|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה

בתקופה הקרובה - צפויות בעיות בעיקר בתחום התקשורת

מי שיחושו את נסיגת כוכב מרקורי במיוחד יהיו האנשים שנולדו בשליש השני והשלישי של המזלות הבאים: מאזניים, טלה, סרטן, שור, דגים, גדי, עקרב, דלי ואריה. שאר המזלות יחוו את הנסיגה כתוצאה מקשרים עם האנשים במזלות הבאים ועל-ידי האירועים הקוסמיים
22/03/2011  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

ושוב עברו להם שלושה חודשים והכוכב מרקורי האחראי על תקשורת בין אישית, תנועה ופעולה ייכנס לרטרו בשבוע הקרוב. התאריך המדויק יהיה ה-28 לחודש מרס, במזל טלה ויסיים את הנסיגה בתאריך ה-23 לחודש אפריל, כאשר הוא נמצא עדיין תחת השפעת טלה ושור.

מי שיחוש את נסיגת הכוכב במיוחד יהיו האנשים שנולדו בשליש השני והשלישי של המזלות הבאים: מאזניים, טלה, סרטן, שור, דגים, גדי, עקרב, דלי ואריה.

שאר המזלות יחוו את הנסיגה כתוצאה מקשרים עם האנשים במזלות הבאים ועל-ידי האירועים הקוסמיים. כבר כשבוע לפני תאריך כניסת הנסיגה באופן רשמי ניתן לחוש בהשפעותיה וגם לאחר סיום הנסיגה, ייקח עוד כשבוע עד אשר הדברים יחזרו למסלולם הרגיל.

חשוב ביותר לציין כי תפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה.

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. ואולם, ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'. נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.

בהמשך לשאלה שאני נשאלת שוב ושוב כיצד לנהוג בזמן נסיגת הכוכב, אני רוצה להדגיש כי לא כל נסיגה הינה שלילית וכל נסיגה תשפיע בצורה אחרת בהתאם למזל ולמפה האישית של כל אחד.
ישנם אנשים שנולדים כאשר הכוכב מרקורי נמצא בנסיגה, ואז כמובן שמבחינתם הם חוזרים למצב הטבעי שלהם ולכן, כאשר אתם שומעים על כוכב זה הנמצא בנסיגה חשוב מאוד כי תבדקו את כל מכלול המפה ולא "תיתפסו" לעובדה שהכוכב בנסיגה ותפעלו בהתאם.

אנשים שכן כדאי להם להיזהר בכל מצב של נסיגה, הם האנשים העוסקים בתקשורת ובמדיה לסוגיה השונים, אלו מכם שנולדו במזלות תאומים ובתולה הנשלטים על-ידי כוכב מרקורי וכמובן, אלו מכם שהדיבור הוא עבודתכם ומנת חלקכם היומית.

ולסיכום, כדי למקד את הבעיה הנוצרת בזמן נסיגת מרקורי ולהביא אותה לפתרון, מומלץ לעשות מפה אישית.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב ייכנס לנסיגה כוכב התקשורת במזל שלכם. מאחר שאירוע כזה מתרחש כל שלושה חודשים, הרי שעכשיו הגיע זמנכם להיות יותר קשובים ומודעים למתרחש סביבכם.

טלה - כוכב התקשורת מרקורי ייכנס השבוע לנסיגה במזל שלכם ואתם אמורים להרגיש שתחומי חיים שונים עומדים להיות מופעלים מהשבוע ולמשך כל החודש הקרוב. ייתכן שתחוו קלקולים טכניים שונים שיפריעו לכם למהלך התקין של החיים כיוון שאתם תהיו מחויבים לתקנם, אך תהיה לכם בעיה מבחינה כלכלית לשאת בהוצאות. מאחר שאתם בתקופת יום ההולדת הדבר עלול להיות מלווה בירידה אנרגטית.

שור - כוכבים רבים נמצאים בבית תת ההכרה שלכם כך שנראה שהזמן מתאים להתכנסות פנימה כדי לנסות ולהבין עם עצמכם כיצד ואיך אתם רוצים לנהל את חייכם. מאחר שתת ההכרה פועל בדרך של תגובות אינסטינקטיביות הרי שלא תצטרכו לשבת ולחכות עד אשר תקבלו תשובות. הן יגיעו תוך כדי ההתנהלות השוטפת של חייכם. זה גם הזמן להתחבר יותר ויותר אל האני הפנימי שלכם כיוון שזו הזדמנות חייכם לעשות שלום עם עצמכם.

