|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

חוסן לישראל בראשות בני גנץ

העובדה שנולד ביום 9 מחזקת את העובדה שבשנה זו הוא מסיים מסלול חיים שהביא אותו להחלטות של סגירת מעגלי חיים קודמים והוא בשל עכשיו להתחיל מחזוריות חדשה בחיים
03/02/2019  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
יכולת ורבלית גבוהה [צילום: פלאש 90]

בני גנץ יליד מזל תאומים ונולד בתאריך 9.6.1959. בנומרולוגיה מספר המזל שלו 3 ומספר שנת הגורל 9. בנימין גנץ הינו איש של כבוד, איש שמכבד הסכמים וניתן לסמוך עליו שיעמוד במילים ובהבטחות שלו.

בני גנץ נולד ביום לידה מספר 9 שמצביע על יכולת שינוי והשתנות עד כדי התאמת עצמו לנסיבות הקיימות. מספר יום לידה זה מעיד על עשייה רבה ויכולת להפעיל כוחות פיזיים וגם נפשיים, על-מנת לעמוד במטרות שלו עצמו ובמטרות שהבטיח לזולת.

העובדה שנולד ביום 9 מחזקת את העובדה שבשנה זו הוא מסיים מסלול חיים שהביא אותו להחלטות של סגירת מעגלי חיים קודמים והוא בשל עכשיו להתחיל מחזוריות חדשה בחיים.

מספר המזל שלו הינו 3, מספר שמביא איתו תפיסה שונה מהרגיל לגבי התנהלות אירועים וביצועם, כך שתהייה לו תפיסה פילוסופית ומיוחדת ולא מתפשרת. קשה להגיד לו מה לעשות ומכל בעיה וקושי תמיד יקרה משהו שיעמיד אותו מחדש על הרגליים. מספר 3 תמיד ייחשב למספר הממוזל ביותר בגלגל המזלות.

הינו בן מזל תאומים המאופיין ביכולת ורבלית גבוהה מאוד, כפל קשב ויכולת מצד אחד להקשיב לבן שיחו תוך כדי שהוא שומע אדם נוסף מדבר אליו - להסיק מסקנות מיידות ולדעת מה לענות. כמובן אם צריך, הרי שבאותה העת יהיה מוכן גם לצאת לפעולת נגד.

הוא משומן היטב מבחינת יכולותיו האישיות והאינטלקטואליות, יודע להעביר את דעותיו בדרך מעניינת וחכמה ולא נבהל מקשיים. תכונות אלה איפשרו לו במשך שרותו הצבאי להגיע לתפקידי פיקוד עד אשר הגיע לדרגה העליונה ביותר - היא דרגת הרמטכ"ל.

יש בו רגישות טבעית להבין את מצוקות הזולת ויש בו משהו מעודן שלא ירשה לעצמו לרמוס גוויות בדרך להנהגה. אין בו את הדורסנות המקובלת על מנהיגים בעולם ובטעות יהיו כאלה שיפרשו אותו כעדין מדי או לא יכול להנהיג מדינה שהמצב בה כל כך מורכב. אולם דווקא העובדה שהיה גנרל בצבא תאפשר לו לנווט את המדינה ביד נכונה ואם צריך גם ביד רמה ולעמוד בלחצים, יעדים והתחייבויות.

פעילות רבה של בני גנץ תהייה מאחורי הקלעים כדרך שהורגל בה מימי הצבא ואולם התוצאות שיביא איתו תהיינה טובות עבור העם שבדיוק בזמן הזה ובשלב הזה צמא למנהיג חדש, חם וכרזימטי, עם טוהר מידות שלא נדבק בו רבב.

שילוב המפה בין בני גנץ למפת המדינה מלמדת על כך שלבני גנץ תהייה היכולת להעלות את קרנה בעיני העולם ונראה שתהייה כימיה בין העם לבין המנהיג החדש שהפציע זה מקרוב.

זה הזמן לאפשר לו את ימי החסד המקובלים כדי לבדוק עד כמה הוא יכול להוכיח את עצמו בזמן אמת - אומנם נראה שדרכו לא תהייה קלה בפילוס דרכו בין שועלי מלחמה ותיקים, אך נראה שפועלו והקרדיט שניתן לו בשלב הזה, מסמנים את דרכו להצלחה.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - הכוכב מרקורי נמצא במזל שלכם וגורם לכם למחשבות עמוקות אודות החיים, כך שאתם מקבלים תובנות כיצד אתם רוצים לתכנן את עתידכם ועתיד אותם אנשים הקרובים לכם
▪ ▪ ▪


טלה

במהלך החודש הקרוב יהיה נכון עבורכם לנסות ולתהות על קנקנם של האחרים ולבדוק מהם המטרות שלהם ביחס אליכם וביחוד במישור המקצועי ובקריירה האישית שלכם. יש לכם הזדמנות להיעזר בחברים שיעזרו לכם ביחסי צבור שיעשו עבורכם אצל האנשים המתאימים. לא מומלץ לכם בשלב הזה להגיד את כל העולה על לבכם. מומלץ לכם לנסות ולהוריד הילוך כדי לעזור לעצמכם על-ידי הקשבה לקול הפנימי שלכם.

