|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

מלכת האהבה

מסתבר שכסף ואהבה הולכים ביחד לעיתים קרובות, למרות שזה לא אמור להיות כך ובספרי האגדות בוודאי שלא... ובכל זאת, כדאי לתת את הדעת לחיבור בין השניים
07/10/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
ונוס

השבוע נכנסה מלכת האהבה בשם ונוס לנסיגה ומערכות יחסים עלולות לעלות על שרטון כיוון שדברים שהיו פחות גלויים יצוצו מעל פני השטח וידרשו מענה. כמו-כן, גם נושאי כספים ידרשו פתרון והתייחסות מחודשת, כיוון שכוכב זה אחראי גם על נושאי כספים.

מסתבר שכסף ואהבה הולכים ביחד לעיתים קרובות, למרות שזה לא אמור להיות כך ובספרי האגדות בוודאי שלא... ובכל זאת, כדאי לתת את הדעת לחיבור בין השניים.

כוכב זה השבוע מתחיל את מהלכו במזל עקרב ויחזור למזל מאזניים וישפיע גם על המזלות הבאים: שור, דלי ואריה וגם על מאזניים, טלה, סרטן וגדי. תהליך הנסיגה החל כבר השבוע ויימשך עד לתאריך 61 באוקטובר ולמעשה ההדים שלו יימשכו עד לסוף החודש. נסיגה כזו מתרחשת בממוצע אחת לשנה וחצי.

ועוד הסברים על הכוכב לטובת השואלים

ונוס הוא הכוכב אותו אנחנו אוהבים לאהוב כיוון שהוא משפיע על מערכות יחסים וכספים. הרגשות שלנו מושפעים מאוד ממהלכי ונוס ולמעשה בכל פעם שאנחנו מוצאים את עצמנו באמצע שמחה כלשהי, הרי שקרוב לוודאי שמעורב כאן הכוכב ונוס.

ונוס מלמדת אותנו מהם הצרכים שלנו במערכות היחסים הקרובות אינטימיות שלנו או לחלופין רשמיות, כמו יחסי עבודה. אותה ונוס גורמת לנו לרצות לפנק, להתפנק, לצאת לבלות וליהנות ממנעמי החיים. דרך נוספת של כוכב זה הוא היכולת של ונוס להראות לנו כיצד אנחנו יכולים להרוויח כספים ומהם הדרכים הנכונות לנו.

ונוס נמצאת בכל מזל בערך כחודש וחצי, ואת הרטרו שלה היא מבצעת אחת לשנה וחצי בערך. כמו תמיד, נסיגה אמורה להראות וללמד את הבעייתיות אותה אנו מעדיפים להתעמת, בגלל הקושי משינוי או בגלל ההכרח לא שלא לראות או יותר נכון לוותר עד להגעת הפתרון הרצוי.

מאחר שאנו נמצאים בתחילה של תהליך, ייתכן שעם הפנמה ועשייה נכונה, ניתן יהיה למנוע חוסר הבנה בנושאי יחסים בין אישיים. הנושאים העלולים להיות שנויים במחלוקת הינם קשיים בזוגיות וזאת מכיוון שהנסיגה מחדדת את הקשיים שבדרך כלל מתעלמים מהם ולמעשה קיים חוסר רצון להתעמת איתם.

במידה ותטפלו בבעיות תצאו מחוזקים יותר בזוגיות, ובמידה ולא - ייתכנו סיכויים לפרדה. מערכות יחסים שיתחילו בזמן זה עשויות להיתקל בקשיים או להסתיים עם סוף הרטרו. בנושאים כלכליים עשויות לפרוץ בעיות חדשות שלא חשבתם עליהם ובמקביל תצטרכו מעוף וערנות מחשבתית כדי להתגבר על הבעיות. ייתכנו הוצאות כלכליות פתאומיות שלא תכננתם מראש, אך תהיו חייבים להוציא כחלק מתחזוקה של הבית/העסק/הרכב.

ייתכן שדווקא בסיום תקופה זו תוכלו לטפל נכון יותר בנושאים כספיים בגלל העובדה שלא תהיה לכם ברירה ומתוך ראייה נכונה ייגרם לכם לחץ שיפעיל אתכם לעשייה, שבהמשכה תהייה מועילה ביותר. מומלץ לכם להיוועץ באיש מקצוע כדי לפעול נכון ולמנוע טעויות אפשריות.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - נושאי כספים ימשיכו לצבור תאוצה ונראה שתבקשו לעצמכם אפיקי השקעה חדשים זה הזמן שלכם לפרוץ את המעגל בו אתם חיים מבחינה כלכלית
▪ ▪ ▪


טלה

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית השותפויות ולכן זוהי תקופה שבה אתם יכולים לעזור לעצמכם להתארגן בנושאים שיכולים לעזור לכם לבטא את עצמכם. מאחר שגם הכוכב אוראנוס המביא איתו חופש ושחרור נמצא אצלכם בבית הכספים הרי שזה הזמן הנכון לבדוק את הצרכים הכספיים שלכם ואף רצוי ליצור לעצמכם טבלת הכנסות והוצאות, כך שתוכלו להיות בשליטה בהמשך דרככם.

