|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי

הסכמה בין חירשים על רגיעה

השבוע הקרוב יהיה אלים מאוד בכל המישורים תגובה קשה של איתני הטבע באמריקה הכלכלה היוונית: אין פתרון קסם התפתחות טכנולוגית מפתיעה בתחום התקשורת תחזית אסטרולוגית לשבוע 23.3.12-16.3.12
16/03/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
עדיין אין רגיעה

כש"רוחות המלחמה" המילוליות מרחפות ועדיין נשמעות בכל נאום והצהרה בארה"ב, באירופה ובישראל בנושא אירן, אתחיל בתזכורת מכתבה שהתפרסמה כאן בתאריך 2.3.12: "...עד כאן בנושא אירן, אולם הפגיעות שלנו ממשיכה. ייתכן בגלל ההתגרויות מעזה, בעיקר בין מרס-יולי 2012, שיגררו תגובה".

זו המציאות המתמשכת של מדינת ישראל, ההתמודדות עם רצועת עזה, זו שאינה מאפשרת לחלק מאזרחי המדינה לחיות בשקט ובשלווה. אמר רבי שמעון בר-יוחאי: "הלכה היא בידוע, עשיו שונא ליעקב", ועל כן הכתוב בספר בראשית, "ועל חרבך תחיה", נשמע כ"הבטחה" נצחית מיצחק לעשיו (להזכירכם, הסיפור בו גזל יעקב את הבכורה מאחיו).

בהווה, כוכב מרקורי במזל טלה, הדיבורים הם על מלחמה, המרקורי בנסיגה יגיע בחזרה למזל דגים בתאריך 23.3, ואז ידברו על שקט ושלום. כל זה נכון עד לתאריך 4.4. בכל מקרה, כל הבטחה, או להבדיל איום, שנשמע בתקופה הנוכחית אינם יוצאים לפועל. אחרי שהכוכבים יחזרו ויתקדמו, יהיה צורך להגדיר מחדש את המשמעויות של המילים הנאמרות, ההגדרות החדשות ייתנו משמעות חדשה ושונה ממה שנאמר או הובן לפני כן.

הניסיון להשיג רגיעה, בתאריך 12.3, אינו בר-ביצוע. באותו יום התקשורת הייתה בין חירשים, כל אחד התכוון ושמע משהו אחר, והתוצאה בשטח - אין רגיעה. השבוע הקרוב יהיה אלים מאוד בכל המישורים, אם זה בהתנהלות היומיומית שלנו, או במישורים בינלאומיים. הימים הבאים צפויים להכיל עימותים עוינים ואלימים.

שומרים על סבלנות ולוקחים פסק זמן

מולד הירח בתאריך 22.3.12 נמצא במבנה כוכבים הגורם לדינאמיקה גבוהה, אבל אופייה עלול להביא התפרצות של כעס אלים בעולם, בעיקר במקומות המועדים לכך. או אצל אלה מהאנשים שאנחנו כבר מכירים שיש להם פתיל קצר ולא רק. תיתכן גם התחדשות הפעולה של תנועות הדורשות שינוי בעולם הרחב, אבל אלה לא יסתפקו במחאות שקטות. הימים סביב המולד, יעלו את מפלס המתח, גם במישור האישי.

מומלץ לשמור על ערנות וגמישות. אלה ימים לא נחמדים, במובן העדין של המילה. תאונות קשות וטראומטיות, תנועה פתאומית פיזית שעלולה לגרום לפציעה, או חלילה שבר או נקע, או שאחד מהמפרקים בגוף יזכיר לכם את קיומו... תיתכן גם התמוטטות נפשית הנובעת ממתחים מצטברים. למעשה האזהרה היא גם לאלה הנוהגים, או חוצים את הכביש - היו סבלניים עד כמה שאפשר, סיפרו עד עשר לפני שאתם מאבדים שליטה.

היזהרו עם מכשירי חשמל, מכשירים מכאניים, הניחו לגלשנים השבוע, גם לכל אלה שאוהבים את הספורט האתגרי, מומלץ לוותר ולקחת פסק זמן.

מערכות יחסים - טוב מול רע

אנחנו נעים במישורים כפולים, עם כוכב מרקורי ומארס בנסיגה. המשמעויות הכפולות עוזרות לנו להבין מה אנחנו באמת רוצים לעשות ולראות גם את ההיבטים השליליים, שיכולים לאפשר לנו לעשות בחירה והחלטה חיובית, אבל שימרו על גמישות כדי שתוכלו לשנות בהמשך את מה שיתבקש, מאחר שאתם מציבים מטרות שיעזרו לכם להשיג בדיוק את מה שאתם רוצים, אם כי במציאות הנוכחית הדברים לא יעבדו בדרך שתכננתם, וכדאי לכולנו לחשוב אחרת, בגישה שונה, ובעיקר פחות נוקשה.

