|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

השפעת מרקורי בנסיגה על המזלות השונים

תפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה
13/03/2012  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
כוכב מרקורי. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו צצות החוצה

בשבוע האחרון, נכנס מרקורי לנסיגה במזל טלה ולהלן השפעות הנסיגה בכל מזל. ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב - הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה.

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. ואולם, ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'.

נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.

להלן השפעת מרקורי בכל המזלות

דגים - בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על-ידי אירועים שונים שיגבירו את התקשורת אך גם את חוסר וודאות בנושאים כלכליים. נראה כי פועלים מאחורי גבכם אתם מרגישים כי ידיכם כבולות מלהגיב.

טלה - מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואילו מכם שאינם מורגלים בשיחות יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.

שור - מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הוא בית תת ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל"אני" הפנימי העמוק ביותר שלכם ולהבין מהם המניעים הפנימיים שלכם הגורמים להתנהגויות שונות.

תאומים - מרקורי חונה אצלכם בבית החברה וגורם לכך כי ארועים שונים על-רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת.

סרטן - מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק נושאים חדשים שלא הייתם ערים להם עד היום וייתכן שכתוצאה מכך נפגעה התקדמותכם. זה הזמן לנהל שיחות שדחיתם זמן רב.

אריה - מרקורי נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא גם שליט המזל שלכם. ולכן, גם אם תפיסות העולם שלכם כרגע משתנות, הן נעשות מתוך הפנמה, הכלה והבנה.

בתולה - מרקורי ברטרו מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות.

מאזניים - מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך כי אתם חשים כי לא כולם מבינים אותכם כפי שאתם רוצים ובעיקר אלו הקרובים אליכם ביותר. חכו עד לסיום הרטרו לפני החלטה כלשהי.

עקרב - מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית העבודה והבריאות ומכריח אתכם לקחת אחריות על כל הנושא הבריאותי ולהקפיד על תזונה נכונה. בנוסף, השתדלו להבין שכל עכבה בעבודה בסופו של דבר תהיה לטובה.

קשת - מרקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים ואף ילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.

גדי - מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה.

והרי התחזית..

טיפ לילידי השבוע - השבוע נמצא כוכב התקשורת מרקורי במזל שלכם ומאחר שהוא גם נמצא בנסיגה הרי שזוהי תקופה טובה עבורכם לטפל בנושאי יחסי האנוש שלכם.

טלה - בשבוע הקרוב יבקר הכוכב וונוס בבית הכספים שלכם כך שנראה שאתם יכולים להרוויח כספים דרך קשרים עם אנשים קרובים ולמצות את מקסימום האפשרויות להרוויח יותר, על-ידי יחסי אנוש טובים. השילוב של הכוכבים וונוס המביא איתו רצון להתרחב וליהנות, ויופיטר המביא איתו מזל - יכול לגרום לכם להתחדשות כלכלית משמחת.

שור - בשבוע הקרוב נכון עבורכם לאסוף נתונים, לחשוב ולהסיק את המסקנות הדרושות בהתאם. לא נראה שיהיה לכם שותף לתחושות הפנימיות שלכם ולכן עדיף לכם לשמור את דעותיכם לעצמכם. במשך החודש הקרוב יתברר לכם מי האדם שאיתו אתם יכולים לשתף פעולה ומיהם האנשים שאינכם יכולים לבטוח בהם – ולכן עליכם לשמור מהם מרחק.

תאומים - הכוכב וונוס נמצא בבית תת המודע שלכם שהוא המקום בו אתם יכולים להסתיר את הרגשות האמיתיים שלכם ולכן נראה שבשבוע הקרוב יהיו פעמים בהם תפעלו לפי הפתגם : "אחד בפה ואחד בלב", בכל הנוגע לרגשות האישיים המאוד כמוסים שלכם. זה הזמן שלכם להקשיב לקול הפנימי שלכם בכל פעם שתיתקלו בבעיה שלא תדעו כיצד להתגבר עליה.

