|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

הנסיגה של סטורן במזל מאזניים

התקופה בה הכוכב נכנס לנסיגה, הינה תמיד תקופה סוערת ועמוסה לאנשים רבים כדאי לדעת שלמרות ההשפעה הקשה של כוכב זה הרי שבסופו של דבר מטרתו היא לחזק את האדם לקראת הליכתו בשביל שינויי החיים
11/01/2011  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
תחזית אסטרולוגית [צילום: AP]

בחודש זה יגיע הכוכב סטורן המוכר בשמותיו הנוספים כמו שבתאי והמורה הגדול למעלה בה ייעצר ויתחיל במסעו האיטי אחורה. למרות שמשבוע זה יגיע הכוכב למעלת התחנה, הרי שרק בסוף החודש ייעצר הכוכב סופית והפעם במזל מאזניים.

התקופה בה הכוכב נכנס לנסיגה, הינה תמיד תקופה סוערת ועמוסה לאנשים רבים ובמיוחד למזלות הבאים: מאזניים, טלה, סרטן, גדי, דגים ושור. ובעיקר למי שנולד במחצית השנייה של המזל.

רק מהחודש הבא ניתן יהיה לסכם את התקופה האחרונה ולראות את האור בקצה המנהרה בנושאים בהם הוטרדתם בחודשים האחרונים. כל המאורעות הקשים נגרמו תחת השפעה כוכבית זו, ועתה הגיעה נקודת השיא. למעשה, כוכב סטורן הוא המשפיע העיקרי בכל תהליך שינוי המתרחש בחייו של אדם.

בימים אלה לפני התיישרות הכוכב, עדיין יתכן כי יתרחשו אירועים נוספים ואולם ניתן כבר לראות את האור בקצה המנהרה ואת סוף הדרך - אירועים בנושאים חדשים לא יקרו - וכול מה שיקרה, ייסוב סביב הנושאים שאירעו עד היום, אך בוואריאציות שונות.

בשלב זה, רצוי שכל אחד ישאל את עצמו מה הוא אמור ללמוד מההתרחשויות וכדאי ומומלץ שכל אחד יבדוק מהי הנקודה החלשה שלו כדי שיוכל לתקן אותה, ובכך לשפר את חייו ולהעלותם למקום גבוה יותר.

מטרת הכוכב הוא להאיר את החלק החשוך באישיות הפנימית והמורכבת של כל אחד. תהליך ההארה הינו ארוך וכואב ולעיתים קרובות נעשה במשך זמן ארוך במיוחד וזאת בגלל הנטייה הטבעית של האדם לחזור אל העבר המוכר והידוע, הכולל בתוכו גם דפוסי התנהגות שליליים, גם אם הם מכאיבים ולא מקדמים.

טבעי שמעברו של הכוכב יחדד ויקצין מצבים ויגרום להבין שיש הכרח לראות את הדברים מזווית ראייה מרוחקת כדי לקבל פרופורציה נכונה על הדברים. רק צורת מחשבה והבנה של "מה הכוכב רוצה ממני?" ולא מחשבה קורבנית כמו " למה מגיע לי לסבול"?, יכולה לקרב את האדם לתהליך מודעות ולשינויים המתבקשים ממעברו של הכוכב, ובכך לקצר מהלכים כואבים.

במזלות שציינתי, נראה שלמזלות גדי ושור יהיה קל יותר באופן יחסי לקבל את השינויים המתבקשים, כיוון שהנטייה הטבעית שלהם היא להתמודד ולשרוד בשינויים ולא להילחם נגדם. גם שאר המזלות שלא ציינתי לא יחושו באנרגיה זו באופן ישיר, אך ייתכן דרך קשר לאנשים שכן חווים את האנרגיה הסטורנית.

בתאריך ה-26 בינואר ייעצר הכוכב סופית ויתחיל במהלכו לאחור עד ל-13 בחודש יוני 11, בו יתיישר סופית וימשיך במסעו במזל מאזניים, עד הנסיגה הבאה שתהיה בפברואר 12 ועדיין במזל מאזניים.