הימים הקרובים מכילים הרבה כעסים, ואלה "עוזרים" להתחייבויות ארוכות טווח להסתיים. נישואין, שותפויות עסקיות או כל מערכת יחסים בעלת משמעות שהיו בהן התחבטויות, יכולות להסתיים בפתאומיות ובתהליך המלווה בתגובות מכוערות.

נסו לחשוב, במערכת יחסים יש שילוב של מורכבויות מסובכות, יש בהן שזירה של טוב ורע, שמחה וצער, אהבה, פרגון וכעס. זה הזמן לשאול, למה אתם מצפים במערכת, איך אתם רואים את העתיד המשותף, מה הן משאלות הלב שלכם, איך ממשיכים ומממשים את התוכניות המשותפות. מאידך-גיסא, אם החלטתם לעזוב ולסיים, חישבו על ה"איך", לא באמצעות מחיקת השם בפייסבוק, וגם לא טריקת דלת בכעס, נסו לדבר, להגיע להסכמות הדדיות על הדרך בה מסיימים את השותפות. אם זו פרידה עסקית, תנו חיבוק לפני שאתם פונים לדרך אחרת, אם אלה נישואין המסתיימים בגירושין, או הסכמה לקראת פרידה, הביטו אל מעבר לעצמכם, יש ילדים? שימרו על תרבות הדיבור, יש מחר, הם מתבוננים ו"יעתיקו" אתכם בדרכם העתידית, אם בהתנהגות, בסגנון, או בדרך ההתבטאות שלכם.

מבנה הכוכבים סביב המולד, בתאריכים 23.3-21.3, עלול גם להביא לרעידת אדמה קשה. המקומות הרגישים הם מרכז, דרום ומערב אמריקה, אבל גם במקומות אחרים יכולים איתני הטבע להגיב קשה.

השבוע...

16.3 תנו אמון במה שאתם מרגישים, בתוך מערכת יחסים. מצב הרוח קצת חולמני, אולי נוסטלגיה וסליחה. ייתכן שאתם חשים כוח, אבל זה לא נכון להיכנס למאבקים היום.

17.3 אתם נמצאים בדחף עשייה, לסיים מטלות, למרות שאתם עלולים להיפגע. נסו ללבן בנחמדות בעיות ביחסים. הירח בטל משעה 14:49 עד שעה 18:12 בערב. הצורך שלכם בעצמאות גורם לחוסר שקט. צאו לסיבוב רגלי סביב הבית כדי להירגע.

18.3 הימנעו מביקורתיות, ההתנהלות השלומיאלית היא באשמתכם. התקשורת לא ברורה, נמאס לכם שכל האחריות תמיד מוטלת עליכם. אתם יוצאים למסע בזבוזים ספונטני, כפיצוי על האכזבות.

19.3 הקרירות שבה עטפתם את עצמכם משדרת אי-נוחות בסביבה. במציאות אתם זקוקים לאחרים ומהם אתם מקבלים יציבות וביטחון. הירח בטל משעה 22:20 עד שעה 02:05 אחרי חצות.

20.2 הרשו לעצמכם לבטא את רצונותיכם, אבל ברגישות. נמאס לכם מהרוטינה ואתם מחפשים דרך להתחדש במשהו. הרצון לסיפוקים אישיים חזק מאוד, מה שגורם לכם להתנער ממערכות יחסים תובעניות.

21.3 הבוקר אתם חסרי סבלנות, מנסים להשפיע באסרטיביות. שימרו על נחמדות והתחשבו באנשים סביבכם. הירח בטל היום משעה 10:38 בבוקר עד למחרת, יום חמישי בשעה 11:57 בבוקר. המשיכו בשגרה, בלי ליזום דברים חדשים. זיכרו שכל פעולה ועשייה הן כמו לחיצה על דוושת הגז בניוטרל.

22.3 יש לכם מה לומר, אבל השתדלו לומר זאת משעות הצהריים, כדי שתוכלו לגרום לתוצאות. זה יום טוב להתחלות חדשות, הבעיה היא האימפולסיביות. היזהרו כאשר אתם משתמשים במכשירים חשמליים וחדים. ייתכן שהתוכנית המקורית משעות הבוקר, משתנה בפתאומיות.

23.3 מתעורר מאבק בין הרצון שלכם לרצונות של אחרים. ציפיות גבוהות מבן/בת זוג, או להבדיל, השקעה כספית, עלולים לאכזב. השתמשו באינטואיציה מתובלת בהרבה קסם אישי, כדי להתקדם למטרה.

