|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

תחזית אסטרולוגית שבועית: 18.2.16-29.1.16

למי להאמין?

אנחנו ברצועת זמן בה הצביעות מקבלת כוח שמועות והרס מוניטין בלי לחשוב על המשמעות של "רכילות" לא כל דבר שאנחנו שומעים הוא נכון וגם: מידע על כוכב מארס שיתחיל עוד מעט בנסיגה
29/01/2016  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
שמועות וריכולים? תפעילו את המסננת

הערפל מתפוגג בהדרגה, התקשורת חוזרת להיות בהירה יותר. הימים הקרובים מתקנים קלקולים. אבל קצת לפני, המפגש של הכוכבים בסוף השבוע ותחילת השבוע הבא, מציג כוח רצון בלי להתגמש כדי להשיג את האמת. הרבה מידע יגיע, חשיפה של פרטים חסויים, עם דרישה להבין למה כך ולא אחרת. הימים 1.2-29.1 יהיו עם אופי מניפולטיבי, במטרה להשפיע. בשיחות שתנהלו עם חברים או בני זוג, יהיו עם תכנים עמוקים ולא שטחיים. תרצו להבין כל דבר, עם כניסה ל"פינות" שלא חשבתם שתגיעו אליהן. אופי השיחות עלול לעורר ויכוחים וחוסר הסכמה. אלה כוכבים האוצרים בחובם הרבה כעסים, חישבו על כך מראש, האם יש לכם עניין להגיע לסיטואציה שלא תהיה לכם שליטה בה ולצאת "חבולים". נסו להימנע ממפגשים שאתם יודעים שאתם עלולים לאבד בהם שליטה. הכוח הוא במילים.

החשיבה תהיה יצירתית יותר, מתאימה גם להתפתחות רוחנית. במהלך השבוע, תוכלו לסיים תוכניות, להתכוון ולקדם את המטרות הרצויות. גם שיתופי פעולה יצליחו. הגישה הריאלית תאפיין את דרככם החל ב-2.2 עד 4.2. תבנו יסודות יציבים שיעזרו גם לעתידכם. אל תבזבזו את ההזדמנות הזו, הכינו עבודת שטח, או בידקו את הניירת לפני כן, ותוכלו גם לשפר את היעדים שתכננתם.

ב-6.2 מערכות יחסים יהיו אינטנסיביות, עם הרבה משמעויות, חושניות, כולל מיניות מוחצנת, וההשפעה תהיה במיוחד במערכת יחסים אינטימית. לא מומלץ להתחיל קשר ביום כזה, אלא אם כן אתם מוכנים להתחייבות. עם ונוס-פלוטו, אופי הקשר החדש יהיה תובעני מדי. במערכות קיימות, סודות נחשפים, ואם יש לכם רצון לדעת מה חושב החבר או החברה שלכם, זה יהיה היום המתאים לשיחה. אבל תזכרו, שחשיפה אינה תמיד עונה על הציפיות, ואתם עלולים לשמוע משהו "מגעיל" או מקסים שיעשיר אתכם בשמחה גדולה. חלק מההתמודדות ביום כזה תעלה את השאלה האם המערכת חשובה לכם, האם אתם מוכנים להילחם עליה. ענייני כספים במערכת יחסים גם עלולים להיות נושא, לטוב ולרע. לא קל יהיה להימנע מוויכוחים אם תגיעו לצומת כזה בשיחה. חיי האהבה יקבלו תפנית לא צפויה ומרגשת ב-6-7.2, נסו רק לוודא שאתם נשארים על שביל המציאות ולא מאבדים כיוון.

השבוע שיתחיל ב-7.2, יביא איתו פתיחות מחשבתית, מוכנות לשינויים, ימים חיוביים לעשות משהו מרגש ואחר. הדמיון עשיר ומביא גם סיעור מוחות, שיכול להביא יוזמות מרעננות לפרויקטים גדולים. אלה ימים טובים לאלה מכם העוסקים ביצירתיות, בעיקר באמנות מודרנית. אלה מכם האוהבים מוזיקה קלאסית, ימצאו עצמם במועדון ג'אז...וייהנו מאוד.

