|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

אסונות טבע צפויים

ניקטו זהירות יתרה עם חומרים דליקים, מוצרי חשמל ונהיגה בכבישים את הפקס עם התלונה צריכה הנהלת סלקום לשלוח לאורנוס מצב האיחוד האירופי מפחיד ביותר ציפי לבני, די עם הציפיות תחזית הכוכבים לשבוע 10.12.10-3.12.10
03/12/2010  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
שריפת הענק בכרמל וסביבותיו. התרחיש היה צפוי [צילום: AP]

זהירות, דליקות!
טובה ספרא
פרשת הניצבים: קנאה ומאבקי כוח * חובה להיזהר מחומרים דליקים - תרתי משמע * תמונה עתידית חיובית לכלכלה הישראלית * בעולם מנסים לערער על האימפריה הכלכלית סין * הזוגיות של הנסיך ויליאם וקייט מידלטון תתערער? * תמונת הכוכבים ל-3.12.10-26.11.10
לרשימה המלאה

הכותרות של השבוע האחרון בנוגע להדלפות של ויקיליקס, היו לעיקר. בין אם המסמכים נכונים או לא, למעשה ההדלפות הן סוג של רכילות, מי אמר למי ועל מי, ובמדור כאן בשבוע שעבר נכתב: "החשיבה הביקורתית נכנסת לתמונה סביב התאריך 1.12, הדס דומיננטי, כך שקל מאוד בימים אלו לבקר כשאתם רואים את הצד החלש או הגס אצל אחרים. הימנעו מרכילות! עדיף ללמוד משגיאות העבר, או ללמוד מההיסטוריה, כדי להגיע למסקנות עתידיות". וכבר אנו קוראים ושומעים שחלק מהמדינות משנות הערכות בתקשורת הדיפלומטית והבינלאומית.

המארס, הנע במזל קשת, אומר את האמת, גם אם היא כואבת, ואכן, יש כמה שהרגישו פגועים. המנעד בין המארס והנפטון, לצד הכירון, גורם לו לחוש שהוא צודק ואכן, הוא מצדיק את עצמו, גם אם המילים או הפעילות שלו יכולות לפגוע באחרים.

כוכב מרקורי נכנס למעלת האפס, המעלה העולמית, במזל גדי, מצטרף לראש דרקון ופלוטו - שילוב הנותן הרבה כוח לחדשות, חושף מידע נסתר וזה ממשיך לאורך השבוע הקרוב, כך שסביר להניח שעוד הדלפות חדשות של ויקיליקס יביכו אנשים ומדינות בעולם. ואצלנו, המשטרה והצמרת נחשפות בדרך התנהלותן - מביך מאוד.

המארס ממשיך ויוצר קשר עם האורנוס והלהבה של המארס מתודלקת וגורמת לפיצוץ. אצלנו זה הגורם לטרגדיה של השריפה בחיפה וסביבתה, שהתרחשה ב-2.12. אבל המבנה הזה ממשיך סביב התאריך 3.12. אלו ימים שיש נטייה להתפרץ. היזהרו בנהיגה, היזהרו עם מכשירי חשמל, היזהרו גם עם חומרים דליקים. התאריך 3.12 הוא יום דרמטי, שעלול לרמוז על פעולת טרור בנקודות רגישות על פני הגלובוס.

מולד הירח בתאריך 5.12 מציג מבנה אלים ומסוכן מאוד, גם כאן יש רמז ברור להיזהר משריפות ומחומרים דליקים. בנוסף, כוכב אורנוס נעצר בתאריך 5.12 ודורך על המקום כבר כמה ימים וימשיך כך לרקוע כל השבוע. התקלה של סלקום? את הפקס עם התלונה צריכה הנהלת סלקום לשלוח אליו...

בעקבות דשדוש אורנוס, כל מה שקשור לתקשורת עלול להיפגע השבוע. צפו לבעיות במחשב, תקלות טכניות עם המכוניות, או בעיות טכנולוגיות בתעשיות שונות. זיכרו לגבות מיד את המידע שיש לכם במחשב ובבקשה, היזהרו בנהיגה.

