|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

המגרש הפוליטי לא יעשה לו טוב

טוב לו ליאיר לפיד אם ייוותר בעולם התקשורת ולא ייכנס לפוליטיקה השתתפות במסחר בזמנים אלו - רק לבעלי לב חזק מה קורה בגזרת הפרנק השווייצרי? אם אריה דרעי מצפה לתמיכה מוחלטת, הוא עלול להתאכזב תחזית אסטרולוגית לשבוע 19.8.11-12.8.11
12/08/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
המגרש התקשורתי עדיף לו. יאיר לפיד [צילום: פלאש 90]

הירח המלא בתאריך 13.8 במזל דלי, עם השמש והוונוס במזל אריה היצירתי. מאחר שהמבנה מכיל גם את נפטון, יש הזדמנות ליהנות מחופשות ומפנטזיות, יש כאן התעוררות של אהבה, שמחה והרפתקאות, אבל היזהרו משיכרון חושים. יש פוטנציאל גם להונאה בתחומי הרומנטיקה, יש כאלה שמומלץ להם לא לקחת או לשתות "משהו" שעוזר להוריד את מנגנוני ההגנה ושמסיר את הגבולות, מאחר שחשיפה אישית גורמת גם לא פעם לחשיפה של סודות אישיים עסקיים או רומנטיים מאחורי הקלעים, כאלה שלא רציתם שיידעו.

אנו ברצועת זמן קצרצרה בה אנשים נוטים לבחון אם להישאר במערכת יחסים שלא משרתת אותם יותר. בשבת ובראשון כדאי ורצוי לא להאזין למה שמרגישים, מאחר שלא תוכלו לחזור בכם ולבקש סליחה, לא תוכלו לשנות צעד שתעשו או החלטה שתתקבל בזמן הזה. תילחמו על מה שאתם רוצים באהבה, תדרשו ותבקשו, מאחר שהכוכבים ייענו לכם. אין מקום לכאב, תנו אמון במה שיש ומה שיש זו אהבה.

זו גם תקופה שאינה טובה לניהול מו"מ, להסכמות או לחתימה חוזים. תמיד יש צד אחד שמנסה להשתלט, במובן השלילי, על מחשבתו של השני. עדיף להמתין לתאריך 18.8-17.8, האווירה תהיה קצת יותר נעימה. מבנה הכוכבים כעת דורש תשומת לב לפרטים, וכידוע, זה למעשה העיקר בכל מסמך, לכן עדיף לחכות לחודש ספטמבר.

כוכב מרקורי עדיין בנסיגה, גורר אי-הבנות בעיקר בתקשורת בינאישית, אבל גם פרשנויות מטעות בתקשורת הגלובאלית. חישבו פעמיים לפני שאתם מתבטאים, כדי לא לפספס את המסר שאתם רוצים להעביר לזולת. כוכב מרקורי בנסיגה הוא אחת הסיבות לעיכובים, דחיות ושיבוש לוח זמנים. "גדולתו" של כוכב מרקורי בנסיגה היא השמועות והרכילות. את כל מה שאתם קוראים או שומעים, בחוג הבינאישי או בתקשורת הכללית, כדאי לסנן ולבחון שוב בחודש ספטמבר, אחרי שמרקורי יחזור ללכת במסלולו המוכר.

האווירה עדיין תוססת, כל אחד מאיתנו חווה את הצד האמוציונלי האישי, מול המציאות החיצונית הריאלית. נסו להתרחק ממקומות שעלולים לגרור אתכם למאבקי כוחות. יש אנשים שיש להם נטייה למשוך לכיוונים לא ראויים, לכן שימרו על ערנות כדי לא להיגרר לפינות האלה. היזהרו מאלה המציגים עצמם כאינטלקטואלים, כאלה שהחשיבה שלהם שמרנית או אובססיבית, עם הרבה ניתוחים ואנליזות אינסופיות. זיכרו, מרקורי בנסיגה אוהב "טריקים ושטיקים".

הימים שיגיעו לקראת השבוע הבא עלולים לאכזב, מאחר שכל מה שחשבנו שיהיה לא קורה בדיוק כמו שקיווינו. התפכחות זה לא נעים, אבל זו המציאות.