בה בעת, ב-7.2, האנרגיה תתעורר וכדאי להיזהר מלקיחת סיכונים. הנטייה לאימפולסיביות תאפיין את היום הזה, הרצון להתחיל ולסיים תוכניות כאן ועכשיו. זהו יום מועד לתאונות, בעיקר מכלים חדים. נסו לשחרר לחצים היום, אם אתם חשים כעס מסיבה כלשהי, צאו לטייל, או היכנסו לחדר כושר כדי לשחרר את המתחים.

מולד הירח ב-8.2 במזל דלי, מביא התחלות חדשות שישפיעו גם על עבודה, בעיקר בתחום הרשתות החברתיות, ושותפויות חדשות שיועילו גם במישורים חברתיים.

כללית זיכרו שאנחנו בתקופה שבה בין האמת והשקר יש ערפל, לא כל דבר שאנחנו שומעים הוא נכון, והנטייה היא לצאת לכיכר העיר ו"להוריד גיליוטינה" מילולית ושיפוטית על אנשים טובים בלי משפט המבוסס על ראיות, רק מילים ושמועות שעוברות מפה לאוזן, מהמקלדת לרשת החברתית, תכנים שישפיעו על חיינו לאורך החודשים הקרובים. מותר לכם להיות חשדניים כשמספרים לכם סיפור, נסו להקשיב לתכנים עם זהירות ועם מסננת צפופה. הניסיון להשפיע עם מידע מוטעה, מכוון. זה נכון בינינו לבין עצמנו, זה נכון עם חברים טובים, קרובים ורחוקים. זה נכון ברמה הארצית, הפוליטית והכלכלית בארץ ובעולם. המניפולציות יחגגו.

זמני הירח הבטל

הרשימה יוצאת לחופשה עד 19.2.16.

יום שבת, 30.1
- הירח בטל משעה 03:35 לפנות בוקר עד למחרת בשעה 05:50 בבוקר.
יום שלישי, 2.2 - הירח בטל משעה 02:31 לפנות בוקר עד 17:51 בערב.
יום חמישי, 4.2 - הירח בטל משעה 11:59 עד שעה 02:44 אחר חצות.
יום שבת, 6.2 - הירח בטל משעה 17:49 אחר-הצהריים עד למחרת בשעה 07:58 בבוקר.
יום שני, 8.2 - הירח בטל משעה 16:38 עד למחרת בשעה 10:31 בבוקר.
יום חמישי, 11.2 - הירח בטל משעה 06:23 בבוקר עד 11:54 לפני הצהריים.
יום שבת, 13.2 - הירח בטל משעה 12:31 עד 13:35 בצהריים.
יום שני, 15.2 - הירח בטל משעה 12:52 עד שעה 16:34 אחר-הצהריים.
יום רביעי, 17.2 - הירח בטל משעה 18:35 עד 21:23 בלילה.

כלכלה ושווקים

שינויים במגמות של כוכבים משפיעים על השוק, וב-26.1, כשכוכב מרקורי נעצר לפני שחזר להתקדם, שוב חוו השווקים טלטלה גדולה.

המרקורי החוזר על עקבותיו, יפגוש שוב את אורנוס ופלוטו, ויתרגם את המעבר עם מידע שיהיה לו השפעה על השווקים, ב-1.2-29.1.

כל השבוע, עד 9.2, יש מבני כוכבים שימשיכו להשפיע על השווקים.

אנחנו לפני דוחות שאמורים להופיע סביב ה-4.2 וישפיעו עד 7.2.

5.2 - זה יום שבו יעסקו בערך הכסף ויש לזה גם משמעות.

הכוכבים אורנוס ופלוטו עדיין ברקע, אלה ממשיכים להשפיע על גירעונות של ממשלות ומוסדות פיננסיים כמו בנקים. וגם לאלה יש השפעה ישירה או עקיפה על השווקים. גם נושאים הקשורים למיסים יעלו לכותרות.

באירופה, נושא ההגירה יתחיל להשפיע על מבנה העסקים, לא בדרך חיובית. בעזרת יופיטר וסאטורן. הסאטורן ונפטון ממשיכים, ישפיעו על החלטות הקשורות לריבית או אינפלציה. הבעיה תהיה עם הערך של הכספים, מטבעות, מה שעלול להשפיע על עתודות הכסף בעולם.

