|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

מסמכי ויקיליקס על ישראל - מה חדש?

לא נראה כי המסמכים יוציאו לאור משהו מפתיע או לא ידוע על אודות ישראל צפויים סקנדלים המבוססים על מין או על מניפולציות מכוערות שוב שריפות - תרתי משמע? כלכלה ושווקים: הדולר חלש? מחיר הזהב והכסף ממריא; התקציב שלנו - ישתנה תחזית אסטרולוגית ל-31.12.10-24.12.10
24/12/2010  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: AP]

אנו בתקופה בה יש מעט כוכבים במזלות אוויר, כלומר - פחות דיבורים, יותר מעשים, והלב מנחה כיצד לפעול. אחרי ליקוי הלבנה שהתרחש בתאריך 21.12, יש מוכנות, שאופייה יותר אינטנסיבי, להיכנס לפרק הבא, שמתאפיין עם מעברם הצפוי של הכוכבים למזלות החדשים, אורנוס ויופיטר עוברים למזל טלה, ופלוטו כבר נמצא במזל גדי. משמעות הדבר, שלא נשארים במקום שבו שהינו לאחרונה, אנו מתחילים להבין לאן אנו רוצים ללכת וגם אם אין עדיין תמונה מושלמת וברורה, ההחלטות מושפעות מהאיתותים המתרחשים עתה, מושפעים מהתקוות, מהחלומות ומהאהבות שלנו. הקשיבו ללחישות שמשמיע לכם ליבכם. מילים ששמעתם או שקראתם, עוזרות להבנה חדשה.

מהתאריך 24.12 ועד לתאריך 26.12, תהיה לכם הזדמנות חוזרת לחוות תחושה של כוח פנימי, להכיר ביכולת שלכם להגיע לרבדים אחרים של אחריות, בעיקר אחרי שתאמצו לעצמכם כבוד עצמי.

בימים 29.12-28.12 מבנה הכוכבים מכביד על עבודת צוות. בעיקר בגלל חילוקי-דעות המושפעים מהאגו האישי, כשכל אחד רוצה ללכת לכיוון אחר ונוצרת התנגדות חזקה לשיתוף פעולה. אלה ימים בהם קשה להוציא לפועל אנרגיה והשיעור הוא שיש גבולות לכוחו של כל אחד, בכל המישורים.

אופיו של כוכב סאטורן ומזל גדי מחזקים את התחושה שיש התמודדות עם נושאים קשים יותר בחיים, עם פחות אפשרויות, בעיקר בתחומים חברתיים וכלכליים, ותוך זמן קצר תגיע ההבנה לתוצאות ולמשמעות של כל אלה.

כוכב מרקורי נעצר בתאריך 30.12 ויתחיל לחזור על עקבותיו. אין עדיין אור ירוק ברמזור, מאחר שאנו לפני ליקוי חמה בתאריך 4.1.2011. כך שברצועת הזמן עד אחרי 5.1 מומלץ לדחות החלטות חשובות.

התאריך 21.12 מציין את תחילת רבעון החורף; בשפה אסטרולוגית, זהו אינגרס חורף. ההשפעה של הכוכבים עם מעברה של השמש למזל גדי, "מספרת" לנו איזה אופי ותוכן יהיו לתקופה הזו בעולם וגם עלינו. הזהירות היא התמרור הראשי במפה הזו, קל להיכנע בזמנים כאלה להתנהגות שלילית הנתמכת באלימות, או ברמאות ונוכלות. חשוב יהיה לבדוק כמה פעמים כל נושא ועניין, כשההמלצה היא שכל אחד ייתן מקום לרוח, שהיא החלק ה"גבוה" יותר באופי האנושי, המאפשר לנו להתעלות מעל הצד הקטנוני שיש בדברים.

סביר להניח שזו תקופה בה הסקנדלים יהיו סביב סקס, או פעולות ומניפולציות מכוערות ובעיקר חסרות-טעם.

שבועיים לאחר ליקוי לבנה מגיע ליקוי חמה, שיהיה בתאריך 4.1.11, במעלה 13.39 במזל גדי. מבנה הכוכבים באותו יום גם מצביע על תקופה מתסכלת, בעיקר לאלה מכם שהמעלה הזו דומיננטית בהורוסקופ האישי שלהם.