השבוע יש למילים עוצמה וחשיבות גדולה במיוחד. היו זהירים כדי לא לעורר תחושת אנטי בצד השני. היו זהירים השבוע במו"מ עם רשויות, בנקים, חברות האשראי או ביטוח, כיוון שיש נטייה לטעויות בימים האלה.

במערכות יחסים אישיות, חברתיות או עסקיות, עניינים שוליים גורמים לבלגן, ועל זה נוהגים לומר "הקש ששבר את גב הגמל". יש כאלה שיעשו מזה "הצגות" גדולות אבל מיותרות, טריקת דלתות, יציאה דרמטית מהחדר - וכל זה במקום לנצל את האנרגיה להתכוונן לדרך חדשה, להוציא לפועל תוכניות. אל תתנו למארס לעורר עימותים ומאבקים, תנו לאנרגיה שלו לבטא ולממש חלום, הרשו לעצמכם לתת כיוון ליצירה חדשה המבעבעת בתוככם, נסו לשנות מצב בלי להתנצל.

לפנינו חודש שבו יש הזדמנות נדירה ליצור קרבה לבן הזוג האהוב או האהובה. ייתכן שההזדמנות הזו לא הייתה בעבר וכעת יש החלטה מודעת לקרבה. פספוס ההזדמנות עלול להיות גורם שלילי בהמשך. השילוב בין המרקורי והוונוס עוזר להתבטא בפשטות, בלי לשלב שטויות. לשניהם, גם למרקורי וגם לוונוס, יש עניין לתת יד אחד לשני, לתת עצה ולהציג אפשרויות.

השתדלו לסיים מו"מ וכדומה. מרקורי נעצר השבוע, אף הוא לפני תחילת נסיגה (אני שומעת... אוווי) והוא יתחיל לחזור על עקבותיו בתאריך 10.12 ועד תחילת ינואר. התקווה היא שכשנגיע לתאריך 5.1.2011 ממנו ועד השבוע השלישי של חודש מרס 2011, לא תהיינה "הפרעות" וניתן יהיה לתכנן ולממש תוכניות, להוציא לפועל רעיונות ולקבל הכרה על אלה.

אנקדוטה אסטרולוגית
עקרבית אמיתית. הילרי קלינטון [AP]

בעקבות הדליפה של מסמכי ויקיליקס, סופר על הדרישות של הגברת הילרי קלינטון, מזכירת המדינה, בת מזל עקרב, שביקשה מהדיפלומטים ברחבי העולם לגנוב סיסמאות של אתרים חברתיים ומספרי חשבונות של דיפלומטים, כולל דנ"א, לעקוב אחרי מזכ"ל האו"ם וכן הלאה. אכן עקרבית כמו שכתוב בספרים.

"מילים חריפות ומרירות מוכיחות על עמדה חלשה" [ויקטור הוגו].

אצלנו: ציפי באשליה
לא יודעת הכל. לבני [צילום: פלאש 90]

ביום רביעי, בתאריך 1.12, התקיים דיון בכנסת אותו יזמה מפלגת קדימה. הנושא היה בידודה של מדינת ישראל. לא פעם כאן במדור נכתב שמצב הכוכבים של מדינת ישראל אינו פשוט. לידיעתה של הגברת ציפי לבני, לו הייתה ראש ממשלה הייתה חווה גם היא את אותו המצב, שבו מדינת ישראל לבד, שאין לה תמיכה מאף גורם בעולם. במקורות שלנו כבר נכתב: "הן עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב" (במדבר, פרשת בלק). עם מבנה של כוכבים על הצירים 1-7, 5-11 ו-3-9 - המצב הנוכחי אינו בשליטתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, למורת רוחה של האופוזיציה. כל ניסיון לקדם הסכם, אין לו בסיס לטווח ארוך. הסיטואציה הנוכחית היא מתמשכת, ולמעשה קשה להגיע ליעדים שיהוו מסגרת למטרות ארוכות-טווח. אפשר לבנות יחסי ציבור, אבל הכל זמני לכאן ולעכשיו. אנשי המקצוע והיועצים המדיניים נדרשים להיות כל הזמן בהיכון, עם הרבה יצירתיות. כל השינויים שנעשים עתה, הם מתוך הבנה שדברים לא יפלו במקום מיד, אלא בתהליך ארוך יותר, עם ניסיון לבחון כיוונים אחרים כדי למצוא פתרונות חדשים. אבל אין סיכוי שבמצב הכוכבים בהווה נקבל תמיכה או הבנה או שפתאום אומות העולם יאהבו אותנו.