אני חוזרת להזכיר לכם את רצועת הזמן באביב, אפריל ומאי 2016, סקנדלים הקשורים למוסדות ובנקים. חשיפה של פעולות שתבוא בהמשך ושאופיה יהיה בגידה באזרחים וזה יגרור גם פגיעה. (ייתכן שזה יקרה רק בקיץ אחרי שכוכב מארס יסיים את הנסיגה). ההמלצה היא: שימרו על הכסף שלכם, ואולי כדאי להתחיל מה שיותר מהר. אולי עכשיו?

הכוכבים, כולל ליקוי החמה הצפוי בחודש מרס 2016, נמצאים כולם במזלות המשתנים, מה שמציג גמישות ושינויים.

אצלנו

מצב הרוח לצד מצבים מפתיעים ימשיכו ללוות את חיינו. הימים בין 19.2-5.2 דורשים זהירות רבה. אנחנו נמשיך להתמודד עם מצבים שאין להם פתרון. בעיקר כשהטרור בארץ ישראל מקבל גיבוי מ"יפי הנפש" המציגים עצמם כשומרי זכויות האדם (מזכ"ל האו"ם שכנראה שרוט כהוגן) בעיקר כשהפלשתינים מצהירים בריש גלי שהם רוצים לעצמם את המדינה שלנו מהים עד הירדן.

היה זה יצחק רבין ז"ל שאמר: "אם ניתן לערפאת מדינה משלו, הוא ייקח גם את המדינה שלנו איתו". אינני יודעת מתי אמר את זה, ניבא ולא ידע שזה יהיה אופיה של המלחמה שלנו כעבור 20 שנים בערך.

כוכב מארס משנה מגמה באפריל 2016. כדאי לדעת!

האנרגיה שלנו מתודלקת מכוכב מארס במפה האישית. אבל לא רק. כוכב מארס משפיע על הדחפים, האימפולסיביות, ובמושגים ארציים, זהו אל-המלחמה, הממריץ אלימות פיזית ומילולית. מעורר אי-שקט בין מדינות, המסלים מעת לעת לעימותים צבאיים גלויים.

השנה, מאמצע חודש מרס 2016, כוכב מארס מתחיל להוריד קצב, להאט עד העצירה ממש לפני שהוא חוזר על עקבותיו ב-17.4.2016. זה קורה כשכוכב מארס ישהה במזל קשת ויחזור למזל עקרב עד 30.6.2016 וההשפעה תהיה בגלל הקצב של כוכב מארס גם במהלך יולי. לכן כדאי לאלה מכם, המתכננים פרויקטים חדשים, עסקים וגם שינוי או כניסה למקום עבודה, לחכות לחודש אוגוסט (כמובן שזו תמונה כוללת, וחשוב לבחון בכל החלטה את המפה האישית, כי בעיקרון לא עוצרים את החיים).

הקושי הפעם, הוא שכוכב מארס שיגיע למזל קשת, יתקרב לכוכב סאטורן, והשילוב הזה לא סימפטי. מבנה הכוכבים ביחד, יביא לכעסים שיבטאו אותם בקול רם וברור, לצד אגרסיה ועימותים בכל המישורים. (גם ב-2018, כוכב מארס שישהה במזל גדי ייפגש עם סאטורן שיגיע גם הוא לאותו מזל שם נמצא גם פלוטו.) המבנה האסטרולוגי הזה קשור למלחמה, איומי מלחמה. הרבה מדינות יושפעו מהמצב הזה.

הימים בהם הכוכב נעצר הם בדרך כלל הקשים יותר. כך שכבר לקראת סוף חודש מרס, אנו צפויים לשמוע על תאונות דרכים קשות, תאונות עבודה וגם התחזקות של גלי הטרור בכל רחבי העולם. כך גם לקראת סוף הנסיגה בסוף חודש יוני 2016.

ליקוי החמה הצפוי בחודש מרס, יהיה גם במזלות המשתנים, דגים-בתולה, כך שיוסיף תבלינים חריפים (לא תמיד בטעמים הרצויים), לעצירת המארס והנסיגה במזל קשת בצמידות לכוכב סאטורן הנמצא כבר שם.