בשבוע שעבר נכתב כאן: "בימים סביב ליקוי הלבנה בתאריך 21.12, צפויים איתני הטבע ברחבי העולם "להשמיע את קולם", אם זה ברעידות אדמה, או במזג אוויר לא יציב, אך גם פעילות טרור אפשרית". לצערנו, זה אכן קרה. מזג האוויר שיתק שדות-תעופה באירופה ורעידות אדמה התרחשו בצפון אנגליה, ביפן, באירן ועוד. פעולות טרור היו גם כן. מאחר שאנחנו לקראת ליקוי חמה ובסוף החודש כוכב מארס בריבוע עם כוכב סאטורן, אפשר לצפות שאיתני הטבע ימשיכו "להסביר" לנו מיהו ריבון היקום. ליקוי חמה מגיע גם כן, ויוסיף כוח לתזוזות לוחות טקטונים ברחבי העולם, ויעורר גם הוא את איתני הטבע וישפיע על מזג האוויר. סבירות גבוהה גם לפעולות טרור על פני הגלובוס.

לקראת סוף החודש כוכב מארס יגיע בניסיון לבנות תקשורת עם כוכב סאטורן, אך עלול גם להצית אש, ממדורה קטנה עד מדורה גדולה, תרתי משמע.

השבוע...

24.12 האמון שלכם מתערער, אחרי שאתם מבינים שהמחיר של הדברים יקר יותר ממה שתכננתם. חוסר מנוחה משפיע על מצב הרוח. נסו להשתלט על הכעס שלכם, נכון יותר יהיה לקחת החלטות ולשפר את המצב בו אתם נמצאים - זה נכון עם בני המשפחה ועם האנשים שאתם אוהבים. הנושאים החברתיים, חיי האהבה והמשפחה, ערים יותר לקראת שעות הערב, ייתכן גם שיגיעו חדשות טובות.

25.12 הביטחון האישי מתחזק ואולי אף מוגזם, קשה לכם לראות את עצמכם דרך עיניים של אחרים. מצבי הרוח ניידים ומשפיעים על חיי המשפחה והבית. הירח בטל משעה 11:27 עד שעה 18:14, אך בשעות הערב, מפגשי משפחה מתנהלים בחמימות ובנעימות, כך שהקרבה והאהבה בין בני המשפחה היא זו שמשפיעה על האווירה הטובה.

26.12 אחריות או עייפות צובעות את שעות הבוקר המוקדמות. כדי לקדם את עצמכם, יהיה עליכם להתאמץ יותר. שינויים גורמים לחוסר יציבות, השקיעו אנרגיה בלקיחת אחריות, העניקו תמיכה לאלה הזקוקים לכם. הגישה הרגועה שלכם עוזרת לרגיעה של הבית והמשפחה, לשקט ולהצלחה במקום העבודה. תנו למה שהיה - ללכת, העצימו את ההווה עם החדש באמצעות שיתופי פעולה והימנעות ממאבקי כוח.

27.12 התנהלות מפתיעה משפיעה על סדר היום, אך לא בצורה נחמדה. יש נטייה לאכול בלי מחשבה היום, תחשבו על הקלוריות ועל התוצאה. הניסיון החשוב שלכם יהיה לבנות סדר-יום, עשו זאת, תוך התחשבות בקרובים אליכם. השלווה והרוגע מופרעים מדאגות שמשתלטות עליכם, לא קל לפתור בעיות במערכות יחסים, וזה גורם לכם לאבד שליטה. ביקורתיות אינה הפתרון, נסו אמפתיה. הירח טל משעה 14:20 עד שעה 19:38.