שור

נראה שזוהי תקופה פחות טובה לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית כיוון שאתם מרגישים שכמעט כל דבר שאתם עושים אתם לא שלמים איתו והדבר יוצר אצלכם התנגדות פנימית. אתם פועלים הרבה מתחת לרדאר של המקורבים לכם ובודקים את האפשרויות הקיימות על-מנת שדעו איך להכין את עצמכם לבאות. מומלץ לא להראות שאתם מתרגזים או מאבדים שליטה, כיוון שאתם נמצאים בתקופה מאוד עדינה.

תאומים

השבוע הוא חלק מתקופה סוערת למדי בה כוכבים כמו מארס שמביא איתו עשייה אינטנסיבית נמצא בבית המקושר עם כל המבנה החברתי של חייכם וייתכן שבגלל ציפיות יתר שיש לכם מעצמכם, אתם מועדים ללחצים גבוהים מהרגיל שגורמים לכם להיות חסרי סבלנות במידה כזו שאתם נוחים לכעוס ואף להתפרץ. כדי לא לאבד את נקודות הזכות שכבר צברתם, מומלץ לכם לנסות ולפעול ביישוב הדעת ובסבלנות.

סרטן

בשבוע הקרוב יש לכם סיכוי לתכנן נסיעות קרובות אל אנשים אהובים שחשוב לכם להיות בחברתם, בעיקר בגלל היכולת שלהם להבין ולהכיל אתכם. בשלב הזה מומלץ לכם להסתיר במקצת את מחשבותיכם ורגשותיכם והסתפקו בכך שאתם מאוד מקובלים והחברים במעגל הראשון שלכם מחפשים את קרבתכם, על-מנת שתוכלו לסייע להם בקשיי היום יום שלהם.

אריה

גם השבוע אתם נמצאים בעיצומה של סערה רגשית, ולמעשה היא תימשך כל עוד כוכב התקשורת מרקורי והשמש בשמים יהיו במזל המולי לכם ובבית השותפויות שלכם. כל עוד לא תסדירו את ענייניכם האישיים שנוגעים לחיי השותפויות שלכם, הרי שלא תצליחו להיות רגועים ביישום תוכניותכם ולכן מומלץ לכם לנסות ולפתור בדרכים נעימות את המחלוקות שיש לכם עם האנשים הקרובים והסובבים אתכם בחייכם.

בתולה

בשבוע הקרוב תהיו עסוקים בנושאים פנימיים הקשורים לבית ולמשפחה, לילדים במידה ויש לכם ובהחלט גם בנושאי עבודה. זה לא הזמן לתכנן מהלכים גדולים ומשמעותיים בחייכם, אלא לפעול למען הסביבה האישית שלכם ולשפר לעצמכם ולהם את החיים. זהו שלב הכרחי בתקופה שבה בגלל חוסר סבלנות, התגובות שלכם יכולות להיות חדות ולא תמיד תתקבלנה בברכה על-ידי האנשים הקרובים לכם.

מאזניים

השבוע יתאים לכם להשקיע זמן, מרץ ואנרגיה בכל מה שקשור לבילויים עם אנשים קרובים. אין לכם צורך ורצון לעבוד על-מנת להוכיח את עצמכם, אלא אתם מעדיפים יותר לבלות וליהנות על-מנת לפצות את עצמכם על ימים שבהם לא יכולתם לעשות זאת. נראה שאתם מקובלים על-ידי האנשים הקשורים איתכם בקשרי עבודה ולכן יש לכם אפשרות להיעזר בהם בכל פעם שאתם שואפים להתקדם.

עקרב

הכוכב מרקורי שאחראי על תקשורת ונסיעות נמצא בבית המשפחה שלכם ולכן כל אירוע עשוי להיות סביב המעגל המשפחתי הראשון של חייכם. בשל כך, ייתכן שאתם צפויים לחילוקי דעות על-רקע העובדה שכל אחד רואה את הדברים בצורה שונה, אך עדיין יש צורך להתפשר בגלל הקרבה המשפחתית והרגשית. בנוסף, גם השמש בשמיים שתימצא בחודש הקרוב בבית זה, תגרום להם לחוש את חוסר שביעות הרצון מהנעשה.

קשת

כוכבים רבים של עשייה נמצאים אצלכם הפעם בבית המקושר עם המעגל הקרוב אליכם בסביבת מגורכם וגם עם חברים שאתם מגדירים אותם כמשפחה. נראה שבשל אי-הבנות אתם פועלים מתוך תחושת תסכול שעלולה לגרום לכם להתפרצויות לא רצוניות שאחר כך תתחרטו עליהם. למרות שישנם גם רגעים נעימים ומרגשים, אתם זוכרים ומתמקדים בקושי ומרגישים נסערים ביותר בכל פעם שאינכם בשליטה.