מדינת ישראל על-פי רוב מושפעת ממעברו של מארס במזלות קשת וגדי. איומי מלחמה צפויים על המדינה שלנו, מהשכנים ובכלל מהמזרח התיכון (לוח הזמנים הרגיש הוא בין 2018-2016). נזכור שברקע, יש את השפעת הסאטורן-נפטון, כך שיש הרבה מן הנסתר על הגלוי. כמו-כן, הניסיון מעיד שמי שמתחיל בזמן הנסיגה עצמה אלימות ואגרסיביות, הוא זה שנמצא בעמדת נחיתות. כלומר מפסיד בקרב. ההוכחה היא מההיסטוריה שלנו, "מלחמת יום כיפור", כשתקפו כל השכנים סביבנו את מדינת ישראל ב-6.10.1973 כוכב מארס היה בנסיגה, במזל שור, ואכן אחרי שצה"ל התאושש מההפתעה, שינה את המגמה ומדינת ישראל ניצחה את המלחמה העקובה מדם.

הרבה פעמים, מלחמות החלו על-פי רוב אחרי עצירת המארס, הצטברות של כעסים ורצון לנקמה "משתחררים". הקמת המדינה ומלחמת השחרור היו אחרי נסיגת כוכב מארס ב-1948 (ינואר-מרס 1948), 1967 (אפרי–מאי), ב-1973, כמו שכבר נכתב קודם, המלחמה הייתה בתוך הנסיגה עצמה. מלחמת המפרץ בינואר 1991, הייתה גם אחרי שמארס היה בנסיגה בין אוקטובר לדצמבר 1990. יוני 1982, מלחמת לבנון הראשונה, המארס היה בנסיגה בחודשים שקדמו למלחמה (מרס-מאי). מלחמת לבנון השנייה, 2006, המלחמה הייתה אחרי שמארס היה בנסיגה בסוף 2005. לא תמיד פורצת מלחמה אחרי עצירת מארס. אבל המתח קיים לפניו ואחריו במיוחד.

אחרי ההינתקות באוגוסט 2005, המארס היה בנסיגה מאוקטובר עד אמצע דצמבר 2005, ה"טפטוף" מרצועת עזה החל בינואר 2006! מבצע "עופרת יצוקה" שהחל ב-27.12.2008 במטרה להפסיק את מטחי הטילים מאז, היה גם אחרי מארס בנסיגה שהיה בשליש הראשון של 2008. גם "עמוד ענן" היה עוד מבצע "להרגיע" את מטחי הטילים מרצועת עזה שהחל ב-21.11.2012 וגם הוא היה בשנה שהתחילה עם מארס בנסיגה. והמבצע האחרון (בינתיים) "צוק איתן" שהחל ב-8.7.2014 היה גם אחרי שכוכב מארס היה בנסיגה בחלק הראשון של 2014. כך שלצערי הרב יש אי-נוחות כשאנו נפגשים בכוכב מארס בנסיגה שעומד להגיע. אבל לא תמיד זה קורה. עברנו הרבה שנים כשכוכב מארס היה בנסיגה ולא פרצה מלחמה. חשוב להבין, בכל אירוע צריכים להצטרף מבני כוכבים משמעותיים נוסף לנסיגה שיגיעו לצירים על מפת המדינה.

מבנה הכוכבים בשנה הקרובה ישפיע גם על השווקים. השילוב עם סאטורן, נפטון ויופיטר מציג חשיפות וסקנדלים. ויש להניח שרובם יגיעו אחרי שכוכב מארס יחזור לנתיב ויתקדם.

ברשימות הבאות נוסיף מידע רלוונטי לנסיגת מארס 2016.

אחרי הכותרות שהתפרסמו בתקשורת, בהן צה"ל נתן הערכה להתמודדות צבאית עתידית, מול התגובות, להלן תזכורת מרשימה שפורסמה ב-6.11.2015: "אחרי ה'סערה' שעוררו דברי ראש הממשלה והרמטכ"ל על כך שאנו מדינה ש'לעד נחיה על החרב', צריך לדעת לקרוא מפה אסטרולוגית ולהבין שהם צודקים!

