|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת

איך הוכיחה ג'ודי ניר מוזס שלום שהיא באמת פרחה?

איך הוכיחה ג'ודי ניר מוזס שלום שירון לונדון צודק, למה עיריית תל אביב לא נותנת לסטלנים להפגין, ומה ישכנע אתכם לחזור לצפות בערוץ הראשון? מערכת עכבר העיר עם השאלות הבוערות של השבוע
16/07/2010  |   עכבר העיר עכבר העיר   |   כתבות   |   תגובות
ג'ודי ניר מוזס שלום [צילום: אמיר כהן]

   רשימות קודמות
  אושפיזין? לא בהופעה שלנו, תודה
  בופור בטלוויזיה: מאבד מומנטום ועוצמה
  "אין הבדל בין טלנובלה לחדשות"
  עיתונאי החצר של יורשת המיליארדים
  בוקי נאה פותח את הפה על ידיעות אחרונות

"המועדפים" הוא מדור שבועי שמסייע לכם להיזכר בשאלות הבוערות של השבוע - ולקבל עליהן תשובות. והפעם: איך הוכיחה ג'ודי ניר מוזס שלום שירון לונדון צודק, למה עיריית תל אביב לא נותנת לסטלנים להפגין, מה ישכנע אתכם לחזור לצפות בערוץ הראשון ולמה אף אחד לא עוזר להורים ומקצר את החופש הגדול?


ג'ודי נמ"ש מוכיחה שהיא באמת פרחה

אז מה היה לנו כאן? ירון לונדון אחד, שיש לו נטייה מוכרת ומפורסמת לומר את אשר ליבו ברבים, בעיקר כאשר אותו 'על ליבו' מלווה בטון מתנשא ומלא חשיבות עצמית. ולמולו, יש לנו ג'ודי ניר-מוזס-שלום אחת, שרוצה להתנהג כאילו היא מעל זה, אבל מצליחה להיכשל באופן מפואר.

אז מה היה לנו כאן? ג'ודי ובן זוגה שיחייה השר סילבן-סטיב-שלום, עשו בר מצווה לבן שלהם. באמת שיהיה במזל. הם הזמינו את כל עשירי וחשובי המדינה, כנהוג בשמחות מסוג זה ובערבי מימונה למיניהם. הם עשו פוזות יפות למצלמות, שפירנסו כמה וכמה צלמים, וכמה וכמה עורכי מדורי רכילות שפרסמו את התמונות האלה. ראה ירון לונדון כי רע, והחליט להתבטא בפומבי כנגד מיסיז ניר-מוזס-שלום, ומה שהוא רואה כשילוב מסוכן בין הון לשלטון. למעשה, לונדון לא היה כל כך מתוחכם ופשוט קרא לזוג הממשלתי "פְרֶחִים".

אז מה היה לנו כאן? ג'ודי ניר-מוזס-שלום לא נשארה חייבת, והגיבה ללונדון בדף הפייסבוק שלה בזו הלשון: "ירון לונדון, מבינה שלקחת ללב את העובדה שלא הוזמנת לבר מצווה של בני. מצטערת, הוזמנו רק אנשים שאנחנו מוכנים להיות בקשר איתם, ולא כאלה שזורקים להם פרורים עקב עברם המרשים, ומחזיקים אותם במקום עבודתם מרחמים. קנאים נטולי חיים כמוך ידידי. היות ואני לעומתך אדם עם לב טוב, מבטיחה לפרגן ולהזמין אותך לאירוע הבא שלנו".

אז מה היה לנו כאן? בניסיון לצאת מגניבה ועם ידה על העליונה, הוכיחה ניר מוזס שלום שהיא בדיוק מה שירון לונדון קרא לה - פרחה. כי רק פרחה מתמודדת עם האשמות מטופשות שכאלה, בקרב קללות תחת הכותרת "הכל חוזר אליך וקקה בידך". הוא קרא לה מטומטמת, אז היא תקרא לו זקן, הוא מסביר לה במילים כאלו ואחרות שהיא לא באמת אישה ברמה, והיא מצידה קוראת לו קנאי. במקום להגיב בקצרה ובאלגנטיות (או לא להגיב בכלל), ירתה ניר מוזס שלום בתותחים הכי קלים, אך גם הכי מבזים שהייתה יכולה לירות, ובתכל'ס יצאה פרחה. (טל לוין)

האם תחזירו את ערוץ 1 לשלט שלכם?