28.12 בהמשך לאמש, נסו למצוא את הדרך לשקט ולשלווה בין בני המשפחה. דברו בדרך ארץ, בהתחשבות ובשיתוף פעולה, גם אם אתם נרגנים או רגישים מדי. הרצון קיים, אבל האווירה שלילית, יש תגובות של אנטי, קינאה ואתם נדרשים לשליטה עצמית, כדי להשיג את האיזון ביחסים שלכם. חלקכם יכולים להרגיש שהדבר הטוב ביותר עבורם הוא להיכנס מתחת לשמיכה לכמה שעות, כדי להירגע. המגמה היא של מצבי רוח, התגוננות ותגובות מעצבנות מצד השותפים או בני הזוג, איפוק גדול הוא הנכס הנדרש לקראת שעות הערב, שיחה מלב אל לב בלילה תעזור לכם לשקם את הרגשות הפגועים.

29.12 שיחות נפש וחשיפה רגשית עוזרות לחזק את האינטימיות. מישהו נראה מיוחד בעיניכם, היחסים חמים יותר, יש נתינה ורצון להתחלק או להצטרף לחברים ולקרובים. התחושה של תיאום בינאישי חזקה מאוד, אך הקושי מגיע בשעות אחר-הצהריים המאוחרות. צפוי איבוד שליטה, או קושי שצץ ומקשה לקדם את מה שכבר התחלתם איתו. ייתכן שזה בגלל שעות הירח הבטל שמתחיל משעה 17:03 עד שעה 22:50.

30.12 יש נטייה למצוא איזון חיובי במהלך הבוקר, אך כוכב מרקורי בעצירה, כך שעלולים להיות שיבושים בתקשורת וזה עלול להשפיע ולגרום להתפרצות אמוציונאלית, מצידכם או מצידו של מי שעומד מולכם. לרגשות ולרצונות מסתננים אלמנטים לוגיים, כך שהדרמות מתמתנות והאחריות חוזרת לתמונה.

31.12 אם אתם מאלה שנוהגים להתבטא בזהירות בנושאים רגשיים, התחושה העיקרית שתתלווה תהיה משוחררת ממגבלות. האיפוק לעיתים הוא מלכודת, יש הקצנה של הרצונות ברגשות האהבה שלכם וחשדנות משתלטת על האמוציות, אלה יחד מביאים להסתגרות. בשעות אחה"צ, חוזרת התקווה והשמחה מעשירה את חיי הבית והמשפחה. החוויה היא של ציפייה לעתיד טוב יותר, אולי יש כאן אלמנטים של אשליה ודמיון, אבל מה זה רע? הירח בטל משעה 21:56 עד למחרת בשעה 03:21 לפנות בוקר.

כלכלה ושווקים

אנו בזמנים שיש בהם יותר תנועה ודיבורים ברמה הפוליטית, בכל מקום בעולם, עשייה וויכוחים, הצהרות וניסיונות חדשים, אומנם השווקים מתנהלים כאילו הם רגועים, אבל אין באמת שקט. ימים שכדאי לשים לב אליהם: 27-28.12, 29-30.12, 3-4.1.11. יש כוחות מנוגדים הפועלים עתה בתמונת השמיים ולא נשכח את נוכחותו של כוכב מרקורי, המביא ספינים אחד אחרי השני.

אחרי שהמצב הכלכלי בארה"ב כבר ברור יותר לכולם, המעקב עתה הוא על אירופה, ה"מתחננת" על נפשה הכלכלית, כשמדינה אחר מדינה, מתנדנדת כמעט על קצה המשבר. אין ספק שגם היבשת הזו תרגיש את החבטות של ההיבט אורנוס-פלוטו המגיע, ולא תוכל לעבור את אלה בגלישה על השלג והקרח, מאחר שהנתונים טבועים במציאות הכלכלית של כל מדינה שם.

הזהב ממשיך להגיע לגבהים היסטוריים ויש האומרים שגם זו בועה. הזהב נסחר מול הדולר, כל עוד הדולר חלש, מחיר הזהב והכסף ימשיך להמריא. הממשל האמריקני מוריד את ערך הדולר לאורך זמן מכמה סיבות, אך הסיבה העיקרית היא סין והרצון לאזן את אלה, בגלל שהסינים אינם מוכנים לפתוח את המסחר במטבע שלהם, ורוצים לשמור על ערכו הנמוך של היואן הסיני וכך למעשה, הם עוזרים לייצוא שלהם בעולם, בגלל מחירים אטרקטיביים. כמו-כן, הפיחות בערך דולר "מקטין", כביכול, את החוב של ארה"ב, מה שאולי עוזר שם לאזן את ספרי החשבונות. סין היא בעלת חוב גדולה של ארה"ב. אנשים רואים את המצב וחושבים, אולי בצדק, שהמתכות היקרות יגנו על ערך כספם.