תאומים - אתם נמצאים באחד השיאים של חייכם מבחינה אישית ומקצועית. נראה שיש לכם יכולת לקחת על עצמכם אחריות רבה ואף לעמוד בה בהצלחה. מבחינה חברתית זוהי תקופה מאוד משמעותית שבה אתם מראים פנים חדשות שלכם לאחרים ויכולים להצליח בבניית הקריירה העתידית שלכם. היכולת שלכם לפעול בתחומים רבים עלולה להתיש אתכם ולגרום לכם לחוסר יכולת מיקוד. השתדלו ליצור סדרי עדיפויות נכונים.

סרטן - הכוכב מרקורי עומד לבצע את נסיגתו בבית הקריירה שלכם, כך שנראה שאתם עומדים לחוות הצלחה לצד קושי בתחום זה. אתם חיים מאוד בתוך המסגרת האישית שלכם וקשה לכם לעיתים לתת מעצמכם בנושאים השונים של החיים גם לאנשים הקרובים לכם. הצורך שלכם להצליח בעבודה גורם לכם להיות אנוכיים במידה מסוימת כיוון שהפסקתם להיות קשובים גם לצרכי אחרים ובעיקר לאלה הקשורים אליכם ביותר.

אריה - האם קיימת האפשרות שאנשים שהיו חשובים לכם בזמנים שונים בחייכם – הזנחתם אותם והמשכתם בענייניכם מבלי לבדוק/לשאול מה קורה איתם ובחייהם. נראה שלעיתים אתם שוכחים שביחסים בין אישיים קיימת הדדיות ואם אתם רוצים לקבל פידבק חיובי מהסביבה עליכם לתת אותו בעצמכם לקרובים לכם ביותר. אחרת, תמצאו את עצמכם מחפשים תמיכה ולא מקבלים אותה גם מאלה שאתם בטוחים שתמיד יהיו בשבילכם.

בתולה - הכוכב מרקורי עומד לבצע את נסיגתו בבית הכספים שלכם ובעיקר אלה שאמורים להגיע אליכם דרך אנשים וחובות שאתם מעוניינים לגבות. זוהי תקופה מאוד עמוסה בחייכם מבחינה כלכלית כיוון שאתם חשים בקשיים גם במובן האישי בתחומי החיים השונים. כדי לאזן את הנושא הכספי תוכלו להשקיע יותר בתחום המקצועי ואתם יכולים ליהנות מפרגון של שאר בני המשפחה כאשר תשקיעו שעות מחוץ לבית.

מאזניים - זוהי תקופה מאוד משמעותית בחייכם כיוון שהחיים שופעים באירועים זה אחרי זה בכל מה שאתם עושים. מאחר שמרקורי עומד לבצע את נסיגתו הקרובה בבית השותפויות שלכם נראה שהנושא על הפרק יהיה הפעם היכולת לשלב את מערכות היחסים שלכם בחייכם. ההתנדנדות בין הרצון שלכם לשפר את הקריירה האישית, לבין הצורך ביחד, יהיה תחום עניין חדש שתצטרכו לפתור אותו.

עקרב - בית העבודה שלכם מתעורר לחיים בשבוע הקרוב ואתם יכולים להיות בטוחים שיצוצו להם הזדמנויות חדשות כדי להשקיע מחדש ולהוכיח את יכולותיכם. נראה שהקרובים לכם נהיו מודעים יותר ויותר ליכולות שלכם כך שהכוח והכריזמה שלכם בבית העבודה עולים בהדרגה ונראה שאף אחד לא ינסה להכשיל אתכם כפי שניסו עד לאחרונה. היחסים הבין אישיים גם הם מתעוררים ואתם בשלב של לטעום וליהנות מהכול.

קשת - השבוע הקרוב יהיה מתאים במיוחד כדי להניח בצד את תחושות המחויבות שלכם מסוגים שונים ולהרשות לעצמכם ליהנות ממנעמי החיים. תקשורת טובה ביניכם לבין הקרובים לכם תעזור לכם להיות רגועים והרגעים בהם אתם מרגישים חוסר מנוחה ייעלמו להם לאט לאט. זה הזמן שלכם לנסות ולהתחבר לאנרגיה הטבעית של המזל שלכם והיא תחושה של חופש, שמחה ואופטימיות ולא לתת לאחרים להשפיע על מצב רוחכם.

