|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

המלחמה האחרונה

"גוג ומגוג התחילה ב-11 בספטמבר 2015"

נער בן 15 שחווה מוות קליני וחזר מן החיים טוען כי בשמיים גילו לו כיצד תתרחש הגאולה העתידית - על אובמה שיילחם בישראל, על השמדת צה"ל בתוך יומיים, על פצצות האטום בת"א ובחיפה ועל המיליונים שימותו
11/10/2015  |   עידן יוסף   |   כתבות   |   תגובות
הנער נ' מספר את חוויותיו בבית הכנסת [צילום: יוטיוב]

בית דין של מעלה
היה שם בית דין ובו היו אב-בית-הדין הרב עובדיה יוסף, ושני דיינים - הרב יוסף שלום אלישיב והרב יצחק כדורי. פתאום נהייתה דממה בחדר

נ', נער בן 15 ממרכז הארץ, נסע עם אמו בחול המועד סוכות להתארח אצל דודו במודיעין. הוא היה חולה באותו יום. אחר-הצהריים הוא החל לרעוד, חש קור בידיו וברגליו, וסבר כי עליו לנוח. נ' נכנס לנוח ומכאן ואילך הוא מתאר סיפור מוות קליני, שנמשך כרבע שעה ובמהלכו התגלו לו לדבריו סודות מן העולמות העליונים על החיים שאחרי המוות ועל הגאולה העתידה. את הדברים סיפר בפני קהל שנאסף בשבוע שעבר בבית כנסת בשכונת מקור ברוך בירושלים, כשלצידו הרב רמי לוי אליו פנה לספר על שאירע לו.

הדברים תועדו בווידאו, מופצים ביוטיוב, וזכו לעשרות אלפי שיתופים ברשת החברתית ומחוללים סערה בציבור הדתי. אולם מטעמי היותו של הדובר קטין אנו מנועים מלחשוף את זהותו. דבריו של נ', שנישאו במשך שעה ארוכה, מובאים כאן בלשון נוכח בעיבוד לשוני קל מטעמי עריכה, והם על אחריות אומרם (ציטוט):

פתאום יצאתי מן הגוף דרך האף ולא ידעתי מי אני - הגווייה שעל המיטה או הרוח שמרחפת שני מטרים מלמעלה. אני עולה עוד ועוד, רואה את כדור-הארץ מבחוץ ונכנס למעין מנהרה ענקית. בקצה המנהרה היה אור קטן מאוד. המנהרה הייתה עיגולים-עיגולים (ספירלה?, ע.י.) עם נשמות מסביב. האור הלך ונעשה גדול יותר. היה זה אור שנסך בי אהבה וביטחון. לא ניתן להשוות זאת לאור כלשהו שקיים בעולם. האור דיבר איתי בלי לומר מילה. נשאלתי אם אני רוצה למות ושאלות נוספות. הבנתי שאם אחצה את קו האור לא אוכל לחזור יותר. עניתי על השאלות שאיני יודע.

הגעתי לתוך אולם ענק ועצום. ראיתי שם אנשים לבושים יפה. אני הייתי לבוש ברישול ועם דם. כל האנשים באו לקראתי בשמחה ומחאו לי כפיים. סבא שלי שמח שאני שם ולחץ לי את היד. ראיתי שם גם את סבתא של אימא שלי. הרב עובדיה יוסף לחץ לי את היד. הרב עובדיה יוסף לא היה כמו כולם, שהיו נראים כמו בעולם הזה ולבושים יפה. הוא היה חתיכת אור גדול ויפה. ראיתי הרבה אנשים שמתו, שאת חלקם אני מכיר. לנשמה אין איברים. היא מעין רוח בצבע צהוב-לבן. אתה יודע מי זה, שומע את קולו, יכול לדבר איתו, יודע כל מה שעשה בחייו והיכן הוא נמצא. נכנסתי פנימה ושם הייתה במה גבוהה מאוד שעליה היו שלושה אורות - אור אמצעי גבוה, ומימיני ומשמאלי היו אורות קטנים. האורות העידו עלי. הימני אמר את הדברים הרעים שעשיתי והשמאלי את הטובים. היה שם בית דין ובו היו אב-בית-הדין הרב עובדיה, ושני דיינים - הרב יוסף שלום אלישיב והרב יצחק כדורי. פתאום נהייתה דממה בחדר.

