|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

כשמארס חוזר למסלולו...

חזרתו של כוכב מארס להילוך ישיר מלווה בעימותים אלימים, שעלולים להתבטא במהלך החודשים הבאים הצהרות חשובות ואולי גם דרמטיות מפיהם של פוליטיקאים האמת על המצב הכלכלי - אחרי חודש יוני תחזית אסטרולוגית לשבוע 27.4.12-20.4.12
20/04/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
מארס. מסמל אנרגיה [צילום: נאס"א]

כוכב מארס שיחרר את האנרגיות העצורות שלו במהלך השבוע האחרון וזה בא לידי ביטוי באסונות שהיו. זה היה שבוע לא קל. ברשימה האחרונה נכתב: "ויש להניח שבימים הקרובים אירועים פתאומיים יגרמו לתגובות חזקות בלי פרופורציה, בעיקר כמענה להתקפה. תאונות רבות עלולות להתרחש, אם בעבודה או בבית וגם על הכביש...".

אנחנו עדיין ברצועת זמן המתאפיינת בפגיעות גדולה ויש להמשיך להיזהר גם בשבוע הקרוב, בכל מקום. הימנעו מצעדים אימפולסיביים כדי למנוע תאונות מיותרות. גם המפה של מדינת ישראל פגיעה. אלו ימים מאתגרים. אנו מצוידים בידע ובניסיון שצברנו מהתבוננות, ואלה עוזרים לנו להביט על המציאות בצורה חדה ובהירה.

זו תחילתה של תקופה בה האנרגיה הולכת ומתחזקת וניתן להפוך רעיונות ומחשבות לפעולה. תוכלו לשחק את המשחק שאתם בוחרים, להתכוון ולהתרכז במטרות החשובות לכם. אתם לומדים לבחון את האופציות העומדות בפניכם, ולא צריך להירתע מלנסות משהו חדש. האווירה היא "אני רוצה ואני עושה", אל תבזבזו זמן על חרטה או כעס, נועו קדימה.

מולד הירח בתאריך 21.4 מסמל שמשהו מגיע מאי שם, משהו שלא ציפינו לו, אנרגיה שנבנית, תחושה של משהו המלווה במתח ובתקווה. התקופה היא מאוד יצרנית, מבטיחה הצלחה לאלה מכם העוסקים במקצועות הקשורים להפצה ותפוצה, בעיקר אלה העוסקים בתחומי המזון, אוכל וכדומה. הימים האלה טובים גם להתחלות חדשות וכל מה שקשור לפיננסים, נדל"ן ורכוש.

תחילת השבוע תאפשר לנו התחלות חדשות הנובעות מרעיונות חדשניים ומתקשורת משוחררת. לקראת התאריכים 26.4-25.4, האווירה יותר "חמה", עם פוטנציאל לתקופה שהסגנון המילולי בה יותר אלים ומושך אש. נסו לא להיות אובססיביים על כל פרט. לא נופתע אם נשמע כמה הצהרות חשובות ואולי גם דרמטיות מפיהם של פוליטיקאים, או מכאלה שיהיה להם צורך להשמיע משהו חשוב כדי להשפיע.

מבנה כוכבים המתהווה לקראת התאריך 30.4, היבט T שנוצר בין כוכב מארס לראש/זנב דרקון, אינו טוב בכל הקשור במערכת יחסים בינלאומית. אין אלה ימים חיוביים ואין בהם סבלנות אחד לשני, כך שאם יש לכם פגישה חשובה בתאריכים 30.4-29.4, עדיף לדחותה בכמה ימים.

השבוע כדאי יהיה לטפל בפנסיות ובכספי פרישה, לבדוק מה צריך לתקן או לשפר בנושא. גם תוכניות ממשלה בנושא ביטוח בריאות יעלו על הפרק, נשמע על תקציב שמתהדק, ופשיטות רגל, לא עלינו, שכבר גם בדרך.

השבוע...

20.4 צאו להשיג את מטרותיכם. חוסר שקט רגשי מקשה עליכם להמתין בסבלנות למה שיבוא. עשו מה שאתם אוהבים כדי להירגע, בלי להתעמת עם כל אחד בסביבה, ולהצטער על כך אחר-כך. הירח בטל משעה 22:23 בלילה עד למחרת בשעה 07:05 בבוקר.

21.4 זה יום טוב לזרוע זרעים לתוכנית כלכלית שיש לה פוטנציאל. אומנם שבת, אבל אפשר להמתין עם התוכנית ליום ראשון בבוקר. תחושה של עושר מלווה אתכם וכדאי לצאת החוצה, להעריך את היופי סביבכם.

22.4 החיים טובים, יש בהם מתיקות והנאה. אלה מכם האוהבים מוזיקה ואמנות, ירגישו כיצד אלה משפיעים טוב על סדר היום שלהם. ההשראה במיטבה ועוזרת לבנות בסיס חזק בתחום הקריירה ובמעמד האישי. הצד הרוחני חזק יותר ותהיה לו השפעה על החלטות ספונטניות ורעיונות חדשניים. הירח בטל היום משעה 19:56 עד למחרת, יום שני, בשעה 19:05 בערב.

