|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

ערוץ 10: רק שינויים רציניים יצילו אותו

אם ערוץ 10 לא יבצע בשורותיו ארגון יסודי, הוא עלול להיסגר התנגדות ברוסיה למשטרו של פוטין האגרוף של פוטין ייצא מתוך כפפת המשי תחזית אסטרולוגית לשבוע 23.12.11-16.12.11
16/12/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   ערוץ 13 - המשבר   |   תגובות
ערוץ 10. על סף פשיטת רגל

התחושות הרגשניות של השבוע האחרון עדיין איתנו, אבל הן מתפוגגות בהדרגה. בימים אלה, עד לתאריך 20.12, יש תהליך שתחילתו היה בראש השנה האחרון 29.9.11. נסו להיזכר מה קרה אז, כדי להבין את הימים האלה.

קיים שילוב בין הרצון לסיפוקים מיידיים, קסם ואהבה, שקשה לממש אותם, בגלל מחסום הדרכים, שאוהב לומר "לא". חשוב לא לרוץ מהר מדי. (הכוכבים ונוס וסאטורן מנסים לנהל מו"מ) כך שיש כאן בקשה להכין עבודה ראויה כדי להשיג את החלום ולשתול אותו בתוך חיינו.

כוכב מרקורי סיים את הנסיגה במזל קשת, מתפלסף עם הדואליות שהשתלבה לתוך חיינו, וכדאי לשים לב לדרך בה אנחנו מנהלים שיחות עם עצמנו ומה בתוכנו משמיע את הקול הפנימי. התנודות בין אופטימיות וחשיבה חיובית, ובין זו השלילית, עלולות למשוך אותנו למטה למצולות. הנטייה לביקורת ולקיטורים לא נעלמה ואף תהיה ממושכת. הביקורת תמשיך להיות מופנית כלפי חוץ וכלפי פנים, וזה למעשה שורש הבעיה.

נעים קדימה ואחורה

הכוכבים הנמצאים במזלות משתנים, גורמים לנו לנוע קדימה ואחורה וחוזר חלילה, בניסיון לדעת מה רצוי יותר. גם המיקום של הכוכבים (מרקורי במזל קשת, עם מארס במזל בתולה), גורם לנו לומר את האמת ורק את האמת. זה די פשוט נכון? בעיקר כי כל אחד מאיתנו בטוח שרק הוא צודק. החזון וההשראה עוזרים לעצב את מחשבותינו, וחושפים אותנו לרעיונות חדשים, ובעיקר לאמת הפנימית, שיש לה כוח לשכנע אותנו לאן ללכת.

הקולות הפנימיים הם ההתנסויות וניסיונות העבר, והסיפורים המשוחזרים מעודדים את הידע והחוכמה שהם "אחרים", אבל עוזרים לנו להבין למה כדאי לשנות כיוון, לשנות חלק מהתוכניות עם כמה ניואנסים כדי להתכונן לפרויקט או לעבודה חדשים.

בנוסף, כוכב יופיטר נעצר במזל שור בתאריך 25.12.11, ומתחיל לנוע קדימה. התהליך הזה ישפיע בדרכו, ישחרר אותנו ויעזור לנו לנוע קדימה, עם חזון שיש לו בסיס, ונלמד באיזה שביל לבחור כדי להגיע ליעדים המצפים לנו בסוף הדרך. יש כאן מכלול של מידע שקיבלנו עוד בחודש נובמבר, ואנו נבין אלו תובנות רכשנו ואיזו מודעות קיבלנו בזמן מולדי הירח הבאים, שיהיו בנקודות רגישות של הקוסמוס. כל אלה יהיו הלפיד שיאיר את המסלול המתאים לכל אחד מאיתנו, כאינדיבידואל.

אתם תרגישו שאתם נפתחים, כמו ניצן של פרח, שאור השמש עוזר לו לחשוף את עלי הכותרת המרהיבים שיש לו בפני הקהל הרחב. אימרו את האמת שלכם, אבל מומלץ לשים לב למשמעות של המילים, מאחר שההשפעה שלהן תהיה חזקה הרבה יותר ממה שהתכוונתם.

