|   15:07:40
  אביתר בן-צדף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

על תעלולי גולדסטון הבוגד

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - על תעלולי גולדסטון השטינקר, עוד על תעלולי משטרתנו, על תעלולי חיים רמון, על תעלולי אהוד ברק ועל תעלולי ההוצאה לפועל
05/04/2011  |   אביתר בן-צדף   |   כתבות   |   תגובות
ריצ'רד גולדסטון. לא באמת מתחרט [צילום: AP]


האמינו לשניהם

חיים רמון ואהוד ברק בחרו להתכתש פומבית, והטיחו זה בזה קיתונות של שופכין. כיוון שאני מתעב את שניהם, הקשבתי נפעם לרטוריקה וליצירתיות, ולא הגעתי למסקנה של אברהם אבן-עזרא, כי מדובר "בלזות שפתיים וברכילות ברמת גן ילדים".

אהוד ברק אכן מייצג דגם מושחת מאוד, אך הוא צודק, שלמי שנושא תג של עבריין פלילי מורשע (גם אם נעשתה קומבינה, שלא הדביקה לו קלון – כמו לאחד האדם – בגין הרשעתו) אין שום זכות להטיף מוסר לאחרים – ובעיקר, שהוא חבר בקדימה, שקבעה שיאים מדהימים בחוצפה ובשחיתות. ורצוי לציין במקום הזה, שרמון היה מהוגי הרעיון להקים את המפלגה, שרבים כל כך מראשיה – כולל הוא עצמו – מעורבים בפלילים.

איני יכול להסביר לחבריי מחו"ל הכיצד זה פרצופה של מדינת ישראל; ולא נותר לי אלא להזכיר את חוק ההלימה הראשון, שניסחתי לפני כמה עשרות שנים: לכל מכסה יש פח זבל. משמע, כנראה, מגיעה לנו ההנהגה, שבחרנו, והיא תואמת את רמתם של ציבור בוחריה. דרך אגב, לפי חוק ההלימה השני, שניסחתי בעקבות קודמו, בתחתית כל פח יש מיץ ...

לכן, כדאי להקשיב היטב לדברי רמון וברק, ולהסתכל במראה – אלה המנהיגים, שבחרנו. לא הכי גרועים, אבל בליגה הלאומית העליונה שלנו. אטדים לצדם ארזי לבנון.

חוב צריך לשלם, אבל ...

"אין חולק כי חוב ריאלי צריך לשלם, אולם בכל לשכות ההוצאה לפועל בארץ מחייבים את החייבים בריביות לא-חוקיות, ומאידך-גיסא, זיכוי לזכות חייב, בגין כספים ששולמו לזוכה לידי צד ג', נעשה בניגוד לחוק (בגין כך נשלחו מכתבים רבים לכל הגורמים הקובעים, אך אלה התחמקו והשיבו דברים לא-נכונים, וזאת בלשון המעטה). בגין כך תוגש עתירה נפרדת לבג"ץ" – כתב לי עו"ד דב בן-אור מכפר-סבא בעניין עתירה 2300/11, שהגיש לבג"ץ בשם קבוצה של עותרים.

"הדבר הלא פחות חמור הינו העובדה כי החלטות רבות כלל לא נשלחות לחייבים, ולמרות זאת רַשמי ההוצאה לפועל עושים החלטות נוספות, כאילו החייב יודע בדבר החלטה קודמת (מנהל הרשות לאכיפה וגבייה, אישר במכתב אליי, כי רק החלטות [שאורכן] מעל שבע-עשרה שורות, אינן נשלחות לחייבים; אולם בכל התיקים שבהם אני מטפל, אף חייב לא קיבל את כל ההחלטות, גם אם אורכן פחות משבע-עשרה שורות).

"איך יתכן לנהל מערכת משפט, ובפרט בנושא כה פגיע כמו הוצאה לפועל, מבלי שהחייבים מקבלים את כל ההחלטות?! ומדוע מועברות ההחלטות שנשלחות בדואר רגיל; ואז רשמי ההוצאה לפועל אינם מסוגלים לוודא האם החייב אכן קיבלן? מדוע במערכת בתי-המשפט – כל החלטה נשלחת לשני הצדדים בדואר רשום, ואילו מערכת ההוצאה לפועל מתנהלת כאילו אנו במאה החמש-עשרה? איך ועל סמך מה אישרו שר המשפטים וקודמיו התנהלות שכזו?! ומדוע שר המשפטים הנוכחי אינו דואג להפסקת הנוהל הלא-חוקי כאמור?!