23.4 קשה לשמור היום על סבלנות מסיבות שונות. בכל מקרה, עדיף לא לעשות צעדים שיש להם משמעות, מאחר שהאנרגיה המושקעת בכל דבר אינה מביאה תועלת עד אחרי השעה 19:05 בערב. אם המתנתם עד הערב, אפשר להצעיד קדימה את התוכניות שהשארתם על המדף עד כה.

24.4 משהו מרענן קורה היום. אתם מחליטים לעורר את כולם, להציג רעיונות עם הומור, כדי שאלה יתקבלו בקלות. היזהרו מאובססיביות, או מהצגת עמדה בלי פשרה. נחמדות וקלילות ישרתו את מטרותיכם טוב יותר.

25.4 אתם ממשיכים לקדם תוכניות ומצב הרוח החיובי יעזור לכם. עם זאת, כל ניסיון להשפיע בכוח המילים או בהסתרת כוונות, ייצור אנטגוניזם אצל הזולת, מצב רוח זועף ותחושה שנוצר לחץ. חפשו את האיזון שנמצא אי-שם באמצע. הירח בטל משעה 23:19 עד למחרת בשעה 08:42 בבוקר.

26.4 אווירה טובה מאפיינת את היום, יש נטייה לעצלות וחיפוש אחר מקום נוח לשהות בו. זה יום אידיאלי למנגלים, רק רצוי שלא להגזים, רעב לא יהיה בארץ בעתיד הקרוב... בשעות הערב אתם רוצים פרטיות ומעדיפים את המפגשים האינטימיים.

27.4 מצב הרוח יותר אמוציונלי ומקשה על היכולת שלכם לראות את הדברים בדרך לוגית. זה יום בו אתם מבינים שלא חסר לכם כמעט כלום ויש ביכולתכם להתחלק בטוב עם היקרים לכם. לעת ערב, אתם עלולים להשתמש בסגנון ביקורתי, נסו להתגונן מעצמכם.

כלכלה ושווקים

מאחר שאנו בתקופה בה המסרים בנושאים כלכליים ברחבי העולם מגיעים ומעוררים סימני שאלה, יהיה עלינו לחכות ללוח הזמנים שאחרי חודש יוני כדי לשמוע את האמת על המצב הכלכלי ועל התוכניות שיש לנגידים ויו"רים של בנקים מרכזיים באירופה ובארה"ב.

בתאריך 15.5 כוכב ונוס נעצר ומתחיל בנסיגה שתימשך עד סוף חודש יוני. במהלך חודש יוני הכוכבים יופיטר ונפטון מאתגרים זה את זה, ואשליות והפסדים משולבים זה בזה. גם הריבוע החזק שבין אורנוס ופלוטו יביא לטלטלה ובנוסף כוכב סאטורן ייעצר וישנה כיוון.

ליקוי החמה בחודש מאי 2012 וליקוי הלבנה בחודש יוני 2012, יהיו גורמים רציניים שישפיעו על כלכלת ארה"ב ועל חוסר הוודאות הכלכלי שם.

נזכור שבכל הזדמנות שיש לכוכב אורנוס במה, הוא מפתיע, ואנחנו לא יודעים אף פעם מאיפה ההפתעה הזו תגיע. השווקים צפויים להיות בלתי צפויים. לכן קחו נשימה ארוכה, אתם עולים על רכבת הרים בחודשים הקרובים.

הסאגה של יוון אינה מסתיימת, חוסר-האונים יכול להתבטא בתוצאות של הבחירות שיהיו בתחילת מאי ויעידו שהאזרחים לא מרוצים מההסכם שנכפה על יוון מצד האיחוד האירופי, מה שעלול להביא ליציאת יוון מגוש האירו בהמשך.

בתקופה הקרובה, נשמע על עוד מיזוגים גדולים ורכישת חברות. מולד הירח בתאריך 21.4 מציע חלון הזדמנויות חיובי לתכנון כלכלי עם מחשבה לטווח הארוך.

כוכב מארס חוזר למסלול

כוכב מארס מסמל אנרגיה בכל הרבדים והשפעתו ברמה האישית תלויה במזל בו הוא נמצא בהורוסקופ האישי. כעת מארס נע במזל בתולה, מסמל שיטות עבודה, סדר ודייקנות, ותמיד מאתגר לפעולה נכונה ומושלמת. המיומנויות מתחדדות ועוזרות לפעולות שהדייקנות בהן היא בראש סדר העדיפויות. המגמה הבולטת אצל כל אחד ואחת מאיתנו, היא להיות יעילים יותר. גם אם אתם עדיין חשים שהקצב אינו עונה על הציפיות וההתקדמות איטית, אל תישארו תקועים, אלא נסו למקסם את האפשרויות. בעוד כחודש תבינו שהלחיצה על דוושת הגז הניעה את היוזמות שלכם.