למעלה אין מושג של זמן. הרגשתי כאילו הייתי למעלה כמה שנים וכשחזרתי לארץ התברר לי שזה ארך בסך-הכל רבע שעה. למעלה אמרו לי שאחרי שלוש שעות מוות כבר לא ניתן לחזור. ראיתי המון נשמות מסתובבות ביקום. אין להן איברים. אתה יודע עליהן הכל ויכול לתקשר איתן.

הראו לי את סרט חיי באלפית שנייה מהיום שנולדתי. האור התחיל להגיד כל דבר הכי קטן שעשיתי בכל שנייה מחיי. למה עשית עבירה כזו ולמה עשית עבירה כזו. כולם הסתכלו עלי. חשתי מבוכה ובושה שאי-אפשר להסביר. אחרי כן הגיע הקול הטוב שאמר את הדברים הטובים שעשיתי. על כל דבר קטן הרגשתי הרגשה עילאית. כל מצווה קטנה הופכת עולמות. כאשר הוקראו העוונות צעקו לי רשע-רשע, וכאשר המצוות צעקו לי צדיק-צדיק. ככל שהאור התגבר השכר שלי היה גדול יותר. בעבירות היו מלאכי חבלה - אנשים נמוכים לבושי שחור עם זקנים ארוכים מאוד ועיניים רושפות אש. בכל פעם שהייתה עבירה הראו לי אש. לקחו אותי שני אנשים עם כנפיים. לא היו לי ידיים. ראיתי מכל הכיוונים. באותו רגע ידעתי גם מה קורה עם הגוף שלי וכל מה שקורה בעולם, אבל לא היה אכפת לי מזה.

הורידו אותי אולם למטה למקום שקרוי "גן עדן תחתון". פתחו לי את השער וראיתי אנשים לומדים תורה. ראיתי שם [אור] יפהפה, שֶמה שראיתי בהתחלה הוא כלום לעומת האור הזה, שגורם לך לרצות להישאר שם לנצח. הרחתי ריח טוב שלא ניתן לתאר. הרגשתי שזו רק הכניסה לגן עדן. זו הדרגה היותר תחתונה. בגן עדן יש היכל מיוחד גדול וגבוה לאנשים שמתגברים על החטא. גם מי שעושה מצוות בצער כי קשה לו זה דבר גדול. האנשים עם הכנפיים רצו להכניס אותי לגן עדן, אבל מלאכי החבלה לא הסכימו ורצו להראות לי מקום אחר. מלאכי החבלה לקחו אותי למאזניים גדולות. בצד אחד שמו את המצוות ובצד שני את העברות. המאזניים התנדנדו ונראה היה כאילו העברות גוברות אבל בסוף המצוות הכריעו. שמחתי. למעלה אין בחירה ומה שעשית לא ניתן לתיקון. בבית דין של מעלה יש מידת חסד ורחמים על מי שפחות מגיל 20, ועלי קצת ריחמו. מדקדקים בעבירות יותר עם מי שמעל גיל 20.

"שמעתי צרחות איומות"
[צילום: פלאש 90]

צואה רותחת
צואה רותחת הוא מדור בגהינם. זה ים ענק וחשוך. בתאים יש מלא אש. מלאכי החבלה מחזיקים שוטים של אש וזורקים לשם אנשים. הקב"ה ממית את הבנאדם בשריפה בצואה הרותחת ואז מחיה אותו עוד פעם, וכך עוד פעם ועוד פעם לנצח נצחים. היו שם גם דתיים שהתפלאו שהם שם. יש אנשים ששיחקו אותה כאן צדיקים אבל למעלה הם בגהינם