להיזהר מתוספות מזון ומתרופות

במבנה הכוכבים שמתפתח, כדאי להיזהר עם אוכל, תוספות מזון ותרופות. תגובות אלרגיות אופייניות לימים הקרובים. בידקו שוב ושוב את התוויות ותאריכי התפוגה. היזהרו כאשר אתם עוסקים/עובדים עם צבעים וכימיקלים.

השמש עוברת למזל גדי בתאריך 22.12 (הפעם זה ב-22 בחודש!!!) במנעד לאורנוס. זהו היום הקצר ביותר בשנה המסמל את תחילת החורף. מבנה הכוכבים הנוכחי מסמל גם את הרבעון הבא, שימשיך להיות סוער מאוד.

מולד הירח בתאריך 24.12.11 במעלה 2.34 במזל גדי. הכוכבים משפיעים ומביאים אותנו למסקנות או למצבים "לא נחמדים" וזה עלול להתבטא באלימות קשה, בפעולות טרור, או בתאונת עבודה קשה בתעשיה. המקומות הרגישים הם צפון ומרכז אמריקה, קנדה, הודו, נפאל, מערב סין ומרכז רוסיה.

עצירתו של כוכב יופיטר במזל שור בתאריך 25.12, רומזת על הסכמות של הרגע האחרון, בעיקר בנושאים פיננסיים בכמה מקומות ומוסדות בעולם.

הערה חשובה

לאלו מכם שיש להם תוכנית לצאת במיזם חדש, פתיחת עסק או יוזמה אחרת, ההמלצה היא לנצל את רצועת הזמן שעד סוף חודש דצמבר להתחלה חדשה. עשו זאת גם אם אתם חושבים שלא השלמתם את כל הפרטים, מאחר שהחל בחודש ינואר 2012, כוכב מארס, שהוא סמל ליוזמות ולפעולות שאופיין תכליתי ועוזר ליישום, יהיה בנסיגה עד חודש אפריל, כולל. המשמעות היא שכל יוזמה שתחל בתקופת הנסיגה לא תתקדם ולא תענה על הציפיות. אלו מכם שנולדו בזמן מארס בנסיגה, לא ירגישו שיש בעיה, מאחר שהם רגילים להשקיע עבודה קשה במיוחד, עד שהם רואים תוצאות. מצב הכוכבים אינו אידיאלי להתחלות חדשות עד חודש יולי 2012, בעיקר אם חשוב לכם להתקדם ולהתפתח וכמובן להצליח.

השבוע...

16.12 הירח בטל משעה 03:18 עד 05:59 לפנות בוקר. מצב הרוח משתפר, אל תיתנו לביקורת או לרכילות לקלקל את מה שהשגתם. שימרו על יוזמות מעשיות, בתוכניות שלכם. המאמץ ישתלם בסופו של דבר.

17.12 חוסר שקט מאפיין אתכם וכדאי להשאיר צוהר פתוח לדברים חדשים, שונים ממה שהכרתם או שתכננתם עד כה. תפתיעו את עצמכם לשם שינוי.

18.12 הירח בטל משעה 04:28 עד שעה 10:06 בבוקר. אתם מתנדנדים בין סיפוק הצרכים שלכם בפינוק יקר, או לחסוך בהוצאות. החלטה קשה. אתם חשים דחויים או תקועים במערכת יחסים ומחפשים דרך להשתחרר.

19.12 הגישה אידיאליסטית ומשפיעה על תהליך קבלת ההחלטות. אתם לוקחים את האחריות ברצינות ובבגרות כדי לשתף פעולה לעזור ולהעניק לסובבים אתכם.

20.12 אתם לומדים להעריך מערכות יחסים בלי להשחיל פנימה את האגו. הירח בטל משעה 11:47 עד שעה 12:33 בצהריים. הימנעו היום במיוחד מהערות סרקסטיות. חזון ורעיון מבריק הופכים הכל לסיטואציה מורכבת יותר. דברו על הדברים בגילוי לב. רצון טוב ותקווה עוזרים לשלב את עולם הרוח והחומר בהלימה.

21.12 היו פתוחים למפגשים לא צפויים, שישחררו אתכם מהשגרה. אם זה קשר רומנטי או אפלטוני, תרגישו שנכנסו שמחה והתרגשות לתוך חייכם.