ולסיום, חשוב מאוד וכדאי לדעת שלמרות ההשפעה הקשה והמפחידה מעט של כוכב זה הרי שבסופו של דבר מטרתו העיקרית היא לחזק את האדם לקראת הליכתו בשביל שינויי החיים והמשפט "מה שלא הורג אותי מחשל אותי"....הוא המוטו שצריך להיאחז בו בזמן מעבר כוכב זה.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע: נושאי קריירה הגיעו אצלכם לנקודת שיא. במידה ועד היום מסיבה כלשהי התמהמהתם, הרי שאתם חייבים לקבל החלטה כדי לא לפספס הזדמנויות.

גדי

את ההתלבטויות שלכם ביחס למתרחש בחייכם עליכם לשמור לעצמכם ולא לשתף את האחרים בתוכניותיכם. הפנימו את הרגשות האישיים שלכם ופעלו רק לפי מידת ההיגיון והצורך. מרבית הכוכבים נמצאים עכשיו במזל שלכם, כך שיש לכם את כל האנרגיות הדרושות למימוש תוכניותיכם. במידה ועדיין אתם מהססים, הרי שהזדמנות אחרונה בהחלט תהייה לכם לאחר יום ההולדת.

דלי

ייתכן ובתקופה הקרובה תרגישו שיכולת הביצוע שלכם נבלמת וזאת בגלל העובדה שהדברים שוב לא זזים כפי שאתם מצפים ומה שכן זז, נעשה מאוד באיטיות ולא בקצב לו אתם מצפים. ולכן, הורידו הילוך בכל הנוגע לעשייה והשקיעו בעצמכם וביחסים בין אישיים כדי לשפר את מעמדכם החברתי ותוך כדי כך חברויות חדשות שיוצרו יישארו לשנים רבות. בעוד כחודש תרגישו הקלה וגם תחושת הקיבעון שאתם חשים תחלוף.

דגים

נושאי העבודה שלכם עומדים להיות יותר אינטנסיביים בתקופה הזו ונראה שאתם עומדים לקבל עזרה מחברים וגם אם לא התכוונתם לכך – תזדקקו לזאת. במקביל, אתם עומדים לעבור שינויים חברתיים כיוון שאתם עומדים לעבור תקופה מאוד משמעותית שתהפוך את סגנון חייכם לחלוטין. בעוד כחודש כתוצאה מהנסיבות ישתפר מצבכם הכלכלי, אך עליכם להיות זהירים בהמשך בהתנהלות הכספית שלכם.

טלה

מבחינה אישית ומקצועית אתם יותר בולטים עכשיו בתחומכם. נראה שהדבר מלווה בהתלבטויות קשות ביניכם לבין עצמכם ולפעמים אתם פועלים באגרסיביות במקום בניחותא ובדרך זו אתם מפסידים הזדמנויות. ההמלצה הטובה ביותר היא לא להיכנס עכשיו להחלטות שיפריעו לכם בהמשך להתפתחות האישית שלכם. כוכב השפע עומד להיכנס למזל שלכם – חכו ותיהנו.

שור

בחודש הקרוב נכנס סטורן לנסיגה בבית העבודה שלכם, עובדה שגורמת לכם לעבוד הרבה ולהתעייף יותר מהרגיל. בתקופה זו עליכם לשמור על אורח חיים בריא עד כמה שניתן ולהרשות לעצמכם לנוח בכל פעם שאתם מרגישים עייפות. בית העבודה הוא גם בית הבריאות, ולכן חשוב כפליים עבורכם להקפיד על תזונה נכונה וללכת לבדיקות רפואיות במידה ואתם מרגישים חולשה מתמשכת.