"ההורוסקופ של מדינת ישראל, שנולדה בתאריך 14.5.1948 עם הצהרת העצמאות של מדינת ישראל בקולו של דוד בן-גוריון, מכיל את כוכב מארס (המסמל מלחמות) במיקום דומיננטי מאוד במפה ומציג את עם ישראל במדינה שהוא פעם גיבור ופעם קורבן, מתגונן או תוקף, לכן עדיף ונכון להיות הגיבור, זה שתוקף כדי להתגונן. כן, זו המשמעות של 'לחיות על החרב'...

"מתוך מודעות למיקומנו במזרח התיכון, לאורך כל הדרך, ועכשיו לפי תמונת המצב ה'תוססת', עדיף שמדינת ישראל תהיה מוכנה, ועם כוכב מארס בהורוסקופ של המדינה, הנמצא גם על מעלת המלכות (רוגולוס), ועם כוכב יופיטר הנמצא גם על מעלה חשובה (מעלה הנחשבת מרכז הגלקסיה, ותחשבו על המשמעות הזו), עלינו להמשיך ולהאמין ביכולתנו להתמודד, לתקוף ולהתגונן כשיגיע הרגע הנכון".

מחשבות אסטרולוגית על התקופה

מאז ספטמבר 2015 ועד ספטמבר 2016, הניגוד בין הצורך בשליטה (סאטורן) ובין הרצון למוסס גבולות (נפטון) ימשיך להשפיע עלינו ולהתמודד בין שני אלה בנדנדה, מה שמביא (כבר קורה בפועל!) לאיבוד שליטה, חוסר הבנה למגבלות, התעלמות מגבולות, סחרחורת. הבעיה שהארועים אינם מתרחשים בדרך מודעת. זה משפיע על מוסדות ממשלה (שימו לב מה קורה באירופה, הכרזות והחלטות ביחס לשיטפון ההגירה, המשתנות כמעט כל שבוע, הבנקים המרכזיים, שאינם ברורים במדיניות שלהם ופועלים או מגיבים גם לפי השוק הנמצא בפאניקה, יש ניסיון לברר האם יש משבר או לא? טעויות או לא והכל ביחס למדיניות הריבית או הרצון של הממשלות והבנקים באינפלציה? אצלנו "סערת ספר האזרחות", מניפולציות? איפה האמת? איזה ציטוט נכון? החוק מול ההונאה? נזכור שאנחנו בתוך רצועת זמן שבה הצביעות מקבלת כוח. מוסר וכוח, כבוד ויושר עטופים בחשדנות, וסימני שאלה הם הבסיס לסקנדלים ולפאניקה. השמועות צוברות כוח בלי בסיס ריאלי. גם המשטרה עצמה נמצאת בסערה הקשורה למידע שכן טופל או לא טופל ואחד הקצינים הבכירים יצא וקרא לזה "סערה בכוס מים", שוב הסאטורן (החוק) ונפטון (ערפל וטשטוש). מי צודק?

בימים האלה גם מזכ"ל האו"ם הצהיר הצהרה שנשענת על עיוורון וצביעות. בעיקר בעקבות הצהרתו האחרונה של הנייה: "המניע לאינתיפאדה אינו 'ייאוש' אלא ג'יהאד". אז אולי באן קי מון צריך יועץ תקשורת שיעדכן אותו במה שקורה במציאות כאן באזורנו, שה"ייאוש" אינו הסיבה לטרור הסכינים.

אנחנו בתקופה שיפוטית, אבל השיפוט אינו תמיד מבוסס על מידע מדויק. הדמיון חוגג עם הרבה מידע שיקרי. אנחנו נמצאים ברצועת זמן שבה הרגשות רצים גבוה, וחשדנות מכוונת לכל התנהגות יותר ממחשבה הגיונית ועדויות מוכחות. זה מסלים לתוך המציאות ומשפיע על הסגנון ההיסטרי, זה שמביא ל"ציד מכשפות" (אצלנו, הכותרות על אודות ינון מגל, סילבן שלום, המאבק בין העיתונאים והיועץ המשפטי, על אמת ושקר בפרשת אשכנזי-ברק, וגם משפט השדה שעשו לאילנה דיין), אישומי שווא, שמועות והרס מוניטין בלי לחשוב מה המשמעות של "רכילות" הפוגעת בחייהם של אנשים טובים. "הסיפור האכזר מתגלגל על גלגלים וכל יד משמנת את הגלגלים בהתגלגלם"
הבסיס של הכוכבים - פחדים (סאטורן) ואובדן אמון באחרים (נפטון), כן, הניואנסים מסובכים בהשוואה למה שהיה בעבר, אחרי שעברנו את הכוכבים אורנוס-פלוטו, הבנו כבר שהחוקים משתנים.