22.12 קבלו אחריות, שמתבקשת עתה בחייכם, וסלקו כל דבר שיש בו אלמנט של אשליה. הירח בטל משעה 11:47 עד שעה 14:03 בצהריים. אתם לוקחים דברים בדרך אקראית, ומופתעים מהתוצאה החיובית של מה שעשיתם. האופטימיות תמיד מנצחת.

23.12 ייתכן שאתם מעריכים את הדברים מעל ומעבר לערכם, ומשלמים על כך הרבה יותר מהשווי האמיתי. התגובות שלכם, הנובעות מכעס ומביקורתיות יתר, מרעילות את מערכת היחסים שלכם.

כלכלה ושווקים

כוכב מרקורי שינה מגמה בתאריך 13.12. בנוסף, נשמעו הצהרות של מנהיגים, אם אלה פוליטיקאים, פרשנים כלכליים או מומחים בתחום הפיננסי. כמו שכבר נכתב כאן לא פעם, המילים של אלו יוצרות כותרות, שחלקן ספינים, והשווקים למעלה ולמטה כמו יו-יו.

בעת האחרונה, עלה לכותרות הנשיא החדש של הבנק האירופי המרכזי, מריו דראגי, בן מזל בתולה, ששפך מהר מים קרים על כולם, כדרכם של בני מזל בתולה. אבל עם ההיגיון וקור הרוח, קבע עובדות והודיע שלא יזרים כספים לקרן המטבע, הוריד את הריבית שם לשפל חדש, כך יצר מתחים חדשים וגרר את השווקים למטה.

הוועידה הגדולה - אכזבה ידועה

הוועידה שהייתה בסוף השבוע שעבר באירופה, בהנהגת הקנצלר מרקל והנשיא סרקוזי, גם איכזבה, בעיקר בגלל שלא הגיעו להסכמות אחרי ה"הצגה הגדולה" - מה שלא הפתיע את הקוראים שהיו מודעים למצב הכוכבים של סוף השבוע האחרון (10.12-9.12). שוב נוכחנו בפעם המי יודע כמה, כמה חשוב העיתוי שנבחר לקדם תוכניות.

גם ברננקי לא ענה לציפיות להפקת תוכנית נוספת של הקלות (כוכב מרקורי שינה מגמה, הציפיות משתנות), וגם זה חיזק את הצבע האדום של השווקים.

מבנה הכוכבים אינו קל, בעיקר עם ונוס בריבוע לסאטורן עד לתאריך 19.12 כולל. בתאריך 21.12 השמש עוברת למזל גדי השמרן והקונסרבטיבי, אבל מיד מתנגשת באורנוס שאוהב להפתיע, ושוב הבלתי צפוי בשער. נקווה שאחר כך, מזל גדי, השקול על-פי רוב בדרכו, ישפיע על הכיוון של השווקים ויביא כוח יציב יותר לשווקים. כוכב יופיטר שמשנה מגמה במזל הכספים (25.12-24.12), מזל שור המעשי, גם הוא עשוי להביא לתקווה חיובית יותר.

ערוץ 10

בתאריך 28.1.2002 עלה ערוץ 10 והחל לשדר. כוכב פלוטו העובר במזל גדי, הופך כל אבן וכל לבנה, בכל מוסד שאינו מתנהל לפי הכללים, אם אלה הכללים הפיננסיים, או הפורמאליים, הנדרשים. אם אכן ההתנהלות היא קלוקלת, אין סיכוי שהסודות יישמרו, אור השמש יחשוף הכל. בהורוסקופ של ערוץ 10, נמצא כוכב יופיטר המקודם במעלה 6 במזל סרטן, ובמפת הלידה במעלה 7 בסרטן, וכוכב מארס נמצא במעלה 6 במזל טלה. כוכב פלוטו העובר עתה מולו מספר לנו שיש כאן הפסדים גדולים, מציאות שמשמעותה פשיטת רגל. כוכב יופיטר מסמל הוצאות בגדול, לעיתים הוא זה שמסמל בזבוזים, או איבוד שליטה על הוצאות, בעיקר כשיש מנעד בין הכוכבים מארס ויופיטר.

