|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

לא תנוח על זרי הדפנה

הבחירות במפלגת העבודה: שלי יחימוביץ' תקטוף שוב את הכתר, אבל זה לא יעזור לה, תישאר מולה אופוזיציה לוחמת לא לדאוג, הצהרות והחלטות האיחוד האירופי לא יפגעו בכלכלת המדינה תחזית אסטרולוגית שבועית: 26.7.13-19.7.13
19/07/2013  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
יחימוביץ'. בגישה של "אני לא מוותרת" [צילום: פלאש 90]

כוכב מרקורי נעצר בתאריך 20.7, ולאחר הרבה תהליכים רגשיים, לטוב ולרע, כולל משברים אמוציונליים, תתחילו להרגיש שחרור הדרגתי. תתמודדו כעת עם תהליכים כבדים יותר באופיים, עובדות שתנסו לעשות בהן סדר, זאת לאחר התבוננות פנימית, שחשפה בפניכם את האמת שלכם. במשך כמה ימים תרגישו עדיין שהקצב מדשדש, קצת תקוע, אלו ימים של בלבול ומבוכה, אבל התדרים של החשיבה והתקשורת מתחילים להתבהר, ואחרי התאריך 25.7 תזרמו, תצאו מהביצה, תנקו את האנרגיות השליליות ותשנו כיוון.

חלק מהמידע, שקיבלתם בזמן הנסיגה, ייחשף בשבוע הקרוב כלא אמין או כעוד ספין שהאמנתם בתוכנו. הפנמה של השינוי תגיע וההתפתחויות תבואנה זו אחר זו, בעיקר אחרי מולד הירח שיתקיים בתאריך 6.8 במזל אריה. כל מה שדחיתם או התעכב, כולל רעיונות, יתחילו להתממש. שימרו עוד קצת על סבלנות, והכי חשוב - אל תתנו לצד הרגשי לעורר בכם פחדים.

האסטרואיד "אריס" נעצר במהלך היום, 19.7, זה האסטרואיד המייצג "צרות". אריס אוהבת בלגאן, לערבב הכל, כך שיתעוררו קנאה, דרמה, התפרצויות רגשיות. שימו לב לכך שהיא מפגישה אתכם עם אנשים צרי-עין, קנאים, אלה שאוהבים לסכסך, ורצוי שתהדפו מכם את אלה המחפשים קונספירציות, מחלוקות וויכוחים. אריס תשפיע עד לתאריך 25.7. התמקדו בתקופה הזאת במה שאתם יודעים לעשות, אל תשוו עצמכם לאחרים, תעשו מה שאתם אוהבים, לכו לאן שאתם רוצים ושם תבלו את זמנכם, עלו על הגלים שאתם בוחרים ותזרמו.

האנרגיות תעלנה אוקטבה בימים הקרובים, השיא יהיה בתאריך 22.7, בו מתקיים מעבר שיש לו שתי משמעויות. אם אתם מודעים לעצמכם ולגבולות שלכם, והאגו שלכם "במצב טוב", יש לכם הזדמנות לבטא את עצמכם בישירות עם כוח, אבל לא באגרסיביות.

הצד האסרטיבי יהיה נוכח וזה יעזור לכם לסיים הרבה דברים בזמן קצר. אבל אם האגו שלכם קצת "רעוע", ואינכם בטוחים ביכולתכם האסרטיבית בזמן הזה, אתם עלולים "להתפוצץ" בדרך לא הולמת. עלולה להתעורר אנרגיה שכולה להבות של כעס, שלא ניתן למנוע. הימנעו ממצבים של וויכוחים וחוסר הסכמה או ממאבקי אגו, זה לא ייקח אתכם לשום מקום ובסופו של דבר תתאכזבו מהתוצאות. נסו לכוון את הכוח המופרז לכיוון חיובי ויצרני, רק זה יביא להצלחה ולניצול לוח זמנים ביעילות. נצלו את האנרגיה להרפתקה חדשה, להתחלה חדשה, או נסו לבנות חזון על בסיס רעיון שהוא ישים אובייקטיבית.

מופע הירח המלא יתקיים בתאריך 22.7 במבנה שיכול להשפיע על חוקי העבודה. יתרחש כאן משהו שמתפתח מאחורי הקלעים, אבל האופי אינו נפיץ, אלא ירידה לקרקע והכרה במציאות.