גדי

אתם עדיין נמצאים בהשפעתו של כוכב התקשורת מרקורי שמבקר בבית הכספים שלכם ולכן תקופה זו מאוד רגישה עבורכם ולא נראה שכדאי לכם לקחת על עצמכם אחריות חדשה. זה הזמן לבדוק את ההתנהלות הכלכלית שלכם מחדש מבלי להתפתות לכיווני השקעה חדשים שכרוכים בהוצאה כספית. אל תדאגו שמא אתם מזניחים את התוכניות שלכם, כיוון שכרגע אתם עושים את הדבר הנכון.

דלי

בשבוע הקרוב מומלץ לכם להיות מרוכזים ומפוקסים בתחומי עניין מאוד משמעותיים הקשורים בהתנהלות שלכם עם האנשים הקרובים לכם בבית. מומלץ לכם להסתיר את תוכניתיכם המקוריות כיוון שייתכן שלא יתאמו לאחרים במידה וישמעו אותם. חישבו כמה וכמה פעמים לפני שאתם מחליטים לקבל החלטה הנוגעת לקרובים לכם. חשוב מאוד שבכל נושא תחליטו יחד ולא תחליטו עבור אחרים.

דגים

אתם נמצאים בתקופה ייחודית ומעניינת עבורכם כיוון שמרבית הנושאים שאתם מנסים ליישם, אכן מסתדרים עבורכם וזאת בגלל ביקור כוכב השפע יופיטר במזל שלכם ואולם בגלל העובדה שאתם נמצאים כבר כחודש לפני יום ההולדת שלכם, ייתכן שאתם מרגישים ירידה אנרגטית כלשהי הקשורה במהלך זה. מומלץ לכם בשלב הזה להרבות במנוחה ולא להכריח את עצמכם לפעילות פיזית אינטנסיבית.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  03/02/2019   |   עודכן:  03/02/2019
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חוסן לישראל בראשות בני גנץ
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בימים אלה נשלמות עבודות שיפוצים ושימור נרחבות במבנה תיאטרון אהל ("בית ארלוזורוב" ) ברחוב בלינסון 6 בתל אביב, הסמוך לכיכר דיזנגוף. המבנה ששימש משכנו של תיאטרון "אהל" בין השנים 1940 - 1969 - הוכרז על-ידי עיריית תל אביב כבניין לשימור מחמיר ומתוכנן להיפתח בו מלון בוטיק.
03/02/2019  |  אלי אלון  |   כתבות
מהלכי הבריטים בפלשתינה מסוף 1946 - ינואר 1947 במרבית המחקרים על-אודות מלחמת העצמאות לא העריכו כראוי את תפקידה של בריטניה בסיוע למדינות ערב לפלוש לארץ ישראל
03/02/2019  |  חנינא פורת  |   כתבות
ארבעת האחים שפירא, בעלי השליטה בחברת הנדל"ן המובילה שפיר, אינם אוהבים לדבר, להצטלם או להתראיין. גם כאשר הפכו ב-2014 לחברה ציבורית הנסחרת בבורסה לא שינו ממנהגם. בשיחות פרטיות הם נוהגים לומר: הציבור לומד על פעילותנו מתוך הדיווחים לבורסה ומהדוחות התקופתיים את כל מה שעליו לדעת, ואיננו חייבים להוסיף ראיונות אישיים.
01/02/2019  |  אלעזר לוין  |   כתבות
מי הקדים את הבחירות? מה נקבע בעניין אשכנזי בפרשת הרפז? האם לבני היא מגנת הדמוקרטיה? מהו הרקורד של שלמה בן-צבי? איזו הוכחה יש לכך שהמשטרה מדליפה מחקירות? ומי אמור היה לממן את החומה בגבול מקסיקו?
01/02/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
ז'אן קלוד גרימברג, שבעברו אב שסבל מהשואה, גר בצרפת אך ממשיך לשאת על כתפיו את שק האנטישמיות המוטחת בכל יהודי באשר הוא. סיפורו, הנשען על חייו הפרטיים, נסב על סופר יהודי ממוצא פולני, שסביו וסבתותיו הושמדו בשואה, החי לו שאנן בצרפת הליברלית, כביכול, ולא מתעניין בדבר אצל שכניו או בפוליטיקה. לחייו של היהודי האתאיסט נכנס שכנו הקתולי, דמות שלגרימברג משמשת מודל לרוב הצרפתים הקתולים הנבערים, הספוגים באנטישמיות מתוך דרשות הכומר בכל יום ראשון בכנסיה. הנודניקיות והטרחנות של הקתולי, מול האופי החיובי של היהודי מהווים את נדנדת השיחות ביניהם, ואת קצב העלילה.
31/01/2019  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il