סרטן - מבחינה חברתית אתם עוברים עכשיו שינויים ונראה שנוספו לכם אנשים חדשים לחיים שיכולים לקדם ולהעלות אתכם מבחינה מקצועית. הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת יהיה אצלכם בבית הקריירה כך שאתם צפויים לחוסר הבנה מצד הממונים, או אפילו מצד הכפופים לכם. עליכם לשמור על הגינות מרבית כדי שלא יבואו אליכם בטענות.

אריה - זוהי תקופה מצוינת עבורכם לבנות את עצמכם מחדש בעבודה כיוון שאתם מקבלים את כל החיזוקים הדרושים לכך מהסובבים לכם. ייתכן שתאלצו לנסוע לחו"ל כדי להמשיך ולקדם את ענייניכם אך עליכם לעשות זאת בתבונה וביישוב הדעת כיוון שאתם עלולים לטעות כתוצאה מהעובדה שכוכב התקשורת נמצא בנסיגה במקום המקושר עם שיחות ותקשורת עם חו"ל.

בתולה - כוכב התקשורת הוא האחראי על המזל שלכם ומוכר בשמו מרקורי. נראה שבתקופה הזו הוא נמצא בנסיגה ומשפיע גם עליכם. מומלץ לכם להשהות כל החלטה בפרק זמן זה של חייכם ובמיוחד בנושאי כספים ושותפויות. במידה והדבר אינו הכרחי – עדיף ומומלץ לכם לחכות עד לסיום הנסיגה ואז לקחת על עצמכם את האחריות הנדרשת לעניין.

מאזניים - הכוכב מארס נמצא בבית תת המודע שלכם ומחבר אתכם לאני הפנימי שלכם. עובדה זו יכולה להיות מצוינת ומועילה, אך מאחר שגם כוכב זה וגם כוכב התקשורת נמצאים בנסיגה נראה שזהו אינו הזמן הנכון לפעול על-מנת להגיע להחלטות משמעותיות, אלא יותר לזרום עם הקיים ולא לבוא לעצמכם בדרישות מיוחדות שאינן מעשיות בשלב הזה.

עקרב - יש לכם עכשיו את כל האנרגיות הדרושות על-מנת להשקיע בחיי היום יום שלכם גם אם הם לעיתים נראים לכם מלאי קשיים ואתם חייבים לבצע המון פעולות שמתישות אתכם ואין לכם את האנרגיה הנפשית לעמוד בציפיות ולקחת אחריות. ייתכנו שינויים רבים במסגרת העבודה שלכם, ואתם חייבים ללמוד לזרום עם הנסיבות ולהיות פחות קשים לעצמכם.

קשת - הכוכב מארס נמצא בבית הקריירה שלכם וגורם לכך שאתם משקיעים עבודה רבה אך עדיין אינכם מרגישים את התמורה ביחס ישיר להשקעה. נראה שאתם חייבים להפסיק להלקות את עצמכם ביחס לתחומים בחיים שאינם זורמים לכם ולהבין שלכל דבר יש את הקצב והדינאמיקה שלו. במעבר יופיטר כוכב השפע לתאומים, בעוד כשלושה חודשים תרגישו הקלה מרובה.

גדי - האנשים הקרובים לכם במעגל המשפחתי הראשון זקוקים לכם ואתם חייבים לתת את מלוא תשומת הלב אליהם. נראה שלאחרונה הייתם עסוקים מאוד עם עצמכם ועם הקשיים הרגשיים שאתם עוברים ולכן הזנחתם במקצת את היקרים לכם. זה הזמן שלכם לפתור בעיות שקצת משכתם אותם לאחרונה ולא טיפלתם בהם – תוכלו להצליח ולהחזיר לעצמכם את היחסים שאתם מעוניינים בהם.

דלי - בתקופה הקרובה ייתכנו נסיעות רבות שלא תכננתם אותם מראש אך נראה שאתם חייבים לבצע אותם כדי למלא את ההתחייבויות התוך ביתיות שלכם. היכולת שלכם לקחת על עצמכם אחריות מגיעה עכשיו למלוא עוצמתה ואתם יכולים להרגיש שהנה אתם עומדים בציפיות של עצמכם וגם של הסביבה. אין לכם מה לתכנן את העתיד. ההחלטות יגיעו בפתאומיות – כרגיל!