השמש עוברת למזל אריה בשבוע הקרוב, מזל של יצירה, רומנטיקה ואהבה, ילדים, משחקים שונים. זה הזמן בו ה"ילד" שנמצא בכל אחד מאתנו יוצא החוצה, מחפש מרחב להתבטא, להתאהב, לטייל על שפת הים, להתנהג קצת "בטיפשות"... זה מזל אריה, שלא תמיד קל לקבל אותו, הוא רכושני, עקשן, מחכה כל פעם למחיאות כפיים, אצלו הכל מכל וכדאי לשים לב לניואנסים בהתנהגותו של האדם מולכם ולהבין.

הוונוס עוברת השבוע למזל בתולה, כוכב האהבה נכנס למזל הביקורתי בגלגל המזלות. זה לא מקום אידיאלי לוונוס, בגלל תשומת הלב לפרטי פרטים, נטייה להיכנס לכל זיז שזז ולחנוק את פרץ הרגשות. אבל מזל בתולה הוא אינטליגנטי, כך שעם קצת מחשבה פרטנית ניתן למנוע את הקושי ולהימנע מביקורת ולהפתיע. הוונוס בבתולה מצידה, תעזור לכל אחד ואחת לבנות תקציב, תוכנית כלכלית עם מחשבה לטווח הארוך.

לקראת סוף שבוע הבא, סדרה של כוכבים, שבכוחם להשפיע עוד קודם, תביא למצב בו "אין מקום לחגיגה". תתקשו להתרכז בפגישה חשובה או לצאת לדייט ראשון. נסו לתכנן בזהירות את הימים שבת וראשון בשבוע שמתחיל בתאריך 28.7, כדי לא "לחטוף מהלומה" ולהתאכזב מהתוצאות. בחנו היכן הנקודות החלשות שלכם וחפשו דרך לחזק אותן. בין התאריכים 26.7 ועד לאחר 1.8 אנו ברצועת זמן הדורשת זהירות גדולה. קל "לחטוף אגרוף", הכעס והמתח בולטים והיזהרו מוויכוחים וממריבות, מאחר שאם האדם מולכם מחפש מלחמה יהיה קשה להתחמק מההתפתחות. השתמשו בחושים שלכם, שאלו את עצמכם האם הקרב הוא על נושא ששווה לבזבז עליו זמן. סביר להניח שתגיעו למסקנה שזה לא שווה את זה.

בתאריכים 1.8-31.7 הנפיצות חזקה יותר, הטמפרטורה של כל אחד משתנה כהרף עין, אלה ימים שתאונות ממתינות בפינה. זהירות היא מילת המפתח, אל תצאו לפגישות שמשמעותן "לאבד את הראש" בשתייה, כי אז אין לכם שליטה, ועם תוספת של "משהו" הכל יכול להיות. היו זהירים!

לוח הזמנים הנ"ל, נפיץ גם ברמה בינלאומית. אצלנו, הירח המלא נמצא בהורוסקופ של המדינה על ציר חשוב מאוד, כך שזה ממקד את כל מצב הכוכבים בעת הזו ומחדד את השבוע הנוכחי והבא ברגישות גדולה מאוד.

מחשבה אסטרולוגית אישית: אחת הבעיות שמלוות אותנו כבר תקופה ארוכה, ונכתב על כך ברשימות האחרונות, היא אנרגיה של כעס, קנאה, צרות-עין, רכילות, אלימות מילולית והרבה דיסאינפורמציה. העומס הרגשי שליווה אותנו, לאורך זמן, לא השאיר מקום לעצור לחשוב ולחפש את האיזונים באובייקטיביות. מרקורי בנסיגה עוזר לפטפטת בלי רמזורים ומקבץ הכוכבים במזל סרטן ובמזלות המים הביא את הדייסה לגלישה מפרופורציות. זה התרחש ועדיין מתרחש במישורים אישיים, חברתיים וגם מדיניים ופוליטיים. מודעות עצמית והבנה שאנחנו צועדים יום-יום על הקצה יוכלו להועיל לנו ולמנוע ארס והרס.

לדוגמה, בהשראת מרקורי בנסיגה, המכונה גם ג'וקר, התקשורת התלהמה בניחושים ובידענות, מתובלת בספינים ובמעשיות, על פרשת הבושם של הנגיד המיועד יעקב פרנקל. השופט בדימוס יעקב טירקל טען ביום חמישי האחרון, בדרך חד-משמעית, שהדיווחים בתקשורת אינם נכונים! מישהו מופתע?

ביום חמישי, 18.7, החלה שרשרת הודעות שהנה יש פריצת דרך במו"מ עם הפלשתינים, בתיווכו של מזכיר המדינה ג'ון קרי. בתקשורת הופיעו פרשנויות שכל אחת מהן הייתה סוג של ניחוש ותו לא. ידיעות הסותרות אחת את השנייה, שוב, מרקורי "דורך" במקום, לקראת שינוי מגמה. גם אם הייתה הבטחה כלשהי מצד הפלשתינים למזכיר המדינה, סביר להניח שזה ישתנה או שתגיע הכחשה והכל יתהפך...