ראיתי למעלה מיליוני דברים שאיני יכול לתאר. גהינם הוא דבר לא פשוט. אפילו לא נכנסתי לשם. רק שמעתי על זה והרגשתי מה שהם מרגישים. קשה מאוד-מאוד. שמעתי צרחות איומות של אנשים. הבנתי מה מרגישים בכל מדור בגהינם. זה מפחיד ביותר. אני זוכר שמות של חלק מהמקומות של מדורי הגהינם - צלמוות, מור - שמשם כיתות-כיתות של אש. ידעתי מי האנשים ששם וכמה זמן הם שם. צואה רותחת הוא מדור בגהינם [על-פי הגמרא, נידון בה מי שמלעיג על דברי חכמים, ע.י.]. זה ים ענק וחשוך. בתאים יש מלא אש. מלאכי החבלה מחזיקים שוטים של אש וזורקים לשם אנשים. לזה הכוונה כשאומרים בתפילת 18 "מלך ממית ומחיה" - הקב"ה ממית את הבנאדם בשריפה בצואה הרותחת ואז מחיה אותו עוד פעם, וכך עוד פעם ועוד פעם לנצח נצחים. היו שם גם דתיים שהתפלאו שהם שם. יש אנשים ששיחקו אותה כאן צדיקים אבל למעלה הם בגהינם.

כל עבירה גורמת צער בשמיים לפי דרגתה. גאווה ודיבור בבית הכנסת בזמן התפילה (אפילו בין תפילת לחש לחזרת הש"ץ), גילוי עריות, שפיכות דמים מי שלא שומר על עיניו ומסתכל על בנות פרוצות, מי שמוציא זרע לבטלה ולשון הרע ומי שמחלל שבת בפרהסיא (אפילו רק לדבר עם מישהו בפלאפון בשבת) נחשבים עברות גדולות. למי שמלבין את פני חברו אין חלק בגן עדן והוא במדור השביעי בגהינם. יש עבירות שנשים נענשות עליהן בחומרה רבה יותר מאשר גברים כגון גאווה ולשון הרע. ראיתי אנשים שבעולם הזה היו גדולים - נשיאים ורמטכ"לים - אתם לא יודעים מה הם מקבלים שם... זה לא משנה שאין לך כסף בעולם הזה. למעלה גם ככה לא יהיה לך כסף. כל חייך כאן, כל שנייה, הם ניסיון אחד גדול. שואלים למה הקב"ה ברא את העולם, והתשובה היא שזה כדי להטיב לברואיו - שנעשה מצוות ונקבל עליהן גמול.

גם היהודי הכי רשע עשה מצוות ומגיע להם שכר. הקב"ה נותן לרשעים שכר בעולם הזה של וילות ומכוניות, אבל בעולם הבא חוטפים כאפה של החיים. מי שצדיק מקבל את הייסורים בעולם הזה, ובעולם הבא מקבל את כל הטוב שיש. ניתן לחזור בתשובה אפילו בדקה - לבקש מהקב"ה סליחה על החטאים ולא לחזור עליהם. לאדם שחזר בתשובה לא מזכירים את העבירות שעשה. יש עבירות שביקשתי עליהן סליחה בעולם הזה ולא הראו לי אותן.

בהתחלה חשבתי להישאר, אבל אחרי שהראו לי את הגהינם העדפתי לחזור למטה כדי לעשות עוד מצוות. הסבירו לי שיש לי זכות אבות על כך שאני למעלה. כשהחלטתי שאני רוצה לרדת ראיתי משהו מפחיד פי מיליון מכל מה שראיתי - תחילה לא הבנתי מה ראיתי. אדם עם כל האברים שהוא ענק ביותר עד שאינך יכול לראות את סופו. כולו היה ידיים, הרבה שיניים, מנעליו יצאה אש והיה לו קלשון של שלוש שיניים. לא משנה מה תעשה - ממנו אינך יכול לברוח. הבנתי שזה מלאך המוות. הוא אחז בי בחזה, אמר לי בקול מפחיד שאעשה הרבה מצוות, אחרת אשלם".