"בשלב הזה סירב בג"ץ ליתן סעד זמני לעצירת הליכי ההוצאה לפועל, אלא רק חייב את המדינה להגיב תוך 30 יום; ואני שואל: האם לא ברור כשמש, כי עקב ההתנהלות הלא-חוקית כאמור נעשו החלטות לא חוקיות? התשובה ברורה, לכן מחריד לדעת כי שר המשפטים שותק, ובג"ץ נמנע עד כה מליתן סעד זמני".

קישור לכתב העתירה.

ההצטרפות לעתירה אפשרית גם בדוא"ל court-justice@googlegroups.com, או בקשר עם עו"ד דב אבן-אור.

לא-חרטה של גולדסטון

בוגדים ומשתפי פעולה עם האויב היו מאז ומתמיד חזון נפרץ בעמנו. לכן, בתפילת עמידה – הנקראת גם, "תפילת שמונה-עשרה" (למרות שיש בה תשע-עשרה ברכות) – נכללה קללה קשה על המלשינים מתוכנו. הנוסח המקורי היה חריף יותר, ועוּדן כיוון שהתפילה והסידור עברו ביקורת של הצנזורה הכנסייתית. "... למלשינים אל תהי תקווה, וכל הרִשעה כרגע תאבד, וכל אויבי עמך מהרה ייכרתו, והזדים מהרה תעקר ותשבר ותמגר ותכניע במהרה בימינו ...".

ביהדות קראו לבוגדים, "מוֹסרים" (במילעיל), או במבטא אידישאי – "מוֹיסר". הרמב"ם פסק בעקבות התלמוד, כי אין למוסרים חלק בעולם הבא; ולבטח הוציאו את עצמם מכלל ישראל. במקומות אחרים גלגלו את הבוגדים בזפת, גילחו את שיערם, והריצו אותם לדיראון ברחובות העיר.

השופט הדרום-אפריקני ריצ'ארד גולדסטון הוא בוגד – עוד יהודי, שהזיק לעמנו יותר מאשר עשרות גדודי מחבלים, ושירת את הלוחמה המדינית ואת הלוחמה הפסיכולוגית נגדנו ברחבי העולם. באידיש קוראים לטיפוס נתעב כזה, "שטינקער" (מונח, המשמש כיום למשהו אחר לגמרי). בערבית קוראים לטיפוס כזה, "ג'סוּס".

לכן, אין פלא, שציבור היהודים ביוהנסבורג לא רצו, שיבוא לבר-מצווה של נכדו בבית-הכנסת, ורק בהשתדלות אדירה של משפחתו ושל חבריו הורשה גולדסטון להשתתף בטקס. כל זאת משום שלדעת הקהילה היהודית בדרום-אפריקה, סיכן גולדסטון את מדינת ישראל בדבריו חסרי האחריות על פשעי מלחמה, שביצעה במהלך מבצע "עופרת יצוקה".

איני זוכר החרמה כל כך בוטה של יהודי בקהלתו – חוץ מרכילות, המסתובבת בפרבר עשיר למדי של ואשינגטון הבירה, לגבי בכיר לשעבר במחלקת המדינה האמריקנית, שנודע כעוין לישראל: לכאורה, הבכיר התבקש לא להגיע לתפילה בבית-הכנסת שלו, כיוון שהקהל לא רצה להתפלל עמו במניין.

ופתאום, שינה גולדסטון את שירו, וחזר בו מהאשמותיו במאמר בואשינגטון פוסט. מעט מדי, מאוחר מדי. קשה לי להאמין לטיפוס כל כך חלקלק וכה מפוקפק, שאכן התחרט, וחזר בתשובה. לפיכך, לא הייתי מאמץ את הצעתו הפרובוקטיווית של תא"ל אבי בניהו, שהציע, בראיון פרידה עם ירון דקל בקול ישראל, להפעיל כעת, לאחר תדריך מתאים, את גולדסטון כמסביר למען ישראל, שיזים את הטענות של ועדת גולדסטון נגד המדינה. בוגד נשאר בוגד, ואני מתקשה להאמין לחרטתו.