כלכלה ושווקים

לאחר אישור תוכנית הצנע הנוספת ביוון והסדרים עם בעלי החוב הפרטיים לפני כשבוע, נזכור שאלה מהלכים שנעשו ברצועות הזמן עם כוכב מארס בנסיגה, ובנוסף ההסדרים בנוגע לאג"ח, עם כוכב מרקורי בעצירה, קשה להאמין שאלה יצילו את כלכלת יוון. המשמעות הכפולה של המילים תתבטא בתוכנית ותתברר בעתיד הלא רחוק. נזכור שגם למצב הכוכבים בחודש יוני תהיה השפעה כלכלית על כל היקום.

עכשיו, עם כוכב מרקורי בנסיגה, אנו נמצאים בתקופה לא ריאלית במובנים רבים ואם יש תוכנית כלכלית שצריך לממש, קשה להאמין שלוח הזמנים יענה על הציפיות. במילים אחרות, תוכנית החילוץ הנדיבה לא תניב קסמים. על יוון יהיה להתחיל לבנות את עצמה מבראשית מבחינה כלכלית, או שבעולם יתחילו להדפיס כסף בכמויות גדולות והמשמעות היא אינפלציה ענקית.

פעם שור, פעם דובי

חוסר הוודאות המקיף את רוב העולם, אם פוליטית או כלכלית, יש לו השפעה תנודתית על השווקים, שהם שווריים ודוביים לסירוגין, אבל זה לא הכרחי לאורך זמן. את סימני הדרך נבין אחרי מרס 2012. אם השווקים יחזרו ויעלו, נראה אותם במספרים ירוקים לאורך כמה חודשים.

בינתיים, בין התאריכים 24-29.3 השמש תתרגם את הריבוע אורנוס-פלוטו. זה יהיה קדימון שממנו ניתן יהיה להבין את כוחם של הכוכבים הללו, שאת השפעתם נרגיש בעיקר מחודש יוני 2012 עד מרס 2015.

יופיטר עובר לתאומים ביוני 2012

ההשפעה של כוכב יופיטר בטיולו במזל תאומים החל בתאריך 11.6.12, תהיה בעיקר על התקשורת. תקשורת זו מילה המכילה הרבה דברים - טכנולוגיה חדשה, מחשבים, היי-טק, טלפונים ניידים, תחבורה, עבודות צוות הקשורות בתקשורת, שיפור יכולת המחשבה; ייתכן שאף יצוצו כלים חדשים שיעזרו לנו לשפר את היכולות המחשבתיות שלנו, לנסות ללמוד איך להשתמש במחשבה לבריאות הגוף (פחות תרופות). הרבה כלים חדשים שיעלו את המהירות האישית בטיולים המנטאליים שלנו, טכניקה חדשה שתשפר כלי תחבורה לסוגיהם.

אלה מכם המחפשים השקעות טובות, חפשו כל מה שקשור בתקשורת לסוגיה. נושאי ננו-טכנולוגיה יתרחבו בעולם כולו והמידע הדיגיטלי יתפוס תאוצה. מזל תאומים מסמל מחשבה מהירה, הספק גדול בזמן קצר, וההתפתחויות בנושא החשיבה יפתיעו את כולם. החינוך, הלימודים - אלה יהיו הרבה בכותרות, ולא במקרה.

קריאה, עריכה, כתיבה, חשיבה

לאלה האוהבים מפגשים של סיעור מוחות ועבודות של צוותי חשיבה, התקופה הזאת תהיה פוריה במיוחד ותעניק להם גם הנאה גדולה, ובנוסף הבנה שיש בכוחם כקבוצה להשפיע בדרך חיובית על החברה והכלל. קריאה, עריכה, כתיבה - כל אלה יתחזקו בתקופה הזו, בעיקר אצל אלה שיש להם כישורים שלא היו מודעים להם עד כה, אבל גם לכל האחרים שעולם הכתיבה הוא ביתם הקבוע, תהיה התחדשות יצירתית.

תאומים אלה הידיים, ומיומנויות הקשורות בידיים תהיינה שכיחות יותר. תיתכן גם פריצת דרך בטכניקות העוזרות לאלה שיש להם קשיי דיבור, דיסלקציה, או כל מה שמאתגר אותם ומקשה עליהם בלימודים. משחקים חדשים לילדים יהיו כאלו שמפתחים חשיבה ומעניקים מידע חינוכי.

כוכב יופיטר מייצג גם את מערכת המשפט. כאשר יופיטר יהיה במזל תאומים, יעלו חוקים חדשים; סביר להניח שאלה שיקבלו כותרות יהיו בתחומי התקשורת הרחבה. דרכים שונות ומהירות לשנות ולאפשר לחוקים חדשים לתפוס את מקומם במערכת המשפטית ברחבי העולם.

עוד היבטים על מעברו של יופיטר למזל תאומים והשפעותיו - בכתבות הבאות.