הגאולה החלה
אובמה. גוג מלך המגוג? [צילום: AP]

אדם בשם גוג
עומדת לפרוץ מלחמה גדולה בה יהיה מעורב כל העולם. את המלחמה יתחיל אדם שנקרא גוג, הוא ברק אובמה. הוא יביא לכאן את צבאו ויילחם נגדנו

נ' סיפר לקהל הנוכחים גם על העתיד לבוא, כפי ששמע. "למעלה", הוא מסביר, "ככל שמדברים על משהו הרבה זה אומר שהוא קרוב. הרבה נשמות בכו על זה. יש לא מעט דברים שראיתי ואין לי את המילים להסביר. יש כמה דברים שנאסר עלי לומר".

הגאולה וביאת המשיח יהיו אוטוטו בחודשים הקרובים. עכשיו אנחנו בתקופה בכלל לא טובה. כל הפיגועים הקטנים מאחדים אותנו והקב"ה עושה את זה כדי לעורר אותנו. ברגע שקורה משהו לאחד מישראל כולם מתאחדים. אבל אנשים לא מבינים זאת ולכן הקב"ה מביא דבר ענק שכולם יתאחדו ויחזרו בתשובה. הולכים לקרות דברים רעים ממש שיימשכו שבועיים, אבל תלוי למי. אם כולם יחזרו בתשובה ויתאחדו זה לא יקרה. עומדת לפרוץ מלחמה גדולה בה יהיה מעורב כל העולם. את המלחמה יתחיל אדם שנקרא גוג, הוא ברק אובמה. הוא יביא לכאן את צבאו ויילחם נגדנו. בהתחלה בכל העולם ירצו את ירושלים. במלחמה ימותו כמה מיליוני אנשים ויינצלו ממוות מי שחוזרים בתשובה ועוסקים בתורה או בגמילות חסדים.

בשלב הראשון יילחמו הגויים שירצו את ישראל זה בזה, ובהמשך הם יתאחדו ויילחמו נגדנו. במלחמה ימותו כמה מיליונים מעם ישראל וכמספר הזה יהיו שימותו מאומות העולם. צה"ל יצליח להדוף את המתקפה במשך יומיים שלאחריהם הוא לא יהיה קיים יותר וכולם יהרגו אותנו, ולא יהיה לנו במי להיעזר אלא בקב"ה. את המלחמה נגדנו יוביל אובמה ויצטרפו אליו אירן, רוסיה, קוריאה הדרומית וכל 70 אומות העולם. דאעש יחטפו אנשים שלנו, יענו אותם ויהרגו.

פליטה בהר הזיתים
הר הזיתים [צילום: איתמר לוין]

המשיח חי פה
המשיח אינו אדם שמת אלא אדם שחי פה בארץ-ישראל, חשוב מאוד ומוכר לאנשים, אבל כאשר הוא יתגלה הכל יהיו מופתעים מכך שהוא המשיח

הכל יתחיל בבום. למעשה המלחמה כבר התחילה בכ"ז באלול תשע"ה (11 בספטמבר 2015). ביום אחד הכל יפרוץ וכל העולם יבין שפרצה מלחמת העלם השלישית. בתחילה כולם יילחמו זה בזה ואנחנו נהיה מחוץ לתמונה, ואחר כך יתאחדו ויבואו נגדנו. במהלך המלחמה יירו הגויים רקטות וטילים על ישראל. תופעל גם פצצת אטום, אבל קטנה. הקב"ה יעצור אותה בשמיים והיא לא תיפול. אחרי כמה שבועות תיפול פצצת אטום על שתי ערים - תל אביב וחיפה. כל ישראל תיכבש, ויגיעו עד ירושלים ממש. אבל בירושלים תהיה פליטה ושם יינצלו אנשים. מצד שני, גם שם תהיה מלחמה ורק מי שזוכה ניצל.