שור

בשבוע הקרוב תאלצו להתמודד עם מערכות יחסים מאוד משמעותיות בחייכם וייתכן שיהיו ימים בהם תיכנסו לחוסר מנוחה עם השותפים לכם בחיים בגלל חוסר תקשורת נכונה. חשוב מאוד שתוודאו שהקרובים לכם מבינים כהלכה את מה שאתם מבקשים להגיד להם, כיוון שאי עמידה בצרכים שלכם יכול להכניס אתכם למלכוד והתלבטות בין לעשות מה שטוב לכם ובין לעשות מה שטוב לאחרים.

תאומים

אתם מתלבטים בכל הקשור לענייני עבודה ולא בטוח שאתם מוצאים את הדרך מה לעשות. יש לכם צורך עז לבדוק את הגבולות שלכם בנושאי עבודה, כיוון שנראה שמוטלת עליכם אחריות מעבר למה שאתם רוצים או יכולים לשאת. ולכן, כדאי במשך פרק הזמן של השבוע הזה שתשקיעו בכל מה שקשור ליחסי אנוש על-רקע עבודה ונראה שבדרך זו תצליחו יותר לשווק את עצמכם ולהגיע להישגים משמעותיים.

סרטן

הכוכב סטורן שמביא איתו בגרות ואחריות נמצא בבית השותפויות שלכם במקום המקושר עם נושאים הקשורים לדרך שבה אתם בוחרים להמשיך לחיות את חייכם בהמשך. מבחינה כלכלית אתם נמצאים בדיוק בזמן הנכון לבדוק ולהיערך מחדש כדי לשנות את חייכם בהתאם לנסיבות החדשות. אל תתנו לאנשים קרובים במעגל הראשון של חייכם להסיט אתכם מדרך חשיבתכם העיקרית.

אריה

המשפחה הקרובה שלכם מאוד מוטרדת, כיוון שהם רואים שוני בין ההצהרות שלכם ובין סגנון ההתנהגות שאתם משדרים כלפי חוץ. אל תיגררו למריבות עם הקרובים לכם ביותר כיוון שבעתיד אתם יכולים לשלם על כך מחירים גבוהים שאין ברצונכם להיכנס אליהם כלל וכלל. את העזרה לה אתם מצפים, תקבלו מהסביבה הקרובה באופן מפתיע ומבלי שיבקשו לעצמם תמורה כלשהי.

בתולה

נראה שכוכבים משמעותיים יושבים אצלכם בבתים של כספים ויחסים עם הסביבה הקרובה. שילוב שני אלו יחדיו מלמד כי אתם מנסים לשלב את הקרובים לכם בתוכניותיכם כך שיעזרו לכם בביסוס מעמדכם הכלכלי, כדי שכולם יצאו מרוצים. בשלב הזה כשהכול עוד מעורפל שווה לנסות ולקבל עצות של אנשים קרובים שאתם סומכים עליהם על-מנת שיעזרו לכם בתהליכי קבלת ההחלטות.

מאזניים

למרות שכל נושא הכספים די מדשדש בחייכם ועדיין לא הגעתם להחלטה של מה אתם צריכים לעשות בהמשך, נראה שאתם מתחילים לראות שיפור בחייכם וקיימים סיכויים רבים שתעברו את התקופה בצורה הטובה ביותר מתוך נקיטת מערכת פעולות שיכולה לעזור לכם בהמשך. האנשים בסביבת המגורים הקרובה שלכם יבואו לעזרתכם, בכל פעם שתרגישו שאתם מנסים ליצור הרגלים חדשים.

עקרב

הכוכב מרקורי המזוהה עם תקשורת, נמצא במזל שלכם ונותן לכם את מקסימום היכולת לבטא את עצמכם בצורה המעמיקה והטובה ביותר. ייתכן שמבחינה כספית תאלצו לפתור בעיות ישנות שלא נותנות לכם מנוח ואפילו מונעות שינה מעיניכם בגלל העובדה שאתם חייבים לפתור את הדברים במהרה. הגיע הזמן שלכם להקשיב לאני הפנימי שלכם ולפעול בהתאם ואפילו בנחישות, להמשך דרככם.

קשת

כוכבים משמעותיים כמו כוכב התקשורת מרקורי וגם הכוכב האחראי על יחסים בין אישיים וונוס נמצאים אצלכם במקום המקושר עם תת-ההכרה. זה הזמן לנסות ולשתף רק את הקרובים לכם ביותר בתוכניותיכם. ייתכנו נושאים חדשים לפעילות שעדיין לא לקחתם אותם בחשבון. כתוצאה מפעילות של תת-המודע, תרגישו בחודש הקרוב תרגישו בשאיפה להסתגר בתוך דלת אמותיכם.

