|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

יופיטר נסוג

האנרגיה של יופיטר גורמת לדברים להיעשות בגדול. כל אנרגיה שתחושו תחת השפעה כוכבית זו תהיה רבת עוצמה בחווייתה מהרגיל
30/09/2012  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: AP]

בתאריך ה-3 לחודש אוקטובר, ייכנס אחד מהכוכבים היותר אהודים והמוכר גם בשם צדק = יופיטר = שפע, למצב נסיגה. מתאריך זה ועד לסוף ינואר 2013, יהיה הכוכב בנסיגה והשפעתו החיובית תהפוך את עורה ותהיה שלילית.

ולמי ששכח – כמה מילים על יופיטר...

יופיטר המוכר גם בשמו כוכב הצדק (שפע) נמצא במזל תאומים ויימצא שם עד לסוף יולי 2013.

יופיטר הוא הכוכב המקושר לשפע, מזל והצלחה. הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את ההשפעה שלו, ונותן מרחב זמן של שנה על-מנת לפעול, להתרחב ולהתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק.

המזלות שנהנו עד עכשיו מאנרגיה זו הם המזלות הבאים: מאזניים, דלי, טלה, אריה ותאומים.

מאחר שכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע על המזל הרי שהשנה הייתה שנת מזל עבור ילידי המזלות שהושפעו מכוכב זה, להיפתח אל היקום, להפעיל דמיון מודרך ולהתמגנט אל האנרגיה הנכונה כדי להיכנס בדלת ההזדמנויות.

התחושה הייתה שדברים פועלים לטובתכם והיחסים חמים, טובים ותקינים. הרגשתם שכולם באים לקראתכם, אתם בעלי מזל והחיים זורמים. ואולם מסוף חודש זה יתהפך הגלגל ואתם עלולים להרגיש את יופיטר גם מצידו השלילי.

ילידי המזלות הבאים: קשת, דגים, גדי, עקרב ובתולה חייבים להיזהר יותר כיוון שהם אלו שירגישו בחילופי האנרגיה ועשויים להיכנס יותר למצבים של חוסר איזון ויציאה מפרופורציה.

האנרגיה של יופיטר גורמת לדברים להיעשות בגדול. כל אנרגיה שתחושו תחת השפעה כוכבית זו תהיה רבת עוצמה בחווייתה מהרגיל.
מבחינה כספית ייתכנו הוצאות שלא חשבתם עליהם מראש ולכן מומלץ לחשוב כמה פעמים לפני שאתם מתכננים הוצאה כלשהי.

ייתכן שהדברים הטובים וגם הרעים יגיעו בגדול, וגם אם תפעילו הגיון בריא וישר יקשה עליכם להבין את הדברים בפרספקטיבה הנכונה.

דברים רבים יראו לכם "גדולים" יותר ממידותיהם הרגילות והדבר עשוי לסחוף אתכם לטלטלה של רגשות. כדי להישאר במסגרת הנכונה.

רבים מכם עשויים להשמין בפרק זמן זה כתוצאה מיציאה מאיזון. שימרו על עצמכם ועל הבריאות..

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע מזל מאזניים - בשנה האחרונה היו לכם פעמים רבות שבהם נדרשתם לעשות חשבונות נפש, בעוד כחודש יעבור הכוכב שהקשה עליכם ודרככם תיפתחנה לטובה
▪ ▪ ▪

טלה

הכוכב אוראנוס המביא איתו מהפכים ושינויים ממשיך להיות מאוד פעיל במזל שלכם, כך שאתם נמצאים עכשיו בתקופה מצוינת שבה אתם מרגישים צורך לעמוד על דעותיכם מבלי להרגיש מחויבות כלפי כל אלה שמנסים לכבול אתכם בנושאים שאינם מתאימים לכם. ייתכן שבעקבות ההתנהלות הזו שלכם, אנשים קרובים אליכם ינסו לנער אתכם ולהסביר לכם שאתם טועים - אך הכול כמובן זה סדרי עדיפויות.

שור

בשנה הקרובה מתקיימת לה תחושת שפע אצלכם למרות שבאופן טבעי אתם מרגישים שאתם חייבים לחסוך והפרוטה אינה מצויה בכיסכם. בדקו עד כמה אתם אובייקטיבים בתכונה זו כיוון שאתם יכולים להרחיק מכם אנשים שמאוד קרובים לכם ויקרים. זה הזמן לנסות ולקשור קשר עמוק ויציב יותר עם צעירים מכם במשפחה, ובמידה ואתם פנויים יש לכם הזדמנות להכיר קשר שיהיה משמעותי.

תאומים

הכוכב יופיטר הנמצא כרגע במזל שלכם נותן לכם השנה שפע של אפשרויות חדשות ומהנות. גם הסביבה מפרגנת לכם הפעם יותר מתמיד ואתם מרגישים שאתם עולים על הדרך הנכונה עבורכם בתחומים רבים. כיוון שאתם נוטים להתפזר על תחומי עניין רבים, הרי נראה שקשה לכם להתמקד בנושאים בהם אתם צריכים להיות מפוקסים. נסו לקחת פסק זמן ולעשות לעצמכם סדר בדברים.