כוכב פלוטו לא מוותר. הוא דורש רה-ארגון יסודי, אם יהיה ניסיון למרוח שוב את הנתונים, כפי שאנו שומעים בימים האחרונים, כדי לאפשר לערוץ להמשיך ולפעול, הסיפור יחזור על עצמו קשה פי כמה.

במהלך השנה הקרובה כוכב פלוטו וכוכב אורנוס לא ינוחו ויעוררו הרבה כעסים (מארס במזל טלה האימפולסיבי), על מצבו של הערוץ. קיומו יהיה תלוי רק אם ייעשו שינויים דרמטיים בניהולו, המתכונת הנוכחית לא יכולה לשרוד. כוכב פלוטו וכוכב אורנוס יחזרו להשפיע בחודשים אוגוסט-נובמבר 2012, הם יבחנו בלי רחמים מה ישתנה.

כוכב מרקורי נמצא בנסיגה במפת הלידה של הערוץ, ובחודש האחרון כשמרקורי היה בנסיגה וכוכב מארס במזל בתולה הביקורתית, הנושא עלה על השולחן ודשו בו עם פרטי פרטים, אבל אין ספק שבעזרתו גם שמענו הרבה שמועות ורכילות שאין להן יסוד.

עתיד רוסיה
פוטין. נחת זרועו תתגלה [צילום: AP]

משחק הכיסאות אותו החליט "לשחק" פוטין עם מדבדב, נתקל בהתנגדות של האזרחים. את המהפך שמתרחש בו-זמנית בכמה וכמה מקומות על פני הגלובוס, מובילים הכוכבים אורנוס ופלוטו, ולכל מקום יש את הסיבות שלו למחאות האזרחים, כך קורה גם ברוסיה.

ההורוסקופ של רוסיה, מתאריך 12 ביוני 1990, מציג את הסיפור. ליקוי הלבנה שהיה בתאריך 25.11 עבר קרוב מאוד לשמש במזל תאומים שם. שמש היא המנהיגות, כלומר יש כאן בעיה המעיבה על המנהיגות, וכך גם פוגעת במטרות של המנהיגות, פוטין ומדבדב.

הבחירות, שנערכו בזמן מרקורי בנסיגה ועם כוכב נפטון מול מרקורי המקודם במפה, מחזקות את התחושה של הונאות, תרגילים ומסקנות שאינן מאפשרות בהירות, וגרמו להמונים לצאת לרחובות בגלל חוסר אמון מוצדק בתוצאות.

השמש (מנהיגות) המקודמת תגיע למעלה 11 במזל סרטן, גם היא תרגיש את כוחם של הצמד המהפכן אורנוס ופלוטו בשנתיים הקרובות. כלומר, מאבק שדורש שינוי בכל מחיר, מול כוחניות חסרת פשרות שבסופה תביא לטרנספורמציה.

האגרוף ייצא מכפפת המשי

במפת הלידה של רוסיה, כוכב מארס מאתגר את כוכב אורנוס. התקדמותו של כוכב אורנוס עתה במזל טלה, תדליק את הריבוע הזה, ותעורר אי-שקט ואלימות בתוך רוסיה כבר מתחילת שנת 2012, בהשפעה מתמשכת לאורך כשנתיים. כוכב פלוטו יתחיל להשפיע בהדרגה, וביחד שניהם יעוררו ויחזקו את ההתנגדות למשטרו של פוטין, אבל לא רק. מבנה הכוכבים יכול גם להעיד על מעורבות הצבא שם בדרכים לא צפויות. ייתכן שזו תהיה דרכו של המשטר שם לפעול בחד-צדדיות ובברוטאליות, כדי לשמר את התוכניות והרצונות של פוטין הכוחני כנשיא.

הציפיות של רוסיה יילכו ויתעצמו עם השנים, במפגשי הכוכבים עם נפטון שיעורר שם אשליות ולא נופתע אם יהיה שימוש בצבא לכבוש עוד שטחים, כדי שיהיו לחלק מרוסיה, ניסיון לשחזר את כוחה וגודלה של ברית המועצות. הצורך של רוסיה, בראשות פוטין, יהיה גורם משפיע על הבמה הבינלאומית, גם אם זה כרוך בהתנהלות גסה. ייתכן שהאפשרויות יתבטאו באי-שקט ובאסרטיביות נפיצה רק בתוך רוסיה עצמה, עם התמרדות והתנגדות של האזרחים שיביאו לאירועים אלימים.