נזכור שהשווקים יוצרים מניפולציות המתבטאות בערכי המסחר, לכן כדאי להיות זהירים וריאליים, צריכים להיות ערניים למגמות הכלכלה בארה"ב. זיכרו שערך הדולר הנמוך הוא אחד מהגורמים המשפיעים על ערך הזהב.

אצלנו: ביום רביעי אחרון, בוועדת הכספים, התקבלו האישורים על תקציב המדינה. כזכור, אנחנו בזמן מרקורי בנסיגה. אינני יודעת מתי בדיוק יעלו את התקציב לאישור הכנסת בשבוע הבא, אבל אין ספק שגם אחרי האישורים וההצבעות, מבנה התקציב ישתנה.

סיפורים מהחדשות

בשבוע שעבר, בכותרות משניות, סופר על דיכוי של המוני מהגרים שהתפרעו במוסקבה, ברוסיה. למעשה, התגובה נובעת מהתעוררות לאומנית רוסית, שהתעוררה בעקבות המוני מהגרים, שמנסים "להשתלב" או להשפיע על מהלך העניינים שם. הכוכבים אורנוס/פלוטו ישפיעו על ההורוסקופ של רוסיה בין ינואר 2012 לינואר 2014. האלימות וחוסר היציבות שנרמזו לאחרונה בשולי החדשות, יהיו לכותרות גדולות. שילוב הכוכבים הנ"ל, מחזק את הלאומניות ויביא גם לביטויי גזענות ברחבי העולם, נושא שכבר נכתב עליו כאן במדור בהרחבה. ברוסיה, לא נופתע שהפרובוקציה תגיע מהממשל והשלטון שם, כדרך לבטא חוסר סבלנות וסובלנות ל"אחרים", מנקודת מבט צרה מאוד, אבל עם תוצאות שלא מבינים אותן בשלב הראשון ומתפתחות למשהו שהוא הרסני בשלב השני והשלישי.

תחשבו מה קורה כאן אצלנו כשיש התעוררות דומה, איזה כינויים מקבלים המפגינים נגד המסתננים.

האורנוס והפלוטו, שניהם יחד גם גורם המשפיע עלינו, על התכנים שיש במחאות נגד המסתננים, מכתב הרבנים גם הוא בבסיסו לאומני. הדגש על אופייה היהודי של מדינת ישראל, נובע מהצורך לייחד את היהדות מול שאר העמים. זהו גל שיילך ויתפתח בשנים הבאות בכל מקום בעולם, יתחזק במדינות רבות מתוך הצורך לחזור להיות מדינות ייחודיות כל אחת בדרכה עם התרבות האינדיבידואלית שלה.

אצלנו: ליקוי הלבנה שהיה בתאריך 21.12, השפיע על כוכב מארס המקודם בהורוסקופ של המדינה. כוכב מארס מתקשר לנושא הביטחון והצבא של המדינה. לצערנו, מטחי הקסאמים והטילים האחרים מרצועת עזה גברו, והעלו את רף המתח הביטחוני בארץ, עם סימני שאלה של הפרשנים לאן עלול ה"טפטוף" מעזה להתפתח. כוכב מארס יגיע בתחילת פברואר 2011 וידליק את המבנה, ואחריו יגיע גם כוכב אורנוס לאותן מעלות; בהמשך, שוב מארס בתחילת אפריל "יכה" את הכוכבים האלה. גם במפה המקודמת של מדינת ישראל, הירח המקודם יגיע להיבט "מכאיב" עם כוכב מארס בהורוסקופ של מדינת ישראל, בחודש פברואר הקרוב, ויש סבירות גבוהה להעלאת הרף והמתח הביטחוני בארץ. התקופה הרגישה היא כבר מחודש ינואר 2011 עד חודש אפריל וכולל.