סרטן

נושאי בית ומשפחה יהיו הנושא הדומיננטי עבורכם ונראה שאתם נדרשים לתת תשובות עבור עצמכם בנושאים שגם אתם עצמכם הייתם מעוניינים להתעלם מהם. האנשים הקרובים לכם מנסים להתקרב אליכם אך אתם נמצאים בסערת רגשות ולא בטוח שאתם מרגישים שמתאים לכם לחלק עם האחרים את תחושותיכם העמוקות ביותר. זה הזמן שלכם לזרום עם המחויבויות שלכם לאחרים.

אריה

בשבוע הקרוב תהיו עסוקים בניסיון למצב את עצמכם מבחינה מקצועית וחברתית במקומות שבהם תרגישו מרוצים ומסופקים עם עצמכם. ייתכן שהסביבה הקרובה תפרגן לכם הרבה יותר ממה שאתם עושים זאת לעצמכם, אך זאת בגלל שלאחרונה עבדתם קשה מאוד והרווחתם את המחמאות. ייתכן שההתנהלות החדשה שלכם תיצור חיכוכים שונים עם אנשים הקרובים אליכם - אך לא נראה שתלכו לאחור בהחלטותיכם.

בתולה

ונוס אלת האהבה והיחסים והכספים, נכנסה השבוע למזל שלכם ותשהה שם במשך כל החודש הקרוב. כך שזה הזמן שלכם לפנק את עצמכם בתוכניות ישנות שכבר מזמן רציתם לעשות עבור עצמכם, אך איכשהו הדבר התעכב כיוון שלעיתים אתם חושבים שליהנות זהו זמן מיותר ולא יעיל עבורכם. החודש תצטרכו לשנות את דעתכם בגלל הנסיבות ולאט לאט תפנימו שליהנות זהו כיף.

מאזניים

אתם נמצאים עכשיו בתקופת יום ההולדת על כל ההשלכות המתבקשות מכך, שהן מצד אחד רגישות מוגברת לעצמכם ולסביבה, עובדה שגורמת לכם להגיב ביתר מהירות מהרגיל. ומצד שני, זהו זמן לחשבונות נפש מאוד משמעותיים כיוון שאתם יודעים שאתם חייבים לשנות את סגנון חייכם על-מנת להגיע להישגים אותם אתם רוצים לייעל בחייכם ובמקביל לגרום כך גם לאחרים.

עקרב

הכוכב סטורן עומד לעבור למזל שלכם וייתן לכם את כל האפשרויות להצליח במידה ותגידו לעצמכם שמחויבות ואחריות היא לא מילה "גסה". חייכם עומדים להשתנות ביחס לכל השנים האחרונות כיוון שאתם נמצאים בפני התחלות חדשות, מעניינות ומאתגרות. אתם חזקים מאוד באישיותכם, כך שלא תהייה לכם בעיה לעמוד בפני האתגרים שהחיים מציבים בפניכם על-ידי עובדות החיים.

קשת

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מתבלטים עם עצמכם כיצד אתם צריכים לנהוג ביחס לעובדות החיים. יש לכם צורך פנימי עז לפתוח את עצמכם ולהרשות לעצמכם לבלות וליהנות כמה שיותר, אך מצד שני אתם מרגישים שהלב שלכם סגור ואין לכם יכולת להיפתח אל אנשים חדשים ואפילו אל קשרים חברתיים חדשים. התשובה תהייה שתלכו אל המוכר והבטוח שעושה לכם טוב ומשם תיפתח לכם הדרך לאפשרויות נוספות.

גדי

בתקופה הקרובה ייכנס הכוכב יופיטר לנסיגה בבית העבודה שלכם ולכן זה הזמן הנכון לבדוק את ההתנהלות העסקית שלכם ולהסיק את המסקנות במידה ואתם חייבים לעשות זאת. מבחינה חברתית זוהי תקופה יותר טובה עבורכם כך שזה הזמן לעשות לעצמכם יחסי צבור לנושאים החשובים לכם באמת בתחום המקצועי. מבחינה כספית התייעצו עם אנשי מקצוע לפני שאתם מחליטים על שינויים כלשהם.

דלי

השבוע זהו זמן קצת יותר לחוץ עבורכם כיוון שהכוכב מארס המביא איתו תחושה של חוסר מנוחה נמצא אצלכם בבית הקריירה עובדה שגורמת לכך שאתם שואלים את עצמכם האם אתם מתנהלים נכון בכל עיסוקיכם. מומלץ לכם לשלב נסיעה שתעזור לכם להשתחרר מהנושאים הנוכחיים הגורמים לכם להתעכב בתוכניותיכם העתידיות. נסו לשלב הנאות ולא לעסוק רק במחויבויות.