אחרי החודש האחרון, חייבים להודות שיש לזקוף לזכות ערוץ 1 כמה הישגים לא רעים - נכון, בוני גינצבורג עדיין צריך לעבור שיעור או שניים אצל מודי בראון, גם לדני נוימן יש מה ללמוד משגיא כהן ואם ממש נתאמץ גם בלייט נייט המונדיאלי של ברמן וגרנט - נצליח למצוא בעיות. ובכל זאת יש לומר מילה טובה לערוץ הראשון - הצלחתם לא להירדם בשידור במשך חודש שלם ולספק סיקור טלוויזיוני לא רע, ואפילו ב-HD.

ועכשיו, אחרי חודש מפרך של כדורגל ללא הפסקה ושל דממה טלוויזיונית מוחלטת בערוצים המתחרים בכל מה שלא קשור לגברים שרצים אחרי כדור - הספרדים אולי יכולים לנשום בשקט, אבל הערוץ הראשון דווקא פחות.

כי עם כל המחמאות שמגיע לערוץ הראשון לקבל, בואו נודה על האמת: זו לא המשימה הכי קשה בעולם לשכנע את צופי ישראל לצפות בכדורגל ועוד במונדיאל. המבחן האמיתי של הערוץ התחיל יום אחרי הגמר - דווקא עכשיו ערוץ 1 צריך להוכיח את עצמו ולהבטיח עונת שידורים שתיראה מוצלחת לפחות כמו הפרומו החדש ששודר בין משחקי הגמר, בו משתתפים קרן מור, טל פרידמן וכוכבים נוספים. הפרומו הזה מבטיח תוכניות חדשות שנראות טוב מתמיד בנוף של רוממה. דווקא עכשיו על הערוץ להוכיח שהוא מתאים את עצמו לרוח הטלוויזיה של היום ולעשות רפורמה אמיתית ולא רק הבטחות סרק זקנות ומיושנות.

ובקשה נוספת אל הערוץ הראשון: אנחנו כבר יודעים שאתם יודעים לבחור את התוכניות הטובות של ה-BBC. עכשיו תוכיחו שאתם גם יודעים לעשות הפקות מקור טובות, גם אם לא ברמת ה-BBC, לפחות ברמה שעשיתם לפני הרבה שנים טובות. (אפרת בארי)


הדבר הטוב היחיד בערוץ 1 - הפרסומת של "מנטה"

המונדיאל נגמר ואתם מתבקשים לשמור על השקט - ערוץ 1 כנראה חוזר לישון. ומה נשאר מקדחת השידורים הזו? לא הרבה. אחרי שנדמה הברברת הפרשנית הקלוקלת, הזיכרון החזק הוא זה שלא תשדיר החסות של "מנטה" ובו מציעה הרשת מארזים מותאמים לאירועים מיוחדים כמו מארז "סליחה ששכחתי" או "סליחה שאיחרתי". אז קודם כל מגיע ל"מנטה" סחתיין על עבודת הקופי והארט, שהצליחו לסחוט תשומת לב גם בפורמט היבשושי והארכאי של שקופיות החסות.

אבל מה עם רעיונות נוספים? למה לעצור כאן? מה לגבי מארז "ערה?" שיכיל בקבוקון וודקה זול, קונדום ופתק עם מספר של תחנת מוניות?

אולי מארז "מה, אחי?" אותו תביאו לחברים בזמן ביקור ויכיל ניירות גלגול, בקבוק קולה ואיזה מאנצ'?

ומה עם מארז "באתי לנחם אותך אחרי שחבר שלך זרק אותך" ובו חבילת גלידה בטעם עוגיות, סרט בנות דביק וטישו?

