|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

יופיטר ומרקורי מסיימים נסיגה בחודש דצמבר

כוכבים אלה יוצרים בשמיים זווית שאינה מקדמת ליחסים בין-אישיים טובים, אלא מלמדת על הרבה מאוד פטפטת - אך כזו שאינה מביאה לשום מקום למעשה, כל עוד מרקורי ויופיטר נמצאים בזווית קרובה ומאתגרת זה לזה, עדיין לא כדאי לנו לקחת אחריות בנושאים שאינם הכרחיים
06/12/2011  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: AP]

השבוע מגיע כוכב התקשורת לסיום הנסיגה, אך עדיין מנהל את כולנו בחוסר יציבות וודאות.

בשבוע הקרוב יתיישרו שני כוכבים שמנהלים את חיינו גם אם אנחנו לא מודעים לכך באופן ממשי. שני הכוכבים הם מרקורי כוכב התקשורת ששהה בשבועות האחרונים בנסיגה במזל קשת, ובמקביל לו - יוצא מהנסיגה גם הכוכב יופיטר ששהה במשך כל החודשים האחרונים בנסיגה, וגרם לכולם לראות בזכוכית מגדלת את הדברים שמומלץ לתקן.

שני כוכבים אלה יוצרים בשמיים זווית שאינה מקדמת ליחסים בין אישיים טובים, אלא מלמדת על הרבה מאוד פטפטת - אך כזו שאינה מביאה לשום מקום. למעשה, כל עוד מרקורי ויופיטר נמצאים בזוית קרובה ומאתגרת זה לזה, עדיין לא כדאי לנו לקחת אחריות בנושאים שאינם הכרחיים.

הכוכב יופיטר ייצא ממעלת הנסיגה בה התיישר רק במחצית ינואר, ועד אז הוא ימשיך לדרוש מכל אחד לטפל בנושא הטעון תיקון בחייו.

ולכן, הפעם למרות שכוכב מרקורי יוצא בסוף השבוע ממעלת הנסיגה הרי שמומלץ לכולם לחשוב פעמיים האם זה נכון לכם לעשות את השינויים הדרושים עבורכם.

מומלץ לכם להיעזר בייעוץ מקצועי ולא להחליט החלטות חפוזות בתחומים משמעותיים שאחר כך אתם עלולים להצטער עליהם.

בתקופה הקרובה מומלץ לכם להיעזר במעברי הירח השחור על-מנת לנסות ולעזור לעצמכם בימים שאתם יודעים שאינכם יכולים לחכות למעברי כוכבים יותר טובים, אלא צריכים לנקוט בהחלטות מיידיות.

השבוע יהיה הירח השחור במזלות ובשעות הבאים:

מה-8 לדצמבר בין השעה 23:37 ועד ה-9 בדצמבר בשעה 02:53
מה-11 בדצמבר בשעה 10:52 ועד ה-11 בדצמבר בשעה 13:56
מה -13 בדצמבר בשעה 15:55 ועד ה-13 בדצמבר בשעה 21 :48

ולמי שעדיין לא יודע מה אומר המושג "ירח שחור", הרי שההסבר הוא שהכוכבים בשמים כל הזמן יוצרים זוויות זה לזה. בהתאם לזמן תנועתם, הם משנים מיקום בשמיים.

שינוי הזוית בין כוכב לכוכב יוצרת את הדינאמיקה שבשמיים המשפיעה כקרן לייזר גם עלינו כאן על פני האדמה.

כדי שתהיה דינאמיקה ורצוי חיובית, הרי שחשוב שכל כוכב יקבל תמיכה מכוכב אחר שישמש לו כ"קביים" כדי לחזק אותו בימים שהכוכב סובל מאנרגיה ירודה המשפיעה כמובן גם עלינו.

הימים ו/או השעות בשמים שבהם הירח בשמים אינו יוצר שום זווית והיבט עם כוכב אחר בשמים, נקראים ירח שחור כיוון שאלה הם ימים שבהם לא מומלץ לנקוט בפעילות משמעותית אשר עלולה לשנות סדרי עולם פנימיים וחיצוניים.

ולכן, במהלך כל החודש הקרוב בגלל שאנו נמצאים בסיומה של תקופה משמעותית שבה כוכבים רבים יוצאים מהנסיגה, מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי לפני התחלות חדשות ומי שלא יכול לאפשר זאת לעצמו, מומלץ לכם לעקוב אחרי המאמרים ולהיעזר בכל פעם במהלכי הירח השחור.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - לילידי השבוע יהיה זמן לתהות ביחס לכל הנושא המקצועי שלכם. נראה שהגיע זמנכם לשינויים ואתם תוהים כיצד לעשות זאת, ומתי הוא הזמן הנכון.