אנחנו חווים תקופה של חוסר-ודאות המשפיעה על כל התחומים בחיינו. נסו לחשוב חיובי, לראות את מה שיש לכם כאן ועכשיו ולמצות אותו. במקביל, אל תשכחו לזרום עם השינויים המתרחשים. אלה שינויים שהיו צפויים, ונכתב עליהם כאן בכתבות רבות לאורך השנה האחרונה.

החוויות של השבוע האחרון בכל הרבדים, היו חזרה גנרלית לשנים הבאות. אין זה נכון להתנגד, ההפך, נסו להשתלב, והעיקר - אל תוותרו בדרך על סבלנות וסובלנות.

בכתבה שפורסמה ב-News1 ביום שישי שעבר נכתב: "לפנינו שבוע המביא עימו מבוכה וסימני שאלה הנוגעים לפנסיה, או יותר נכון לקרנות ההשקעה שהן הבסיס לפנסיה. המציאות הכלכלית הקיימת יצרה רווחים נמוכים מהממוצע, מה שמניע חלק מהציבור לשנות את מבנה תיקי השקעה, בגלל חוסר הוודאות".

בעקבות הפאניקה שהייתה בשווקים, "בעזרתו האדיבה" של כוכב מארס במזל סרטן, ההשפעה, כמו שנכתב כאן, הייתה בשרשרת, כמו בנפילת קוביות דומינו. כמעט כל אחד מאיתנו מושפע מהמפולת הכלכלית שנוצרה. התגובות ההיסטריות בשווקים במהלך השבוע האחרון העלו את השאלות ליציבותן/פגיעותן של קרנות הפנסיה.

התמונות המגיעות מבריטניה, ברצועת הזמן של השבוע האחרון, עונות לאזהרה שנכתבה: "זו תקופה בה יש נטייה להתגוננות יתר, יש נטייה להציג אולטימטום וההקצנה יכולה להוביל לעימותים אלימים".

אנגליה זו אחת המדינות שליקוי החמה השפיע עליה ועוד ישפיע, כמו שנכתב כאן בתאריך 1.7.11: "ליקוי החמה משפיע גם על בריטניה הגדולה ואירלנד. שההורוסקופ שלהן נכון לתאריך 1.1.1801. גם שמש וגם הציר הדרומי מושפעים ממולות של הליקוי, לכן אפשר לצפות לאי-שקט בבלפסט, אבל לא נופתע אם יתעוררו גם בעיות המחלישות את הממשל במדינות האלה ובהמשך יגיע השינוי, או המהפך, עם המבנה של הכוכבים אורנוס ופלוטו. שקט לא יהיה באזור שם".

דרך אגב, בכתבות קודמות נכתב לא פעם שאורנוס/פלוטו מעוררים את הצד הלאומי או הלאומני. והנה שוב שמענו את קמרון, ראש ממשלת בריטניה, מדבר על כישלון הרב-תרבותיות בארצו. לאורך השנים הבאות סימני השאלה בנושא יחזרו ויעלו, הממשלות במדינות רבות יעסקו בזה ויחפשו את הפתרון היצירתי לבעיה. השאלה היא אם זה אפשרי?

אצלנו: דרעי ולפיד בפוליטיקה
אריה דרעי. חד-חושים [צילום: אורי פורת]

במהלך החודשים האחרונים "נזרקים" שמות בתקשורת כדי להאיץ הצטרפות או חזרה של אנשים חדשים/ישנים-מוכרים למערכת הפוליטית.

אריה דרעי: בן מזל דלי עם אופק במזל גדי. מבנה המפה שלו מעיד על אדם האוסף מידע לפני שמתבטא. החושים שלו חדים מאוד, רעיונות חדשים אותם נוטה לחזור ולבחון. דרעי, אדם חכם מאוד, עם כושר ניתוח ריאלי ומעמיק של מצבים. החולשה אצלו זה כוכב נפטון, היוצר אצלו כמיהה למשהו שאינו קיים, ועלול לא פעם להוליך אותו עצמו למקום הלא נכון. אולי גם סוג של הונאה עצמית? אבל אין ספק שהוא אדם עם נוכחות והשפעה מרשימים במיוחד. לפי ההורוסקופ האישי שלו, הוא נמצא עדיין בחוסר-ודאות, ועל כל שני צעדים שהוא עושה קדימה, יש צעד אחד אחורה.

