|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
החוף באכזיב. לגונות מיוחדות וחווית דיג [צילום: פלאש 90]

קיץ על החוף: חופים מומלצים ברחבי הארץ

לאורך הים אפשר להירגע ולבלות עם הילדים מצפון עד דרום, עשרה חופים מומלצים לבילוי משפחתי קלאסי
03/07/2012  |   עכבר העיר עכבר העיר   |   כתבות   |   תגובות
חוף נמל קיסריה. המטופח ביותר [צילום: דורון ניסים/רשות הטבע והגנים]

חוף בית ינאי. רק לא לפגוע בצבים [צילום: פלאש 90]

חוף תל ברוך. טוב להיות תושב [צילום: פלאש 90]

חוף פלמחים. בדיוק כמו שנראו חופים פעם [צילום: איציק וולף]

   רשימות קודמות
  שולף את האוטיזם, מתרחק מהמחאה
  מדונה בישראל: בלי הפתעות, בלי תשוקה
  מופע דביק של שבחים והגזמות
  מחלבות ומשקי חלב ברחבי הארץ
  מפלצת הרייטינג של קשת ומשרד החינוך

החופש הגדול החל, והחזאים מבטיחים בעיקר עוד מאותו הדבר. לכן אין זמן מתאים מזה לארוז את המגבות, השמשיות וקופסאות הפירות, וכמובן - אל תשכחו קרם הגנה, ולצאת לבילוי הקלאסי והזול של הקיץ - חוף הים.

כמו בבריכה, אבל בים: חוף שבי ציון

חוף שבי ציון, הסמוך לנהריה, הוא אטרקציה עבור משפחות רבות בעיקר בזכות בריכת הים הטבעית הממוקמת בו שמאפשרת להיכנס למים הצלולים. זהו חוף קטן ושקט למשפחות שרוצות להתבודד במיקום צפוני במיוחד. בחוף המוכרז קיימים גם שירותי הצלה, סככות צל, מקלחות ים וקיוסק. ניתן למצוא לאורכו נוף מרהיב וקצת אחר עם מרכז צוללים, מרינת סירות דייגים ומזח דייגים.

כמה: מגיל 13 - 12 שקלים

איך מגיעים: נוסעים על כביש 4 מחיפה לנהריה, לפני נהריה פונים שמאלה לשבי ציון

חוויה ימית מכל הכיוונים: חוף אכזיב

חוף אכזיב הוא חוף יפהפה שהילדים יתאהבו בו מיד, אולי בגלל הנופים היפים הנשקפים מכל הכיוונים או אולי בגלל הלגונות המיוחדות שילדים נהנים לטבול בהן. זהו חוף מוכרז עם שירותי הצלה, שירותים ומקלחות למתרחצים וגם חנייה גדולה. אל החלק הדרומי של החוף מגיעים דייגים רבים המנצלים את החוף לדייג. לילדים זו ללא ספק חוויה ימית מכל כיוון שיסתכלו.

כמה: ילד (מגיל 14-5) - 20 שקלים, מבוגר - 33 שקלים

איך מגיעים: נוסעים על כביש 4 בין נהריה לראש הנקרה, החוף ממוקם כ-5 דקות נסיעה מנהריה צפונה

כושר לפני הכניסה למים: חוף דור

חוף דור מתחיל ממושב דור ועד למושב הבונים, יש שיכירו את החוף בשם "חוף טנטורה". החוף מלא במפרצים ושוברי גלים טבעיים, בהם יוכלו הילדים למצוא סירות דייגים. יש אפילו אי קטן ששוכן בסמוך לעתיקות תל דור, ולאורכו קיים גם מסלול הליכה החוצה את החוף לכל אורכו, מה שאומר שאפשר לעשות טיול ספורטיבי לפני הכניסה למים, במסלול קשה שמתחיל בחוף הבונים ומגיע עד המפרץ הדרומי.

כמה: מגיל 13 - 12 שקלים

איך מגיעים: נוסעים דרך כביש הישן ונכנסים בירידה כשרואים את השלט נחשולים - דור ומשם יש שילוט דרכו מגיעים לחוף

שמורת טבע ימית: חוף מעיין צבי

בדרום חוף הכרמל, מול קיבוץ מעין צבי, נמצא חוף נקי ושקט שהכניסה אליו היא בחינם. אפשר להשתרע בחוף למשך יום שלם ומותר גם להקים אוהלים. זהו חוף חולי הגובל ממזרח בדיונות חול וצמחיה חופית. הילדים יכולים ליהנות מלחות בחלקים מסוימים של החוף, בגלל חלחול המים מבריכות הדגים של מעין צבי ומעגן מיכאל, הנמצאות ממזרח לחוף. למטיילים לאורך החוף מול קיבוץ מעגן מיכאל ישנם מספר איים, המוגדרים כשמורת טבע ימית, חוויה אמיתית לילדים.