ולדימיר פוטין, בן מזל מאזניים עם אופק במזל עקרב, דיפלומט שמחייך, מחביא את אגרופו בתוך כפפה של משי, אבל לא לטעות, זו תשתנה בהדרגה לאגרוף גלוי, האוחז במוט כבד עטור זיזי פלדה חדים.

בשנת 2014 רוסיה תיכנס לשנה קשה במיוחד, שינויים צפויים בנתיב האגרסיבי, מאחר שהכוכבים אורנוס ופלוטו "יבקרו" את ההורוסקופ של פוטין, ויביאו לשינוי מהיר ולא צפוי, שישים מכשולים על דרכו המרושעת והאכזרית, זו שבחר בה כדי שתעזור לו לשרוד פוליטית. גם המפה של מוסקבה בעת הזו, מצביעה על דרמה שתתפתח שם באותה שנה.

הנה עוד מדינה שלא תישאר במתכונתה הנוכחית, ותעבור מהפך, שיכלול שינויים חברתיים, כלכליים ופוליטיים עד שנת 2015.

מחשבות אסטרולוגיות
על רוח התקופה
▪ ▪ ▪

כשכוכב פלוטו עבר למזל גדי בתחילת שנת 2008, נכתב כאן כמה פעמים על מהפך קונסרבטיבי בסגנון החיים, על השמרנות שתחלחל לתוך חיינו אט-אט, ולא רק אצלנו במדינה. גדי הוא סמל למסורת, עם דגש חזק על ערכים היסטוריים, על המורשת, שהיא היסוד של כל אומה. "עם ללא עבר אין לו עתיד" אמר המצביא נפוליאון בונפרטה.

אחד הדברים שהתרחשו עם המעבר התבטא בעולם התרבות. אצלנו בארץ, מאז 2008, שמענו את השינוי מחלחל למוזיקה, כשחלק מהזמרים שילבו בתוך הרפרטואר שלהם מנגינות, שירים ופיוטים מהמקורות. זה כמובן ימשיך ויתפתח ויגיע גם לתיאטרון ולספרות. התהליך הזה משפיע בכל מקום בתרבות העולמית.

הבעיה, שכמו בכל תהליך חיובי צץ מולו הצד הנגדי, וכוכב פלוטו, שאופיו כוחני, משך את הקיצוניים להיחשף ולדרוש בנוסף "עוד משהו", כדי לחזק את עצמם במובן הדתי.

ההקצנה הביאה את הדרישה להפרדה בין גברים ונשים באוטובוס, בתורים ובמדרכות, איסור השמעת שירת נשים במקומות ציבוריים והניסיון לקדם את "הדרת נשים", תפס תאוצה. אך למרבה המזל, נתפש מיד כקיצוניות לא רצויה, ועורר התנגדות עזה מכל הגוונים התרבותיים והפוליטיים אצלנו, כולל במגזר הדתי עצמו, בכוונה לעצור את הסחף השלילי.

איכות חיים טובה יותר בעתיד

המעבר של הפלוטו בגדי (עד שנת 2024), משפיע לאורך השנים האחרונות בארצות רבות. כוחו של האיסלאם המתחזק, הניסיון שלהם להשליט את חוקי השריעה גם בארצות מערביות, כיסוי הנשים, בבגדים שחורים בכל מקום, כולל בארצות הברית ובאירופה.

מזל גדי זה הממשל, הממסד והחוקים המתקבלים על-מנת להביא סדר ומשמעת לחיינו. הבעיה המיידית היא בחוסר האיזון, כמו שקרה במקומותינו. אבל יש תקווה והיא בהצטרפותו הדומיננטית של כוכב אורנוס לתוך המשוואה, זה שכוחו במהפך ובמרד נגד הממסד ונגד ההקצנה הדתית גם.

אורנוס, שפועל בדרך מפתיעה, הוא זה שמביא את הצד ההומאני, השוויון והצדק, לעלות על המדוכה, ושני הכוכבים האלה יחד, אחרי שיסיימו להתקוטט, יביאו לשילוב ולאיזון חיובי בין תרבות, ערכים, מסורת והתחדשות, ויעניקו תקווה והשראה ליצור לעצמנו איכות חיים טובה יותר.