בראיון עם ג'וליאן אסאנג' בתחנה לבנונית השבוע, הבטיח אסאנג' שבקרוב יגיעו לתקשורת גם מסמכים על אודות התנהלותה של מדינת ישראל. בהשוואה בין המפה של ויקיליקיס עם מדינת ישראל, השמש של האתר במזל מאזניים, נמצאת בדיוק בצמידות לכוכב נפטון בהורוסקופ של מדינת ישראל. נכון שהשמש מבטאת את האגו, אבל עם הנפטון עליה, יהיה קושי להבין את התכנים והמשמעות, וייתכן מאוד שמדובר בטקטיקה של מדינת ישראל, שלא תיתן אפשרות להביך אותה. אפשרות נוספת היא, שיעשו אידיאליזציה (נפטון שימשי) מהמידע שיתפרסם. עם כוכב נפטון על השמש, הדרך בה האתר מבין או מתרגם את המשמעויות של המסמכים מפספסת את הניואנסים.

הירח המקודם של ג'וליאן אסאנג' עצמו בהווה, נמצא בצמידות לכוכב יופיטר המקודם של מדינת ישראל, זה מעיד על נינוחות במערכת היחסים, כך שלא נראה שהמסמכים יוציאו לאור משהו מפתיע או לא ידוע.

"המילים אינן אלא התמונות של מחשבותינו" [ג'ון דריידן].

תאריך:  24/12/2010   |   עודכן:  24/12/2010
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
באגף צדדי של מזנון הכנסת שלף מישהו פנקס. "רשום לפניך", אמר לו שותפו לשיחה. "בחירות ייערכו עד פברואר 2012". החבר רשם. הדובר חתם. בעוד שנה ושלושה חודשים ייתן דין וחשבון. מה שבטוח, הערכת המצב שלו אינה מופרכת. היא אומנם שייכת למגרש הפוליטי, אך קשורה בקשר הדוק לזה המדיני. או שמא להפך. לחצים פוליטיים פנימיים מטלטלים את הקו המדיני של ממשלת נתניהו ימינה ושמאלה, ובלבד שתשמור על שלמות.
24/12/2010  |  אריאל כהנא  |   כתבות
על הסטודנטים למשחק הישראלים לעבור הכשר דרך התנסות במחזאות קלאסית, מודרנית וישראלית. כך הצופים חוזרים ורואים את אותם המחזות בגירסאות שונות. חידושים של העלאות יצירות שלא עלו עד עתה - הם משהו נדיר.
23/12/2010  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
החורף היא עונה בה השימוש בתרופות, בעיקר תרופות להורדת חום ושיכוך כאבים בילדים, מאוד נפוץ. עם זאת, ידוע שפעמים רבות מתן התרופה לילד אינו תהליך פשוט.
23/12/2010  |  ד"ר אהרון גרומן  |   כתבות
המופע המשותף של הזמרת והצ'לנית הסקוטית איזובל קמבל והזמר מארק לאנגן, המכונה "אליל האלטרנטיב", במועדון בארבי בתל אביב, היה פושר ומעורר אי נוחות מסוימת, למרות השירים הנעימים והמרגשים, לעתים, מול קהל מעריצים שגדש בעמידה את המועדון. נראה שהאזנה שלווה ושקטה לביצועים של השניים על גבי תקליטור בחדר השינה היא הרבה יותר מעניינת ויפה.
23/12/2010  |  חיים נוי  |   כתבות
אחד הנושאים החשובים הנחקרים בשנים האחרונות הוא השפעת המרכיבים הכימיים הבונים את האדם על תפקוד המוח ועל ההתנהגות. מתברר, כי פגיעה באיזון הכימיקלים במוח, משפיעה על התנהגות הילד, האדם הבוגר והמבוגר. פעילות תקינה של מערכת העצבים המרכזית, תלויה בייצור המתווכים העצביים. אלו נוצרים במוח מחומצות אמיניות, ויטמינים, מינרלים ומרכיבים נוספים שמקורם במזון.
23/12/2010  |  דויד קאפח  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il