כמה: חינם

איך מגיעים: למגיעים ברכב נוסעים לחוף דרך בריכות הדגים של מעין צבי, כיוון שהמעבר דרך קיבוץ מעגן מיכאל חסום לכניסת רכבים

ים באווירה רומית: חוף נמל קיסריה

חוף נמל קיסריה הוא חוף מטופח שצמוד לעיר העתיקה של קיסריה. משהו באווירה הרומית ניכר בחוף היום, שלנוכח הנוף המרהיב הוצבו גם פינות ישיבה, מדשאות, מלתחות ושירותים. ישנו חלק קטן בחוף, בו יכולים הילדים להיכנס למים, באחריות ההורים כמובן! ובכלל לחוש את המבנים והעתיקות מהתקופות של הצלבנים והרומים למול הים הכחול והגלים.

כמה: כרטיס שירותי חוף למבוגר - 27 שקלים, לילד - 21 שקלים

איך מגיעים: נוסעים בכביש החוף לכיוון צפון עד למחלף קיסריה, אחרי הירידה במחלף קיסריה, פונים מערבה לכיוון קיסריה. חולפים על פני תחנת הכח "אורות רבין" ונוסעים ישר עד צומת פסל העוגן שם פונים ימינה. ממשיכים עם הכביש צפונה -בכיכר השלישית פונים שמאלה עד סוף הכביש

לבחור בין עפיפונים לגלשנים: חוף בית ינאי

בימים שמשיים במיוחד מתמלא חוף בית ינאי בגלשנים צבעוניים, ובימים שהרוח מגיעה מתמלאים השמיים בעפיפונים מרהיבים, בהחלט מראה מלבב למי שטרם ביקר בחוף, ששוכן בין מצוק בית ינאי לתל מכמורת. ככל שמצפינים יותר מגיעים לשפך נחל אלכסנדר. עכשיו זו העונה בה צבות הים מטילות את ביציהן, לכן לאורך החוף מגיעים מדי יום סיירים שאוספים את הביצים שלא יפגעו מהמתרחצים והעוברים בחוף, כשלאחר מכן הן מועברות לחוות קינון מיוחדת.

כמה: באמצע שבוע - 23 שקלים לרכב ומשעה 19:30 - 14 שקלים. בשבת - 32 שקלים ומשעה 19:30 - 14 שקלים

איך מגיעים: מכביש החוף מגיעים למחלף ינאי ויורדים לחוף. או לנוסעים מכביש 4 יש לפנות בצומת חפר ולהמשיך ישר דרך ישוב כפר ויתקין לכיוון חוף הים

הכי תל אביבי: חוף תל ברוך

חוף תל ברוך בתל אביב, הוא מקסים שמשרה אווירה נינוחה ונעימה על המתרחצים בשל מיקומו ודרכי הגישה הנוחות להגיע אליו. בחוף יש שמשיות וכסאות נוח ומגוון שירותים למתרחצים. במקום פועלת גם מסעדה שגובלת עם חוף הים ואפשר לשבת לשתות קפה קר במקום מוצל ואורירי מול הים ולהשאיר את הילדים לשחק בחול הים על ידכם.

כמה: למבקרים שאינם תושבי העיר, מחודש יולי: בשבת: ילד - 7 שקלים, באמצע השבוע: ילד - 4 שקלים, מבוגר - 7 שקלים

איך מגיעים: אחרי שדה התעופה שדה דב פונים צפונה ובצומת הבא מיד שמאלה וישר עד הכניסה לחוף בתל אביב

ארמונות בחול: חוף מכמורת

לכל אחד יש את החוף שנחרט בזכרונו, אצל רבים מאיתנו היה זה החוף של מכמורת. החוף הנקי והמסודר שעד היום מאפשר את הרוגע והשלווה הפסטורלית מציג שובר גלים ומפרצים המהווים רצועת חוף אקזוטית. היום קיימים גם שירותים ומקלחות נקיים ולמשפחות שרוצות להשתקע כמה שעות. מדי שבת מתקיימות במקום פינות יצירה ומתנפחים לילדים ואחת לחודש עורכים הפנינג של בניית ארמונות בחול, העפת עפיפונים ופעילויות ספורט לילדים ונוער.

כמה: חינם

איך מגיעים: נוסעים על כביש החוף לכיוון מחלף בית ינאי ופונים לכיוון מכמורת

הכי פראי שיש: חוף פלמחים

חוף פלמחים היפהיפה ממשיך להיות מוקד עלייה להמוני משפחות עם ילדים מדי יום אחרי שבעבר ניהלו מאבק עליו מגופים שונים סביבתיים. המים התכולים ללא שוברי גלים, החול הנקי, והנוף הטבעי לגמרי מאפשרים לילדים להרגיש איך נראו החופים לפי שיד אדם החליטה להרוס אותם. במקום יש בית קפה ומסעדה ואפשרות להתמקם ולערוך פיקניק או ללון באוהל על החוף. זהו חוף מוכרז עם תחנת הצלה.