בהשוואת המפות בינו ובין מדינת ישראל, הירח שלו במזל תאומים נמצא בצמידות לכוכב מרקורי של מדינת ישראל, קשר המעיד שהוא מתחבר למנטאליות החברתית כאן, גם אם הוא מגיע מעולם תורני. החיבור מצידו הוא רגשי, אבל האינטרסים הדדיים. כוכב נפטון של המדינה נמצא על ראש דרקון של אריה דרעי, מעורר השראה, הפריה הדדית, עוזר לו להמריא לרבדים רוחניים. אבל אין התמדה.

כוכב סאטורן של דרעי מול כוכב ונוס של המדינה - מצב שהוא לא חיובי לנושא חברתי וסוציאלי. לאיש יש ציפיות וביקורת שלא מתאימים לחברה הישראלית הרחבה, כך שיש לו קושי עם יחסי הציבור שלו במדינה.

גם בקומפוזייט שלו עם מדינת ישראל יש מסרים דואליים. מחד-גיסא, יש ניסיון לבנות מסגרת ארוכת טווח, אבל ההיסוסים לא נעלמו. אם דרעי מצפה לתמיכה טוטאלית, הוא עלול להתאכזב. בתקופה הנוכחית, עד דצמבר 2011, יש בנייה של שותפות שיש בתוכה אוטונומיה אישית, כלומר, הגדרה ברורה של התפקיד, אבל הוא מבקש להימנע מהצד הייצוגי הנורמטיבי. מבנה כזה של כוכבים נותן תחושה שזה מתאים להתחברות לקבוצה המייצגת נישה מסוימת בלבד (שס או אחות תאומה לה). עם הכוכבים על ציר 6-12 זה הפרוטקציה, מציאת אנשי מפתח בתוך המערכת המסייעים לו לפתוח דלתות, כלומר אין כאן התמודדות עצמאית, אם יקבל מקום ותפקיד במערכת קיימת, זה יהיה בסדר עבורו.

קשה לראות בחודשים הבאים תהליך שמשמעותו התפתחות. גם אם יעשה צעד במטרה לפרוץ דרך, מבנה הכוכבים מקשה על החלטות לטווח ארוך ויש קושי לממש פוטנציאל. כאשר יגיע מועד הבחירות, נוכל לבחון שוב מה מצבו הרלוונטי.

יאיר לפיד: בן מזל עקרב, עם ירח במזל סרטן. השילוב מעיד על אדם שהתדמית חשובה לו מאוד. הירח במזל סרטן, עם ונוס מבודדת, לא מעידים על ביטחון גדול. הוא צריך תנאים מקסימליים כדי לבטא את עצמו ואת זה לא מוצאים בפוליטיקה. עם הירח במזל סרטן, יש נטייה לפחדים, כך שהוא יחשוש להתבטא אם לא ידע שיש לו גיבוי מראש. בנוסף, השילוב של כוכב מארס עם אורנוס במפתו האישית מעיד על קוצר-רוח.

התנהלותו כבר עתה מעידה שהוא חושש לקבל החלטות רדיקליות ומעדיף לפי שעה להישאר במקום מוגן. למעשה, הפופולריות שלו נובעת מצמידות שיש בין הירח שלו במזל סרטן עם כוכב ונוס במדינה. הוא חש מחובק וזה אולי נותן לו תחושת כוח, זה עוזר לו מאוד ליצירת יחסי ציבור, אבל מקבץ כוכבים במפה האישית שלו, הכולל את השמש והמרקורי במזל עקרב, נמצא על זנב הדרקון של המדינה, המשמעות תתבטא בקארמה שלילית.