קשת - הכוכב מרקורי נמצא במזל שלכם בנסיגה ולא נותן לכם מרחב על-מנת לפעול כרצונכם. למרות שאתם מתאמצים מאוד הרי שהדברים מתנהלים שלא בקצב המתאים לכם וכמובן שלא לרוחכם. אתם נוטים להיות אימפולסיביים יותר מהרגיל עם סף סבלנות מאוד נמוך לצרכים של האחרים מסביבכם. במידה ולא תשמרו על פרופורציות, הרי שאתם עלולים לאבד סבלנות דווקא מול האנשים היקרים לכם ביותר.

גדי - קיבלתם מתנה משמים והיא העובדה שכוכב התקשורת נמצא החודש בבית תת ההכרה שלכם. זהו חיבור מצוין לכל האני הפנימי שלכם, ולכן יש לכם הזדמנות לקבל מסרים שונים על-מנת להבין את עצמכם ובעיקר את המניעים הפנימיים שלכם אל מול הסביבה וגם עם האנשים הקרובים לכם ביותר. ככל שיחלוף הזמן, הרי שהדברים יגיעו אליכם עם שינויים שיתאימו לכם יותר ויותר לתוכניותיכם המקוריות.

דלי - השבוע נפתח אצלכם בצורך להיות נאמנים למסגרת הקרובה לכם ביותר והיא בית ההורים והמשפחה. למרות הנטייה הטבעית שלכם לחופש, נראה שהקרובים לכם ביותר מחפשים את קרבתכם על-מנת לחוות את תחושת המשפחתיות שחסרה לכולם. מבחינה חברתית, אתם עומדים במבחן ולמרות שאתם חושבים שאינכם זקוקים לאחרים, הרי שלמעשה זוהי תקופת מבחן שתחבר אתכם לבאות.

דגים - אתם נמצאים בתקופה מעולה שבה סוף סוף אנשים קרובים אליכם מכירים ביכולות הטבעיות שלכם ומחפשים את קרבתכם. עובדה זו חריגה עבורכם במקצת כיוון שכמעט התרגלתם לכך שאינכם מקבלים את הפרגון המתאים למרות שנתתם מעצמכם הרבה מאוד כדי לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית. אל תהיו חשדניים. מומלץ לכם לזרום עם האנשים המחפשים את קרבתכם, כיוון שאתם בפתחה של תקופה חדשה וטובה עבורכם.

טלה - הכוכב וונוס נכנס אל בית הקריירה שלכם וייתן לכם אפשרויות להצליח דרך פיתוח קשרים חברתיים ומקצועיים עם אנשים שונים העוסקים בתחומים השונים מכם. על-מנת להצליח עליכם לחשוב מחוץ לקופסא ולא להרשות לעצמכם להיסחף אחרי הזרם. רק חשיבה שונה ולא שגרתית תוכל להקפיץ אתכם מבחינה מקצועית ולהביא אתכם אל השיאים החדשים אליהם אתם שואפים להגיע.

שור - אתם משקיעים אנרגיה רבה בכל הקשור לתחום המקצועי שלכם כיוון שאתם יודעים שאתם נמצאים בשיאה של תקופה שאם תשקיעו בה כמו שצריך, הרי שזו תהיה התקופה שתבנה אתכם בעתיד. זהו זמן מתאים להראות לממונים עליכם את היכולות האישיות שלכם כיוון שנראה שאתם זוכים להערכה בכל המקומות שאתם נמצאים, ולכן אתם גם יכולים לדרוש מהממונים, את מה שאתם יודעים שמגיע לכם.

תאומים - בשבוע הקרוב תרגישו תסכול פעמים רבות כיוון שתהיה בכם התלבטות בין ההיגיון לרגש. מצד אחד תהיו מודעים לעובדה שאתם חייבים להישאר נאמנים לעצמכם בכל הנושאים שחשובים לכם. ומצד שני, תרצו להיות קצת יותר גמישים אל הקרובים לכם אך עובדה זו תהיה מנוגדת לצרכים הטבעיים שלכם. ולכן, עד אשר לא תהיו שלמים עם האני הפנימי שלכם, לא תוכלו לקבל החלטה לכאן או לכאן שתמשיך לנווט את חייכם.

סרטן - נראה שאתם מאוד עסוקים בענייני עבודה ובעיקר בגלל העובדה שכוכב התקשורת מבצע את נסיגתו בבית העבודה שלכם. עובדה זו מלמדת על כך שייתכנו עיכובים ושינויים שלא לקחתם אותם בחשבון אך הם עלולים לשבש לכם את סדר היום שאתם מתכננים לעצמכם בגלל ההפתעה הכרוכה בשינויים שיתרחשו. הסביבה הקרובה עדיין ממשיכה להטריד אתכם, אך נראה שכרגע אין לכם מה לעשות אלא לזרום עם הנסיבות.

אריה - אתם מקבלים את מיטב ההכוונה לנושאים הדומיננטיים בחייכם ולא לנקודות שאינן משמעותיות דיין. הכוכב מרקורי מבצע את נסיגתו בבית היצירה, הילדים והרומנים שלכם כך שנראה שאלה מכם שיש לכם ילדים עליכם לוודא שאתם מובנים בבקשות שלכם אליהם על-מנת שלא תיחשבו בעיניהם כטרחנים. ואלה מכם המצויים במערכת יחסים נראה שאתם חווים קשיים, בעיקר בגלל חוסר הנכונות שלכם להתגמש ולהשקיע ביחסים.