החולשה של לבני נובעת ממבנה המפה האישית שלה, שמציגה את אופייה. לבני בטוחה שרק היא יודעת מה נכון (עם האופק במזל דלי), רק לה יש את הפתרונות הכי חכמים, ואינה מוכנה להבין שהמציאות היא אחרת. צירוף הכוכבים בהורוסקופ שלה מעיד על חוסר סבלנותה, המשפיע גם הוא על סגנון התבטאותה, כמו ששמענו כבר כמה פעמים וגם ברביעי האחרון. לבני מאמינה ש"בקרוב" (כך מאז ספטמבר 2008) אנשים יבינו כמה צדקה, כאילו כולם נמצאים בחושך ורק היא תראה לעם ישראל את האור. הבעיה היא, שבתיאוריות לא מקדמים דבר - המציאות דורשת תכלית, אולם היא מעדיפה להישאר עם האמת שלה, לא מוכנה לעשות אינטגרציה עם המציאות.

ממבנה הכוכבים שלה עם מדינת ישראל בחודשים הבאים, קשה לראות התפתחות פוליטית רלוונטית שתקדם אותה אל מעבר למה שהשיגה עד כה. בהשוואת ההורוסקופ האישי של ציפי לבני עם מפת הממשלה, בראשותו של בנימין נתניהו, המגמות והמטרות הפוכות - כך שיש קושי לראותה משתלבת בעבודה משותפת בממשלה הנוכחית. האמון הבסיסי אינו קיים.

השבוע...

3.12 יש נטייה להגזמה ואתם עלולים לאבד את השליטה. נסו להתכנס פנימה, לאסוף כוח ולהשתלט על עצמכם. ויש לכם יכולת לעשות זאת. היום רגיש יותר היזהרו בנהיגה ובשהייה בכל מקום שיש לו פוטנציאל מסוכן. היו סבלניים בציפיות שלכם, נסו לקבל את המציאות, כשאתם מתקדמים צעד אחר צעד לקראת המטרה. שימרו על קור-רוח היום.

4.12 מצב הרוח נחמד ומלווה ברצון טוב. הבחירות הן בפעולות העוזרות לתחושה של נינוחות, המגמה היא לבלות בחברתם של אלה שאתם אוהבים, כאלה שאיכפת לכם מהם. מאידך-גיסא, קל להוליך אתכם שולל או לספר לכם מידע מוטעה על עניין לא חשוב. יש אווירה משוחררת במפגש חברתי, שעוזרת למצב רוח טוב ולשמחה. הירח בטל משעה 14:13 עד שעה 19:59. יש נטייה לפתח שיחות על רעיונות גדולים שהם על בסיס מעשי והסקרנות פותחת אצלכם צוהר למקומות חדשים.

5.12 הסקרנות מאמש ממשיכה בשעות הבוקר ומביאה למפגש היוצר סוג מסוים של שיתוף פעולה. לאמת יש היום כוח ומשמעות בכל תחומי החיים. ייתכן שנסיעות או נושאים הקשורים בלימודים וחינוך, פותחים לפניכם אופקים חדשים. ייתכן גם שחוש הצדק שלכם עומד למבחן היום, האמון בסובבים אתכם גם הוא היום בסימן שאלה, גם אלה שבוטחים בכם בוחנים אם זה נכון. המודעות הפסיכולוגית מחזקת את ההבנה למה שמניע אתכם, ייתכנו מצבים שיש בהם אילוצים שאינם לרוחכם - תכסיסים לא יעזרו הפעם.

6.12 אל תשכחו להיות מקסימים ונחמדים כדי לא להקשות על מערכת יחסים. חוסר מנוחה, הססנות או תחושה שמשהו לא בסדר - עלולים לקלקל את היחסים בתוך הבית והמשפחה. האמונה שהכל יסתדר עוזרת לשפר את המצב, אבל מצבי הרוח בנדנדה של 'עלה' ו'רד' עלולים ליצור שבר פתאומי. אתם להוטים או ששים אלי קרב, חישבו אם זו הרפתקה או הנאה. התגוננות לא מתאימה היום. הירח בטל משעה 23:45 עד שעה 01:16 אחרי חצות.

