|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

הסכמה על דחיית החלטות

אין הבטחה כי תוצאות ההסכם עם ההסתדרות יתממשו על-פי התוכנית וככל הנראה יוכנסו שינויים נוספים העולם שאנו מכירים לא יישאר כפי שהוא, בכל התחומים - כלכלית, חברתית, תרבותית ועוד תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 17.5.13-10.5.13
10/05/2013  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
לפיד ועיני השבוע. אשליה משהו [צילום: פלאש 90]

מופע ליקוי החמה שהתקיים לפנות בוקר, התרחש במקבץ כוכבים שמצביע על כך שאנו בתקופה של אירועים שמשמעותם היא התחלה חדשה, בעיקר בנושאים של ביטחון כלכלי וצדק חברתי. אלה הם הנושאים העיקריים בוויכוחים התקשורתיים בכל מקום בעולם, ולא רק אצלנו!

הכוכבים המעצבים את חיינו, בכל התחומים, לאורך השנים שבין 2012 ועד 2015, יגיעו לדיוק בתאריך 20.5, בפעם השלישית (מתוך שבע), וזה גם מצביע על שינוי מהותי הסוחף את כל הכפר הגלובלי לרפורמות, שמטרתן למנוע התמוטטות בתחומי הכלכלה, האקולוגיה, החברה, הצבא והטכנולוגיה.

אלה מכם שנולדו במזלות טלה, סרטן, מאזניים וגדי (בימים הראשונים של החודשים ינואר, אפריל, יולי, אוקטובר) חווים במיוחד את השינוי.

עבור אלה מכם שחוגגים את יום הולדתם במהלך השבוע הקרוב (לאחר הליקוי), עבורכם השנה הקרובה תהיה חשובה, אבל לא יהיו בה אירועים לא צפויים.

לפנינו ליקוי לבנה נוסף, שיתקיים בתאריך 25.5, לכן נצלו את השבוע הקרוב לעשייה תכליתית ולקבלת החלטות חשובות, מאחר שבשבוע שיתחיל בתאריך 19.5 תתקיימנה אותן המלצות שניתנו בחודש האחרון, לגבי החלטות והצלחות שאינן מתממשות בהתאם לציפיות, כיוון שהן לפני מופע ליקוי הלבנה. בעיקרון, ליקוי לבנה תמיד עובד יותר על נושאים רגשיים, לעומת ליקוי חמה.

השינויים המתרחשים כעת ישפיעו במיוחד על אלה מכם הנמצאים במצב של חוסר-ודאות. אבל זיכרו שכל מה שקורה עתה הוא חלק מהקושי ליצור אינטגרציה בחלקים רבים בעולם. אף על-פי כן, נזכור כולנו, שהשינויים שהעולם עובר נועדו לעזור לכולנו להתפתח.

כל אחד יכול למצוא את הדרך המתאימה לו בעזרת השראה, רוחניות, לצד מורה דרך פנימי, ולהשתחרר מפחדים, חוסר אמון וציניות. העדיפו את חברתם של אנשים שמאמינים שמחר הוא יום חדש, בו תזרח השמש בבוקר כמו תמיד, שמעל העננים גם זורחת השמש.

מופע ליקוי החמה ביום שישי, 10.5, הוא גם מולד ירח, העוזר לכולנו להתקדם לקראת אופק חדש. רוחות השינוי חזקות, כך שהיקום יתמוך במאמצים, בעיקר אם תדעו לשלב את ההיגיון והרגש בהדדיות.

זו תקופה בה מידע יזרום בקצב מהיר וידרוש מכם לפתוח אוזניים ולפקוח עיניים, ולשמור על ערנות. יהיה קשה לזכור הכל, ולכן כדאי לרשום את הפרטים על פתקים זמינים - זה יעזור לכם לשמור מחשבות ומידע שתתקשו לברור באופן מיידי. הקליטו וצלמו את המידע בעזרת הנייד ותגיבו אחר-כך. בינתיים, המשיכו ואיספו את המידע כדי לא לפספס משהו חשוב.