כמה: חינם. חניה ביום חול לרכב פרטי: 25 שקלים (מנוי - 13 שקלים) ובסוף השבוע: 30 שקלים (מנוי - 15 שקלים)

איך מגיעים: נוסעים על כביש אשדוד - תל אביב ועוברים את גשר ראשון, בפניה לרחובות פונים ימינה ובצומת פלמחים פונים ימינה עם הכביש, עוברים את הכניסה לקיבוץ עד הכניסה לחוף

הכי אקולוגי: חוף זיקים

חוף זיקים הוא חולי רחב הגובל בתחנת הכוח באשקלון בצפון ובגבול רצועת עזה מדרום, כאשר במזרח אפשר למצוא דיונות עשירות בצמחים ובעלי חיים אופייניים לאזור, שהינן חלק משמורת חולות זיקים. בחוף רצועת חוף נקייה, עם פינות ישיבה נוחות וזולות, ובנוסף, תאורת לילה. כחלק מהכוונה להפוך את החוף לידידותי לסביבה במקום מפוזרים מתקני מחזור לבקבוקי פלסטיק וזכוכית ומשתמשים בשקיות מתכלות ידידותיות לסביבה בחוף. משפחות חובבות ספורט יכולות למצוא משחקי כדורעף חופים וגם לנצל את הגלים לגלישה. ניתן לישון בחוף.

כמה: עד גיל 13 - כניסה חינם, מבוגר - 12 שקלים

איך מגיעים: נוסעים על כביש 4 לכיוון דרום, עוברים את אשקלון ואח"כ פונים ימינה לחוף זיקים

חוף זיקים. ידידותי לסביבה ולמתרחצים [צילום: פלאש 90]
פורסם במקור: עכבר העיר
תאריך:  03/07/2012   |   עודכן:  03/07/2012
לירון ורדי גלר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קיץ על החוף: חופים מומלצים ברחבי הארץ
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
במבט לאחור, האם אתה סבור שהבריטים היו מפנים את הארץ אלמלא מאבק הדמים שניהלו נגדם האצ"ל והלח"י? שאלתי.
03/07/2012  |  יוסף עברון  |   כתבות
מאניה-דפרסיה היא מחלה המשבשת את מסלול החיים התקין ומתגלה לרוב בגילאים 40-20, התקופה המרכזית לבניית העתיד, החל בלימודים, בקריירה, וכלה בחתונה וילדים. במרבית המקרים, החולה מאובחן בעקבות התקף מאניה שמשבש את שגרת החיים ועלול לשבור את רוחו. עם זאת, באמצעות טיפול תרופתי, טיפול פסיכותרפי ותמיכה של הסביבה, אפשר לחיות אורח-חיים תקין. מעבר לסביבה העוטפת, אורח-החיים התקין תלוי בגורם נוסף וחשוב אף יותר - החולה עצמו והאמון שלו ביכולתו לחזור למסלול.
03/07/2012  |  ד"ר ירדן לוינסקי  |   כתבות
קבלת מחמאות לכאורה הינה דבר חיובי, אלא שאצל חלק מהיורדים במשקל, המחמאה מהסביבה מהווה מכשול בתהליך ואף פוגעת ממשית בהמשך הצלחתו, הכיצד?
03/07/2012  |  נורית רייכמן  |   כתבות
המהפכה בשוק הסלולר הפרטי אינה פוסחת גם על המגזר העסקי והארגוני. מדובר במיליוני לקוחות המגלים כעת, שנלכדו ב"חתונה קתולית". איך לא מפסידים את ההתפתחות המדהימה הזו ובוחרים בשירות המתאים והחסכוני ביותר בשוק הסלולר?
03/07/2012  |  מיכאל פנחס  |   כתבות
קיץ, זה לא רק ארטיקים, שמש, ים, חופשות, גלים, גלשנים וטיולים, אלא הוא גם טומן בחובו מעבר לכל אלו, גם לא מעט עבודה לאורטופדים.
03/07/2012  |  פרופ' משה סלעי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
הלילה הזה הוא אנחנו, עם עבדים מזה רעב, מוכה, חבול ומובס, העומד לרגלי הר סיני העשן וכאיש אחד בלב אחד זועק "נעשה ונשמע", אוסף שבטים שהתלכד לכדי עם, העם היהודי שהביא לעולם את הצדק, הח...
 מערכת הטילים הטקטיים של הצבא האמריקני (ATACMS) [צילום: אנדרו דיקסון/צבא ארה"ב/AO]
יאיר נבות
בימים הקרובים ייחלו להגיע לאוקראינה, דרך פולין, מערכות הנשק והתחמושת שאושרו במסגרת חבילת הסיוע הצבאית, ובראשן טילי ה"פטריוט" - זה עדיין לא צפוי לאפשר לצבא האוקראיני להוציא לפועל מה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il