הר הזיתים בירושלים ייבקע לשניים. בשנייה שייבקע יתגלה המשיח לעיני כולם. הוא יעמוד בפתחו של הר הזיתים ויאמר מי זוכה להיכנס ומי לא. מי שלא זוכה להיכנס נשאר בחוץ ומת, ומי שזוכה להיכנס - מוגן וניצל. הוא יעריך את האדם לפי הקדושה שלו - האם הוא ירא שמיים אמיתי ולא ירא עונש. בקיעת ההר לא תיעשה כתוצאה מרעידת אדמה או מפצצת אטום. שני מתים שיקומו לתחייה יעלו משני צדדים וההר ייבקע. המשיח יילחם באובמה, יהרוג אותו ויקבור אותו בארץ-ישראל.

לא יכולתי לדעת מי יהיה המשיח, אך יכולתי לדעת מה התכונות הנדרשות כדי להיות משיח. המשיח אינו אדם שמת אלא אדם שחי פה בארץ-ישראל, חשוב מאוד ומוכר לאנשים, אבל כאשר הוא יתגלה הכל יהיו מופתעים מכך שהוא המשיח, שיש משיח ושהקב"ה ותורתו אמת. הוא חילוני בעל תשובה שמעולם לא עשה עוונות. הוא אדם גדול שמחזיר בתשובה ואינו יודע היום שהוא המשיח, אבל נשמתו יודעת.

נקמת הבורא

הכל קורס
אחרי בקיעת הר הזיתים יבוא הקב"ה בעצמו וינקום בכל הגויים. בכמה דקות הכל יקרוס בכל העולם - בניינים, חומות, מדרגות.

אחרי בקיעת הר הזיתים יבוא הקב"ה בעצמו בחלוק ענק שעליו כתמי דם של כל היהודים שנהרגו בכל הדורות על-ידי הגויים בשל היותם יהודים וינקום בכל הגויים, ועל זה הפסוק "אל נקמות השם, אל נקמות הופיע. הינשא על כל הגויים". בכמה דקות הכל יקרוס בכל העולם - בניינים, חומות, מדרגות. מהגויים יישארו מי ששמרו על שבע מצוות בני נוח. זה יהיה יום ללא לילה ויהיה אור 24 שעות.

תהיה זו רק התחלת הגאולה. ייקח זמן רב [7 חודשים לפי ספר יחזקאל, ע.י.] עד שיפנו את כל הגופות. האור שראיתי למעלה יירד למטה לעולמנו יחד עם בית המקדש שיירד מהשמיים. אחרי שבועיים תהיה תחיית המתים ומי שיזכה לה הם רק הצדיקים שהיו בגן-עדן. הרשעים יישארו בגהינם ולא יזכו לצאת משם יותר. תחיית המתים תיראה כך: הקברים ייפתחו וייצאו מהם אנשים ללא הבעת פנים של שמחה או עצב. הם יהיו שלמים בגופם, לבושים בבגדים יפים ויתחילו ללכת. הם יודעים שהיו למעלה ויזכרו שהיו למעלה. בצדיקים שיקומו יהיו גם גדולים מאוד - רבי שמעון בר יוחאי, משה רבינו, שלושת האבות. נוכל לראות אותם ממרחק של כמה מטרים אבל יהיה אסור להתקרב אליהם כי מרוב הקדושה שלהם עלולים להישרף במקום. יכולים להיות גם מי שהיו בגהינם לפרק זמן מוגבל כדי לנקות את עוונותיהם (למשל יומיים, שלמעלה נחשבים להמון זמן) ואחר כך מגיעים לגן עדן וקמים לתחייה.

האם זה אמין?
מומחה לשפת גוף: הנער אמין ומתאר את החוויה הסובייקטיבית שחווה, מה שלא בהכרח מעיד על אמינותה, לגבי הפרשנות והתיווך - זה כבר עניין אחר מומחה אחר: הוא משקר וזה ניכר
▪ ▪ ▪