עד לתאריך 13.5 קיים צורך של כל אחד להשקיע אנרגיה "בדרכו", גם אם זה גורם להאטה וקושי. חשובה לכם התוצאה שתתאים לתמונת הנוף שאתם בחרתם. עם זאת, הכוכבים יעזרו לכם להבין כיצד ההתנגדות שלכם לשינויים עוצרת אתכם מהישגים.

קיימת הזדמנות לפריצת דרך חדשה, לאיחוד עם אחרים, כדי לרומם את מעמדכם ולהגשים חלומות. ערוצי התקשורת פתוחים, הרעיונות מבריקים, זוויות הראייה החדשות תומכות ברצון לתקשר ולבנות עבודת צוות ולאחד כוחות בכל הרבדים שאתם נמצאים בהם.

תקופת הליקוי היא קטליזאטור לתנועות טקטוניות. איתני הטבע יגיבו בדרך בה יבחרו. התאריכים המשמעותיים מהם כדאי להיזהר בכל התחומים (אישי, מדיני, ביטחוני וכלכלי) הם התאריכים שבין 17.5-15.5.

המזרח התיכון "חם". סימן השאלה הוא האם אנחנו בפני מצב שהאיזון בו הולך לאיבוד? אנחנו בסביבה שהיא כמו קופסת גפרורים שקל להדליק אותה, מספיק גפרור אחד...

בעקבות "עבודתם" המוצלחת של צה"ל וחיל האוויר בדמשק ("לפי מקורות זרים") במהלך סוף השבוע שעבר, תזכורת מהרשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 5.4.13: "רצועת הזמן, מעתה ועד סוף אוגוסט, אינה נחמדה מבחינה ביטחונית... הכוכבים המציגים בהווה את הבעיה הביטחונית מתאימים למצב זמני, הגורם פגיעות... מצב הכוכבים הנפיץ והרגיש הוא גם אלים. סימן השאלה הוא האם ההתפתחות תהיה שוב עם הגבול בדרום עם חמאסטאן? או "בלגן" עם סוריה? האם אי-השקט עם הפלשתינים יסלים? האנרגיה המושפעת מליקויי הלבנה והחמה, לצד הכוכבים על ציר 2-8, מחזקים את הפוטנציאל לפגיעות... ובנוסף כוכב מארס במזל שור יגיע למולות עם סאטורן על ציר 1-7 יחד עם ליקוי הלבנה בתאריך 25.4...".

בנוסף, ברשימה שהתפרסמה בתאריך 19.4, הוספתי: "האם המבנה שמופיע על ההורוסקופ של המדינה שלנו עם מארס-סאטורן על ציר 1-7 (מעגל הקארמה), שמשפיע על הירח (המסמל את העם במפת מדינה), ובנוסף ליקוי החמה בתחילת מאי, קשורים להתפתחות בסוריה? ימים יגידו".

כוכב מארס יעבור על נקודת ליקוי החמה בין התאריכים 17.5-15.5. גם הסאטורן על ציר 1-7 ממשיך עד תחילת ספטמבר. נקווה שלא יקלקלו לנו את החג.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בחר לבקר בסין בשבוע שלפני ליקוי החמה... לכן תוצאות הביקור לא יהיו כפי שתכננה לשכת ראש הממשלה. חלק מהתוכניות והמטרות יושגו, על חלק אחר יהיה צריך למצוא תוכניות אלטרנטיביות אם לא הוכנו כאלה מראש.

השבוע...

10.5 [א' בסיוון] הירח בטל היום משעה 03:28 לפנות בוקר עד שעה 00:21 אחר חצות. המשיכו ברוטינה. עשו את הדברים המוכרים.

11.5 [ב' בסיוון] הנושא הכלכלי מטריד אתכם גם בשבת? מתאים לכם לקבל היום החלטות מאוזנות. היום גם מתאים להשתחרר ולצאת מהשגרה.