המגרש הפוליטי לא "יעשה" לו טוב. השילוב מצביע על כך שאין לו מבט לעתיד אלא שקיעה בעבר, הוא חושב שהוא יודע מה נכון, אבל הגלישה אצלו לביקורת היא בלתי נמנעת. הניסיון להישען על מה שהוא יודע ירגיז רבים. הוא עלול להתנשא, לנסות להוכיח שהוא ורק הוא יודע מה טוב למדינה. השילוב בין זנב הדרקון וכוכב מרקורי יציג אותו כקפדן, ביקורתי, שעלול לגלוש גם לניג'וס. לכן אם ישתלב בפוליטיקה ישלם על כך מחיר כבד. (זוכרים את עמיר פרץ שבחר בתפקיד שר הביטחון, בחירה המנוגדת לקארמה שלו, תפקיד שלא היה נכון עבורו? האם מישהו שכח לו את המשקפת ההפוכה?)

אבל בעולם התקשורת, בו הוא מצוי כבר שנים, הוא מוכיח יכולת נפלאה ושובת-לב תוך שימוש במילים, ובעזרתן הוא יכול להאיר ולבקר. זה עולם בו הוא מרגיש טוב, הוא נמצא במקום שמגונן עליו, הוא לא צריך להתמודד ולכן הוא חווה הצלחה.

"הזמן הגון הוא, כי במהלכו מגלה הוא תמיד את האמת" [פראנסיס בייקון].

השבוע...

12.8 יש נטייה לעשות דווקא. ייתכן גם שתהיה התפרצות שלא התכוונתם, הכל בגלל שאינכם רוצים לחוש מוגבלים בכלל. בעיות שצצו לאחרונה נפתרות במהלך היום, אם אתם פתוחים להקשיב, אבל אם מישהו מנסה לפגוע בכם, התנתקו מיד. בשעות הערב יש אפשרות למפגשים חברתיים, אבל אל תערבו כספים או עסקים בפגישות אלה.

13.8 מפגש עלול להביא מאבקי כוח, כדי להיות בשליטה. מאידך-גיסא, ישנם מאבקים עם עצמכם, בחיפוש פנימי אחר הדרך להתחזק נוכח האירועים מסביב. אל תתפתו להבטחות נוצצות או לסיפורי מעשיות, ההתפכחות אחר-כך לא נעימה. יש רצון וצורך במפגשים חברתיים, אבל בה בעת גם לשמור מרחק. אין זה יום לשיתופי פעולה. הצד האמוציונלי מטעה אתכם.

14.8 אתם נכנסים לשיחות בהן אתם במרכז, אבל בהמשך היום יש סוג של התקררות רגשית, המשפיעה על ההתלהבות שליוותה אתכם בבוקר. הירח בטל משעה 15:24 עד שעה 15:54. כן, אין טעות, כחצי שעה. בהמשך מתעוררת יותר השראה, הרגשות חזקים במיוחד, אבל משלבים גם חמלה ומשמעת עצמית.

15.8 היום ט"ו באב, חג האהבה. רגישות גבוהה יותר משפיעה על דרך פעולתכם, עם נטייה לטפל באחרים, אבל אינכם מאבדים את המשמעת העצמית, ואוחזים במושכות עם כוח הרצון החזק שלכם. אין שום רצון להפוך לקורבן. עליכם להתבטא בחופשיות, אבל גם לחשוב על התוצאות של הדברים בעתיד. הירח בטל היום משעה 11:07 עד יום רביעי בשעה 03:02 לפנות בוקר. הירח בטל לאורך כל יום שלישי.

16.8 היום כולו ירח בטל. המשיכו בתוכניות שלכם, אל תיכנסו להתחייבויות חדשות ואל תצאו למסע קניות. אתם חווים חוסר שקט רגשי, חוסר סבלנות, מרגישים שאינכם מקבלים מה שאתם רוצים. העדיפו היום מעבר לשגרה, מפגש סתמי עם חברים על כוס קפה, להתפרקד על הספה, לקרוא, לשמוע מוזיקה, או סתם לבהות בטלוויזיה.