גדי

בימים אלה אתם מרגישים פופולריים מכיוון שוונוס שמביאה איתה יחסים טובים נמצאת אצלכם בבית החברה והחברים וגורמת לכם להוציא את החלק השובבי שלכם ולהחצין חלקים שלפעמים די קשה לכם להתחבר איתם. סביר להניח שלא תרצו לשתף את הסביבה הקרובה ברגשות העמוקים ביותר שלכם ולכן יהיה נכון עבורכם לבלות כמה שיותר מבלי להיכנס למחויבות של ציפיות ודרישות.

דלי

זוהי תקופה עמוסה בשבילכם בגלל העובדה שמרבית הכוכבים נמצאים בבית הקריירה וממתגים אתכם כאנשים שלוקחים אחריות על חייכם ומבצעים את השינויים הדרושים. מבחינה אישית זוהי תקופה אינטנסיבית כיוון שכוכב האנרגיה המוכר בשמו מארס, מגיע אל חייכם וגורם לכך שתהיו פעילים במיוחד. זה הזמן הנכון לכם לעשייה על-מנת להעשיר את חייכם, ולהגיע למטרה אליה אתם שואפים.

דגים

השבוע תהיו עסוקים בגביית חובות מאנשים שחייבים לכם כספים ובעיקר עם כאלה שמנסים להתחמק מלקיחת אחריות. אל תוותרו לאף אחד וחשוב מאוד שתלמדו לעמוד על דעתכם. הרגשנות הטבעית שלכם תגיע בכל פעם לשיאים חדשים כאשר מנסים להוציא מכם מידע או ויתור לגבי אופן התנהלות העניינים ובעיקר בדחיית החזרת חובות שמגיעים לכם ועד היום היה לכם לא נעים לדרוש אותם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  07/10/2018   |   עודכן:  07/10/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אחרי שישקע האבק מן הקרב הקשה והמכוער על מינויו של ברט קוואנו לבית המשפט העליון של ארה"ב, ייוותרו כמה סוגיות רוחב משמעותיות במיוחד - המשפיעות לא רק על החברה האמריקנית, אלא על העולם כולו בשל מרכזיותה של ארה"ב בו.
07/10/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
כמה מסקנות רוחב מספרו של בוב וודוורד "Fear" על אופיו והתנהלותו של דונלד טראמפ - ומדוע זה צריך להדאיג מאוד אותנו, למרות ידידותו הברורה כלפי ישראל
05/10/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
אולי לא רבים יודעים אבל קיים חוק "המים הקרים" המחייב הצבת מתקני מים קרים ("קולרים") באולמות ומתקנים ציבורים. גם במתחם תחנת רכבת תל אביב סבידור מרכז (הידועה יותר בשם תחנת ארלוזורוב), באולם הנוסעים וברציפיו, פזורים כמה קולרים, ככל הנראה לא מתוך טוב לב ודאגה מיוחדת לנוסעים מצד הנהלת הרכבת אלא כי החוק מחייב. ליד כל מתקן שתיה (קולר) מוצב-מוצמד שלט מאיר עיניים ובו הודעת אזהרה, עליה חתום משרד הבריאות עם סימלו הרשמי של המשרד. וזה לשון השלט: "אזהרה (באותיות גדולות ומפחידות בצבע אדום) המים בברזיה זו הם מים מותפלים ולכן אינם מכילים מינרלים חיוניים לתפקוד הלב כגון מגנזיום ועוד. בתחתית השלט, מוטבע סמל רשמי של משרד הבריאות עם המילים משרד הבריאות.
04/10/2018  |  אלי אלון  |   כתבות
בסמוך לרחובות יהודה המכבי, שלומציון המלכה, שטריקר שוכן רחוב גדליה בובליק. בעוד אלה מוכרים פחות או יותר, רחוב בובליק "נבלע" בניהם ולא ידוע ולא מוכר גם לתושבים רבים הגרים בסביבה.
04/10/2018  |  אלי אלון  |   כתבות
בחיפוש באינטרנט מצאתי כמה שירים של המשוררת יפעת גדות שמשכו את תשומת לבי. השירים, מתוך ספרה "שלמה עם שבר", יפים במיוחד, ומיוחדים מאוד מבחינת זווית ההסתכלות הנקודתית על מצבים בחיים. באלו שהעליתי כאן ישנה נימה של עצבות מה, קדרות, אך זה לא מוריד כהוא זה מיופיים ומייחודם של השירים האלו, שהרי גם העצבות, גם החרדה וגם איום המוות הם חלק מחיינו ובכלל זה גם חלק משירת חיינו.
04/10/2018  |  חגי קמרט  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il