם וייתכן לכם יכולת לעמוד בקשיים שונים שהחיים יחליטו לאתגר אתכם. האחריות החדשה יכולה לגרום לכם לקשיים בזוגיות ו/או לבעיות כלכליות ולכן כל דבר שאתם צריכים להגיע אליו מתוך שיתוף עם אחרים, ייתכן שתחוו אותו כקשה. זה הזמן לשתף פעולה עם אנשים קרובים שיעמדו לצדכם גם כאשר תרגישו שאתם לבד וזקוקים לעזרה.

גדי

ייתכן שבתקופה הקרובה תרגישו צורך להיות בקשרים משמעותיים עם אנשים שמזמן לא הייתם במחיצתם, כיוון שהסתבר לכם שהם האנשים שיכולים לעזור לכם בנושאים בהם אתם זקוקים לעזרה. ההצלחה שלכם לתקשר עם אנשים קרובים תהייה תלויה ביכולת שלכם להכיל את הקשיים של האנשים שמציעים עזרתם. מומלץ לכם להשקיע אנרגיה בכל הנוגע למערכות יחסים.

דלי

מבחינה חברתית זוהי תקופה משמעותית מאי פעם כיוון שאתם מרגישים שאתם רוצים לשנות את חייכם, אך עדיין לא יודעים כיצד בדיוק אתם יכולים לעשות זאת. זה הזמן להשקיע יותר ביחסים בין אישיים שיכולים לעזור לכם בכל פעם שאתם נתקלים בקשיים ונזקקים לעזרתם של חברים. נראה שכאשר תהיו במצב של בשלות, השינוי ייעשה באופן פתאומי.

דגים

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלפני יום ההולדת הקרוב שלכם ועל כן זוהי תקופה של חשבונות נפש עמוקים שבהם אתם מרגישים שאתם חייבים לעשות שינוי משמעותי בחייכם אך עדיין אינכם בטוחים או יודעים כיצד בדיוק לעשות זאת. במידה ותתנו הזדמנות לאינטואיציה הפנימית שלכם היא תוביל אתכם למקומות הנכונים וגם תפגיש אתכם עם האנשים הנכונים לכם.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אישית.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק, ומומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  30/09/2015   |   עודכן:  30/09/2015
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צד פחות מתוקשר של נושא התחבורה והסביבה הוא הפצת מחלות ומגיפות באמצעות תחבורה. ללא תחבורה בין אזורים מרוחקים, הסיכויים להתפשטות מגיפה מאזור אחד לשני נמוכים ומוגבלים על-ידי הסביבה הפיזית. לשפעת עופות, למשל, יש פוטנציאל גדול יותר להתפתח למגיפה עולמית מכיוון שיש לנו שליטה מוגבלת על עופות נגועים שמתעופפים להם ברחבי העולם.
29/09/2015  |  ד"ר דניאל מדר  |   כתבות
הנשיא הסורי בשאר אסד ובני העדה העלאווית שאליה הוא משתייך, נושמים בשבועות האחרונים לרווחה בעקבות המעורבות הצבאית ההולכת וגוברת של רוסיה בסוריה והמבטיחה את המשך שלטונו של הנשיא הסורי לפחות בטווח הזמן הקרוב.
29/09/2015  |  יוני בן-מנחם  |   כתבות
מה מגדיר הצלחה? בעולם המודרני נראה שהדרך המרכזית למדוד הצלחה אישית היא כסף ורכוש. בדומה לכך, אחת הדרכים המקובלות כיום למדוד את ההצלחה והפעילות הכלכלית של מדינות היא באמצעות מדד הצמיחה - מדד שמבוסס על הגדלת התוצר המקומי הגולמי של המדינה (תמ"ג). נהוג לחשוב שצמיחה כלכלית היא בהכרח דבר טוב המצביע על שיפור ברמת החיים במדינה, אך לצמיחה יש גם מחיר: פיתוח מואץ, שהוא אחד הגורמים המאפיינים מדינות בעלות שיעור צמיחה גבוה, מלווה לרוב גם בזיהום סביבתי כבד ובהגדלת אחוזי הפליטה של פחמן דו-חמצני וגזי חממה אחרים.
29/09/2015  |  מאיה פלח  |   כתבות
מה שאפיין את הכניסה לפולין מייד עם רדתנו מכבש המטוס בדרך אל האוטובוס (אז לא היו שרוולים כמו שלא היו אצלנו) היה הֶדֶף אדיר של ריח דלק לא מזוקק
29/09/2015  |  צבי גיל  |   כתבות
שנת 2015 הייתה אחת השנים הקשות לסוחרי הנפט. מלבד המחיר שרשם ירידה של 60 אחוז, הרי שהנחות יסוד שעל פיהן ביקשו סוחרים להבין את השוק התנפצו בזו אחר זו. רצף של אירועים שבעבר התרחשו במשך עשור התכנסו לפתע לתוך שנה אחת, דבר שחייב את השוק לבחון מחדש את ההנחות שהתגבשו בשנים האחרונות כלפי התעשיה. כך למשל עליית מעמדה של תעשיית פצלי השמן האמריקנית, השיפור ביכולות השאיבה בשדות הנפט במדינה, האירועים האלימים במדינות ערב, חרם הנפט על אירן, התחזקות ארגון דאעש בעירק, תפקידן של קרנות הגידור בעיצוב המחיר והסכסוך הפנימי בתוך אופ"ק יצרו כאוס בשוק וגרמו לחשיבה מחודשת.
29/09/2015  |  ד"ר יוסי מן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
כחברה עלינו לשנן את שתי הפרשות ולתת להן ביטוי במערכות חיינו היומיומיים, כחברה עלינו לאמץ את התפיסה החברתית וההומנית לפיה כל בני האדם שווים
[צילום: AP]
יאיר נבות
הנשיא לשעבר הוסיף: איש לא הטיל ספק בכך שהמחוקקים האמריקנים יאשרו "עזרה" לכנופייה של ניאו נאצים. זו הייתה הצבעה של ממזרים אמריקנים צוהלים על: המשך מלחמת האזרחים של העם המפולג של ארצ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il