אולם, מאמרו של הבוגד מעלה שאלות שונות. למשל, שואל פרופ' יובל שני כמה שאלות מטרידות – "... יש להרהר בשאלה אם ממשלת ישראל תרמה באופן התנהלותה בפרשה ליצירת אותו מצג שווא שלפיו פעולותיה בעזה נועדו לפגוע במכוון באזרחים פלשתינים [כך!] ... נדמה אפוא שהלקח שיש להפיק מהפרשה הוא כי שיתוף פעולה עם גופים בינלאומיים – גם גופים הצפויים להיות ביקורתיים ביחסם לישראל – לעתים עשוי להקטין את פגיעתם הרעה ... בסופו של דבר מאמר הדעה של גולדסטון מנקה את ישראל מהאשמה חמורה על דרך ניהול המערכה בעזה, אך אינו פוטר אותה מהצורך למצות את החקירה בכל הנוגע לכל אחת מהתקריות שהתרחשו במבצע והמעלות חשד להפרתם של כללי המשפט הבינלאומי".

דעה אחרת יש לעפר דרורי, עמיתי, שסבור – בצדק רב – "... לצד התנצלותו [גולדסטון] יש לברר ולבדוק איזה נזק גרמנו לעצמנו בעקבות הדוח ובעקבות נטייתנו לקבל כל גינוי חיצוני עלינו באהבה ...

"האם לא ראוי לשנות את ההנחיות שניתנו בעקבות הדוח המצמידות לכל מח"ט ואולי מג"ד עורך-דין מטעם הפרקליטות [הצבאית] שיחווה דעתו לפני כל פקודת אש האם היא תואמת את 'החוק הבינלאומי'?"

ודרורי חותם בשאלה רטורית – "ומה לגבי ישראלים רבים אשר אימצו אל לבם את דוח גולדסטון כמוצאי שלל רב ועשו בו שימוש ל'הוכחת' התנהגותנו הלא-מוסרית של צה"ל במבצע 'עופרת יצוקה', האם מי מהם יתנצל עכשיו על חשדותיו? האם מי מהם יכה על חטא?"

הבלוגר הבריטי ריי קוק הרבה יותר חריף בדחותו את הרעיון, כי גולדסטון התחרט. קוק מנתח פסקה פסקה את מאמרו, ומגיע למסקנה חמורה, כי אין להאמין לחרטתו, וממילא הערבים, השמאלנים וגורמים אנטי-ישראלים ימציאו הסברים מדוע חזר בו גולדסטון מכמה מהאשמותיו נגד ישראל, וידחו את מסקנותיו החדשות.

גם איזי לייבלר מפקפק בחרטתו של הבוגד. "ניתן היה לצפות כי כאשר ריצ'רד גולדסטון ירגיש מחויבות מאוחרת לחזור בו מהכפשתו המקורית והמזעזעת את ישראל, הוא יבחר במדיה המתאימה למתן ההצהרה שלו ולא בכתיבת מאמר דעה מעורפל בעיתון וושינגטוני" – הוא כתב בטורו בישראל היום [ההדגשות שלי – אב"ץ].

עוד על תעלולי משטרתנו (א')

עו"ד משה מכנס, ידידי, תקף את הדברים, שכתבתי נגד המגמה של המטה הארצי של המשטרה לעטר בצל"שים את שלושת בכירי משטרת חיפה, שנספו בשריפה בכרמל.

הסברתי, שהוא טועה, וביסוד הכוונה המשטרתית להסתיר את האמת החמורה, ולמנוע חקירה בנסיבות האירוע – כפי שטוענות המשפחות השכולות של צוערי שירות בתי-הסוהר.

טענתי העיקרית – המתבססת גם על מאמרי על הצל"שים בצה"ל – הנה שנדרשת מקצין בכיר (על אחת וכמה איש צבא קבע) נורמה גבוהה ביותר, והדברים שאירעו לכאורה בכרמל היו במסגרת תפקידם של שלושת קציני המשטרה – גם אם הביאו למותם.

על דברי עו"ד מכנס הגבתי: "עקרונית, איני מאמין למשטרת ישראל, שרכשה את חוסר-אמוני בעבודה קשה ובהשתדלותה הרבה בעשרות השנים האחרונות.

"דרך אגב, חושב, שמרבית אזרחי המדינה מסכימים עם דעתי השלילית על משטרתנו האומללה, והדבר מתבטא בסקרי דעת קהל על אמון הציבור במוסדות המדינה.

"אחרי מחקר ארוך של הצל"שים בצה"ל, תוך השוואה לנעשה בצבאות זרים - הגעתי לפרשנות עמוקה לגבי מניעי הצל"שים. רובם נועדו לכסת"ח. כלומר, לעטר מחדלים של הארגון בעטיפה יפה, ולפיכך לתייגם כמעשים נכונים וטובים.