"מחשבה היא העבודה הקשה ביותר שקיימת, זאת הסיבה מדוע כה מעטים עוסקים בכך" [הנרי פורד].

תאריך:  16/03/2012   |   עודכן:  16/03/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בהוצאת מחברות לספרות (זמורה ביתן) תורגמו 12 אגדות של האחים גרים מהטקסט המקורי של האחים גרים שנכתב לפני 200 שנה. המתרגמת, ד"ר חנה לבנת (אחראית לתרגומים של ספרות קלאסית לילדים ולנוער), והמאיירת עפרה עמית, מאיירת ספרות ילדים, מציעות לנו אגדות שלא הכרנו וגם כמה שהכרנו מאוסף האחים גרים הכולל מעל מאתיים אגדות
16/03/2012  |  שולמית קיסרי  |   כתבות
קבוצה של אנשי שמאל ערכה השבוע הפגנה בתל אביב מול מפקדת צה"ל ומטה משרד הביטחון בקריה במחאה על הפעילות הצבאית של צה"ל ברצועת עזה ועל-רקע מתקפת רקטות ה"גראד" לעבר ישראל. את ההפגנה תיעד mafolik וקטעי הווידאו (הועלו ליוטיוב ב-13.3.12) מספקים צוהר להבין את עמדות פעילי השמאל התל אביביים על זכות ההגנה של מדינת ישראל, מהות הטרור ותחולת ה"כיבוש הישראלי" על שטחי פלשתין ההיסטורית.
16/03/2012  |  יהונתן דחוח-הלוי  |   כתבות
שינוי משמעותי התחולל בהרכב מליאת המועצה להשכלה גבוהה בישראל, שלא לומר מהפך. מגוף שנשלט בידי האוניברסיטאות הוותיקות והגדולות הופכת המועצה למקום שבו קולם של המכללות ושל נציגי הציבור יהיה בעל משקל נכבד יותר.
16/03/2012  |  הודיה כריש-חזוני  |   כתבות
מפורש יותר אי-אפשר להיות. ביום שני בלילה, לפני 13 אלף משתתפי ועידת איפא"ק, ולא באוזני נשיא ארה"ב אובמה, ראש הממשלה הודיע שבקרוב יפעל באירן. נתניהו לא יכול לומר יותר ממה שאמר, שכן אז תוסר סופית שכבת העמימות החיונית. אבל הוא גם לא יכול לומר פחות כדי שהמסר שלו יובן. מי שהקשיב לנתניהו ומאמין לנתניהו, לא יכול לטעות. בלבו נפלה החלטה.
ברחבי רוסיה מפגינים ההמונים נגד ניצחונו המפוקפק של ולדימיר פוטין בבחירות לנשיאות. אבל יש גם הפגנות בעד פוטין. בדמשק. המפגינים, במקרה תומכי אסד, הרימו כרזות עם תמונותיו של הנשיא הרוסי הנבחר, ובעיתון 'תִשרין', שופר הממשל הסורי, כותרת מאמר המערכת הייתה "אף אחד לא יכול לכפות דבר על רוסיה". המאמר מפרגן לפוטין באופן הגובל במבוכה. "אחרי תשע שנים של שקיעה ברוסיה, בין השנים 1990 ל-1999, סוף-סוף הגיע איש חזק שמצעיד את רוסיה קדימה ומציל את האזור כולו. איש הברזל מטיל אימה על הזירה הבינלאומית, ומראה לכל העולם את החשיבות של מנהיג משמעותי בעל עוצמה אמיתית, שלא מדבר הרבה אלא עושה הרבה".
15/03/2012  |  אסף גבור  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
היה מזג אוויר נעים, ותנועה די דלילה אך שוטפת, ושתי חיילות שביקשו הסבר בקרבת נחל עוז, ומה לא היה? צה"ל - יוק    כי תמה המלחמה מול רוב רצועת עזה
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 336/61, אדולף אייכמן נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, שמעון אגרנט, משה זילברג, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 במאי 1962
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
בי' בתשרי פרצה מלחמה יום הכיפורים    בכ"ב בתשרי שמחת תורה פרצה מלחמת חרבות ברזל    בי"ד בניסן, ערב פסח כמה שעות לפני ליל הסדר הכריז צה"ל בתזמון נדיר אשר רק צבא האויב וארגון החמאס היו...
 טימור איבאנוב [צילום: שירות העיתונות של בית המשפט המחוזי בסמני/AP]
יאיר נבות
טימור איבאנוב החזיק בתפקיד בעל עוצמה ושליטה על סכומי עתק - הוא היה האחראי על כל מיזמי התשתיות של משרד ההגנה. כר פורה להתעשרות עצומה בזמן קצר. מה שמאוד בלט מאז המעצר ועד היום זו למש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il