News1 הושיב את רמי צוֹר ואת ד"ר אמיר הלמר לצפות בסרטון. צור הוא מומחה לשפת הגוף ולתקשורת בין אישית, ומראשוני העוסקים בתחום זה בישראל, לצפות בסרט. צור אומר כי "הנער עבר חוויה ואפשר לראות זאת באופן ברור. לפעמים קשה לו לתאר מה ראה, כמו שקשה לתאר חלומות. נראה שהוא בא מבית המחובר לחוגי ש"ס. אולי יש לו בבית תמונה של הרב עובדיה יוסף ושל רבנים אחרים. תופעות מעין אלה שלא ברור אם הן מוות קליני או התעלפות יש קישור בין החוויה לדמויות מוכרות מחייו. אצל בני דתות אחרות הדיין יכול להיות ישו או בודהא. הוא נזקק לרב המתווך שיסביר לו, ומן הסתם עזר לו להשלים חלק מהתמונה. אמירות דומות נשמעו בעבר גם מאוטיסטים.

"נראה שלנער יש תסמונת כלשהי שקשורה בחוסר סבלנות. לא נראה שהוא קורא הרבה. פעמים רבות הוא מרים את עיניו למעלה. מחקרים אומרים כי בני אדם מתחלקים בחוויותיהם לכמה סוגים: שמיעתי, תחושתי וראייתה. הוא נמנה על הסוג האחרון אליו שייך היום רובנו. בעיקר בגלל הסמארטפונים רובנו חווים הכל דרך ראייה. זה מתבטא במשפטים כמו 'אתה רואה מה אני אומר', 'לא נראה לי' וכדומה, ומתאפיין בדיבור מהיר שנקטע באמצע לטובת עניין אחר כדי להדביק את תיאור התמונות שרצות במחשבה. כאשר הוא מזכיר את הרב עובדיה לא עלו עיניו למעלה, אולי כי עזרו לו להיזכר.

"את תיאורי המשיח, גוג והר הזיתים הוא כנראה חווה, אך אין זה מוכיח שמה שחלם הוא אמת. הילד אמין לגבי מה שהוא טוען שראה. ההתרגשות והחוויה אכן ניכרות וככל שהוא 'מתחמם' הוא נכנס יותר לתוך הסיפור. החוויה הסובייקטיבית נכונה ומקושטת והתיאור חי.

"איני יודע מה הקשר המוקדם, אם היה כזה בינו לבין הרב. אבל רואים שהרב לפעמים אומר משהו והוא ממלמל מיד אחריו במהירות גדולה כאילו הוא מובל. נראה כי מצא מורה רוחני שעליו הוא נשען ובו מאמין. זאת בניגוד לתשובות שהוא נותן לאנשים בקהל, שמישהו שואל משהו והוא עונה 'לא יודע'.

"באשר לרב, הוא בא עם אג'נדה. הוא חש שיש כאן סיפור אמיתי ומשתמש בו כדי 'להוכיח את צדקת דרכנו', אבל לא משתמש במניפולציות כבדות. הילד אמין כאמור, אך התרגומים הם כבר סיפור אחר."

חוות דעת שונה משמיע ד"ר אמיר הלמר, יזם, מייסד ובעלים - מגדלור אימון אישי ועסקי ומומחה לתקשורת ושפת גוף - מקצועית, עסקית וחברתית, שזיהה מבעוד מועד את המחבל, עובד בזק, והזהיר מפניו שנה לפני שרצח:

המסקנה שלי לגבי הנער נחרצת - הוא משקר. שפת הגוף שלו אינה מהימנה כי היא לא בהלימה למלל שלו. לאורך כל השיחה שלו, הוא מתנהג כאדם שבודה סיפור ולא כאדם שחווה אותו.

הוא מסתכל כל הזמן לעבר הרב, על-מנת לקבל הנחיות. מי שמעביר חוויה אינו מבקש אישור מאדם אחר לחוויה, בטח לא כזו ובטח לא בסיטואציה כזו, וברוב הפעמים אפילו מנמיך קול, כממתיק עמו סוד. התנהגות שאינה מתאימה עם מישהו שרוצה להעביר אנרגיות של חזון, עוצמה, ערכים. הוא מגמגם וחוזר על מילים משפטים ולא מרחיב. כגון "רחב, רחב, רחב", "גדול, גדול, גדול". אינדיקציה לאדם שמשקר.