"לצערי, זה מה שאני חש לנוכח פרשה זו. מישהו במטה הארצי של המשטרה חושב, כנראה, (א) לצ'פר את שאירי הקצונה, שנספתה בדליקה (ושוב, מה היה להם לעשות שם?!); ו-(ב) לעטוף את הנספים בעטרת גיבורים (האמנם היו שלושת השוטרים הבכירים כאלה, או שנקלעו למצב בלית ברירה, ולא יכלו לחלץ את עצמם?), כדי למנוע/להחליש את הרינונים בדבר אי-סדרים במשטרה ו/או בשב"ס, שגרמו לאסון האוטובוס.

"אשמח מאוד לראות את תיקי החקירה ואת התיקים, שעליהם התבססו הממליצים לצל"ש. אך כמו בצה"ל, אני מניח, שהתיקים הללו יישארו נסתרים מעין בוחנת – גם אם יצווה בית משפט לחושפם. כפי שהוכיחה עתירתנו [עתירת הפורום לאזרוח תחקירי קרבות ולקחי מלחמה] נגד ארכיון צה"ל בעניין הצל"שים במלחמת יום הכיפורים – לממסד המושחת של מדינתנו יש טריקים נבזיים להסתיר את ערוותו מפני הציבור".

קפקא בנֶצר, או עוד על תעלולי משטרתנו (ב')

עוד לא שככו ההדים על דברי קלמן ליבסקינד (כתב מעריב, חובש כיפה, שמתנחל במושב גִמזוּ – בתוך הקו הירוק) על החוויה הקשה שעבר, כשניגש למשטרת לוד, כדי להתלונן על תקיפתו בידי ערבים בכניסה למושבו, וכבר דואגת משטרתנו לספק לנו סיפור נוסף באותו הנוסח – הפעם מהיישוב נֶצר בגוש עציון.

ביום שישי (כ"ו אדר ב', אחד באפריל) תקפו שישה ערבים את אורי פלסי משדה יעקב ואת יגאל דביר מאפרת, ששתלו נטיעות על אדמות מדינה, לאחר שערבים עקרו אותן שבוע לפני כן. ערבי תקף את אורי עם מקוש, ויגאל הציל את חייו כשמנע בשנייה האחרונה מהערבי להכות את אורי. אורי נפצע קל.

כוחות הביטחון הוזעקו, ולמקום הגיעו הצבא והמשטרה. כשאורי ויגאל נכנסו לתחנת המשטרה להגיש תלונה נגד הערבי על התקיפה, אמר החוקר לשניהם, שהם חשודים בתקיפת הערבי. הערבי לא רק תקפם, אלא גם הגיש תלונה נגדם; ועכשיו הם חשודים. שני היהודים נחקרו, נלקחו מהם טביעת אצבעות, וניתנו להם צווי הרחקה לחמישה-עשר יום לרדיוס של 500 מטר מאזור האירוע

מזה שנתיים מנהלים הערבים, בנוסף לבנייה בלתי-חוקית, גם אינתיפדת נטיעות, ובונים חממות ותשתיות. הם נענים לקריאת סאלאם פיאד לשתול מיליון עצים בשטח C דווקא. בעזרת ארגונים בינלאומיים, נוטעים הערבים כמויות עצים, שלא נראו כמותן באזור. תנופת הנטיעות של הערבים מצביעה על הכוונה לקבוע עובדות בשטח, כדי לשבור את הרצף ההתיישבותי בגוש עציון בפרט וביהודה ובשומרון בכלל.

וכמו שצרחו הפורעים במאורעות – "הממשלה עמנו!" (אלדוולה מענא): אצל היהודים האכיפה וההקפאה הן של מאה אחוזים.

ובמקביל, מודה דובר צה"ל, כי השב"כ מעורב בתהליכי הגיוס של נערים מיהודה ומהשומרון. לכאורה, אין בזה פסול, אלא שזו מכבסת מלים. המדובר בלחץ לא-הגון על נערים להלשין על חבריהם ל"מחלקה היהודית", וָלא ייפגעו סיכויהם לשרת כאוות-נפשם בצבא. אחר כך תמהו כל ה"צדיקים" מדוע נזעקו מנהיגים שונים להשתדל נגד מינוי י', שהיה ראש "המחלקה היהודית", לראש השב"כ.

איך אפשר להסביר כל זאת?!