תאומים

וונוס מלכת היחסים הבין אישיים נמצאת אצלכם בבית המקושר עם שותפויות ולכן נראה שאתם בתקופה טובה יותר מבחינה זו. הבעיה היא שפעמים רבות אתם מרגישים שאתם אומנם נהנים ומחוזרים יותר מהרגיל, אך איכשהו למרות המאמצים האישיים שלכם אינכם נהנים כפי שהייתם מצפים מעצמכם ליהנות בנסיבות הנוכחיות. נפתחתם מאוד ביכולת שלכם לייצר אינטימיות וזה הדבר שממנו מומלץ לכם ליהנות.

סרטן

הכוכב סטורן המביא איתו קשיים ועיכובים נמצא כרגע בבית המשפחה שלכם ואתם חייבים להיות בקשב רב ולהשקיע בקרובים לכם הרבה שעות איכות. בדרך כלל אין לכם בעיה עם זה כיוון שיש לכם נתינה גבוהה ואתם מזל שאוהב את היחסים הבין משפחתיים ואולם , הפעם נראה שאתם מתלבטים באופן עמוק במיוחד בין עשייה למה שטוב לכם באופן אישי ובין עשייה למה שטוב לקרובים לכם, אך לוותר על עצמכם.

אריה

הכוכב פלוטו המביא איתו מהפכים נמצא אצלכם בבית העבודה וגורם לכם לשינויים מאוד משמעותיים בתחום זה. אתם עומדים בפני שינוי מאוד גדול בחייכם בתחום זה, וגם אם אינכם מסוגלים כעת לבצע אותו, הרי שבמשך הזמן הדברים יקרו למרות שהקצב בשלב הזה נראה לכם איטי מאוד. בחודש הבא אתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת שלכם ותהייה זו תקופת מבחן לסבלנות שלכם.

בתולה

בשבוע הקרוב יעסיקו אתכם היחסים בבית המשפחה שלכם. נראה שתגיע אליכם שמועה שתגרום לכם לשמחה בבית. אל תצפו לשינויים משמעותיים אבל תרגישו שהנה אתם נמצאים בתחושת הקלה שמתרחשת בגלל הנסיבות החדשות. צעירים מכם במשפחה יצטרכו אתכם במיוחד ואתם תאלצו להיות ולבלות יחד איתם הרבה שעות איכות – אך תעשו זאת מבחירה.

מאזניים

אתם נמצאים בתקופה של פרדוקס. האנשים הקרובים ביותר הם גם האנשים המרגיזים אתכם בחייכם. למעשה, זוהי תופעה טבעית שמתרחשת בכל משפחה, אלא שאצלכם סף הסבלנות נגמר כבר מזמן ואינכם מוכנים יותר להיות אלה שסופגים הכול – אבל שותקים. יש לכם צורך למרוד בכל מה שכובל אתכם למסגרת ואתם מרגישים את הזרמים התת-קרקעיים פועמים בכם – עד אשר תגיעו להחלטה.

עקרב

וונוס הכוכב המקושר עם נושאי כספים נמצא אצלכם בבית הכספים ועובדה זו תביא אליכם בחודש הקרוב בשורות טובות בכל מה שקשור להתנהלות הכספית שלכם. יהיו לכם הזדמנויות לשפר את מצבכם הכספי, אם על-ידי עבודה נוספת או על-ידי שינוי / שיפור התנאים במקום העבודה שיגרמו לכך שתרוויחו יותר כסף. השקיעו בסביבה הקרובה שלכם כיוון שמצפים מכם להכרת תודה.

קשת

וונוס נכנסת השבוע למזל שלכם ותגרום לכם לימים בהם תרגישו שהנה החיים מחייכים אליכם עם בשורות טובות ומהנות. נושאי כספים עדיין יהיו מאוד משמעותיים בעיניכם ונראה שאתם עומדים בפני החלטות חשובות הקשורות לכספים. בעוד כשבוע תשתחרר המועקה שחשתם לאחרונה בגלל העובדה שהכוכבים המשמעותיים זזים ממקומם ואתם תוכלו לפתוח בדף חדש.