אבל המארז הנחשק ביותר הוא מארז "לא באמת אכפת לי" ובו לא תמצאו כלום. בדיוק כמו בטבלאות הרייטינג של הערוץ הראשון (סער גמזו)

הורים מחשבים קיצם לאחור. כך נראה החופש הגדול באמת

קאלט השבוע: יותר שנון מליאור נרקיס. באמת

ההפקה המוזיקלית מצוינת, המילים יושבות בדיוק במקום, ואחרי שתי כוסיות ערק גם אתם כבר לא תבחינו בין "ערב טוב לך" לבין הפארודיה הזו של מאיר יהב, "ערק טוב לך". נכון, יש בה מוטיבים שמעודדים אלימות נגד נשים, אבל אנחנו חייבים להדגיש כי מדובר בפארודיה. ועוד אחת מצחיקה ממש.

למה אף אחד לא מקצר את החופש הגדול?

בוויקיפדיה נפתח הערך 'חופש' בתיאור: "מושג מופשט המתאר היעדר אילוצים ואפשרויות פעולה לא מוגבלות". וואלה? להורים שבינינו בוודאי יש השגה קטנה, פיצפונת, על ההגדרה היפה.

זה מתחיל ביולי, שבו לרוב עוד ניתן להתקמבן עם איזו קייטנה בעלוּת מופקעת המונחית על-ידי מקבץ בני-עשרה תשושי גוף ולב. הילדים אומנם שם, ואנחנו אומנם במשרד, אבל הראש... הראש עוסק בחישובי חישובים ובתתי התארגנויות, שגוזלים כל שאר-רוח שהיה בנו, ומותירים אותנו חשופים לנזקי החום והלחות, מיואשים עד חורמה מהעומד לפתחנו.

ואז בא אוגוסט המר, שבו אבאמא מנצלים כל בדל חופשה שנצבר או נותר באמתחתם, מגייסים את הדודה, השכנים ממול, הגנן, ו...אל תגלו ליצחק קדמן שמדי פעם אנחנו גם חותכים (לא, לא ת'וורידים!) ועפים למשרד לחצי שעה, כשהם בוהים באיזה חתול או בארנב עם איקס על הפה בטלוויזיה. ממש בלי שירגישו. אוטוטו חוזרים.

אח, איך היו נראים חיינו אם האושר הזה ששמו "החופש הגדול" היה מקוצר בכמה שבועות, וחלקו הנותר היה מפורגן על-ידי המדינה בדמות " Vacances" חינני ולגיטימי לכל בני הבית. כמה נחת היינו שואבים מהילדים וכמה כיף היו אלו מפיקים מהחופשה, במקום השעמומון הלוהט. אז הנה נקודה למחשבה לשר החינוך, גדעון סער. אמר כבר לאון בלום: "אדם חופשי הוא מי שאיננו מפחד ללכת עד הסוף במחשבתו". (גלי פיאלקוב)

סליחה, איפה הכיכר שלי?

זוכרים את הסיפורים על כיכר העיר? המקום אליו הגיעו התושבים וקיימו בו שוק דעות, המקום שבו יכולתם לומר את מה שמציק לכם ולקבל במה, המקום, שהרבה פעמים במהלך ההיסטוריה, התקיימות בו האירועים החשובים ביותר בזמן אמת. המקום הזה, שנמצא במרחב הציבורי ואמור לשרת את כולנו כתושבי העיר, הופקע השבוע על-ידי עיריית תל אביב, והוא כבר לא ממש פתוח בפניכם.