7.12 נסו לעדן את התנהגותכם וכך תוכלו להשפיע על אנשים שיעברו לצידכם, המגמה היא להיות בשליטה עצמית, מה שיעזור לכם להישאר בעמדת כוח. אתם משפרים את המערכות בהן אתם פועלים ועושים זאת בשיקול דעת, באסטרטגיה ובאמביציה, משתלבים בתוכניות שאתם עושים, אבל קל מאוד לאבד מיקוד והסחת הדעת מהעבודה עלולה להיות בעיה היום.

8.12 פייסנות מקרבת אנשים זה לזה, נסו להשפיע בשמחה אחד על השני. ניתן לפתור היום קשיים בתוך מערכות יחסים. האמונה האישית, הרצון והמניע, כולם ביחד עוזרים להגיע להבנות ולהסכמות בדרך נעימה ללא הקשחת עמדות. אם אתם מפעילים אוטוריטה, עשו זאת למען המטרה נטו, ולא בגלל אגו אישי.

9.12 הירח בטל משעה 03:07 עד שעה 09:31 בבוקר. אידיאלים מקדמים אתכם לפעול. חוסר שקט מוציא אתכם מהמשרד או ממקום העבודה להסתובב. היום אינו מתאים למפגשים רומנטיים, או ליצירת קשר אישי חדש. מפגש שאופיו קריר, מציע הרבה יותר ממשיכה רגעית, העדיפו מפגשים חברתיים על אישיים, שעלולים לאכזב בהמשך.

10.12 אתם נדחפים לתוך משחקי קריירה באיכות גבוהה. היום מתאים לתכנון אסטרטגיה, אבל עשו זאת עם משמעת עצמית, ברוגע וללא אגרסיביות. מצב הרוח מתנדנד, הכל קורה בפתאומיות וייתכן שעצירת המרקורי גורמת לאי-הבנות, כך שלפני שאתם מאבדים שליטה ומתעצבנים, כדאי לחזור ולברר אם הבינו אתכם, או לחילופין - האם אתם הבנתם את האדם שמולכם. מהיום אתם בשלב של בדיקת נתונים ואיסוף מידע, אך את קבלת ההחלטות וביצוען דחו לתחילת ינואר.

כלכלה ושווקים
מצב מדאיג במדינות האיחוד האירופי [האיחוד האירופי]

בתאריך 24.11 חתמו רוסיה וסין על ברית ליצור מעקף לדולר האמריקני בעסקות ביניהן. ההשפעה של הברית הזו תיתן אותותיה בהדרגה.

באירופה - אירלנד קיבלה סיוע והמצב משפיע על היורו, כשברקע ספרד ופורטוגל מנסות לייצב את הכלכלה שלהן, וסימן השאלה שנשאר הוא האם גם הן יזדקקו לסיוע. מצב האיחוד האירופי הוא אחד הנושאים החמים והמפחידים בכלכלה... רק אחרי שאורנוס יגיע למזל טלה וייעצר על מעלת האפס, נדע איזה אופי יהיה לרעידת האדמה שם, וגם זה משפיע על מעמדו של הדולר.

מחירי הנפט הנעים למעלה ולמטה ימשיכו "לשגע" אתכם עד לתאריך 15.1.2011.

בתאריך 5.12 צפוי מולד ירח בשעות הערב, לצד אורנוס שנעצר על מעלה 26.40 בדגים לאורך השבוע ומעורר אמוציות חזקות, והתגובות תהיינה בהתאם. כאן ההשפעה תהיה כמה ימים. גם התאריכים 7-8.12 הם ימים שיש להם השפעה על השווקים, עם מעבר כוכב מארס למזל גדי על מעלת האפס. גם מצבו של הזהב והכסף ממשיך לענות על הציפיות במהלך החודש הקרוב עם מעברה של הוונוס למזל עקרב.