הוא מרבה להסתכל עם עיניו לכיוון שמורה על שקר ובדיה. הוא מרבה לבלוע רוק, ומלקק שפתיים, כאשר שואלים אותו שאלות - אינדיקציה לשקר.

לאורך הסרטון רואים שהילד מתעייף - למרות שהוא טוען שהאינפורמציה שהוא מעביר הינה משהו מיוחד ומעורר אמונה. שפת גוף זו אינה עולה בקנה אחד עם האנרגיות האמורות לעלות מדבריו.

דברים אלו מקבלים חיזוק גם בהתנהגותו בסוף הסרטון הוא מתמתח בכדי לשחרר לחץ מגופו - מה שמורה על דברי שקר לאורך כל הסרטון. עוד דוגמה: בדקה 1:46:57 כששואלים את הרב ואת הנער אם דנו אותו מגיל 13. הרב נראה מופתע ומסתכל על הילד בפליאה כמחפש תשובה. ונותן תשובה לא מהחוויה של הילד אלא מהתורה - אם הנער חווה את הסיפור אז הוא צריך לתת תשובה ולא הרב. מה שמרמז על כך שהרב והנער ישבו ותכננו את סיפור המעשייה הזה.

לאור כל אינדיקציות השקר הללו, אני מגיע למסקנה שדברי הילד הם שקר מוחלט!

  • הרב אמנון יצחק, מייסד תנועת החזרה בתשובה, מגחך על הדברים ואומר כי אין בהם כל חידוש. בשיעור שנתן, התייחס לסרטון ואמר כי כבר ארבעים שנים שהוא מדבר על כך ואנשים בדורנו אינם מאמינים לדברי הקב"ה שנכתבו בפסוקם מפורשים או לנבואות שהתגשמו, ומעדיפים להיתלות בחלום של נער בן 15 שאיש מלבדו לא יודע לאמת כי אכן ראה את שראה, אולי כתוצאה מדברים מהם הושפע. הוא דימה את הדברים למלחמה עליה מכריז הרמטכ"ל ויש שאינם מאמינים לו אך מאמינים לש"ג שמספר כי חלם שכך יהיה.


תאריך:  11/10/2015   |   עודכן:  11/10/2015
עידן יוסף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"גוג ומגוג התחילה ב-11 בספטמבר 2015"
תגובות  [ 29 ] מוצגות   [ 29 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
צורי
11/10/15 17:13
 
תמים דרך
11/10/15 21:38
 
צדיק בפוטנציה
12/10/15 07:53
2
אשכנזי טהור
11/10/15 17:39
3
אהרון שחר
11/10/15 17:54
4
אלטע אקאקער
11/10/15 18:02
5
רוני בעל שם טוב
11/10/15 18:23
6
שבץ חלובה
11/10/15 18:25
 
על צהל
11/10/15 19:09
 
שבץ חלובה
11/10/15 23:33
7
הפסיכיאטר התורן
11/10/15 19:33
8
Shi
11/10/15 20:10
9
שרגא קלסון, ערד
11/10/15 20:11
 