כנראה, מישהו עובד ברצינות ובהתמדה על ניתוק הקשר בין בנימין נתניהו לבין ציבור מצביעיו. במרוצתם קדימה הם קורעים הכל – כולל את מעט האמון, ששוקם בין הצבא לבין המתנחלים (עיינו בהתנפלות הלילית על ביתו של משה – בן הרב אביחי – רונצקי באיתמר. ואני מזכיר ייחוס אבות, רק משום שאני חולק על גישתו הממלכתית של כבוד הרב, שיש לי הערכה רבה לעברו הקרבי, למנהיגותו ולגדולתו בתורה).

ארבעים חכמים לא יצליחו למשות אבן, שזרק טיפש אחד לנהר – נהג אבי המנוח להגיד תכופות. וכאן עומדים ארבעים ליגיונות של זדים, המצרים את רגלי היהודים בחמת-זעם. כפי שאמר לי מתנחל, "שביבי יחפש אותנו בבחירות ...".

תאריך:  05/04/2011   |   עודכן:  05/04/2011
אביתר בן-צדף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
על תעלולי גולדסטון הבוגד
תגובות  [ 14 ] מוצגות   [ 14 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
צנחן
5/04/11 20:58
2
משטרה? משטרע!
5/04/11 22:43
3
ואוהב ישראל
6/04/11 05:31
 
קורןנאוה טבריה
6/04/11 09:45
 
קורןנאוה טבריה
6/04/11 09:52
 
קורןנאוה טבריה
6/04/11 10:07
4
קורןנאוה טבריה
6/04/11 06:24
5
אורי מילשטיין
6/04/11 08:30
 
צנחן
6/04/11 20:38
6
כתומית
6/04/11 09:24
 
אביתר בן-צדף
6/04/11 21:50
7
המשטרה והצדק
6/04/11 11:13
8
w3
6/04/11 19:23
9
במבי קוך
7/04/11 03:14
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עיריית כפר סבא תפצה את העיתונאי אבישי מתיה בכ-15 אלף שקלים בשל הוצאת לשון הרע, כך פסקה בשבוע שעבר שופטת בית משפט השלום בכפר סבא, רחל קרלינסקי.
05/04/2011  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
נתונים מראים, כי 50% מכלל האוכלוסיה בישראל נזקקת לתיקון ראייה ו-12% מתוכם מרכיבים עדשות מגע. תחום עדשות המגע בישראל עדיין נתקל בסקפטיות והמון דעות מוקדמות. להלן מגוון מיתוסים נפוצים בנושא עדשות מגע שהמציאות דואגת לנפץ אותם.
05/04/2011  |  עמוס ריינד  |   כתבות
"אמא-מה" הוא מחזה מבדר וקולח, מבדח ושנון, המורכב מאוסף מערכונים החושפים את סודותיה הכמוסים של כל אם. הדר גלרון שכתבה וביימה את המחזה הצליחה ללהטט עם להקת השחקנים המוכשרת של בית צבי ברמת גן והתוצאה היא ערב מעניין, מרגש ומצחיק שאין בו אף רגע דל.
05/04/2011  |  חיים נוי  |   כתבות
מדע הרפואה עומד בפני שינוי תפיסה בכל הקשור לאחידות למחלות ולגורמיהן, אצל גברים ונשים. כמו שרפואה הבינה לפני כ-150 שנה שיש צורך להסתכל באופן שונה למשל על ילדים מאשר על מבוגרים, כך כיום הולכת ומתגבשת תפיסה שיש שוני לא קטן בהתנהגות המערכות השונות בגבר לבין אותן המערכות אצל אישה.
05/04/2011  |  יובל לובנשטיין  |   כתבות
מערכת הבחירות לראשות לשכת עורכי הדין נפתחה רשמית ועל תפקיד היו"ר מתמודדים היו"ר המכהן יורי גיא-רון ויו"ר ועד מחוז תל אביב דורון ברזילי. מצער להיזכר מי היו עורכי הדין שמילאו את התפקיד בעבר היותר רחוק ומה היה שיעור קומתם המקצועי, לעומת המתמודדים כיום. אולי יש בכך כדי לשקף את מצבה של לשכת עורכי הדין. עובדה היא שעורכי דין מהשורה הראשונה כבר אינם מתמודדים על התפקיד.
05/04/2011  |  עו"ד משה גולדבלט  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', והשר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר, מציעים להגיב בלשונו של "בעל הבית משתגע" וקראו להגיב להתקפה בחריפות רבה    לצערי, לקולות אלו יש תומכים בממשלה ובקבינט
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il