בתולה - הכוכב מארס נמצא במזל שלכם אך בחודש הבא ייכנס לנסיגה וכבר מעכשיו נראה שאתם דומיננטיים יותר בעשייתכם ובתחומכם. הנושא החשוב לכם כרגע לבדיקה ושינוי הוא כל הקשור בנושאי משפחה. מומלץ לכם לבחון כבר מעכשיו את עצמכם ביחס לכל ההתנהלות המשפחתית מסביבכם. אינכם יכולים להכריח את הקרובים לכם לנהוג לפי התכתיבים שלכם ולכן עליכם ללמוד לשתף פעולה.

מאזניים - בתקופה הקרובה תהיו הרבה יותר קשובים לעצמכם בגלל העובדה שהכוכב מארס עומד לבצע את נסיגתו בחודשים הקרובים בבית תת ההכרה שלכם. בזמן זה תוכלו לקבל מסרים הרבה יותר מדויקים מהאני הפנימי שלכם, ולפתור בעיות שעד היום ידעתם שאתם חייבים לעשות משהו לגביהם, אך איכשהו עד היום לא הצלחתם להביא את עצמכם לכלל ידי פעולה. בתקופה הקרובה הדברים ישתנו לטובתכם.

עקרב - בתקופה הקרובה עליכם לעמוד בציפיות של עצמכם על-מנת להרגיש שאתם מממשים את עצמכם. זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם בגלל העובדה שאתם ניצבים בפני התחלות חדשות שגובלות עם סגנון חיים חדש, ועל כן, כדי להצליח בו מומלץ לכם לקחת אחריות על ההחלטות שלכם ולהבין שמה שאתם עושים עכשיו – ייתן למעשה את התשובה לדרך חייכם העתידית.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  06/12/2011   |   עודכן:  08/12/2011
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יופיטר ומרקורי מסיימים נסיגה בחודש דצמבר
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קשקוש בלבוש
6/12/11 22:18
2
בולשיט!
8/12/11 07:55
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"אני נחוש למגר את התופעות החמורות והשליליות שבאו לידי ביטוי בדוח מבקר המדינה האחרון, החמור ביותר שנכתב אי-פעם על רשות השידור", אמר מנכ"ל הרשות החדש, יוני בן-מנחם, עם מינויו לתפקיד. מאז, בתגובות הרשות על ביקורות שמופנות כלפיה, שבה וחוזרת הקביעה כי בין מבקרי ההנהלה הנוכחית מצויים כמה ש"כיכבו" בדוח "החמור ביותר" שהוציא מבקר המדינה על רשות השידור.
06/12/2011  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
אחת התעלומות הבלתי פתורות במהלך ההתקוממות בסוריה היא התעקשותו של המשטר בדמשק על כך שמאחורי המרד העממי עומדות "כנופיות חמושות". איש לא התייחס עד כה ברצינות לטענה, מה גם שמאז פרוץ ההתקוממות לא סיפק המשטר הסורי ולו שמץ הוכחה לטענה. אולם כעת מתחילים להצטבר רמזים המלמדים שלמה שנראה כטענה בגרוש של דיקטטורה במצור יש אולי בסיס במציאות. החצים מובילים לנסיכות קטר במפרץ הפרסי.
05/12/2011  |  פזית רבינא  |   כתבות
מלון רמדה בירושלים נראה בשבוע שעבר כמו ישיבה גבוהה. עשרות רבנים ומשפטנים גדשו את אולמותיו במסגרת הכינוס העולמי למשפט התורה של ארגון 'הליכות עם ישראל' מיסודו של הרב רצון ערוסי. לצדו של הכינוס הפומבי התקיים כינוס משנה סגור, שהפך בשנים האחרונות לאירוע המשמעותי ביותר בעולם המשפט העברי.
05/12/2011  |  יהודה יפרח  |   כתבות
למשל: מאחורי צילומה של העולה מארה"ב, רינת הלון, בו נראים מגדלי עזריאלי בצומת השלום מעוגלים, מסתתר סיפורה של צלמת צברית, שגרה רוב שנותיה בארה"ב, ועשתה עליה לא מכבר. היא משמשת כצלמת של מגדלי שלום ופרויקטים אחרים. לצורך הצילום המיוחד הזה, נתלתה מחוץ לחלונות המגדל כמו בסנפלינג, וכך השיגה את האפקט המיוחד של הצילום. רינת משמשת גם כצלמת של תיאטרון באר שבע, ואם שמתם לב לקרדיטים של הצילומים בביקורת על הצגת "למה לא באת לפני המלחמה?” בשבוע שעבר, ראיתם וודאי את שמה שם. נאחל לה הרבה הצלחה בדרכה בארץ הישנה-חדשה שלה.
05/12/2011  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
השופט: תאופיק כתילי, סגן נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת
05/12/2011  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il