17.8 למילים יש השפעה טובה היום. השתמשו במילים כדי לקדם אינטרסים אישיים חיוביים. תיהנו היום מאהבה, מהחיים עצמם, יש הזדמנות לרכוש לעצמכם דברים יפים, תיהנו ממה שיש לכם, אבל השתדלו לעשות כל דבר בלי הגזמה. אי-נוחות עלולה להיווצר אם אתם מנסים לדחוף משהו במקום שלא רוצים בזה. הקונפליקטים מגיעים אם אחד מהצדדים מתנהג באגואיסטיות. זה יום שחבל לקלקל אותו בגלל מילים מיותרות.

18.8 מילים נשפכות באימפולסיביות, אבל מקבלות משמעות ומשפיעות, במיוחד אם הן מגיעות מהלב. יש הזדמנויות יוצאות-דופן שכדאי לקחת ולמנף אותן, כדי להגיע לתוצאה המבוקשת. אם אין ברירה, העדיפו להתפשר על הישגים, או להשיג פחות ממה שתכננתם, או שחשבתם שמגיע לכם ולא לוותר על הכל. לא תצטערו על בחירה כזאת. מפגשים עם חברים יהיו נעימים וחמים, אנרגיה טובה מביאה לתחושה של ביטחון עצמי, הבנה ומודעות לעצמכם.

19.8 ביחרו לעשות היום את מה שאתם אוהבים. השראה עוטפת כל תחום בחייכם, וההרגשה הטובה ביותר היא תוך בילוי משפחתי, או להישאר בבית וליהנות מהשקט שהוא נותן לכם. הירח בטל משעה 14:48 עד שעה 15:37. היו פתוחים להזדמנות כדי לקבל את מה שאתם מצפים לו. יש סיבה למסיבה.

כלכלה ושווקים

הכוכבים שוב מדייקים! הכותרות והתגובות בשווקים ובתקשורת שידרו היסטריה ופאניקה בכל מקום בעולם. בשבוע שעבר נכתב כאן: "כוכב מרקורי החל בנסיגה (3.8), ותמיד משפיע על שינוי מגמה, אבל מעברו של כוכב מארס למזל סרטן מיד אחר-כך למעלת האפס במזלות הקרדינאל מעלה המשפיעה על כל העולם, עורר את מדד הפחד בכל השווקים. מזל סרטן שנוטה לחרדות הושפע מכוכב מארס והגיב בהיסטריה... כדאי גם כאן לשים לב לשבוע הקרוב כשכוכב מארס מדליק את האורנוס/פלוטו. חוסר הביטחון של המצב הכלכלי בכל העולם משפיע כמו קוביות דומינו".

אנחנו עדיין בהשפעת כוכב מרקורי בנסיגה, עד סוף חודש אוגוסט. המשמעות היא שאין אפשרות לניתוחים נכונים של המצב בשווקים ובכלכלה בכלל. זו הסיבה שרק אנשים עם לב חזק יכולים להשתתף במסחר בזמנים האלה. הנטייה היא למסחר יומי, או לטווח קצר, אבל זה מתאים לאנשים שהולכים תמיד על הקצה.

בינתיים קשה לראות את התנודתיות נעלמת מהשווקים. כדאי יותר לשבת ולהמתין בסבלנות. בשבוע הבא (25.8-24.8) המארס ייפגש עם כוכב סאטורן במזל מאזניים. השמש תהיה במולות לנפטון, כבר יום-יומיים לפני כן - גם אלה לא אידיאליים לתחושת ביטחון, אבל זה יהיה בלי ההיסטריה של השבוע שעבר.

דרך אגב, שמתם לב לפרנק השווייצרי? מעניין לעקוב אחריו. אך לא, הוא לא יחליף את הדולר, זה לא מתאים לאופי השווייצרי, הם לא אוהבים לחיות במתח.

כוכב יופיטר, שנע בין המעלות הראשונות של מזל שור, גרם לשווקים להיות שמחים עד לתאריך 21.7. כוכב יופיטר חוזר על עקבותיו ויגיע למעלות הרלוונטיות בין התאריכים 7.3.12-7.10.11. האם ההזדמנות לחזור ולפזז ב"ירוק" בשווקים הגיונית? אחרי התיקונים יש לכך סבירות גבוהה, אבל שיהיה ברור, חוסר הוודאות הכלכלי יימשך בכל העולם.