התקינות הפוליטית (פוליטיקלי-קורקט) הוא נושא חברתי חשוב מאוד, אבל משתנה כל הזמן ולכן קשה להיצמד לזה, ורק הזמן ילמד אותנו למי להאמין ואיך להתנהג בדרך ראויה. אנחנו עוברים תקופה לא רגילה. 2016 זו שנה מאתגרת! חברתית, פוליטית ורוחנית, יש לזכור שלפנינו חודשים של איבוד שליטה, היסטריה, וגם מניפולציות, הקונפליקט בין הסליחה והעונש, הרצון במסקנות (סאטורן) מול הרצון לסלוח (נפטון). יהיו מסקנות ותוצאות למעשים של כולנו (זה כולל גם את התקשורת המגוונת, הפוליטיקאים, מוליכי דעת קהל, כולל אנשי עסקים, יועצי השקעות ובנקאים, ולמעשה כל מרכיבי החברה כולה)! כדאי שנדע לשמור על ערנות בעת הזו. זה נשמע פשוט, אבל אם רוצים להצליח ברמה האישית כדאי לזכור לשאול את עצמנו האם מה שמשמיעים לנו, תואם את מה שאנחנו שומעים?

"אין שקר נורא יותר מאשר אמת שלא הובנה על-ידי שומעיה" (ויליאם ג'יימס)

תאריך:  29/01/2016   |   עודכן:  01/02/2016
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
למרות שהמועצה המרכזית של אש"ף קיבלה כבר בחודש מרס 2015 את ההחלטות להפסיק את התיאום הביטחוני עם ישראל ולהתנתק מחלקים בהסכמי אוסלו, עוד לפני פרוץ "אינתיפאדת הסכינים", משהה יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס את ביצוע ההחלטות בגלל הלחצים הכבדים של ארה"ב ומדינות ערב ובגלל חששו כי הדבר יביא לקריסתה של הרשות. אולם, הדבר איננו מונע ממנו לנסות ולהשתמש מידי פעם באיומים האלה כ"ספין תקשורתי", כדי להלך אימים על ישראל ולהראות לציבור הפלשתיני כי איננו חושש מלהתעמת עימה.
28/01/2016  |  יוני בן-מנחם  |   כתבות
לאחר ההצלחה הענקית של ההצגה "אבא" שעולה במקביל ב"בית לסין" על אדם שמתחיל להיות דימנטי, חולה באלצהיימר, וסוחפת כל צופה ללא הבדל מין, דת או גזע, בחר תיאטרון בית לסין למחזר הצלחה נוספת של אותו מחזאי מצליח בצרפת, פלוריאן זלר (1979), והפעם להתמקד בנושא השקרים שבין בני זוג, שיכולים למוטט עליהם עם התגלותם את כל חיי המשפחה, וגם את הבית עצמו, תרתי משמע.
28/01/2016  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
שמואל ("פיסקה") פירסטנברג היה ממייסדי מועדון התרבות "צוותא" בתל אביב ומנהלו המיתולוגי בשנות ה-60. הוא אחד הגורמים הבולטים שהביא לפריחתו של המועדון בשנות ה-60 ולא בכדי כונה "האבא של צוותא" - סיפור חייו של איש התרבות המיתולוגי.
27/01/2016  |  אלי אלון  |   כתבות
הוא נולד לפני פחות מ-150 שנה וכבר הפך לאחד ממוצרי הצריכה הגדולים בעולם. תעשיות רבות קמו סביבו והרבה רשתות נעזרות בו על-מנת לשפר את פדיונן ואפילו את תוצאות הרבעון שלהן.
27/01/2016  |  יובל לובנשטיין  |   כתבות

27/01/2016  |  בלפור חקק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il