החולשה של מזל בתולה האנליטי היא הביקורתיות, הצורך שלו לחשוף את הפגמים שיש בתוכנית שלכם, וזה עלול לערער את הביטחון. אבל מצד שני, הערנות שקיימת בתוך תוככם עוזרת לדחות הערות, אם הן פוגעניות מדי.

שלמות זה הדנ"א של מזל בתולה. הם עושים הכל כדי לשפר את עצמם ואת הסביבה הקרובה, גם אם הביקורתיות שלהם פוגעת במצב הרוח של הסובבים אותם. נסו להיבנות ממה שאתם שומעים, אלה הערות שניתן ללמוד מהן, אם הן נעשות במשורה כמובן.

אלה ימים שצעדים קטנים, אותם תאמצו כדי לטפל בעצמכם, יכולים להפוך למשמעותיים, אם זה שינוי בהרגלי האכילה, הצטרפות לפעילות ספורט כלשהי ושאר הטיפולים הבריאותיים או הקוסמטיים (קוסמטיקה היא בשליטת כוכב ונוס, לכן להימנע מכאלה בזמן נסיגת הוונוס בחודשים מאי ויוני הקרובים) שכל אחד חושב שהוא זקוק להם. כל אלה אינם צריכים להפחית את ההנאות הקטנות מהחיים.

ברמה בינלאומית: חזרתו של כוכב מארס להילוך ישיר מלווה בעימותים אלימים, שעלולים להתבטא במהלך החודשים הבאים. המצב הרגיש עם אירן יעלה לכותרות שוב בחודש יוני, בתקווה שהעימות האלים יישאר ברמה מילולית...

מלחמת האזרחים בסוריה תסלים והלחץ הבינלאומי יתגבר גם בעניין הזה, בקריאה שצריך לעשות משהו... גם במצרים הטמפרטורה של אי-השקט הפנימי עולה בעת האחרונה.

מהלכו של כוכב פלוטו בנסיגה, נותן תחושה שכמה ממאבקי הכוח המשמעותיים נרגעו והם אולי מעודנים יותר, אבל זה רק בינתיים, למראית עין. עם שינוי המגמה בספטמבר, פלוטו יופיע כמו שהוא - במסע נקמה.

בינתיים עם המארס, המתקדם ודוחף את האנרגיה, האמת יוצאת לאור על אודות כל המצבים הנפיצים. המטרה האמיתית, על-פי רוב למלחמה (בכל התחומים), יכולה להישאר נסתרת ולא מובנת, אבל עתה, בזמן בו פלוטו בנסיגה, ניתן "לחפור" ולחשוף את האמת. תהליך זה לא ידלג על מאבקי הכוח האישיים כמו גם הבינלאומיים.

בארה"ב: מיט רומני נכנס לתקופה טובה בעזרת הכוכבים, מה שיוסיף ריגושים למסע הבחירות. השפנים שכל אחד ישלוף בחודשים הקרובים יהיו מעניינים.

"כאשר עם ישראל יגאל את ארץ ישראל-תגאל ארץ ישראל את עם ישראל" [מנחם אוסישקין].

תאריך:  20/04/2012   |   עודכן:  20/04/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זה שמצבה של רשות השידור בכי רע - כולנו יודעים. אבל תראו לאיזו יצירתיות נואשת נזקקת הרשות במאמציה להכניס עוד קצת כסף לקופתה. על הכוונת שלה: מכשירי טלוויזיה המשמשים להקרנות עצמיות ופנימיות במקומות כגון חנויות, קניונים ומגדלי משרדים.
20/04/2012  |  איתמר לוין  |   כתבות
כך משתקף השבוע מהפייסבוק שלי
19/04/2012  |  מאיר עוזיאל  |   כתבות
בדיעבד אני מפנים כיום באיחור של שלוש שנים מדוע התעקש ראש הממשלה בנימין נתניהו ערב הקמתה של ממשלתו, שלא לכלול בהסכם הקואליציוני סעיף המחייב אותו ואת ממשלתו החדשה להיאבק בשחיתות השלטונית.
19/04/2012  |  אריה אבנרי  |   כתבות
הנתרן הינו מינרל חיוני לגוף, המווסת את נפח הנוזלים, וחיוני להעברת אותות עצביים ולהתכווצות שרירים ולשמירה על קצב תקין של הלב. הנתרן נפוץ בצורת מלח שולחן רגיל ומצוי כמרכיב טבעי כמעט בכל סוגי המזונות, בעיקר המזונות המעובדים.
19/04/2012  |  אלונה אזאגי  |   כתבות
זה עשרות שנים שחגיגות המימונה התפשטו והכו שרשים בישראל גם מחוץ למעגל של יוצאי מרוקו וצאצאיהם. התפנית הגדולה התרחשה בשנת תשמ"ב, כאשר תנועת "ביחד", מיסודו של סם בן שטרית, ארגנה את החגיגות ההמוניות בגן סאקר בירושלים, והצמידה להם גם אירועים אחרים בערים אחרות בארץ. זכות הראשונים שמורה לשאול בן-שמחון, שארגן את חגיגת המימונה הראשונה בגן הסנהדרין שבצפון ירושלים.
19/04/2012  |  משה בר-אשר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il