יוסי ארגואן
11/10/15 21:27
 
שרגא קלסון, ערד
11/10/15 21:32
10
שרית789
11/10/15 20:36
11
מכביסט ביביסט
11/10/15 21:00
12
משיחא
11/10/15 21:24
13
דבי הדבילית
11/10/15 21:50
14
שוחר-שלום
11/10/15 22:06
15
מנחה היקום
11/10/15 22:41
16
דורין אלן בל-דותן
11/10/15 22:59
17
בבון זה קוף
12/10/15 03:07
18
דן12
12/10/15 03:40
19
דתיים מסויימים)
12/10/15 08:00
20
כדורי
12/10/15 08:52
21
אייששש
12/10/15 16:34
22
ד.ט.
12/10/15 22:00
23
סמי ז
18/10/15 21:37
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הפעם על-כניסת הכוכב סטורן (שבתאי) למזל קשת - בתחילת החודש עבר הכוכב סטורן המוכר בשמותיו הנוספים כמו שבתאי והמורה הגדול למזל קשת וישהה במזל במשך השנתיים וחצי הקרובות, עד לחודש דצמבר 2017.
11/10/2015  |  צילה שיר-אל  |   כתבות
המחזמר אוויטה מאת המלחין אנדרו לויד-ובר, העולה בתיאטרון הלאומי הבימה הוא הפקה מרשימה ומהממת, מלוהקת בקאסט משובח ועם שירי מיימון בתפקיד שהוא כנראה בינתיים פסגת הקריירה שלה, מוצלח בקנה מידה בינלאומי.
11/10/2015  |  חיים נוי  |   כתבות
בין 4,000 ל-6,000 איש מתים בשנה ממכת-זיהומים בעת אשפוזם בבתי-חולים ברחבי הארץ. מכה זו נחשבת לסיבוך השכיח ביותר שפוקד את מוסדות הריפוי השונים. במרבית המקרים אמורים הדברים בזיהומים הנגרמים בעטיים של חיידקים, המגלים כושר-עמידות כלפי התכשירים האנטיביוטיים המופעלים כנגדם.
11/10/2015  |  ראובן לייב  |   כתבות
פרשת תת-ניצב אפרים ברכה שהתאבד, ירדה לכאורה מסדר היום הציבורי. אולם מתחת לפני השטח מתנהלים מאבקי כוחות מצד כמה גורמים בכירים במשרד המשפטים ובמשטרת ישראל בשאלה: מה בדיוק אירע; מה התגלה במחלקה לחקירות שוטרים; ומי האחראי לרשלנות הפושעת שאפשרה את התאבדותו של ברכה ביום 05.07.15, באקדחו המשטרתי.
10/10/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
סיפורה של אוויטה שהיה לסינדרלה של המאה העשרים, וסופה הטראגי עם מותה מסרטן בגיל 33, לא יכול להשאיר עין יבשה. מה גם שבימויו המופלא, המוקפד והכה מקצועי של משה קפטן, שבחר מבין מאות מועמדים את הקאסט הנפלא, הכוריאוגרפיה מלאת הקצב הדרום אמריקני הסוחפת של אביחי חכם שמרתקת בכל שניה, התפאורה המלכותית היפהפיה המסוגננת של במבי פרידמן המחונן, המילים הנפלאות שתרגם דניאל אפרת בצורה כה מוצלחת, מבלי לחשוש להשתמש גם במילות שפת הרחוב שהיו חלק מההווי הרקע של ההתרחשויות; כמות התלבושות המהממות שעיצבה ילנה קלריך בשפע כזה; ההדרכה הקולית הכה מדויקת של דוקי עצמון שאת רוב השחקנים כבר הדריכה בעת היותם תלמידיה ב"בית צבי"; והפקטור הכה חשוב בהצגה - התאורה האקטיבית של ההצגה שעיצבה קרן גרנק - עם הפולו-ספוטים שכה חסרים לרוב על הבמה הישראלית; הסאונד המצוין של ליאור טבת, וניהול המוזיקה של יוסי בן נון הנודע מ"קאמרי" ועוד, ועיצוב הפאות הכה טבעי והמרשים של אסנת שגיא - כולם נשענו על צוות מובחר ביותר (כולם כוכבים בעשייתם) שאותו נפרט בהמשך.
10/10/2015  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
ארז שושני
ארז שושני
ישנה חשיבות רבה לצרוב כבר כעת בתודעה הציבורית את ההכרח לחוקק בחוק יסוד מספר עקרונות מרכזיים לשמירה על הביטחון הלאומי בעתיד
עתיד לא ברור [צילום: משה שי/פלאש 90]
גדי חיטמן
לישראל אין תוכנית מדינית ל"יום שאחרי" המלחמה. לפחות לא תוכנית גלויה    מצב כזה של דשדוש תמידי בבוץ של עזה (וגם של יהודה ושומרון) מבלי לנהל את הסכסוך מתוך יתרון מחליש את ישראל עוד יו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il