דגים

בתקופה הקרובה מתאים לצאת לחופשה ארוכה שבה תוכלו לשלב בילויים עם לימודים. אין הכוונה ללימודים מקצועיים אלא ללימודים של נושאים שמאוד חשובים לכם על-מנת להעשיר את עצמכם. מבחינה כספית אתם עדיין נמצאים בתקופה שבה אתם מרגישים חוסר יציבות כספית אך מומלץ לכם להפסיק לדבר על ההתחייבויות שלכם, כיוון שבפועל מה שהאחרים רואים - זה את היכולת שלכם לבלות ולעיתים מבלי חשבון.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  30/09/2012   |   עודכן:  30/09/2012
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יופיטר נסוג
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
# סוף סוף
1/10/12 07:41
2
0מולני1
1/10/12 18:43
3
עבודת אלילים
3/10/12 02:20
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
במדרחוב ואצ'י אוצה המקסים של בודפשט משוטט מדי ערב ישיש הונגרי, עטוי סחבות, המשלה את עצמו שימצא, מתחת לרשת הברזל שלאורך שפת המדרכה, מטבעות שאיבדו עוברים ושבים. הוא תר אחריהן בנרות, בעזרתו של פנס דלוק, בתקווה נואשת שאולי ימצא כאלה, אלא שכמעט תמיד הוא מעלה חרס בידו.
30/09/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
מדריך מקיף לשלל האירועים, האטרקציות, הפסטיבלים והטיולים שיתקיימו בחול המועד סוכות ברחבי הארץ. כל שנותר הוא לבחור מסלול, להכין תיק ולצאת לטייל ברחבי ישראל
30/09/2012  |  מירב ארד  |   כתבות
המפתח לפיצוח אחד מקשרי הידידות המרתקים ביותר בתולדות המאה העשרים העלה אבק במשך שנים רבות במרתף של בית חיפאי ישן. בארגזים, בקלסרים ובמגירות אוחסנו חייו, אהבותיו ואכזבותיו של אדם אחד, ששמו נשכח מלב כול, בעוד חברו, מורו וידידו הפך לאחד מסמלי המאבקים החברתיים-פוליטיים בעולם כולו. החברות האינטימית והאמיצה בין מהטמה גנדי, המנהיג החברתי ההודי ואבי תורת אי-האלימות, ובין האדריכל היהודי הרמן קלנבך הייתה מלכתחילה כמעט בלתי אפשרית במונחי הימים ההם, בדרום אפריקה המפלה, הגזענית ומנציחת המעמדות. אך ידידות הנפש הזו - שמאורעות המאה העשרים משתרגות ועולות בה: מאבק בבריטים, חלוציות, ציונות ושואה - שינתה את חייו של קלנבך כמו גם את אלו של גנדי.
30/09/2012  |  אריאל הורוביץ  |   כתבות
דיון על יהדות וגנטיקה הוא נושא טעון. שנים רבות לאחר השואה, האזכור של המילים "יהודים", "גנטיקה" ו"גזע" באותו משפט היה עלול לגרום לפיצוץ, עקב אסוציאציות מיידיות לתורת הגזע הנאצית. ברם, הזמן עובר והנכונות לחקור את התשתית הגנטית של היהדות הולכת ונעשית רבה יותר. בשנים האחרונות הצטבר קורפוס נתונים מרשים בנושא. אומנם חלק מהממצאים עדיין שנויים במחלוקת ואחרים מעוררים אי נוחות, אך בסך הכול ניתן לומר שהיום אנו יכולים להגיד כמה דברים על מה שקיים או לא קיים במטען הגנטי שלנו. כתב העת היהודי-אמריקני Moment מביא מקבץ ממצאים מרעישים, עם פוטנציאל לא מבוטל לערער על התקינות הפוליטית. ובכן - תחזיקו חזק. חלק מהדברים שהאמנו בהם לגבי עצמנו אכן נכונים, ואחרים ממש לא.
29/09/2012  |  זאב שביידל  |   כתבות
יותר מחודשיים אחרי עריקתו המסתורית, העניק הגנרל מנאף טלאס, חבר ילדות של נשיא סוריה בשאר אסד ומפקד חטיבה 105 של המשמר הרפובליקני, ראיון עומק לטלוויזיה הצרפתית. בראיון ביקש להודות ל"שירותים הצרפתיים" על עזרתם בהברחתו מלוע הארי.
29/09/2012  |  פזית רבינא  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
מתן גולדבלט
מצד אחד, התביעה בבית הדין תשאף לפעול ככל האפשר בשיתוף פעולה עם הרשויות במדינה כדי שימלאו את חובתן (וכך ליישם את עקרון המשלימות). מצד שני ובמקביל, התביעה בבית הדין תישאר ערה לסמכותה...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
גם אני נמניתי על השואלים מדוע פרשת "מצורע", פרשה לא נעימה, על כל נגעיה הקשים מופיעה ערב חג הפסח חג החרות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il