תאריך:  11/01/2011   |   עודכן:  11/01/2011
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הנסיגה של סטורן במזל מאזניים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעולם של תקשורת טוטאלית, הדמות הווירטואלית שלנו הופכת לבעלת משמעות קיומית. בעידן הג'ימייל והפייסבוק והטוויטר האופציה האנונימית מצטמקת. החיים שלנו מוקָשים על המקלדת והממשקים החדשים הופכים את השיתוף הכפוי ברשת לכמעט ברירת מחדל. לרובנו יש גם פנים ציבוריות אינטרנטיות וביטוי קולקטיבי שנגיש לכל מאן דבעי, ולא תמיד מבחירה. המעסיק הפוטנציאלי מברר עלינו דרך 'גוגל', ה'שידוך' שהוצע לנו יכול לברר על הקשרים הקודמים שהיו לנו, וגם הקולגות בעבודה, החברים והמכרים במעגלים הקרובים והרחוקים. אבל כמו ששאל פעם ברי סחרוף - מתי "נגמר הסרט ומתחילה המציאות?" ובכלל, עד כמה אנחנו מסוגלים לשלוט בדמות המדומיינת שמייצגת אותנו ברשת?
11/01/2011  |  יהודה יפרח  |   כתבות
ביוני 2010, במסגרת תביעת הדיבה שהגיש נגד פרשן הארץ אמיר אורן, עלה על דוכן העדים עורך מעריב לשעבר אמנון דנקנר. דנקנר העיד בין השאר על מערכת היחסים שלו עם בני משפחת נמרודי על-רקע משפטיהם של עופר ויעקב נמרודי בחשד לפלילים במסגרת "פרשת האזנות הסתר" (עוד על משפט דנקנר ומעריב נגד אמיר אורן, בכתבה "ידוע כאדם רומנטיקן").
11/01/2011  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
"הקמצן" - הקומדיה הקלאסית של מולייר מזנקת מהמאה ה-17 לימינו אנו והעיבוד המודרני שהופק בבית צבי ברמת גן הוא מחזה מענג, השזור הברקות בימוי ומשחק מוצלח.
10/01/2011  |  חיים נוי  |   כתבות
בגדוד המילואים שלי הייתה אגדה אחת נצחית: בני מרשק. האיש ששרף עצמו בשירות האומה. למעלה מחמש-עשרה שנים היה לי הכבוד לשרת בגדוד 11, חטיבה 9, ולחזות באגדה אמיתית בחיי היומיום שלה. החל בקיץ 1959, במטווחי סֶן גִ'ין, בבלגן של פלוגתו, הפלוגה המסייעת, ועד לשלהי מלחמת יום הכיפורים, כשגווע ממחלת הסרטן. החל ממסעי ניווט עם המרגמות והחבלנים שלו, ועד לנסיעותיו המבורכות אל המטכ"ל בתל אביב, בחורף המפרך של 1974-1973. החל בעצירתו המפורסמת, את מסע גירוש תושבי קַלְקִיליָה, ביוני 1967, ועד להתפארותו בבתו, מֶרִי, במסיבה פנימית בגדוד.
10/01/2011  |  אלישע פורת  |   כתבות
עדנה מאזי"א במחזותיה (כמו גם ב"היה או לא היה"), יוצרת דרמות המבוססות על אירועים שהתרחשו בדרך כלל כאן וקרוב. הפעם היא טובלת את עטה בנתח ה"אריסטוקרטי" שלנו - אצולת צה"ל. על הקרבת חיי המשפחה של מפקד בצבא והזנחת ילדיו, בעבור התפקיד והביטחון. התוצאה - בן ובת מתוסכלים, ואישה המקדישה עצמה למעשי צדקה. הכל מתמקד בשתי תקופות: בשנות החמישים של הצנע, ובשנות השבעים.
10/01/2011  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il