12.5 [ג' בסיוון] אתם מתעוררים עם רעיון מבריק, ודואגים לממש אותו בהצלחה. האופטימיות, השמחה וחוש ההומור ילוו אתכם, בעיקר בחלק הראשון של היום. שימרו על פתיחות. הירח בטל היום משעה 16:15 אחר-הצהריים עד למחרת בשעה 12:57 בצהריים.

13.5 [ד' בסיוון] הנטייה היום היא להתגונן יותר. הימנעו מכניסה למאבקי כוח. האהבה משפיעה על מצב הרוח היום ואל תתנו לאיש לנצל את הלב הפתוח, החם והאוהב שלכם.

14.5 [ה' בסיוון] אתם מתבוננים ומבינים מה מניע את האדם מולכם, אתם פועלים בגלל מניעים רגשיים, ואלה ינחו אתכם מה נכון לעשות. ההיגיון היום לא בשטח.

15.5 [ו' בסיוון] נסו לכוון את עצמכם למטרה המבוקשת. התחייבויות מכבידות עליכם ועל מחשבותיכם. הישארו בבית, שם תרגישו הכי נוח. הירח בטל משעה 15:13 בצהריים עד שעה 01:38 אחר חצות.

16.5 [ז' בסיוון] חוסר שקט ילווה אתכם, רצון בשינוי או חיפוש אחר משהו חדש. הצורך לשמור על עצמאות יהיה חזק ואתם תשמרו על כך בלי לעשות רעש.

17.5 [ח' בסיוון] האסרטיביות תלווה אתכם במהלך היום. תבחרו את הדרך לממש את הרצונות שלכם. לא תמצאו את הסבלנות בסביבה.

כלכלה ושווקים

הכלכלה האמריקנית אפופה בערפל והניסיונות לייפות שם את המצב שקריים. נייר הדבק של האמריקנים הוא הדפסת כסף וחלקו הגדול של גירעון הטריליונים הוא חוב של ארה"ב לסין.

הריבוע אורנוס/פלוטו, שיהיה בתאריך 20.5, בנוסף ליופיטר העובר במזל תאומים, עוזרים לתמונה חיובית, שתהיה יותר דומיננטית יחסית בתקופה הקרובה. אלא שברקע יש עוד היבט שהיסטורית פוגם באותה תמונה.

מבנה הכוכבים מזכיר לנו שוב שאין לאיש שליטה על המצב. בתאריך 29.7.13 יתקיים מבנה כוכבים שמזכיר יהלום או מגן דוד. כוכבים העוזרים למצוא איזון ושליטה על תקציב וגירעונות, שליטה על מערכת הוצאות - וזה יהיה המסר של כוכב סאטורן במזל עקרב בתוך רצועת הזמן המורכבת הזו.

גם אם השווקים נוסקים, מבנה הכוכבים הנדיר הזה שעוזר לכך, יהיה במזלות המים ביולי 2013, הוא אינו נצחי ומיד אחריו עלול לחזור הפחד ואיתו המכירות, תגובה שעלולה להביא לצניחה חופשית. במהלך הקיץ ישנם מצבי כוכבים המתנגשים במסרים שלהם (זה ימשיך גם לשנת 2014, עם דגש על חודש אפריל). באותה תקופה (יולי 2013) יתקיים מבנה המציג פשיטת רגל קלאסית, מבנה הרסני ואלים, המגיע על-פי רוב כתוצאה מניהול מוטעה של המערכת הפיננסית. זה יהיה רמזור אדום ונקווה שמנהיגי העולם יבינו שעליהם להסיק מסקנות ולהתמודד איתן, למרות משמעותן הקשה. אולי מנהיגי העולם ימצאו את האומץ לשבת ליד שולחן אחד כדי להגיע לפתרונות מוסכמים.