השבוע...
שימו לב השבוע לזמני הירח הבטל!
▪ ▪ ▪

19.7 [י"ב באב] תנו אמון ביסודות היציבים שיש במערכת היחסים בה אתם נמצאים. שחררו את מה שאתם חשים ואל תחששו מהרפתקה חדשה. אינכם צריכים להסביר כל דבר שאתם רוצים לעשות.

20.7 [י"ג באב] יהיה צורך להציב גבולות מחדש. אתם מבקשים פסק זמן במערכת היחסים, קצת לשבור את השגרה. זה עלול להפתיע, אבל אתם באמת רוצים קצת שינוי, בלי לשבור את הכלים. הירח בטל היום משעה 17:58 עד שעה 21:39 בלילה.

21.7 [י"ד באב] יהיה נכון להשתמש בזהירות בתוכנית אסטרטגית כדי לממש את החלומות שלכם. זה יום יצרני ואם תשכילו להשתמש ביכולת המעשית שלכם, תשפיעו גם על הסביבה ותגרמו להם לשתף איתכם פעולה. התמקדו בפתרון בעיות שהתעוררו בעת האחרונה בגלל העומס הרגשי. הירח בטל היום משעה 18:53 לפנות ערב עד למחרת, יום שני, בשעה 20:07 בלילה. צאו לארוחת ערב, או הכינו ארוחה רומנטית, אבל אל תצאו לדייט חדש הערב.

22.7 [ט"ו באב] הירח בטל מאתמול עד 20:07 בערב. אם תרצו לבלות בבית או לבלות באינטימיות, יהיה נחמד לעשות זאת עם מישהו שכבר נמצא בחייכם. קיימת נוסטלגיה באוויר. בשעות הערב תעדיפו לחפש את הדרך, לאזן בין הרגשות הרומנטיים והצורך בעבודה בעלת אופי חברתי.

23.7 [ט"ז באב] אתם מנסים לעמוד היום על זכויותיכם, או על זכויותיו של חבר או אהוב. מישהו יבקש את תשומת ליבכם. תפעלו באימפולסיביות וכך תכבשו לעצמכם מעמד של מנהיגות. מאבקי כוח עלולים להתעורר בגלל עניינים הקשורים לעסקים, או סיפור אישי, רגשי. נסו להימנע ממניפולציות, זה לא יביא את ההישג אותו אתם מבקשים. הירח בטל היום משעה 17:01 אחר-הצהריים עד מחר, יום רביעי, בשעה 21:22 בלילה.

24.7 [י"ז באב] לא יהיה נכון לתכנן היום נסיעה. יש חוסר בהירות במידע שאתם מקבלים. העדיפו להמשיך את השגרה, למרות שאתם חשים חוסר סבלנות.

25.7 [י"ח באב] הדמיון "עובד" שעות נוספות ואתם עלולים ללכת לאיבוד בתוכו. העדיפו את מה שמייצג יציבות בחיים וזה יהיה הבסיס לקדם רעיונות גדולים, שיש לכם עניין לממש אותם. תנו לרגשות שלכם להנחות אתכם. הירח בטל מהיום בשעה 21:43 בלילה וימשיך לאורך כל יום שישי עד שעה 00:29 אחר חצות.

26.7 [י"ט באב] המשיכו היום בשגרה. אם החלטתם להזמין את המשפחה, אל תפתיעו עם מאכלים חדשים שבני המשפחה או החברים לא מכירים. חבל על העבודה שתשקיעו. כל ניסיון להפתיע עלול לאכזב אתכם ואת אלה בסביבתכם שאכפת להם.

כלכלה ושווקים

השפעתם של הכוכבים במזלות המים, בשבוע האחרון, גרמה לחיוכים ירוקים בשווקים. המשולש הזה כבר הופיע בעבר, בשנת 1967 ובינואר 1929.

כוכב יופיטר עובר על הוונוס במפת המדינה שלנו (התחזקות השקל) ועל הוונוס-יופיטר בהורוסקופ של ארה"ב, שהביא לאמריקנים קצת חדשות כלכליות טובות. ההשפעה היא בדרך כלל על תחום המיסוי, ואצלנו, החשיפה של הטבות המס של החברות הגדולות במדינה - מה שהעלה סימן שאלה האם ההטבות האלה יגיעו בעתיד הקרוב לקופת המדינה ואיזה שינוי זה יביא גם לחברות עצמן.