מחשבות אסטרולוגיות

לפנינו חודש עם כמה אתגרים הנובעים מאוסף מבנים כוכביים שאופיים קיצוני. ליקוי הלבנה שהיה בתאריך 26.6.10 בצמידות לפלוטו, נדלק על-ידי כוכבים, מרקורי בנסיגה, פלוטו ומארס במזל גדי בין התאריכים 14.12-6.12. לא נחמד אצלנו מאחר שכוכב ונוס בהורוסקופ של מדינת ישראל מקבל "מכה", מאלה. רצוי להיזהר. לכן נשמור על עצמנו בכל מקום בבקשה. אבל מצב הכוכבים הזה הוא אוניברסאלי. כך שלא רק אנחנו חשופים אליו. ייתכן שהפגיעה תהיה באחד המקומות המועדים לפורענות בעולם.

ליקוי הלבנה יהיה החודש בתאריך 21.12 במעלה 29 תאומים, נוגע במעלת העולם. השביל של הליקוי עובר דרך רוסיה, אירן, סעודיה וחופי סומליה. גם זה לא מבשר אירועים משמחים.

איתני הטבע מתעוררים מעת לעת לאורך השנה האחרונה בתדירות גבוהה, והחודש נשמע מן הסתם שוב על התפרצויות הרי געש ואסונות אחרים כמו ששמענו או ראינו בשנה האחרונה.

תאריך:  03/12/2010   |   עודכן:  03/12/2010
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כ-200 פעילי נדל"ן הגיעו ביום שני (29.11.10) לאולם כינוסים מרכזי בתל אביב, כדי לקבל מידע ממקור ראשון על מצבו של שוק הדירות כיום. הם נענו להזמנתו של אילן מיכאלי, מרצה לנדל"ן ומנהל מכללה פרטית בנושא זה. בין הבאים היו לא מעט משקיעים, הקונים דירות להשקעה, כלומר להשכרה. כן הגיעו מתווכים, יזמים פרטיים, ורבים המבקשים להיות כאלו.
03/12/2010  |  אלעזר לוין  |   כתבות
הסיפור על הנערה היפה שאהבתה לנסיך שכושף והפך לחיה, מכילה בחובה מסר חינוכי - לקבלת האחר. הילדים כה התלהבו מהדמויות הססגוניות של אנשי הארמון שכושפו והפכו לחפצים עם תכונות אנושיות, מההתרחשויות הלא מוכרות ושחוקות, מהשירים היפהפיים שחיברו אלן מנקין (מוזיקה) וטים רייס והאווארד האשמן, מהקולות הנפלאים והמשחק שביים אלי ביז'אווי בכשרון כה רב, עד שנסחפו אל תוך האירועים כחלק מהם, ולאחר ההצגה נהנו לפגוש את השחקנים.
03/12/2010  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
חברת קונסיירז', בבעלות גיא בר-לב, מפעילה מהיום (ה', 2.12.10) שירות 5 כוכבים ראשון מסוגו ל-176 דיירי בניין הלגונה בהרצליה פיתוח: החברה מתחייבת לספק להם כל מוצר או שירות שיעלה על דעתם, מיידית, גם אם בני תמותה רגילים אינם יכולים להשיגו. זהו פרויקט ראשון של החברה, שהוקמה לפני כשנה ורבע.
02/12/2010  |  אלעזר לוין  |   כתבות
סוכרת מסוג 1 (בשמה הקודם סוכרת נעורים) היא המחלה הכרונית הנרכשת השכיחה ביותר בילדים ובבני נוער. קיימת מגמה עולמית של עלייה בהיארעות סוכרת מסוג 1, כאשר קצב העלייה הגבוה ביותר הוא בקבוצת הילדים מתחת לגיל 6-5 שנים. החשיבות של טיפול אינטנסיבי ואיזון טוב של רמות הסוכר למניעת התפתחות סיבוכי סוכרת בטווח הארוך מתעצמת כאשר המחלה מתחילה בגיל כה צעיר.
חג החנוכה מתקרב: סביבונים, שמנים, נרות ולא מעט סכנות. להלן כמה טיפים שיוכלו לסייע להורים ולגננות להימנע מפגיעות מיותרות.
02/12/2010  |  דליה ירום  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il