נשמע הרבה שיחות על רפורמות, על סוג המטבע שיהיה המוביל הדומיננטי ועל נושא דירוג האשראי שימשיך לרדת בכמה מדינות. צפויים להישמע עוד רעיונות רדיקליים, במטרה לשנות ולהשפיע על התנהלות הבנק המרכזי באירופה והפדראל ריזרב בארה"ב.

אצלנו

ההסכם בין שר האוצר יאיר לפיד ויו"ר ההסתדרות עופר עיני, עליו שמענו במסיבת העיתונאים ביום רביעי (8.5.13) בשעה 20:00, היה לפני ליקוי החמה שהתקיים בתאריך 10.5. זה לא מבטיח שתוצאות ההסכם יתממשו לפי התוכנית וככל הנראה יבואו שינויים נוספים. במפת מסיבת העיתונאים כוכב נפטון דומיננטי, הוא מעיד על אשליה מסוימת, וזה לא גיבוש הסכמים אלא דחיית החלטות, ואולי זה תוכן ההסכם ביניהם?

המפה המשותפת עם המדינה מעידה שנבחרו מהלכים מפוכחים וסולידיים, כאלה שכבר הוכיחו את עצמם בעבר (סאטורן 4-10). הבחירה הייתה להתפשר בהדדיות, כי מטרת ההסכם היא - שקט תעשייתי עם ההסתדרות שיסייע לשר האוצר לקדם את התוכנית שלו להביא את המשק למצב טוב יותר. נחכה למועד אישור התקציב על-ידי הממשלה ונוכל לדעת האם ההבטחות של שר האוצר יתממשו.

אני חוזרת כמו במנטרה, פעם אחר פעם: מצבה הכלכלי של מדינת ישראל הוא טוב!!! כניסה למשמעת התקציבית אינה פוגמת בצמיחה של מדינת ישראל.

מחשבות אסטרולוגיות

השיא של ההיבט אורנוס/פלוטו יגיע במעבר החמישי שלו, אביב 2014, ואז יתייצב על מעלות משמעותיות מאוד, יגרום לשינוי דרמטי שיביא מדיניות חדשה שתשנה את העולם הפיננסי והמערכת הבנקאית. זה צפוי באפריל 2014, אבל גם לאורך תקופה של שנה וחצי, נשמע על סדרה של החלטות שישפיעו גם מעבר לנושא הכלכלי (המבנה הוא אלים מאוד). הרצון לעצמאות יהיה לכוח חזק שיעורר מהפכות חברתיות, הנובעות ממרירות רגשית לצד עימותים אלימים, מצב שבו עלולים להיפגע גם אנשים. גם המחאות האלה היו ויהיו בגלל נושא המיסוי עם פלוטו (גירעון) במזל גדי (שמרנות), שמתעמת עם אורנוס (חדשנות) בטלה (צעירים) ויביא לשינוי בדרך הטלת המיסים, כי לא תהיה ברירה.

מבנה הכוכבים הזה ישפיע בעיקר על אירן וארה"ב, ונהיה עדים לשינוי מהותי גם באיחוד האירופי. המנעד אורנוס/פלוטו משפיע כבר על כל העולם. אבל יש מקומות שחשים או יחושו במהפך בדרמטיות, ויש שזה קורה אצלם בהדרגה.

אורנוס ופלוטו אחראים גם על התפתחות נשק הרסני, אסונות טבע שונים בקנה מידה רחב יותר (ע"ע ההרס הנורא שגרמה סופת סנדי בניו-יורק ובניו ג'רסי בארה"ב); וגם אסונות הנגרמים על-ידי אנשים (בשבוע שעבר, בדארפור, מכרה זהב התמוטט והתוצאה הייתה מעל 60 הרוגים).

לאור הכותרות ברחבי העולם על אנטישמיות שמתעוררת, נזכיר שוב, כפי שנכתב ברשימותיי כאן בעבר, שמבנה הכוכבים הנ"ל מעורר גם את נושא הגזע, המוצא, מקומה של הדת בתרבויות השונות וזכויות האדם.