תגובות השוק מהשבוע האחרון, הן רמז ברור לשנים 2015-2012. הסכנה למשבר מתמשך בארצות הברית, שעלול להגיע ל"בורות" עמוקים ממה שניתן להעלות כעת על הדעת. יש כבר ערים או מחוזות בארה"ב שהכריזו על פשיטת רגל, או בשפה אלגנטית - הודיעו שאין להם יכולת לעמוד בתשלומים. אין סימן שאלה בנוגע לכך שיידרש שינוי בדרך ההתנהלות הכלכלית בארה"ב, אבל לא רק שם, אלא בכל מדינה שכלכלתה נמצאת על כרעי תרנגולת.

מבנה של הכוכבים אורנוס/פלוטו, מזכיר את השנים 1877-1876 והשנים 1933-1930. המסר אולי מפחיד, אבל מבטיח שהמבנה הנ"ל הזה יביא לשינוי, שינוי כלכלי וחברתי.

תאריך:  12/08/2011   |   עודכן:  12/08/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רחוב שדרות שאול המלך במרכז תל אביב הוא ציר תנועה מרכזי המחבר את מפגש הדרכים בגין ונמיר במזרח, ורחוב אבן-גבירול במערב. הוא משופע באתרי ובמוסדות תרבות למיניהם, בין השאר שוכנים בו: מוזיאון תל אביב לאמנויות, הספרייה המרכזית של תל אביב "בית אריאלה", תיאטרון "הקאמרי", בית האופרה, אולם צוותא ועוד. לא רבים יודעים כי רחוב "תרבותי" זה הופך בשעות היום לרחוב נרקומנים.
11/08/2011  |  אלי אלון  |   כתבות
תשומת לב רבה ניתנת לשכרם של בכירי החברות הבורסאיות הגדולות, אך מסתבר שסיפורים לא פחות מעניינים נמצאים בחברות קטנות שרק מעטים שמים לב אליהם. תיקון 16 לחוק החברות, המחייב את החברות לאשרר מחדש הסכמים ישנים של העסקת בעלי השליטה וקרוביהם, מציף אל פני השטח כמה מאותם סיפורים, והנה אחד מהם.
11/08/2011  |  איתמר לוין  |   כתבות
בעבור מי ששמע את מהדורת החדשות, זה היה עוד דיווח לקוני. נער פלשתיני בן 15 מחברון נפגע פגיעת ראש, הועבר לבית החולים סורוקה ושם נקבע מותו. אך מאחורי הדיווח הזה מסתתר סיפור של יחסים הדדיים שנתפסים בעיני רבים כבלתי אפשריים. יחסים שונים לחלוטין ממה שמספרים לנו שנים על הסכסוך הישראלי-פלשתיני.
11/08/2011  |  אסף גבור  |   כתבות
עיתון הארץ יפצה את רענן דינור, לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה אהוד אולמרט, ב-50 אלף שקל, כך עולה מהסדר גישור שהוגש בשבוע שעבר לבית משפט השלום בתל אביב-יפו. בכך באה לידי סיום תביעת לשון הרע בסך מיליון שקל שהגיש דינור נגד העיתון וכמה מעיתונאיו.
11/08/2011  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
"תמול שילשום" הינו הרומן החשוב ביותר שכתב ש"י עגנון. הוא מספר על יצחק קומר (יפתח ארז) איש העליה השניה העולה לארץ. זהו בעצם רומן אוטוביוגרפי של עגנון עצמו. הוא לא מצליח להתאקלם בארץ נוסע לגרמניה וחוזר לאחר 12 שנה. זהו רומן שמתאר את תקופת העליה השניה כאשר יצחק עולה לארץ כדי "לבנות אותה ולהבנות ממנה"כאשר הוא שואל את עצמו את השאלה"למה באת לכאן, שולחני אינו חסר כלום ואני חסר הרבה"
11/08/2011  |  ליאון אלי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il