כוכב מרקורי נעצר בתאריך 20.7. שינוי הכיוון מביא הרבה מבוכה וחוסר הבנה. כדאי לבדוק כמה פעמים כל מידע שאתם מקבלים. הבעיה היא שמבנה הכוכבים T של הכוכבים יופיטר, אורנוס ופלוטו נכנס לפעולה בימים הקרובים, יולי 2013, וישפיע לסירוגין עד מאי 2014. היבט זה היה כבר בין השנים 1934-1931 וזו סיבה לאי-נוחות כלכלית.

מבנה הכוכבים יופיטר-פלוטו הוא עדות קלאסית לפשיטת רגל. השאלה היא האם מנהיגים ברחבי העולם מוציאים יותר כספים ממה שיש להם בקופת המדינה מהכנסות (מיסים). מן הסתם נשמע על כך בעתיד הקרוב.

בהורוסקופ ארה"ב, השמש במעלה 13 במזל סרטן, הסאטורן במעלה 16 מאזניים. השמש במפת מדינה, מסמלת את הנשיא, סאטורן הוא הממשל. למעלות האלה מגיעים, לאורך השנה הקרובה, הכוכבים אורנוס, פלוטו ויופיטר. משהו יקרה שם, שישפיע על עתידה של ארה"ב ואופייה. בינתיים כל מה שקורה פתוח ונזיל מאוד כלכלית וחברתית. שינויים יהיו, השאלה מה תהיה האווירה באותם זמנים ולאיזה שינוי היא תוביל את החברה שם.

כוכב מארס מתקרב להיבט עם האורנוס ופלוטו בסוף השבוע ובתחילת השבוע שאחריו. שוב יהיה זה אי-שקט שישפיע על השווקים.

אצלנו
להקשיב לבן-גוריון

המדינה ברחש בחש בגלל המסר שהגיע מהאיחוד האירופי. כולם מזועזעים. באמת? מישהו עדיין מופתע מהיחס החד-צדדי של מדינות אירופה למדינת ישראל?

למרות החוויה הלא נעימה מבחינה בינלאומית, מבנה הכוכבים בעת הזו מעיד שההשלכות של הצעד הזה הן זניחות מבחינת מדינת ישראל. מבנה הכוכבים 1-7, 6-12, מעיד שההצהרה נועדה להביך אותנו ובזה הם הצליחו. אבל מבנה הכוכבים מעיד שלמעשה יש נתק, חוסר הבנה של האירופאים את מה שקורה פה באזור ואצלנו (וככל הנראה גם אצלם, הם לא העזו להתמודד עם האיסלאם, שמשתלט אצלם בהדרגה על אופי ותוכן החיים הכלכליים והתרבותיים. רק הקנצלרית אנגלה מרקל בגרמניה וראש ממשלת בריטניה דייוויד קמרון, הצהירו בדחילו ורחימו, בעקבות המשבר הכלכלי באירופה, על כך שהרב-תרבותיות נכשלה. והם יודעים למה).

ההכרזה של האיחוד האירופי מעידה שוב על חוסר הסכמה, ומה חדש בזה? זה מבטיח שלא תהיה להם השפעה על החלטות מדיניות של מדינת ישראל. הצעדים שלהם מנהליים, ולא יפגעו במדינת ישראל כלכלית! הדרך הנכונה היא לא להילחם בהם, אלא לתת למילים הנפוחות של הפקידות הגבוהה שם לעבור מעלינו. דוד בן-גוריון אמר: "לא חשוב מה יאמרו הגויים, חשוב מה יעשו היהודים". וזו תמצית העניין.

הכרזה על בחירות במפלגת העבודה

המפה המשותפת של שלי יחימוביץ' ומפלגת העבודה מציגה את העקשנות של שלי יחימוביץ' בדרכה. יש דברים שלו הייתה גמישה יותר לגביהם, הייתה יכולה לעזור ולממש את הפוטנציאל של המפלגה בפוליטיקה הישראלית. הגישה של "אני לא אוותר" עוצרת אותה, אבל היא מאמינה בדרכה וכך היא מובילה את המפלגה, עם עקרונות שאיננה מוכנה לסטות מהם. "האני מאמין" של שלי יחימוביץ' הפך להיות הבסיס של מפלגת העבודה גם אם המשמעות שסינדלה את עצמה ואת המפלגה שבראשותה.