"לעבוד את האלוהים ולאהוב אותו, פירושו לעבוד את החיים ולאהוב אותם" [רומן רולן].

תאריך:  16/12/2011   |   עודכן:  16/12/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יש האטה בשוק הדירות? הצחקתם את רמי אברמוביץ', 42, סגן מנכ"ל חברת "חלמיש קרמיקה". בתפקידו הבכיר, באחת החברות המובילות לשיווק מוצרי קרמיקה וגימור יוקרתיים, כמעט כולם מאיטליה, הוא יודע לא מעט על סודות הנדל"ן של בכירי המשק. כמובן, בלי שמות. גם מה שהוא מספר, בראיון ל-News1, חושף את עולם הערכים של בכירי המאיון העליון.
16/12/2011  |  אלעזר לוין  |   כתבות
ב-30 ביוני 1908, מעט אחרי השעה שבע בבוקר (שעון מקומי), התרחש בסיביר אחד האירועים האדירים וההרסניים ביותר בהיסטוריה האנושית הידועה. לפתע פתאום החריד פיצוץ אדיר את אזור טונגוסקה, אי שם בערבות סיביר, פיצוץ שכיסח והעלה באש שטח בגודל של למעלה מ-2,000 קמ"ר. לשם המחשה, בשריפה הגדולה של יערות הכרמל, שנמשכה כמה ימים ארוכים, נשרפו בערך 100 קמ"ר של יער, כך שכדור האש של אירוע טונגוסקה, שנמשך כמה רגעים ספורים - היה גדול ממנה פי 20!
16/12/2011  |  רון דניאל  |   כתבות
התאמה לניתוח הסרת משקפיים בלייזר נקבעת לאחר בדיקה קפדנית ויסודית, אשר כוללת בדיקת ראייה והערכת התיקון הדרוש על-ידי אופטומטריסט מוסמך, צילום פני הקרנית ומיפויי עיניים נוספים, בדיקה של רופא עיניים מומחה העוסק בניתוחי לייזר (תשבורת הראייה), שיקבע האם ניתן לבצע ניתוח מסוג זה בביטחה ומהי השיטה המתאימה ביותר. החלטת הרופא מבוססת על נתונים כגון: עובי הקרנית, צילנידר (אסטיגמציה), מיפוי קרנית ושאר נתוני הבדיקה.
15/12/2011  |  א. מלר, ש. לוינגר  |   כתבות
שבעים וחמש שנים מלאו השבוע לנמל תל אביב. ללא ספק חתיכת היסטוריה לנמל העברי הראשון בעיר העברית הראשונה. מיקומו נקבע בצפון העיר, צפונית למצוק הכורכר ולבניין בית-הספר הימי "זבולון", שליד "הבית האדום" המיתולוגי.
15/12/2011  |  ראובן לייב  |   כתבות
תוצא החיטה המשוגעת שפשה בקרבנו סביב העיסוק בעסקת שחרור גלעד שליט התפוגג במהירות. לא עבר שבוע מהרגע שהחליטה ממשלת ישראל להציף את העולם בנהר של רוע אנושי-שטני, והפסיכוזה הלאומית שככה. אפקט ה'אשמנו-בגדנו' הזכור לנו מהתקופה שאחרי ההינתקות היה הפעם מהיר במיוחד: ציפי לבני נזכרה לבקר את נתניהו על העסקה, אהוד ברק מיהר להכריז ש'מדינה חפצת חיים חייבת לשנות את הכללים' והח"כים אצו להציע הצעות חוק להטלת מגבלות על עסקות עתידיות. אפילו הפובליציסטים של 'הארץ' עברו מהפך נפשי. קחו לדוגמה את ארי שביט: חמישה ימים בלבד אחרי שהשתפך על "ניצחון הסולידריות הישראלית", שינה הפובלציסט את טעמו והכריז על "בוקר ראשון של אחרי ההתחרפנות. בוקר ראשון של אחרי אובדן שיקול הדעת ואובדן העשתונות".
15/12/2011  |  יהודה יפרח  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il