תנועות מחאה, שלא פעם בהיסטוריה גלשו בסופן לאלימות, בשנים 1965-1964, חלקן היו רק צעקניות אבל הן הסתיימו אז כאשר נרצח דר' מרטין לותר קינג. (עוד נכתב בהרחבה ברשימות כאן על השנים 1932-1929 עם אותם הכוכבים.) המתח קיים, וזה עלול להסלים שוב בקלות. הנושא האתני כבר התעורר באירופה, שם האוכלוסיה המוסלמית צומחת במהירות ומתחילה לדרוש זכויות והכרה בתרבות שלה, שאינה משתלבת עם התרבות המקומית.

עוד נושא שמושפע מהכוכבים האלה הוא הטכנולוגיה, החיפוש אחר מקורות אנרגיה נקיים יותר כחלופה. המטרה היא השפעה על האקולוגיה, לשמור על איכות סביבה ירוקה, על אוויר נקי וניסיון להיפטר מזיהומי אוויר. כל אלה נושאים שכבר מטופלים וצוברים תאוצה מאז שנת 2010.

"האויב הוא חישוק הברזל של האומה" [בנימין זאב תיאודור הרצל].

תאריך:  10/05/2013   |   עודכן:  10/05/2013
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נתחיל מהמסקנה: מצבו של אהוד אולמרט אחרי עדותו של אחיו יוסי במשפט הולילנד, קשה יותר, ואולי הרבה יותר, מאשר היה לפניה. אם יוסי חשב ששינוי גירסתו יועיל לאחיו, הרי שהוא השיג בדיוק את ההפך. כעת הבה ונפרט את המרכיבים המובילים למסקנה זו.
10/05/2013  |  איתמר לוין  |   כתבות
יניב אפרים (40) נשוי פלוס 3, יחד עם אלקטרה נדל"ן, יבנה בניין משרדים ומסחר יחודי (לדבריהם) בשם "סוהו" בדרום נתניה. שני הצדדים ישקיעו, בחלקים שווים, 300 מיליון שקל, חלקם בהון עצמי ורובם בליווי פיננסי. מיהו יניב אפרים? איך ומדוע נוצר הקשר בין יזם פרטי לבין חברת נדל"ן ציבורית, אחת הגדולות בענף?
10/05/2013  |  אלעזר לוין  |   כתבות
לרבים נראה, שכמעט בלתי אפשרי להקפיד על התזונה הנכונה והרזה בשבועות. אבל האמת היא שאפשר לעשות כמעט לכל תבשיל שבועות שינויים ולהקטין מאוד את כמות הקלוריות והשומן שבו.
09/05/2013  |  ליאורה חוברה  |   כתבות
בירושלים ייפתח בקרוב פסטיבל ישראל; חלק מן האירועים יוצעו בחינם לקהל הרחב "הכינותי בדיעבד" - תערוכת מחווה למורה ולאמנית בתיה עוזיאל בגלריית דודו גרשטיין בת"א הקאמרי יארח קשת רחבה של מחזות מאת אחד מגדולי המחזאים הישראלים חנוך לוין
09/05/2013  |  לאה טרן  |   כתבות
לאחר ריצה כולנו מתנשפים, הדופק עולה ומערכת הדם והנשימה עובדות באופן נמרץ. דמיינו כי אתם נמצאים במצב הזה באופן רציף לאורך כל חייכם - זו התחושה שחשים מאות חולים בישראל הסובלים מיתר לחץ דם ריאתי. חולים אלה לא חשים זאת לאחר ריצה מפרכת, לא לאחר הליכה נמרצת ולא לאחר מאמץ מסוג כלשהו. אותה תחושה מלווה אותם לאורך חייהם ואינה מאפשרת להם לקיים שגרת חיים תקינה.
09/05/2013  |  פרופ' מוטי קרמר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il