עוד מעידה המפה המשותפת על הסוציאליזם הטהור שבו היא מאמינה (נפטון/יופיטר על ציר 6-12). במפה שלה עם המפלגה, אורנוס/פלוטו על ציר 1-7 - זה מסביר למה היא צריכה פעם אחר פעם, ולאורך זמן, להרוויח את מעמדה מחדש. חוסר הגמישות באישיותה מקשה על מפלגת העבודה, הרוצה להשפיע על הפוליטיקה במדינה. יחימוביץ' בנויה רק על אסטרטגיה, בלי טקטיקה, ואינה מוכנה להגמיש את עצמה על-פי מצב נתון, לכן האופוזיציה מולה בתוך המפלגה מתעוררת שוב.

בבחירות בנובמבר, שלי יחימוביץ' תיבחר שוב כיו"ר המפלגה, נראה שאין מי שיכול להתמודד באמת מולה. אבל זה לא יפטור אותה גם אחר הבחירות מהקושי בתוך המפלגה ובמהלך שנת 2014 יקראו שוב תגר על מנהיגותה. היא לא תנוח על זרי הדפנה.

"לא היו ימים טובים לישראל כחמישה עשר באב וכיום הכיפורים..." [רבן שמעון בן גמליאל, מסכת "תענית"]

תאריך:  19/07/2013   |   עודכן:  19/07/2013
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
1. בן 28 שנים היה מנחם בגין עת נשלח למחנה העבודה לחינוך מחדש על גדות נהר הפיצ'ורה בצפון מערב רוסיה. את קורותיו באותו קיץ גורלי (יחד עם קורות חקירתו בכלא לוקישקי בוילנה לפני כן) כתב כעשור מאוחר יותר בספרו המטלטל "בלילות לבנים", מן הספרים שחובה לכל אדם לקרוא. החיים במחנה היו אכזריים לבלי נשוא. רוב הזמן עבדו בהנחת מסילות ברזל בידיהם. מנת חלקם הייתה מחלות, רעב, השפלה, עינויים, מחיקת צלם האדם ואבדן התקווה. בחסות שלטונו של סטאלין, הושלט אז בברית המועצות משטר טרור של הנ.ק.וו.ד, המשטרה החשאית שלימים הייתה לקג"ב המפורסם. כל אדם - גם בדרגים הבכירים ביותר - עלול היה לקבל זימון לחקירה בעוון דעות חריגות או פעולות דמיוניות שהודבקו לו, ולהישלח לכלא, למחנה עבודה, לעמוד מול כיתת יורים או סתם למצוא את מותו בדרך יצירתית. החוקרים, בתורם, מצאו אף הם את עצמם נחקרים בעוון כלשהו ומאוחר יותר גם החוקרים של החוקרים. השיגעון הביא לחוסר וודאות באשר לקיום הכי פשוט של האדם. עשרות מיליונים אבדו כך מן העולם.
19/07/2013  |  דרור אידר  |   כתבות
מדי שבוע, לאחר סעודת שבת, מקיים הרב יצחק יוסף, אחד המועמדים לתפקיד הרב הראשי הספרדי שיעור הלכה. השיעור בביתו של הרב יוסף בשכונת סנהדריה המורחבת בירושלים, המתחיל בשעה עשר בלילה ונמשך בדרך כלל עד השעות הקטנות של הלילה עוסק בהלכה, אך מתובל בלא מעט מהפוליטיקה של שס וסיפורים מחצרו של אביו, הרב עובדיה יוסף. השיעור נערך בחוג מצומצם של כעשרה משתתפים, כולם חסידיו של הרב יוסף.
18/07/2013  |  עידן יוסף  |   כתבות
אם המאמצים הדיפלומטיים, כולל אלו שבדרג הפוליטי הגבוה ביותר, לא יצליחו, תפרסם מחר נציבות האיחוד האירופי בעיתון הרשמי מסמך הנחיות בדבר זכאותם של גופים ישראלים ליהנות ממענקים, פרסים ותמיכה כספית אחרת, אם הם פועלים בשטחים שנכבשו על-ידי ישראל ב-1967.
18/07/2013  |  עודד ערן  |   כתבות
החלטת אירופה להטיל חרם על כל תוצרת חקלאית מארץ ישראל המיובאת אליה, היא המשך דחיקתם של היהודים לקרן זווית. כאז - כן היום. שוב נאסר עלינו לעבוד את הקרקע שאלוהים הועיד לנו, תוך שימוש בחרמות. את המוחות המזהירים מקירבנו, שיוצרים את התגליות הגדולות במדע וברפואה - הם מזמן יונקים מתוכינו בזכות מענקים מפתים, ומשאירים את העם היהודי הקטן בארצו מרוקן, כך הם מקווים.
18/07/2013  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
ידיד שלי חזר מהודו עם שתי הארות, אחת מהן היא שנגמר לו הכסף.
18/07/2013  |  חגית כהן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il