במסגרת מאבק, שאני שותף פעיל בו, ללגליזציה של קנאביס בישראל, ביקשנו לקיים עצרת בכיכר רבין. עצרת שקטה, מכובדת ומנומסת שבה יתכנסו בכיכר תומכי הלגליזציה ויקיימו בינם ובין עצמם ועם העוברים ושבים דו שיח בנושא. עיריית תל אביב, שמאד אוהבת הומואים, מלחמות מים, עצרות פוליטיות, אירועים מסחריים ועוד התרחשויות המוניות, כנראה לא מחבבת במיוחד את ציבור מעשני הקנאביס והיא מיהרה להציב בפני מארגני העצרת מכשול – רוצים את הכיכר? תשלמו! העירייה פשטה יד ודרשה ממארגני העצרת סכום שערורייתי של 16 אלף שקלים בכדי לקיים את ההפגנה. עד כאן חופש הדיבור.

מישהו בעירייה חושש כנראה להפחיד את העוברים והשבים בכיכר רבין עם מראות קשים. "הנרקומנים" והמשתמשים שהיו עשויים להגיע לכיכר כנראה נדמים לאנשי העירייה כיצורים מגודלי קרניים ומצמיחי זנבות שראוי להרחיק מן העין וגם ממרכז העיר. כי מה הוא חופש הביטוי לעומת ניקיון הרחובות וביטחון הציבור?
העצרת המדוברת התקיימה אתמול (חמישי) בגן צ'ארלס קלור בעיר, הרחק מעיני הפקידים ודוחפי העפרונות מהעירייה, והייתה הצלחה מסחררת. המאבק יצליח ובסופו של דבר נחזור לכיכר עם ג'וינט שמן רק כדי לגלות בה מפגן תמיכה פאשיסטי ולאומני שקיבל אישור חריג ונערך בלי תשלום. (סער גמזו)

תאריך:  16/07/2010   |   עודכן:  16/07/2010
מערכת עכבר העיר אונליין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איך הוכיחה ג'ודי ניר מוזס שלום שהיא באמת פרחה?
תגובות  [ 17 ] מוצגות   [ 17 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בבר
16/07/10 19:18
2
אחד שיודע טוב
16/07/10 19:36
 
עם פרסי
16/07/10 21:40
3
אחד מהעם.
16/07/10 21:24
4
הכתבה מתחמקת !
16/07/10 22:11
5
המציאותי
17/07/10 00:03
 
עוד סתם אזרח
17/07/10 01:17
6
א מ רול
17/07/10 01:55
7
במבינו
17/07/10 07:53
8
אליהו חיים
17/07/10 10:17
9
ישע
17/07/10 10:20
10
rnh
17/07/10 11:12
11
עצמו למשהו
17/07/10 12:01
12
אורה הכפולה
17/07/10 13:24
 
לאורה שלא הבינה
17/07/10 23:40
13
קורןנאוה טבריה
18/07/10 05:30
14
עוד סתם אזרח
18/07/10 19:56
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בשקט-בשקט, קרה בשבוע שעבר אירוע מהפכני בשוק השיפוצניקים, שכמעט כל אחד מאתנו צריך אותם מתישהו: שר התעשיה והתעסוקה, בנימין בן-אליעזר, פרסם "צו הרחבה" הקובע, שכל השיפוצניקים במדינה - מספרם נאמד בין 14 ל-20 אלף - חייבים לשלם להתאחדות קבלני השיפוצים "דמי טיפול וארגון", בסך 800 שקל בשנה. בהתאחדות כיום 670 חברים, חלקם גופים המעסיקים עובדים רבים. יש להניח שרבים יצטרפו להתאחדות, כי אם כבר משלמים, כדאי לקבל משהו בתמורה.
16/07/2010  |  אלעזר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
דן מרגלית
דן מרגלית
היה מזג אוויר נעים, ותנועה די דלילה אך שוטפת, ושתי חיילות שביקשו הסבר בקרבת נחל עוז, ומה לא היה? צה"ל - יוק    כי תמה המלחמה מול רוב רצועת עזה
לא לתמונת ניצחון לסינוואר
מיכאל דבורין
זה לא לעניין להאשים את הרמטכ"ל. נתניהו הוא ראש הממשלה והוא מוביל את זה. צריך להפסיק את המשחקים בעניין הזה    הייתכן שסינוואר מביס את נתניהו פעם אחר פעם מאז עסקת שליט? לדמיין את סינו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il