גדי - העבודה והקריירה לוקחים אתכם למקומות חדשים שאינם מוכרים לכם ואתם פעמים רבות מרגישים את האדמה רועדת תחת רגליכם. קשה לכם להיות בחוסר וודאות, ונראה שהחיים מספקים לכם הזדמנויות חדשות לבניית מסגרות מתאימות יותר לצרכיכם האישיים. אתם יכולים להרשות לעצמכם לפעול בספונטניות כיוון שעם האופי היציב שלכם, נראה שיש לכם שליטה טובה על התנהלות חייכם.

דלי - נושאי כספים עדיין מטרידים אתכם מאוד כיוון שנראה שלאחרונה הייתם עסוקים מאוד במימוש תוכניות ישנות שרק עכשיו התממשו, אך הייתם צריכים הרבה זמן ואנרגיה כדי להוציא אותם אל הפועל. הסביבה הקרובה לכם דורשת שיפוץ והתייחסות שונה וחדשה לצורת המגורים שלכם. זה הזמן לבדוק מהם התנאים הנוחים לכם ביותר, ורק כך להחליט כיצד אתם מנתבים את המשך דרככם.

דגים - הכוכב מרקורי יבקר בבית הכספים שלכם ויבצע את נסיגתו בנושאים אלה. משמעות עובדה זו היא כי עליכם להיות יותר קשובים בנושאי הכלכלה השונים של חייכם. בדקו מחדש את חשבונות הבנק שלכם, ייתכן שיש תוכניות ונושאים שמזמן לא בדקתם ועובדה זו גורמת לכם להפסדים שאתם אפילו לא מודעים להם. זה הזמן שלכם להקשיב גם לאינטואיציה שלכם כדי להחליט מהם הדרכים הנכונות לכם לפעולה.

תאריך:  22/03/2011   |   עודכן:  22/03/2011
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בתקופה הקרובה - צפויות בעיות בעיקר בתחום התקשורת
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בוגר בי"ס יסודי
23/03/11 08:37
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בראשית שנות הששים, לאחר שחרורי מהשירות הצבאי, חזרתי לדיר הצאן, ושקעתי בעבודה התובענית עם הכבשים הסרבניות והמצחינות. לאחר חליבות הלילה המפרכות הייתי עולה אל הקומה העליונה של בית התרבות המשופץ, נכנס לאולם הקריאה הריק, מדליק את האורות, מתיישב ליד שולחן הקריאה ושוקע כולי בקריאת חוברות "קשת". כתב העת הזה לכד אותי לגמרי. משום מה חלפו עלי שנות השירות הצבאי מבלי שהתפניתי לעיין בו. לא ידעתי כלל על קיומו. ורק מששבתי למשק גיליתי אותו באולם הקריאה. הייתי משותק ממש מחמת הלם הפגישה עם הכתובים.
22/03/2011  |  אלישע פורת  |   כתבות
רגע לפני שמתחילים לשפץ את הבית, אחד הנושאים שיש לתת עליו את תשומת הלב העיקרית הוא התאורה. לכן, לכו לפי האהבות האישיות שלכם: "תנו את הדעת, חישבו, החליטו ובחרו מהו סגנון התאורה האהוב עליכם, ושאותו תרצו להביע עם גמר השיפוץ באמצעות גוף תאורה התואם את הסגנון.
22/03/2011  |  גלית עבדי  |   כתבות
נעים להכיר - אנחנו
22/03/2011  |  אהרון שחר  |   כתבות
משה קצב אכן נשלח (יום ג', 22.3.11) ל-7 שנים לכלא, אולם הטענה בתקשורת כי "זהו העונש החמור ביותר שהוטל אי פעם על איש ציבור" - פשוט איננה נכונה.
22/03/2011  |  אלעזר לוין  |   כתבות
כמי שעבר את כל שבעת מדורי הגיהינום במלחמתו במחלת הסרטן , סבל מרמת סוכרת גבוהה, אחוזי שומן גבוהים בכבד ולחריגות קשות בתפקודי הכבד של כ-400% בתפקודי כבד והצליח להביא את תפקודי הכבד לרמה נורמלית ללא תרופה, ברצוני לחלוק אתכם עוד כמה עצות מניסיוני בנושא. מאמר הינו המשך לסדרת המאמרים שאני מפרסם בנוגע לאיך אפשר לחיות נכון ללא שימוש בתרופות.
22/03/2011  |  אלכס לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 347/88, איוון דמיאניוק נגד מדינת ישראל. השופטים מאיר שמגר, מנחם אלון, אהרן ברק, אליעזר גולדברג, יעקב מלץ. 29 ביולי 1993
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il