דגים - בעוד כשבוע השמש תעבור מהמזל שלכם למזל טלה ואתם לאט לאט תתחילו להרגיש שאתם צוברים כוחות. מבחינה כספית זהו הזמן המתאים לבדוק את ההתנהלות הכספית שלכם ואתם חייבים לעמוד בתוך מסגרת שאתם קובעים לעצמכם על-מנת שלא תחרגו מההוצאות שאתם יודעים שעליכם לבצע. בקשו עזרה מאנשים בתחום שאתם יכולים לסמוך עליהם.

תאריך:  13/03/2012   |   עודכן:  13/03/2012
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השפעת מרקורי בנסיגה על המזלות השונים
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מרקורי לא שליט אר
13/03/12 14:53
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אם אתם מעוניינים לשכוח מעט את דאגות היום-יום, האיום האירני, מטחי הטילים, ייקור הדלק ואפילו את תקלות הרכבת - הרי שרודף השמלות ידאג לכך שתקבלו עווית של צחוק פרוע למשך כשעתיים, בהם תחוו עלילה הזויה ומטורפת, וכשתצאו למציאות שבחוץ, עדיין יהיה נסוך חיוך טיפשי על פניכם ותיזהרו לא להיתקל באושר בית הלחמי, אפילו לא לשאול אותו "מה העניינים", אחרת תהיו צפויים לגשם שלא בעיתו, אבל על כך בהמשך.
13/03/2012  |  חיים נוי  |   כתבות
השופטת: גילת שלו, בית משפט השלום באשדוד
13/03/2012  |  איתמר לוין  |   כתבות
הבשלת הביצית בשחלת האשה ושחרורה בזמן הביוץ הם תנאי הכרחי להתחלת הריון. הדרך שבה מתחוללת ההבשלה הזאת פוענחה באחרונה, לאחר שבמשך יותר מ-70 שנה נחשבה למיסתורין. תובנה זו, שבהשגתה השתתפו מדעני מכון ויצמן למדע, עשויה לתרום תרומה חשובה לפיתוח טיפולי פוריות מתקדמים בעתיד, וכן לפיתוח אמצעי מניעה משופרים.
13/03/2012  |  מכון ויצמן למדע  |   כתבות
כבמעשה קצבים מכריע מדי יום כל בית משפט באשר ל"תשתית העובדתית", אותו מושג חמקמק ומוגן מערעור. "התשתית העובדתית" היא מלאכת העריכה הראשונית שעל השופט לעשות, ואשר נועדה להגדיר, לתחום ולספר את המציאות הכאוטית, הסיזיפית והקיומית העולה מדבריהם של כל תובע, נתבע, נאשם או עד שמופיע בפניו, ולהציגה כ"סיפור".
12/03/2012  |  ד"ר עמית גורביץ'  |   כתבות
היאחזות תאים במצע הגידול שלהם איננה "הדבקה" פשוטה ופסיבית, אלא דווקא תהליך מסובך. היא נעשית באמצעות "אזורי הדבקה ממוקדים", המקשרים בין פני השטח החיצוניים של התא לבין רקמות החיבור. אזורי הדבקה אלה מורכבים ממאות חלבונים שונים, המחברים את השלד הפנימי של התא, באופן עקיף, למשטח החיצוני, והם ממלאים תפקיד מרכזי בקיבוע התא למקומו ברקמה.
12/03/2012  |  מכון ויצמן למדע  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
יואב קיש
יואב קיש
אין אפילו אחד מכל המרואיינים בכתבה שהיה איתי בקשר ב-20 השנים האחרונות, וכולם מרואיינים מטעם. כולל "הטייס" שהוא פעיל במחאה שאף הודיע שהוא מסרב לשרת ומעולם לא היה חבר שלי ולא היה אית...
הזה ניצחון? [צילום: פטימה שאביר/AP]
גדי חיטמן
ישראל, על-פי הפרסומים, הרגה 30,000 אנשים ברצועת עזה   האם זה אומר שניצחנו כי מתו יותר פלשתינים מישראלים?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il